STARSZY KSIĘGOWY Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim i w języku arabskim- fakturowanie- księgowanie dokumentów na rachunkach klientów
Data publikacji: 2019-04-09
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim i w języku arabskim- fakturowanie- księgowanie dokumentów na rachunkach klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wymagane min. 3 miesiące doświadczenia na podobnym stanowisku- znajomość języka arabskiego w mowie biegle / w piśmie biegle- znajomość języka angielskiego w mowie komunikatywnie / w piśmie komunikatywnie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 09.04.2019
Oferta pracy ważna do: 23.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Spawanie elemetów konstrukcji stalowych, aparatury rozdzielczej sterowniczej dla energetyki.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY "PAS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Szamocin (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie restauracji, sal weselnych, łazienek, korytarzy
Karczma Łabędź Wojenkowski Łukasz - 2019-02-21 - Nowa Wieś (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie hali sklepu, pomieszczeń na terenie sklepu
"MATMAX SYSTEMY SPRZĄTAJĄCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-20 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Pracownik produkcyjny
GOSPODARSTWO ROLNE K. SOBKOWIAK - 2016-04-14 - Brzezie (wielkopolskie)
ZAPEWNIENIE SPRAWNEGO I FUNKCJONALNEGO PRZYGOTOWANIA, OPRACOWANIA I ZABEZPIECZENIA OBIEGU DOKUMENTÓW DOTYCZĄCYCH INFRASTRUKTURY ORAZ OCHRONY ŚRODOWISKA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE + STAŻ PRACY 3 LATA (OCHRONA ŚRODOWISKA) LUB WYŻSZE W KIERUNKU OCHRONA ŚRODOWISKA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY PRZY KOMPUTERZE (PAKIET OFFICE), PRACA-PON-CZWARTEK-7-15.30, PIĄTEK-7-13
JEDNOSTKA WOJSKOWA 2901 - 2018-01-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, bezpośredni kontakt z klientem w francuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)
Starszy ratownik-kierowca/stażysta
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w WAŁCZU - 2018-08-27 - Wałcz (zachodniopomorskie)
ZAŁADUNEK, OBSŁUGA KLIENTÓW, ROZŁADUNEK TOWARÓW, PRACE MAGAZYNOWE; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PRACOWITOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, UPRAWNIENIA NA WÓZKI WIDŁOWE; e-mail:hmbszczecin (at) interia.pl; MOGĄ BYĆ OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;
HURTOWNIA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - ANDRZEJ KOWALCZYK - DARIUSZ KRASUSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- obsługa klientów- indywidualne przygotowywanie ofert wakacyjnych oraz ich sprzedaż
TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O. - 2018-12-04 - Łódź (łódzkie)
prace gospodarczo-porządkowe na terenie powiatu zduńskowolskiego tj. koszenie, wycinka drzew i krzewów.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Zduńska Wola (łódzkie)
Wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie zawodowe oraz umiejętności w zawodzie. Wykonywanie prac ogólnobudowlanych na terenie powiatu Strzelińskiego. Możliwość dowozu do miejsca pracy.
Giemza Łukasz Usługi Budowlano- Remontowe - 2016-12-15 - Strzelin (dolnośląskie)
pracownik ochrony-dozorca
VICOTEL Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
zastępowanie Prezesa w rozmowach z kontrahentami i dostawcami chińskimi, przygotowywanie, negocjowanie i podpisywanie umów handlowych w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Jabłonowo (mazowieckie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowywania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących zakresu działania Referatu, w tym m. in.:a) przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań lub przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zależności od kwoty zamówienia,b) sporządzanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowańi udzielenia zamówień publicznych realizowanych przez Referat;2) przygotowywanie projektów umów na wykonanie zamówień o wartości do 30 000 euro realizowanych przez Referat oraz dokonywanie przeglądów umów pod względem formalnym;3) współpraca z Oddziałem Umów i Regulacji Prawnych w zakresie uzyskania akceptacji projektów umów (przegląd umów pod względem prawnym);4) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych zgodnie z obowiązującą Klasyfikacją Środków trwałych, z podziałem na grunty stanowiące zasób Skarbu Państwa i grunty oddane w użytkowanie wieczyste;5) prowadzenie ewidencji analitycznej majątku trwałego Skarbu Państwa za pomocą w/w ksiąg inwentarzowych;6) sporządzanie (na podstawie otrzymanych dokumentów) dowodów księgowych OT, PT, LT;7) przygotowywanie rocznego sprawozdania do Wojewody Mazowieckiego z gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oddanymi w użytkowanie wieczyste;8) realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami w zakresie użytkowania wieczystego:a) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat z tytułu użytkowania wieczystego, w tym w szczególności: naliczanie, korygowanie i anulowanie opłat w związku z obrotem wtórnym prawem użytkowania wieczystego, sprzedażą, przysądzeniem, przekształceniem i wygaszeniem prawa użytkowania wieczystego,b) aktualizacja stawki procentowej opłat rocznych,c) współpraca z Oddziałem Podatków i Opłat w zakresie windykacji naliczanych opłat,d) prowadzenie czynności związanych z ustalaniem spadkobierców po zmarłych użytkownikach wieczystych w celu naliczenia im opłat z tytułu użytkowania wieczystego.
