STARSZY KOORDYNATOR DS. US艁UG Wroc艂aw oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY KOORDYNATOR DS. US艁UG
Wynagrodzenie: od 5聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Koordynowanie dzia艂a艅 na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klient贸w globalnych, dzia艂ania na rzecz poprawy jako艣ci 艣wiadczonych us艂ug. Zarz膮dzanie zespo艂em. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raport贸w. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem j臋zyka rosyjskiego i angielskiego.Miejsce pracy: Wroc艂aw, ul. Muchoborskasala H
Data publikacji: 2017-10-23
Lokalizacja: Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Koordynowanie dzia艂a艅 na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klient贸w globalnych, dzia艂ania na rzecz poprawy jako艣ci 艣wiadczonych us艂ug. Zarz膮dzanie zespo艂em. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raport贸w. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem j臋zyka rosyjskiego i angielskiego.Miejsce pracy: Wroc艂aw, ul. Muchoborskasala H
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 5聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY KOORDYNATOR DS. US艁UG
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Wroc艂aw
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Wroc艂aw
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: administrator baz danych
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 5聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 15.12.2017
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Administrator baz danych
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie wy偶sze, sta偶 pracy 2 lata i 6 miesi臋cy, bieg艂a znajomo艣膰 pakietu Ms Office i pakietu Lotus Notes, do艣wiadczenie w zarz膮dzaniu projektami, bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka rosyjskigo i angielskigo.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 2, miesi膮ce: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Wroc艂aw
Gmina pracodawcy: Wroc艂aw
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Wroc艂aw
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: RP.411-240/10
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: administrator baz danych
Data dodania oferty pracy: 24.10.2017
Oferta pracy wa偶na do: 14.11.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 24.10.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 23.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizacja prac konserwacyjnych i pomiarowych na sieciach i instalacjach wewn臋trznych /praca na 1/2 etatu
15 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2016-10-14 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Naprawa, przegl膮dy, konserwacja pojazd贸w samochodowych, wulkanizacja ogumienia
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Jab艂onka (ma艂opolskie)
przygotowywanie pizzy, prace pomocnicze na kuchni
kontakt przez OHP - 2016-09-21 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
ZNAJOMO艢膯 RYS. TECHNICZNEGO(UMIEJ臉TNO艢膯 CZYTANIA DOK. DTR I RYSUNK脫W Z艁O呕ENIOWYCH, PRZEKROJ脫W) UMIEJ臉TNO艢CI MANUALNE W ZAKRESIE MECHANIKI, UMIEJ臉TNO艢膯 POS艁UGIWANIA SI臉 SPECJALISTYCZNYMI NARZ臉DZIAMI DO OBS艁UGI I NAPRAW SILNIK脫W G艁脫WNYCH, POMOCNICZYCH ORAZ URZ膭DZE艃 POMOCNICZYCH, UMIEJ臉TNO艢膯 POS艁UGIWANIA SI臉 NARZ臉DZIAMI POMIAROWYMI, DO艢WIADCZENIE W BRAN呕Y STOCZNIOWEJ
POLTRAMP YARD SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-06-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
diagnostyka labolatoryjna
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
transport posi艂k贸w wg zlece艅 na terenie Sosnowca i w okolicy
PPHU "POST臉P" Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Sosnowiec (艣l膮skie)
Osoba odpowiedzialna b臋dzie za 艂adowanie 艣mieci do 艣mieciarki. Wynagrodzenie miesieczne. Kontakt osobisty lub telefoniczny z pracodawc膮.
PRZEDSI臉BIORSTWO US艁UG KOMUNALNYCH I BYTOWYCH SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-11-10 - Rybnik (艣l膮skie)
Sporz膮dzanie list wyp艂at uposa偶e艅 偶o艂nie偶om niezawodowym powo艂ywanym na 膰wiczenia. Analiza realizacji plan贸w finansowych Sekcji Rachuby i P艂ac. Scalanie cz膮stkowych plan贸w wykonywanych przez pracownik贸w sekcji. Planowanie potrzeb finansowych w zakresie uposa偶e艅 i wynagrodze艅 oraz dodatkowych nale偶no艣ci. Prowadzenie korespondencji z instytucjami (udzielanie odpowiedzi na pisma). Wykonywanie harmonogram贸w rocznych i miesi臋cznych na 艣rodki finansowe przeznaczone na wyp艂aty. Zast臋pstwo starszego kasjera. Archiwizacja dokument贸w sekcji.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 6.30- 20.00
AMTI Jurkowski Mariusz - 2017-01-13 - Dobieszewo (pomorskie)
Brak danych
FHUP AGRO-HANDEL GR脺NBERG KAZIMIERZ GR脺NBERG - 2016-11-07 - Biskupiec (warmi艅sko-mazurskie)
Aktualizacja dokument贸w dotycz膮cych realizacji zada艅 w zakresie kontroli zarz膮dczej, opracowanie wzor贸w dokument贸w niezb臋dnych do przeprowadzenia w JW, okresowej samooceny systemu kontroli zarz膮dczej, wsp贸艂udzia艂 w realizacji i funkcjonowaniu kontroli zarz膮dczej w JW, prowadzenie ewidencji szkolenia JW, bie偶膮cy nadz贸r nad wykorzystywaniem limit贸w 艣rodk贸w bojowych i pozoracji pola walki oraz opracowywanie sprawozda艅 w tym zakresie.
