STARSZY LEGALIZATOR Jelenia Góra oferta pracy Okręgowy Urząd Miar
Stanowisko: STARSZY LEGALIZATOR
Wynagrodzenie: od 2 837 PLN
Zakres obowiązków: - wykonywanie czynności związanych z prawną kontrolą metrologiczną przyrządów do pomiaru masy,długości, objętości i przepływu cieczy i wzorcowaniem przyrządów pomiarowych,- prowadzenie Punktu Obsługi Klienta,- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy- Prawo o miarach, ustawy o systemachoceny zgodności i nadzoru rynku, towarów paczkowanych- opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych,- prowadzenie prac administracyjno-biurowych,- sporządzanie sprawozdań,- aktualizowanie dokumentów systemu zarzadzania.
Data publikacji: 2019-03-05
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: Okręgowy Urząd Miar
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BANKOWA 23, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wykonywanie czynności związanych z prawną kontrolą metrologiczną przyrządów do pomiaru masy,długości, objętości i przepływu cieczy i wzorcowaniem przyrządów pomiarowych,- prowadzenie Punktu Obsługi Klienta,- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy- Prawo o miarach, ustawy o systemachoceny zgodności i nadzoru rynku, towarów paczkowanych- opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych,- prowadzenie prac administracyjno-biurowych,- sporządzanie sprawozdań,- aktualizowanie dokumentów systemu zarzadzania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 837 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY LEGALIZATOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: legalizator
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 837 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, mechaniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: Okręgowy Urząd Miar
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Młodych Tchników 61/63, 53-511 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Młodych Tchników
Numer budynku pracodawcy: 61
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: legalizator
Data dodania oferty pracy: 05.03.2019
Oferta pracy ważna do: 22.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Rozwój oprogramowania implementacja nowych funkcjonalności, rozszerzanie istniejących, usuwanie usterek oraz optymalizacja istniejącego oprogramowania.2. Współpraca z intersariuszami projektu w celu precyzowania wymagań, szacowania zasobów wymaganych do realizacji zadań i raportowania statusu wykonywanych zadań.3. Wsparcie użytkowników i zespołów Wsparcia Produkcji w zakresie wiedzy eksperckiej nt. aplikacji rozwijanych przez pracownika oraz pomocy w wyjaśnianiu przyczyn usterek aplikacji i ich usywania. 4. Dokumentacja funkcjonalności implementowanych przez pracownika, wsparcie innych członków zespołu w zakresie wiedzy nt. elementów aplikacji dla których pracownik jest ekspertem.5. Inne zadania zlecone przez przełożonych o ile nie stoją w sprzeczności z obowiązującym prawem i warunkami umowy o pracę.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie działem IT, wdrażanie nowych strategii i praktyk, zapewnienie odpowiednich procesów i zasobów do obsługi systemów biznesowych
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Kwidzyn (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
murowanie ścian nośnych, działowych itp. wykonywanie tynków różnymi metodami
Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna - 2016-07-22 - Tarnów (małopolskie)
Realziacja wyznaoczonych celów zarządzanie zespołem, delegowanie i egzekwowanie zadań. Realziacja załozonego budżetu kontakt z klientami hiszpańskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Łódź (łódzkie)
Budownictwo, murowanie ścian, budynków, obsługa maszyny do cięcia cegły JUMBO 651.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Łódź (łódzkie)
-dokładna znajomość przepisów regulujących zasady księgowości w szczególności klasyfikację dochodów i wydatków budżetowych, ustawę o rachunkowości;-dokładna znajomość przepisów związanych z rozliczaniem kosztów podróży służbowych na obszarze kraju pracowników i funkcjonariuszy;-znajomość przepisów związanych z realizowanymi przez NoOSG funduszami unijnymi (m.in. podręcznik, instrukcje, wytyczne, porozumienia, karty projektów);-księgowanie dokumentów na kontach pozabilansowych zakwalifikowanych do wydatków funduszy unijnych w układzie: nazwy funduszu, numery projektu, kategorii budżetowej i innych niezbędnych informacji, które będą wymagane do identyfikowania wydatku;-opracowywanie dokumentów księgowych dotyczących funduszy unijnych zgodnie z wymogami danego funduszu (m.in. nazwa