STARSZY KSIĘGOWY/STARSZA KSIĘGOWA Balice oferta pracy JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH)
Stanowisko: STARSZY KSIĘGOWY/STARSZA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie list wynagrodzeń pracowników, naliczanie wynagrodzeń urlopowych, chorobowych, itp., rozliczanie podatku od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji ZUS-DRA.
Data publikacji: 2020-11-24
Lokalizacja: Balice (małopolskie)
Pracodawca: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Medweckiego, 30-901 Balice, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie list wynagrodzeń pracowników, naliczanie wynagrodzeń urlopowych, chorobowych, itp., rozliczanie podatku od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji ZUS-DRA.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY KSIĘGOWY/STARSZA KSIĘGOWA
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1206
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2021
Data zakończenia pracy: 01.04.2021
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: ekonomia, rachunkowość, finanse
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie+4 lata stażu, wykształcenie wyższe+2 rok staż
danePracodawcy_nip: 9441995873
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1206
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0343533
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 24.11.2020
Oferta pracy ważna do: 04.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?038c49451228ad0c567f0a3c58b7bd6e
Podobne oferty pracy
Ocena moedli biznesowych. Kontrola finansowa wszytskich transakcji klienta. Bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
- Diagnozowanie usterek,- Serwis i bieżące konserwacje,- Montaż podzespołów w pojazdach,- Obsługa urządzeń warsztatowych,- Wymiana opon, filtrów, olejów,Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Łęgnowo II
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Administrowanie systemami MILNET-Z i MILNET-I. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30. Wynagrodzenie 2300 zł brutto + premia + dodatek stażowy.
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH) - 2018-10-04 - Balice (małopolskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Młynary (warmińsko-mazurskie)
Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia
Marek Jakubczyk KERAM-FACH - 2019-03-18 - Krapkowice (opolskie)
jazda autolawetą na terenie krajuwynagrodzenie 14 zł netto/h
Holuje .pl Rajskie Nieruchomości.plPrzemysław Sobierajski - 2017-05-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Szlifowanie, pakowanie, montowanie oraz obróbka kamienia
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Pajęczno (łódzkie)
1)Prowadzenie sekretariatu w tym m.in: obsługa, komputera i innych urządzeń biurowych, 2)Przyjmowanie/wysyłanie korespondencji, przesyłek, odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych w języku polskim i angielskiemu, 3)Prowadzenie spraw kadrowych wynikających z przepisów m.in. z kodeksu pracy4)Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów cywilno-prawnych, sporządzanie, rejestracja, nadzór nad dokumentami,5)Prowadzenie i archiwizowanie dokumentów/korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej w języku polskim i angielskim,6)Przygotowywanie pism/obowiązujących sprawozdań, analiz, raportów i korespondencji dla przełożonego,7)Organizowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy poszczególnymi jednostkami/pracownikami,8)Organizowanie spotkań, zebrań oraz wyjazdów służbowych oraz ich rozliczanie,9)Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Katedry
POLITECHNIKA LUBELSKA - 2020-11-09 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania BHPwynagrodzenie 4300 zł + dodatek za staż pracypracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2020-05-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zaoczna Szkoła dla Dorosłych CNiB "ŻAK" zatrudni nauczycieli na stanowisko Trener Personalny do wykładania przedmiotów.
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" oddział Kędzierzyn-Koźle - 2016-09-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
odpowiedzialność za prowadzoną zmianęmotywowanie zespołuprzyjmowanie dostawpraca zgpodna z procedurami i standardami firmowymidbanie o czystość w miejscu pracymonitorowanie wykonania grafiku pracywynagrodzenie + premia sprzedażowa przez pierwsze 3-y miesiące + 5 % od podstawy wynagrodzenia - wszystkie stanowiska
DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
spawanie mig-mag elementów wkladu kominkowego. Prace ślusarskie
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE"UNIROL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Uciechów (dolnośląskie)
przygotowywanie dokumentacji płacowej
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Rząska (małopolskie)
praca z majstrem przy montażu i obudowie kominków
kontakt przez OHP - 2019-10-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Kowalew (wielkopolskie)
Przygotowywanie pizzy na zamówienie.
