STARSZY LABORANT Świnoujście oferta pracy Komenda Portu Wojennego
Stanowisko: STARSZY LABORANT
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie analiz laboratoryjnych, wypełnioanie i wydawanie orzeczeń laboratoryjnych,- prowadzenie testów produktów mps oraz ich ewidencjonowanie,- przyjmowanie i przechowywanie próbek do analiz,- odpowiedzialność majątkowa za powierzone mienie, sprzęt techniczny i wyposażenie labolatorium,
Data publikacji: 2019-10-16
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Komenda Portu Wojennego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Steyera 28, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie analiz laboratoryjnych, wypełnioanie i wydawanie orzeczeń laboratoryjnych,- prowadzenie testów produktów mps oraz ich ewidencjonowanie,- przyjmowanie i przechowywanie próbek do analiz,- odpowiedzialność majątkowa za powierzone mienie, sprzęt techniczny i wyposażenie labolatorium,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus dodatek za staż
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY LABORANT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: laborant chemiczny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), specjalizacja: chemiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność samodzielnej pracy oraz w zespole osób, samodzielność, dyspozycyjność,staż pracy 1 rok dla osób z wyższym wykształceniem,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Komenda Portu Wojennego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Steyera 30, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Steyera
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: laborant chemiczny
Data dodania oferty pracy: 16.10.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f80f8b4f9412f7b1220aac764dd1c70c
Podobne oferty pracy
Utrzymanie czystości w hali sprzedaży, magazynowej i części socjalnej.
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA JUSTUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-12 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
planowanie i realizacja procesu wychowawczego, opieka i prowadzenie zajeć z grupą,indywidualna praca z dzieckiem
Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza - 2017-06-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zapoznanie się z zasadami gospodarowania odpadami stałymi, zapoznanie z zasadami utrzymania czystości na terenie przedsiębiorstwa, obsługa PSZOK, pomoc przy pracach porządkowych i zbieraniu odpadów komunalnych, wykonywanie prac porządkowych, pomoc przy rozwożeniu pojemników, naprawa i konserwacja pojemników, zbieranie odpadów komunalnych i obsługa PSZOK.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Gostynin (mazowieckie)
Ogrodnik budowy i konserwacji terenów zieleni
PRZEDSIĘBIORSTWO "ZIELEŃ MIEJSKA" W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przewóz rzeczy
Transport Ciężarowy Dąbrowski Janusz - 2016-02-01 - Koluszki (łódzkie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Stare Miasto (wielkopolskie)
Ogólne prace budowlane, rozbiórka budynków, prace montażowe , kucie młotem elektrycznym. Praca na terenie województwa mazowieckiego.
HENBUD Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Marki (mazowieckie)
do uzgodnienia
3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE - 2018-12-20 - Rzeszów (podkarpackie)
PRACA W RECEPCJI HOTELU
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Żary (lubuskie)
Utrzymanie stanu czystości na halach produkcyjnych,sprzątanie terenu firmy.