projektu, kategoria budżetowa, kwota do poświadczenia wydatków, nr porozumienia);-weryfikowanie kwot wydatków kwalifikowanych do funduszy unijnych w zakresie właściwego podziału procentowego na finansowanie i współfinansowanie;-sporządzanie not księgowych i polecenia księgowania w celu prawidłowego ujęcia operacji gospodarczej w ewidencji księgowej;-sporządzenie wniosków o poświadczenie wydatków w ramach funduszy unijnych;-przygotowywanie dokumentacji do wniosku o poświadczenie wydatków w ramach funduszy unijnych w wersji papierowej i elektronicznej w zależności od wymogów stawianych przez instytucję poświadczającą;-opracowywanie projektów pism i odpowiedzi w zakresie unijnych;-ścisła współpraca z koordynatorem ds. funduszy PGK i SOdC oraz komórkami zaopatrującymi;-przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ;-dbałość o przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej;-przestrzeganie przepisów ochrony informacji niejawnych oraz przepisów o ochronie danych osobowych;-dbałość o używany podczas wykonywania zadań sprzęt służbowy.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-01-31 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Przygotowywanie tekstów na strony wwwPublikacja artykułów na blogach i portalachZarządzanie blogamiProwadzenie działan na forach internetowych
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Ostrowite (wielkopolskie)
- konstruktor działu technicznego- projektowanie układów energoelektrycznych. Tworzenie dokumentacji technicznej w programie autocad 3d- uruchomienie układów napędowych i wyłączników próżniowych,- nadzór nad badaniami laboratorium elektrycznym,- prowadzenie rozmów technicznych z klientami z zagranicy,- tworzenie dokumentacji technicznej w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na stanowisku pracownik budowlany. Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe - budowlane, doświadczenie w pracy w firmie budowlanej, umiejętność ocieplania i tynkowania budynków, praca wykończeniowa gładzie, szlifowanie, stawianie ścianek G/K, malowanie, montaż okien i drzwi, mile widziane badania lekarskie (prace na wysokościach) BHP, mile widzine prawo jazdy kat B. Rodzaj umowy - umowa zlecenie. Wysokość wynagrodzenia w zależności od umiejętności.
MIBO IZABELA BOJANOWSKA - 2018-01-12 - Reda (pomorskie)
Zgodny. Praca w Grudziądzu.
Firma POLITA Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
.
URZĄD MIEJSKI W LUBRAŃCU - 2016-08-04 - Lubraniec (kujawsko-pomorskie)
obsługa ruchu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Suwałki (podlaskie)
-utrzsymywanie w sprawności sprzętu łączności i informatyki;-planowanie, organizowanie i wykonywanie oresowych przeglądów, napraw i konserwacji sprzętu łączności i informatyki;-szkolenie użytkowników z zakresu obsługi sprzętu wydawanego do użytku;-opracowywanie ocen stanu technicznego sprzętu łączności i informatyki
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-11-21 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prowadzenie zajęć grupowych zgodnie z podstawą programową MEN oraz pedagogiką Montessori; realizowanie zadań wychowawczych, opiekuńczych i dydaktycznych z dziećmi; prowadzenie dokumentacji pedagogicznej.
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE MEGAMOCNI WE WŁOCŁAWKU - 2018-09-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-Realizacja zadań z zakresu służby bezpieczeństwa i higieny służby i pracy,-Realizacja zadań z zkresu medycyny pracy.Wymagane dokumenty:-CV i list motywacyjny,-kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, świadectwa pracy,-oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rerutacji.Dokumenty prosimy składać w siedzibie Komendy Powiatowej Policji, Zespół Kadr i Szkolenia z dopiskiem "Starszy inspektor ds. BHP", ul. Kasprowicza 2, 83-110 Tczew.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 58 530-81-77 lub 58 530-81-78.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W TCZEWIE - 2019-03-15 - Tczew (pomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe, mile widziane doswiadczenie w pracy na ww. stanowisku.
FP SPOMAX Spółka Akcyjna - 2016-09-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
kwalifikacja i rejestrowanie korespondencji; obsługa składnicy akt emerytalno-rentowych; prowadzenie spraw związanych z zasobem akt emerytalno-rentowych; prowadzenie korespondencji ze świadczeniobiorcami i instytucjami; obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych, rozliczanie robót, materiałów konserwcji bieżącej. Opracowywanie kosztorysów i programów robót. Uczestniczenie w komisjach odbioru robót budowlanych.