Spółdzielnia Socjalna "IDEA" - 2016-04-14 - Rotmanka (pomorskie)
1. Prowadzenie ewidencji magazynowej i przechowywanie dokumentów przychodowo - rozchodowych w zakresie sprzętu kwaterunkowego, przeciwpożarowego, gospodarczego, kulturalno-oświatowego,sportowego i medycznego, leków i środków opatrunkowych, materiałów kwaterunkowych, środków do utrzymania czystości obiektów i terenów przyległych, druków resortowych i akcydensowych, druków ścisłego zarachowania, materiałów kancelaryjno-biurowych, sprzętu biurowego oraz materiałów budowlanych zgodnie z decyzją przełożonych.2. Przyjmowanie i wydawanie z magazynu asortymentu na podstawie zatwierdzonych dowodów przychodowo - rozchodowych.3. Stosowanie zasady rotacji zapasów magazynowych oraz nie dopuszczanie do ich przeterminowania.4. Znakowanie - opisywanie sprzętu i wyposażenia wydawanego z magazynu numerami inwentarzowymi, zgodnie z ewidencją środków trwałych (ST) oraz pozostałych środków trwałych (PŚT). 5. Uczęstniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie oraz Naczelnika Wydziału Zaopatrzenia KWP w Lublinie.Wymagane dokumenty i oświadczenia: list motywacyjny i CV, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne". Termin składania dokumentów: do 28 listopada 2016 roku.Miejsce składania dokumentów: Sekretariat Wydziału Zaopatrzenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, ul. Grenadierów 3, 20-331 LublinSzczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej http://bip.lublin.kwp.policja.gov.pl/ w zakładce wolne stanowiska pozaetatowe, dodatkowe informacje pod nr tel.: 81 535 57 67
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W LUBLINIE - 2016-11-16 - Lublin (lubelskie)
Monitorowanie zleceń w obsługiwanych aplikacjach i systemach, raportowanie awarii systemów, koordynacja wdrażania zmian w procesach.godziny pracy: 09-17.00
kontakt przez PUP - 2020-07-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- prosty montaż elementów- praca w godz. 06:00 - 14:00 / 14:00 - 22:00
FAMAS S.A. - 2020-01-14 - Łódź (łódzkie)
wyksz. średnie- technik budownictwa ogólnego lub wyższe- inżynier budownictwa sanitarnego,mile widziane doświadczenie na ww stanowisku,umiejętność czytania rysunku technicznego;opracowywanie kosztorysów, ofert wg dokumentacji, prowadzenie dokumentacji budowlanej
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych INŻBUD Sp. J. - 2018-03-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Fakturowanie i księgowanie doukementów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)
montaż urządzeń elektronicznych, wykonywanie instalacji niskoprądowych (w tym wykonywanie przekuć i przewiertów w ścianach i stropach, wyznaczanie tras prowadzenia przewodów)praca w godz. 7-15,Miejsce pracy wg. zleceń - obecnie okolice Tarnobrzega
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Chmielów (podkarpackie)
Wprowadzanie zarówno wewnętrznie jak i zewnętrznie wysokiej jakości rozwiązań do Intranetu. Przegląd projektów technicznych pod kątem nowych rozwiązań. Prowadzenie konsultacji dla innych zespołów odnośnie ich wymagań projektowych. Pośredniczenie miedzy działami IT a architekturą HSBC odnośnie potrzeb konkretnych projektów
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Kraków (małopolskie)
SPRZEDAŻ ASORTYMENTU SKLEPU
DRAFT 5 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Konin (wielkopolskie)
Zgodny
"OKOPOL" ELŻBIETA RABESZKO-GRYŃ I HANNA MAKÓWKA SPÓŁKA PARTNERSKA LEKARZY - 2017-10-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Naprawa kół, zmiana opon
Zakład Wulkanizacyjny Wiesław Szerement - 2016-09-28 - Ustka (pomorskie)
Prace dekarskie, obróbki blacharskie. Wykonywanie pokryć dachowych w systemie PCV obróbek blacharskich, zgrzewanie papy termozgrzewalnej.
PRO - DACH JACH ŁUKASZ - 2019-01-21 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Prace remontowe i naprawcze. Usuwanie usterek lub zniszczeń – jeżeli to możliwe we własnym zakresie. Bieżąca kontrola punktów świetlnych, wymiana świetlówek, naprawa gniazd wtykowych i włączników świetlnych. Zapobieganie awariom, naprawa urządzeń sanitarnych i kanalizacyjnych w razie potrzeby. .Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Gdańsk (pomorskie)
Zadania:1) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń bhp dla pracowników, stażystów i praktykantów; f) opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących bhp; g) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydział odzieży roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; b) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w Ośrodku. 4) Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań. 5) Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 6) Współpraca ze wszystkim Działami Ośrodka w zakresie powierzonych obowiązków. 7) Współpraca z Urzędem Miasta, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Powiatową Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Państwową Inspekcją Pracy w zakresie powierzonych obowiązków. 8) Współdziałanie z Działem Kadr w zakresie współpracy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 9) Współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków. 10) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Warunki pracy:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I piętro. (budynek posiada windę zewnętrzną prowadzącą na parter). 2) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. 3) Planowane zatrudnienie : sierpień 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z pracą przy komputerze poniżej 4 h. Praca wiąże się z przemieszczaniem się po budynku Ośrodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszaniem się pomiędzy pozostałymi budynkami Ośrodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Skłodowskiej, Ocickiej, Rzeźniczej, Londzina. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Spełnianie wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. W myśl rozporządzenia pracownik służby BHP może być zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, jeżeli posiada co najmniej zawód technika bezpieczeństwai higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub posiada wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;7) Obsługa komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecność pracownika w siedzibie Ośrodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawcę, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, budżetowych, w Ośrodku Pomocy Społecznej; 2) Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia, odporność na sytuacje stresowe, dyspozycyjność, zaangażowanie, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-07-29 - Racibórz (śląskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Łódź (łódzkie)