STARSZY KSIĘGOWY Wrocław oferta pracy INFOSYS POLAND Sp. z o.o. Oddział we Wrocławiu
Stanowisko: STARSZY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: do 6 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi. Kontakt z klientami w języku rosyjskim oraz z zespołem w języku angielskim. Praca w godz.: 8:00-16:00. Przewidywany okres atrudnienia: 3 lata.
Data publikacji: 2020-11-17
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: INFOSYS POLAND Sp. z o.o. Oddział we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sucha 2, 50-086 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi. Kontakt z klientami w języku rosyjskim oraz z zespołem w języku angielskim. Praca w godz.: 8:00-16:00. Przewidywany okres atrudnienia: 3 lata.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 6 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 6 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.12.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Księgowy (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: min. średnie,staż pracy: pół roku na podobnym stanowisku, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, komunikatywna znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy: INFOSYS POLAND Sp. z o.o. Oddział we Wrocławiu
danePracodawcy_nip: 1010009084
danePracodawcy_regon: 10039266900020
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Sucha 2, 50-086 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Sucha
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 18.11.2020
Oferta pracy ważna do: 09.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4b8cf7d8cb17c1bdec1c6bd709157fab
Podobne oferty pracy
wykonywanie pracy zgodnie z dokumentacją techniczną, rysunkiem technicznym lub wzorcami, obsługa wszystkich maszyn i urządzeń obróbki skrawania, zapobieganie powstawaniu urazów, wymiana tarcz polerskich i pasów szklifierskich
kontakt przez OHP - 2017-09-12 - Olesno (opolskie)
- kontakt z zespołem w języku arabskim i języku angielskim- koordynacja i nadzór prac danego zespołu pracowników w firmie- wyznaczanie bieżących i długotrwałych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu
kontakt przez PUP - 2019-12-09 - Łódź (łódzkie)
patrolowanie obiektów, pilnowanie mienia przed kradzieżą
LYNX SECURITY Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
prace porządkowe; koszenie traw
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Stawiguda (warmińsko-mazurskie)
.
Sławomir Stasicki Usługi Fryzjersko - Kosmetyczne - 2018-03-02 - Wałbrzych (dolnośląskie)
umiejetność pracy w zespole
ELIAN Adrian Janeczek - 2018-10-29 - Lewin Brzeski (opolskie)
Zajmowanie się kompleksową obsługą klienta, gości hotelowych, bankietów, wesel szkoleń, imprez okolicznościowych.
HOTELE GORZELANNY SP. ZO.O SP. KOMANDYTOWA - 2016-08-19 - Jarnołtówek (opolskie)
1. Szacowanie standardowego kosztu zmiennego - Monitorowanie planów produkcji i zmian w planach produkcji, w oparciu osystemowo planowane instrukcje produkcyjne oraz / lub informacje dostarczane przez spółki powiązane PMI / fabryki w celu identyfikacji materiałów i produktów do właściwej wyceny (SVC). Odpowiedzialność za terminowe przygotowywanie SVC oraz wydanie produktów i materiałów w systemie (SAP). Zapewnienie oszacowań zgodnych z metodologią PMI.2. Utrzymywanie cen między-firmowych - Obliczanie cen transferów między-firmowych na podstawie obliczonych kosztów standardowych (SVC), danych z innych działów i przyjętej marży. Wprowadzanie odpowiednich cen między-firmowych dla wymogów innych działów (podmioty stowarzyszone i dział podatkowy). Przeprowadzanie procesu zatwierdzania cen IC dla dystrybutorów, prezentowanie danych przed regionalnym prezesem ds. finansów. Przestrzeganie wytycznych PMI.3. Podsumowania miesięczne - Sporządzanie rozliczeń zamykających miesiąc kontrolując aby wszystkie odchylenia produkcyjne wbieżącym okresie były terminowo i dokładnie kapitalizowane. Utrzymywanie wskaźników KPI na odpowiednim poziomie, aby zapewnić stosowne monitorowanie wyników na koniec miesiąca.4. Raportowanie finansowe - Sporządzanie raportów US GAAP oraz raportów dla zarządów odpowiednich oddziałów PMI lub fabryk w zakresie ustalonym w SLA-OLA. Raportowanie do kierownictwa: przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowe zawierających analizę wyników.5. Ulepszenia - Identyfikowanie, inicjowanie i sugerowanie potrzebnych zmian w procedurach i / lub systemach księgowych / kosztowych. Uczestniczenie i prowadzenie projektów udoskonalających.