Jednostka Wojskowa 4495 - 2016-12-14 - Krak贸w (ma艂opolskie)
pracownik sprz膮taj膮cy
IMPULS Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Pozna艅 (wielkopolskie)
obs艂uga klienta, sprzeda偶 us艂ug telekomunikacyjnych
P.H.U. INTERTOM Ogryzek Tomasz - 2017-04-28 - Braniewo (warmi艅sko-mazurskie)
spedycja towar贸w r贸偶nych
M&D Cargo S.C. - 2017-10-07 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
Miejsce wykonywania pracy: ul. Kpt. M.Medweckiego 1, 32-083 Krak贸w-Balice G艂贸wne obowi膮zki: prowadzenie na bie偶膮co wymaganej przepisami dokumentacji materia艂owo gospodarczej, zamawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie materia艂贸w biurowych i eksploatacyjnych, niezb臋dnych w realizacji zada艅 s艂u偶bowych, w celu aktualizacji wiedzy na temat stanu zabezpieczenia logistycznego plac贸wki oraz przesy艂ania wykazu potrzeb do kom贸rek zaopatruj膮cych 艢MOSG; ewidencjonowanie mienia u偶ytkowanego w plac贸wce oraz okresowe dokonywanie weryfikacji danych, w celu terminowego przesy艂ania informacji finansowo gospodarczych do odpowiednich kom贸rek 艢MOSG. przeprowadzanie okresowej inwentaryzacji mienia plac贸wki, w celu por贸wnania stanu ewidencyjnego z faktycznym; kontrola stanu ilo艣ciowego i technicznego sprz臋tu pozostaj膮cego na wyposa偶eniu plac贸wki, w celu jego w艂a艣ciwej eksploatacji; rozliczanie bloczk贸w 偶ywno艣ciowych, w celu pokrycia przez 艢MOSG nale偶no艣ci w tym zakresie; wsp贸艂udzia艂 przy Koordynacji Dzia艂a艅 szkoleniowych; wsp贸艂udzia艂 w pracach zwi膮zanych z prowadzonymi sprawami osobowymi. Warunki pracy: warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: praca administracyjno biurowa; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narz臋dzia i materia艂y pracy: komputer, urz膮dzenia biurowe; mo偶liwo艣膰 poruszania si臋 po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szeroko艣膰 drzwi. Wykszta艂cenie: 艣rednie og贸lne. Wymagania niezb臋dne: asertywno艣膰, komunikatywno艣膰, samodzielno艣膰; znajomo艣膰 przepis贸w ustawy o ochronie informacji niejawnych i ustawy o ochronie danych osobowych; podstawowa znajomo艣膰 przepis贸w prawa pracy; umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera w zakresie aplikacji biurowych i ksi臋gowo艣ci; pozytywne zako艅czenie procedur sprawdzaj膮cych zako艅czonych wydaniem po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego, uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 POUFNE. Wymagania dodatkowe: wykszta艂cenie wy偶sze; znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego na poziomie B1; posiadanie podstawowego przeszkolenia w zakresie prowadzenia spraw osobowych, pracy kancelaryjnej i gospodarki materia艂owej; posiadanie po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 "POUFNE"; posiadanie min. 1 roku do艣wiadczenia zawodowego w pracy w administracji biurowej. Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie b臋d膮 rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spe艂niaj膮cy wymogi formalne zostan膮 powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. Oferty odrzucone zostan膮 komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1873,84 z艂. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepe艂nosprawno艣ci. O艣wiadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i o艣wiadczeniach nale偶y uwiarygodni膰 w艂asnor臋cznym podpisem. Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 pod numerem telefonu (32) 414-41-39 lub (32) 414-43-42.