Jednostka Wojskowa nr 1131 - 2019-01-15 - Barcząca (mazowieckie)
Sprzątanie budynków mieszkalnych.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Kraków (małopolskie)
- Zarządzanie usługą GLOBAL CONTROL CENTER, zarządzanie komunikacją i współpracą pomiędzy zespołem w INDIACH a POLSKĄ, proces ciągłej poprawy jakości dostarczanych usług, współdzielenie doświadczeń zdobytych we współpracy z klientem, utrzymywanie dobrych relacji z klientem.- Wynagrodzenie: 9000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 01.10.2017 r. do 31.12.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe 5 lat branży IT. Wymagana znajomość języka programowania, SAP, ORACLE.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)
praca w salonie fryzjerskim
STUDIO FRYZJERSKIE "NELIPINK" KORNELIA KLAWIKOWSKA - 2016-01-05 - Wejherowo (pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kraków (małopolskie)
1. Naliczenie i przygotowywanie do odprowadzenia zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń, umów zleconych, umów o dzieło, wypłat z ZFŚS;2. Terminowe i właściwe terminowo odprowadzenie do Urzędów Skarbowych zaliczek na podatek dochodowy;3. Prowadzenie korespondencji dotyczącej rozliczeń finansowych z kontrahentami świadczącymi usługi w MOSiR Czeladź termin na bieżąco;4. Prowadzenie rozliczeń z wypłat z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych termin zgodnie z Ustawą o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych;5. Sporządzanie list wypłat wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych w MOSiR Czeladź, obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, itp. oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie , ich księgowanie we skazanym terminie;6. Sporządzanie list wypłat wynagrodzeń za prace zlecone na podstawie przekazanej dokumentacji, ich księgowanie;7. Sporządzanie deklaracji podatkowych, rozliczeń rocznych, / PIT 11; PIT 4R; PIT40 itp/ - termin zgodnie z Ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych i Ordynacja podatkową;8. Naliczanie i przygotowywanie do przekazania składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy;9. Wypełnianie deklaracji rozliczeniowych oraz zgłoszeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dla pracowników MOSiR Czeladź - obsługa programu PŁATNIK;10. Kontrola dokumentów księgowych pod względem rachunkowym i formalnym;11. Kontrola rozliczonej inwentaryzacji składników majątkowych wg ewidencji wartościowej;12. Zastępstwo podczas nieobecności pracownika na stanowisku kasjera;13. Prowadzenie ewidencji księgowej w programie finansowo-księgowym;14.Wystawianie faktur;15. Uzgadnianie sald, zobowiązań i należności ;16. Zapewnienie prawidłowego i terminowego ustalania i pobierania należności z tytułu dochodów budżetowych i ich egzekucja.17. Wykonywanie innych poleceń zleconych przez Głównego Księgowego;18. Pełnienie zastępstwa za Głównego Księgowego w razie jego nieobecności
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Czeladzi - 2019-02-04 - Czeladź (śląskie)
pomoc kuchenna
Oberża "WILCZY GŁÓD" Józef Sala - 2016-11-07 - Krzyszkowice (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
Kucharz
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Berezka (podkarpackie)
- Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie realizacji projektu POWER. Bieżąca obsługa administracyjna projektu pod względem przepływu dokumentów. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń. Realizacja działań informacyjnych i promocyjnych. Przygotowywanie i prowadzenie postępowania ofertowego. Nadzór nad realizacją kursów i szkoleń w jednostkach podległych OISW w Katowicach.- Wynagrodzenie: 3000 do 3500 zł/brutto - w zależności od kwalifikacji. Praca na umowę o pracę na czas określony: 15.05.2017 do czerwiec 2020 r. na czas realizacji projektu POWER finansowanego ze środków unijnych. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie. Wymagane doświadczenie w zakresie realizacji funduszy unijnych oraz prawa zamówień publicznych. Wymagana umiejętność obsługi pakietu Office.
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W KATOWICACH - 2017-04-21 - Katowice (śląskie)
kwalifikacja i rejestrowanie korespondencji; obsługa składnicy akt emerytalno-rentowych; prowadzenie spraw związanych z zasobem akt emerytalno-rentowych; prowadzenie korespondencji ze świadczeniobiorcami i instytucjami
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)