kontakt przez PUP - 2020-12-04 - Kraków (małopolskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrolowanie i przeprowadzanie postępowań administracyjno-wyjaśniająco-dowodowych w celu rozstrzygnięcia decyzyjnego sprawy; Kontrolowanie budów wg planu i sprawdzanie dokumentów stanowiących podstawę do wykonywania robót oraz sprawdzanie zgodności prowadzonych robót z decyzją pozwolenia na budowę w celu stosowania i przestrzegania obowiązujących przepisów; Kontrolowanie obiektów użytkowanych w celu sprawdzenia właścicieli z wywiązywania się z obowiązków nałożonych przepisami w zakresie utrzymania i użytkowania obiektów; Nakładanie aktem prawnym kar z tytułu nielegalnego użytkowania obiektu lub stwierdzonych nieprawidłowości w trakcie obowiązkowych kontroli budowy (obiektu budowlanego) oraz opłat legalizacyjnych z tytułu popełnionej samowoli budowlanej, w celu przymuszenia do działań zgodnych z prawem i doprowadzenia budów do stanu zgodnego z prawem; Prowadzenie egzekucji administracyjnych, w celu wyegzekwowania obowiązków wynikających ostatecznych decyzji administracyjnych; Ustalanie zakresu niezbędnych czynności i sporządzanie stosownej dokumentacji stanu po katastrofie budowlanej na miejscu katastrofy w celu likwidacji zagrożenia bezpieczeństwa ludzi, mienia i wyjaśnienia jej przyczyn zgodnie z procedurami; Prowadzenie prewencyjnych i doraźnych kontroli w celu zapobieżenia zagrożeniu bezpieczeństwa ludzi oraz udzielania odpowiedzi na skargi i wnioski składane przez obywateli; Współdziałanie z innymi organami, instytucjami oraz inspekcjami w celu uzyskania i wymiany informacji niezbędnych do załatwienia prowadzonych spraw; Wysokość wynagrodzenia 3300- 3900 zł brutto; godziny pracy: 7,30- 15.30
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA SŁUPSKA - 2020-01-23 - Słupsk (pomorskie)
Przyjmowanie zgłoszeń o koniecznych naprawach, remontach od mieszkańców spółdzielni, prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji w w/w sprawach, nadzór robót remontowo-budowlanych, prowadzenie książki remontowo-budowlanej
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "INSTALATOR" W LUBLINIE - 2018-04-06 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie posiłków
Przedsiębiorstwo Turystyczne "GRYFIA-MAZUR" Sp. z o.o. - 2019-09-03 - Szeligi (warmińsko-mazurskie)
1. Prowadzenie ewidencji magazynowej i przechowywanie dokumentów przychodowo - rozchodowych w zakresie sprzętu kwaterunkowego, przeciwpożarowego, gospodarczego, kulturalno-oświatowego,sportowego i medycznego, leków i środków opatrunkowych, materiałów kwaterunkowych, środków do utrzymania czystości obiektów i terenów przyległych, druków resortowych i akcydensowych, druków ścisłego zarachowania, materiałów kancelaryjno-biurowych, sprzętu biurowego oraz materiałów budowlanych zgodnie z decyzją przełożonych.2. Przyjmowanie i wydawanie z magazynu asortymentu na podstawie zatwierdzonych dowodów przychodowo - rozchodowych.3. Stosowanie zasady rotacji zapasów magazynowych oraz nie dopuszczanie do ich przeterminowania.4. Znakowanie - opisywanie sprzętu i wyposażenia wydawanego z magazynu numerami inwentarzowymi, zgodnie z ewidencją środków trwałych (ST) oraz pozostałych środków trwałych (PŚT). 5. Uczęstniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie oraz Naczelnika Wydziału Zaopatrzenia KWP w Lublinie.Wymagane dokumenty i oświadczenia: list motywacyjny i CV, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne". Termin składania dokumentów: do 28 listopada 2016 roku.Miejsce składania dokumentów: Sekretariat Wydziału Zaopatrzenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, ul. Grenadierów 3, 20-331 LublinSzczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej http://bip.lublin.kwp.policja.gov.pl/ w zakładce wolne stanowiska pozaetatowe, dodatkowe informacje pod nr tel.: 81 535 57 67
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W LUBLINIE - 2016-11-16 - Lublin (lubelskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za-zarządza pracownikami w licznie ok 30+ rozlokowanych w różnych zespołach; -zarządza procesem dostarczania usług do Klientów;-radzi sobie skomplikowanymi kwestiami z obszaru inżynierii oprogramowania zapewniając, że projekt, kod oraz ogólne rozwiązanie zastosowane spełnia wymogi jakości; -jest odpowiedzialny za jakość dostarczanych do klienta usług od strony produkcji oprogramowania;-odpowiedzialny za przygotowanie oraz wdrożenie kolejnego projektu dla danego Klienta; -prezentuje postawę proaktywną i zapewnia najwyższą jakość procesu dostarczania usług do klienta; -przygotowuje spójny plan dostarczania usług; -potrafi radzić sobie z zarządzaniem zespołem, rozwojem technologii a także radzi sobie z konfliktem; -nadzoruje rozwój swoich podopiecznych, uczestniczy w ich programie rozwoju przygotowanym dla kierowników zespołów oraz menadżerów;