Urząd Miasta Płocka - 2018-03-07 - Płock (mazowieckie)
jw.
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac laboratoryjnych.
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Słupca (wielkopolskie)
Sprzedaż towarów i wyrobów firmowych
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Piła (wielkopolskie)
x
"ABW Superbruk" Sp. z o.o. - 2017-08-08 - Hryniewicze (podlaskie)
Praca na terenie UE
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Adamówka (podkarpackie)
PROMOCJA PRODUKTÓW
kontakt przez OHP - 2016-12-01 - Rumia (pomorskie)
układanie betonowej kostki brukowejwykształcenie bez znaczeniawymagane doświadczenie
P.P.H.U. EUROBUD Jakubiak Eugeniusz - 2016-10-25 - Huta (wielkopolskie)
praca fizyczna, bezpośrednia obsługa z klientem,
TOSKANIA Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Piekary Śląskie (śląskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 7400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 5 lat doświadczenia w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL v3 Foundation. Wymagana umiejętności: znajomość języków C++, Java, baz danych SQL, Oracle, DB2, środowiska JSP, Oracle, Tomcat, pakietu Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Katowice (śląskie)
1. Prowadzenie i koordynowanie średnich i dużych projektów zapewniając realizację zgodnie ze standardami firmy i ustalonym harmonogramem włączając w to projektowanie badania, uzyskanie i analizę danych oraz rekomendacje wynikające z badania.2. Zapewnienie bezpiecznego i efektywnego wykorzystania laboratorium sensorycznego.3. Prowadzenie wszelkich aspektów badań - ilościowychi jakościowych, łaczenie danych opisowych i konsumenckich dotyczących produktu. jedna zmiana, umowa na czas nieokreślony.informacja o ofercie w sali H.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Utrzymanie dokumentacji środków trwałych w księgach rachunkowych dla poszczególnych filii PMI; przeprowadzanie analizy projektów CAPEX i przygotowanie wniosków kapitalizacji; analiza środków trwałych z zapewnieniem iż rachunki są zgodne na koniec okresu; wykonywanie czynności zamknięcia na koniec okresu sprawozdawczego w celu zapewnienia terminowego i dokładnego raportowania US GAAP i statutowych sprawozdań finansowych (w tym OB i wejść RF), a także raportowanie danych finansowych do zarządu i innych instytucji zewnętrznych (statystyka); Opracowywanie i wdrażanie najlepszych praktyk i zapewnianie wsparcia innym zespołom w obszarze związanym ze środkami trwałymi. Dokumentacja środków trwałych: utrzymanie ewidencji środków trwałych (dodatki środków trwałych, rozdysponowanie, transfery, likwidacja / sprzedaż, itp .; utrzymanie struktury CAPEX) dla odpowiednich podmiotów PMI w sposób dokładny, kompletny i terminowo. Należy przestrzegać wszystkich procedur wg US GAAP i ustawodawstwa rachunkowości oraz zasad i procedur PMI. Eskalacja do przełożonego okoliczności, które nie prowadzą do zdefiniowanych terminowo celów; Przygotowanie zgodnych bilansów środków trwałych miesięcznie / kwartalnie / rocznie wg Konta Pojednania Matrix, analizy sald kont oraz śledzenie zidentyfikowanych problemów; Obliczanie amortyzacji środków trwałych zgodnie z US GAAP, jak również lokalnymi przepisami ustawowymi. Wykonywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych zamknięć ksiąg wg US GAAP i ustawowych przepisów prawnych danego kraju. Przygotowywanie regularnych uzgodnień różnic między US GAAP i księgami statutowymi; Przygotowanie sprawozdań finansowych wg US GAAP związanych ze środkami trwałymi w oparciu o prawo danego kraju. Przestrzeganie wszystkich wymogów prawnych, podatkowych i korporacyjnych; Monitorowanie rachunku CIP i projektów CAPEX, przygotowanie przypisania podprojektów z powiązanymi aktywami, przydzielanie ogólnych nakładów na aktywa, koordynacja z lokalnym koordynatorem projektu inżynierem/ koordynatorem aktywów aktywów w celu przygotowania propozycji kapitalizacji. Przygotowanie projekcji bilansu (RF, OB) planowanie cyklu raportów. Dostarczanie planowanych wartości kapitalizacji, planowanych przelewów wewnątrzgrupowych, sprzedaży dla stron trzecich, złomowanie i odpisy. Oszacowanie amortyzacji i różnic w US GAAP vs. Ustawy vs. Wartości podatkowe. Rozwijanie wiedzy eksperckiej w obszarze środków trwałych i Capex. Działanie jako wewnętrzny ekspert / konsultant w tej dziedzinie. Utrzymanie Dokumentowanie i stale utrzymywanie wiedzy na temat rozliczania danego procesu dla wszystkich podmiotów stowarzyszonych w zakresie SCE
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Kraków (małopolskie)
drobne prace konserwatorskie na terenie szkołypraca na umowe na czas określony z możliwością przedłużenia, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali B
Szkoła Podstawowa Nr 73 im.gen.Władysława Andersa - 2018-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Buczek (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie mile widziane; miejsce pracy: Pyskowice
Firma "THOMAS" - 2016-06-23 - Pyskowice (śląskie)