AMZ Kutno S.A. - 2017-10-27 - Kutno (łódzkie)
Obsługa rozcinarko - zszywarki. Rozszywanie i taflowanie dzianiny. Sprawdzanie poprawności rozcinania i zszywania, realizacja zleceń produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Łódź (łódzkie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: organizuje i przewodzi projektem oraz zespołem projektowym (planuje i zarządza zasobami projektu, ustala priorytety, koordynuje współpracę z klientem); zarządza współpracą ze wszystkimi interesariuszami projektu; zapewnia efektywne zarządzanie projektu optymalne ułożenie ról i zasobów; ustala plan projektu i zarządza jego zmianą tam gdzie konieczne; ustanawia zespół praktyk zapewniających integralność oraz wysoką jakość produktu projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 13000 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 01.06.2017 na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe - dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5+ lat na stanowisku Managera projektu lub pokrewnym związanym z obszarem IT, w tym: doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu; doświadczenie w pracy oraz zarządzaniem metodologią SCRUM - jest koniecznością; doświadczenie w zarządzaniu zespołu projektowego; doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z tworzenie oprogramowania - pozwalające na zrozumienie cyklu tworzenia oprogramowania. Wymagane umiejętności: przeprowadzanie i nadzorowanie analizy biznesowej pod kątem wymagań technicznych realizowanego projektu i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji; znajomość metod analiz SWOT oraz RCA; znajomość UAT oraz metodologii zarządzania agile&scrum; wiedza z obszaru bankowości w szczególności produktów finansowych (akcje, obligacje. Produkty strukturalne bankowości etc.) będzie dodatkowym atutem; znajomość SQL w kontekście analizy biznesowej oraz czynności testowych dla aplikacji komputerowych- będzie dodatkowym atutem; silne zaplecze techniczne znajomość takich technologii modelingu aplikacji jak UML, BPMN, Case modeling, conceptual data models będzie dodatkowym atutem; bardzo dobre zrozumienie SDLC; wiedza i doświadczenie w obszarze usług bezpieczeństwa IT w szczególności do weryfikacji tożsamości oraz zarządzanie dostępem do danych, kontrola dostępu do danych oraz innych usług związanych z bezpieczeństwem IT; niezależność, systematyczność, zorganizowanie; zdolności przywódcze oraz umiejętność negocjacji; znajomość data feed takich jak Bloomberg, SIX financial Information lub pokrewne będzie dodatkowym atutem. Znajomość Business Process Modeling Notification (BPMN) będzie dodatkowym atutem. Certyfikaty IREB oraz IIBA - będzie dodatkowym atutem. Znajomość procesu ITIL w szczególności: Incident, Change, Release oraz Configuration Management; znajomość JIRA; biegłe posługiwanie się MS project jest koniecznością; doświadczenie i wiedza zakresu metodologii zarządzania projektami (planowanie, ustalanie zakresu, czasu, harmonogramu, budżetu etc) zgodnie z obraną metodologią; wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w mowie jak i piśmie jest koniecznością.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)
stawianie murów z suporexu, tynkowanie, inne prace pomocnicze
PHU "ZAW-BUD" Wojciech Zawłocki Nowa Wieś - 2015-12-01 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie i składanie raportów wewnętrznych/zewnętrznych zgodnie z terminami obowiązującymi w grupie. Realizację czynności księgowych w sposób dokładny zgodnie z harmonogramem. Konieczność stałej aktualizacji wiedzy z zakresu finansów. Praca wykonywana przy dużym obciążeniu w miarę zbliżających się terminów.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Kraków (małopolskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
praca w procesie produkcji żywności (konserw mięsnych i warzywnych)
WITPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Skwierzyna (lubuskie)
Zarządzanie portfelem umów operacyjnych (łączne niskie i średnie ryzyko związane z umowami) oraz niektórymi umowami taktycznymi, zgodnie z wytycznymi i zasadami segmentacji umów, zarządzanie szacunkowymi wydatkami, współpraca z różnymi klientami i interesariuszami, ustalanie zakresu projektów lokalnych oraz analizowanie wymagań biznesowych CP i zmian na rynkach zewnętrznych, opracowanie i realizacja strategii dot. umów handlowych oraz opłacalne zarządzanie umowami operacyjnymi i umowami taktycznymi.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Kraków (małopolskie)