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje miedzy innymi:- przeprowadzanie badań:- gruntów: metodą laboratoryjną i polową,- kamiennych materiałów drogowych,- betonów cementowych,- mieszanek mineralno-asfaltowych,- nawierzchni drogowych,- lepiszczy bitumicznych,- powłok malarskich,- weryfikacja recept na mieszanki mineralno-asfaltowe,- diagnostyka stanu nawierzchni,- wykonywanie pozostałych badań laboratoryjnych i polowych,- opracowywanie wyników badań i ich ewidencjonowanie,- weryfikacja dokumentacji projektowych (koncepcja, projekt budowlany, projekt wykonawczy, szczegółowa specyfikacja techniczna),- uczestnictwo w naradach ds. oceny dokumentacji projektowych,podnoszenie kwalifikacji w zakresie obowiązujących norm, nowych technologii oraz zagadnień stanowiących przedmiot działania Laboratorium.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:- usytuowanie stanowiska pracy: przy ulicy Toruńskiej 174a, budynek wielopiętrowy, schody i winda,- wyjazdy służbowe w teren,- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2020 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy - 2020-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- prace przy budowie dróg
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych TRAKT Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Koordynowanie i organizacja obsługi najmu i sprzedaży.Przygotowywanie ofert oraz zamówień.Organizacja transportów i dostaw,Przygotowanie dokumentacji związanej z zawarciem umowyRejestrowanie zdarzeń w systemie informatycznymOpieka po sprzedażowa nad klientem
PS&MS Sp. z o.o. - 2020-03-18 - Polkowice (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD). Interpretacja regulacji dotyczących cen transferowych w poszczególnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)
Sprzątanie obiektu.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łomży - 2019-02-22 - Łomża (podlaskie)
praca na terenie KGHM PM
ASIM-BUD sp. z o.o. - 2017-01-30 - Lubin (dolnośląskie)
realizacja podstawy programowej; praca dydatkyczno-wychowawcza w grupach dzieci 2-8 lat
CENTRUM INNOWACJI EDUKACYJNYCH I INTERGRACYJNYCH S.C. EWA KUŚMIERSKA, AGNIESZKA GOŁĘBIOWSKA - 2017-01-27 - Bytom (śląskie)
logopeda dzieci niepełnosprawnych
PRZEDSZKOLE INTEGRACYJNE "JESTEŚMY RAZEM" - 2017-09-05 - Lębork (pomorskie)
- Sprzedaż artykułów: warzywa-owoce.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:30-14:30, 13:00-21:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 32-604-39-14) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Tadeusza Kościuszki 90, 40-519 Katowice) lub e-mail: pracakatowice (at) almamarket.pl
ALMA MARKET SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)
Szycie pokryć do mebli tapicerowanych. Praca na umowę zlecenie, w godz. 7-15, wynagrodzenie 1850 zł brutto miesięcznie. Wymagania:mile widziane wykształcenie zawodowe, 2 lata doświadczenia zawodowego, doświadczenie w szyciu na maszynach do szycia ciężkiego, poczucie estetyki. Kontakt z pracodawcą: Krystyna Kitowska tel. 58 685 61 10
FOGIA FURNITURE SP. Z O.O. - 2016-05-13 - Maks (pomorskie)
Dyrektor ZS 21 we Wrocławiu zatrudni nauczycieli z pełnymi uprawnieniami pedagogicznymi do komisji nadzorujących egzamin 8-klasisty. 15.04.201916.04.201917.04.2019Oferta dostępna w sali C, A. Kontakt z pracodawcą: tel. 71 373 88 88 w. 112.
Zespół Szkół Nr 21 - 2019-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Sortowanie tworzyw sztucznych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE "ZAGRODA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-11 - Strzyżów (podkarpackie)
jw
Salini Polska sp. z o.o. - 2017-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2020-09-01 - Płońsk (mazowieckie)
pomoc dzieciom w spozywaniu posiłków, nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku, wykonywanie czynności przygotowującychdo zabawy, pomoc przy organizacji uroczystości przedszkolnych
kontakt przez PUP - 2018-07-15 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Bezpośredni kontakt z klientem obcojęzycznym. Ustalanie wrunków umów z kontarhentami zagranicznymi, ocena klientów pod względem zdolności kredytowej.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Łódź (łódzkie)