montowanie i demontowanie urządzeń wiertniczych, wykonywanie otworów wiertniczych, prowadzenie prac wiertniczych i przygotownie do wiercenia.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Piła (wielkopolskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 53/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. prowadzenie prac analitycznych w zakresie realizacji kontraktów oraz dostępność do świadczeń,2. dokonywanie analizy danych w zakresie udzielonych świadczeń opieki zdrowotnej, wynikających z zawartych umów ze świadczeniodawcami,3. czynności związane z monitorowaniem sprawozdawczości statystycznej, 4. udzielanie wyjaśnień w sprawie sporządzania sprawozdań statystycznych oraz warunków wynikających z zawartych umów na świadczenia opieki zdrowotnej,5. przygotowywanie okresowych raportów na potrzeby Centrali NFZ.- Wynagrodzenie: od 2800 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie : wyższe lub średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe: przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany, przy wykształceniu średnim wymagane jest minimum 3 lata stażu pracy.Wymagania konieczne:1. znajomość przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 września 2015 r. w sprawie ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (t. j. Dz.U. z 2016 r. 1146 z późn. zm.),3. biegła znajomość programów komputerowych (Word, Excel, PowerPoint),4. znajomość programów komputerowych MS Access,Wymagania dodatkowe:1. praktyczna znajomość SQL for Oracle,2. znajomość podstawowych technik analizy statystycznej,Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność i dyspozycyjność. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-06-11 - Katowice (śląskie)
- naliczanie należności z tytułu najmu lokali mieszkalnych pozostających w zarządzie i administracji Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej,- prowadzenie dokumentacji w zakresie naliczonych wysokości opłat za najem lokali mieszkalnych i wpływów z tego tytułu,- przeksięgowywanie wpływów za lokale mieszkalne, wystawianie dowodów księgowych w tym zakresie,rozliczanie pobranych zaliczek z tytułu opłat za najem lokali mieszkalnych,- opiniowanie wniosków o zakwaterowanie w pokojach internatowych i gościnnych, prowadzenie rezerwacji miejsc oraz korespondencji z zainteresowanymi,- wystawianie faktur VAT z tytułu najmu lokali mieszkalnych oraz zakwaterowania w pokojach internatowych i gościnnych,- sporządzanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,prowadzenie korespondencji z najemcami lokali mieszkalnych.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2019-02-05 - Chełm (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzenie pod względem materiałowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji głównej rzeczowych składników majątku w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki materiałowej FT-GM7 i FT-EW7 w działach: sprzęt szkoleniowo-sportowy, sprzęt do kontroli ruchu granicznego i dochodzeniowo-śledczego przeznaczonego do szkolenia, materiały kancelaryjno-biurowe, szkoleniowe i poligraficzne, celem określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia oraz zapewnienia możliwości zabezpieczenia potrzeb w realizacji zadań służbowych w procesie szkolenia, głownie dla potrzeb Centrum Szkolenia Straży Granicznej,- sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych celem zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia logistycznego wszystkich komórek organizacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz komórek organizacyjnych pozostających na zaopatrzeniu oddziału,- porównywanie prowadzonej ewidencji głównej z ewidencją magazynową i ewidencją prowadzoną przez użytkowników celem uzyskania informacji o stanie zgodności mienia,- opracowywanie sprawozdań, protokołów, analiz i informacji dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz przekazywanie powyższych materiałów starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej sporządzającego zbiorcze zestawienia celem dostarczenia aktualnej informacji z zakresu działów swojej działalności,- sprawdzanie, przygotowywanie do rozliczenia i przekazywanie starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej celem zaksięgowania w książce kontowej faktur, rachunków z realizacji usług i dostaw oraz zaksięgowania środków finansowych z zakresu w/w działów celem dokonania rozliczenia w paragrafach grup 6 i 8, - kompletowanie, segregowanie, przechowywanie i archiwizowanie dowodów materiałowych oraz innych dokumentów w zakresie swoich obowiązków celem przekazania ich do archiwum zakładowego i możliwości odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materiałowej,- współuczestnictwo ze starszym księgowym ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej w opracowywaniu danych ilościowo-wartościowych do planu zamówień publicznych w zakresie paragrafów grup 6 i 8 oraz dostarczanie informacji o przeznaczeniu środków finansowych z zakresu w/w działów celem przekazywania informacji dla specjalisty ds. zamówień publicznych sporządzającego plan zamówień publicznych oraz uzyskania informacji o realizowanych wydatkach.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-08-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- Starszy Konsultant Klientów Instytucjonalnych jest odpowiedzialny za prawidłową obsługę klientów w szczególności polegającą naaktualizacji danych, informowaniu jednostek administracji publicznej orealizowanych projektach przez firmę oraz za terenową organizację szkoleń (na terenie całego kraju). - W trakcie podróży służbowych pracodawca zapewnia zakwaterowanie w hotelu, o standardzie trzy gwiazdkowym wraz z wyżywieniem. - Wynagrodzenie: 10 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na okres miesiąca z możliwością podpisania kolejenej umowy. Umowy zawierane są co miesiąc.- Praca od poniedziałku do piątku w zadeklarowanych godzinach między 8:00-14:30 + wyjazdy służbowe. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B oraz doświadczenie w kierowaniu pojazdami tej kategorii. Gotowość do podróży służbowych na terenie kraju. Znajomości zasad pisowni języka polskiego. Komunikatywności i łatwości formułowania myśli. Odpowiedzialność, terminowości i dokładności w wykonywaniu zadań. Zaangażowanie w wykonywaną pracę.Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cv (at) dlaadministracji.pl- WAŻNE! Budynek, w którym jest udostępnione pomieszczenie biurowe do wykonywania zlecenia nie posiada windy, jak również nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, oferta stażu na terenie Góry św. Anny
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Góra Świętej Anny (opolskie)
Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka niemieckiego i angielskiego.Miejsce pracy: Wrocław, ul. MuchoborskaSala H
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja planu produkcyjnego dla przypisanych linii produkcyjnych z uwzględnieniem odpadu;Nadzorowanie pracy podległych pakowaczy;Pobieranie próbek i pomiary profili podczas produkcji w toku;startowanie linii produkcyjnych, zmiany surowców na liniach produkcyjnych wraz z wypełnieniem KARTY ZWOLENIENIA PRODUKTU;dostarczanie dokumentacji potrzebnej dla pakowaczy na liniach produkcyjnych (BOMy, instrukcje pakowania, itp.);fizyczne zatrzymywania linii produkcyjnej, odnotowywanie faktu w systemie – DATA CAPTURE (do momentu zatrzymania wytłaczarki) i przekazaniu informacji do Młodszego Narzędziowca;raportowanie postępów produkcji do systemu DATA CAPTURE z uwzględnieniem odpadów, zmian zleceń, itp.;przekazywanie zmiany przy podległych liniach produkcyjnych;zapewnianie surowców do produkcji
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Jasin (wielkopolskie)
rozbiórka, oczyszczanie i przygotowanie komponentów do dalszej regeneracji
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Jaworzno (śląskie)
jw
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
sprawdzanie jakości towarów, rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, składanie reklamacji u dostawcy w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Główne obowiązki na stanowisku pracy: -pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentowanie inwestora (Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej) na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz dwóch jednostek organizacyjnych Straży Granicznej: Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej, Centrum Szkolenia Straży Granicznej, -dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych celem oceny ich stanu technicznego, określanie przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzanie obiektu do stanu pożądanego,-sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysów z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury celem określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. Dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów, analizowanie i dokonywanie obliczeń,-sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia, założeń funkcjonalno-użytkowych, programów funkcjonalno-użytkowych, na potrzeby wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych, -branie udziału w przygotowywaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,-prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług oraz z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Straży Granicznej celem zachowania ciągłości i prawidłowości realizacji zadań,-uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych oraz usług celem sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia,-uczestniczenie w pracach komisji przetargowych celem zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-04-12 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- koordynacja i nadzór prac danego zespołu pracowników w firmie- wyznaczanie bieżących i długotrwałych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu- kontakt z zespołem w języku arabskim i jęyku angielskimUmowa o pracę na czas określony - 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Łódź (łódzkie)