艢l膮sko-Ma艂opolski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej - 2016-03-03 - Krak贸w (ma艂opolskie)
ZAKRES OBOWI膭ZK脫W: praca w programach MS OFFICE, ksi臋gowanie zdarze艅 gospodarczych oraz prowadzenie ewidencji ilo艣ciowo warto艣ciowej mienia gosp. materia艂owej, prowadzenie dokumentacji materia艂owej i finansowej (rejestr obrot贸w materia艂owych, ksi膮偶ek ewidencji sprz臋tu i materia艂贸w trwa艂ych, karty materia艂owe); WYMAGANIA: wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze ekonomia logistyka i pochodne, do艣waidczenie3 lata dla kandydata z wykszta艂ceniem 艣rednim, znajomo艣膰 program贸w MS OFFICE, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole pod presj膮 czasu, komunikatywno艣膰, odpowiedzialno艣膰, umiej臋tno艣膰 podejmowania decyzji zgodnych z obowi膮zuj膮cymi przepisami w obszarze z zakresem obowi膮zk贸w, niekaralno艣膰; FORMA KONTAKTU: telefon, osobi艣cie, poczta z dopiskiem "Starszy Referent" - dokumenty: CV, list motywacyjny, ksero dokument贸w potwierdzaj膮cych kwalifikacje
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101 - 2018-07-24 - Lubliniec (艣l膮skie)
Wykonywanie obowi膮zk贸w w zakresie piel臋gniarstwa
Dom Pomocy Spo艂ecznej w Raszewach - 2017-08-21 - Raszewy (wielkopolskie)
Sprzedawca w bran偶y mi臋snej
Firma S艂omi艅ski Sp贸艂ka Cywilna Zdzis艂awa S艂omi艅ska Fabi艣, Dominik S艂omi艅ski Fabi艣, Ryszard Olech - 2017-07-07 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga urz膮dze艅 oraz maszyn wykorzystywanych do produkcji transformator贸w, nadz贸r nad procesem produkcyjnym, dba艂o艣膰 o porz膮dek w miejscu pracy.
kontakt przez OHP - 2017-08-25 - Gliwice (艣l膮skie)
Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdra偶anie i opracowywanie program贸w komputerowych, administrowanie infrastruktur膮 i oprogramowaniem, administrowanie bazami danych, systemami i sieciami, projektowanie, optymalizacja i wdra偶anie sieci, wykonywanie innych czynno艣ci w zakresie informatyki, w szczeg贸lno艣ci w zakresie obs艂ugi i doradztwa, 艣wiadczenie us艂ug hostingowych.Sala H
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
wykszta艂cenie zawodowe-hydraulik, do艣wiadczenie mile widziane, prawo jazdy kat B. Praca na terenie Polski-codzienny powr贸tZakres obowi膮zk贸w: monta偶 i serwis urz膮dze艅, przegl膮d i konserwacja urz膮dze艅, naprawa usterek, wymiana wadliwych cz臋艣ci, prace hydrauliczne
ROSMOSIS- Wawrzyniak sp. z o.o. - 2016-06-08 - Perzyce (wielkopolskie)
- Przygotowywanie raport贸w zgodnie ze zdefiniowanymi kryteriami. Analiza danych finansowych z wykorzystaniem narz臋dzi i technik IT. Przetwarzanie i 艂膮czenie du偶ych zbior贸w danych. Zapewnieniem kompletno艣ci analizowanych danych. Praca z wykorzystaniem j臋zyka angielskiego oraz hiszpa艅skiego (w tym komunikacja i wsp贸艂praca z zespo艂ami w Londynie oraz TURCJI).- Wynagrodzenie: 3700 z艂/brutto/miesi臋cznie. Praca na umow臋 zlecenie od 10.02.2016 r. do 10.05.2016 r.- Praca w godzinach: 8:30-17:30 (z przew膮 na obiad). Wymagany wykszta艂cenie: w trakcie studi贸w na kierunku ekonomicznym lub administracji lub po uko艅czeniu studi贸w - na kierunku ekonomicznym lub administracji. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 1 rok w obszarze finans贸w w firmie dzia艂aj膮cej w sektorze SSC/BPO (us艂ugi podwykonawcze). Wymagane do艣wiadczenie w zakresie sprawdzania poprawno艣ci sprawozda艅 finansowych. Wymagane umiej臋tno艣ci: Bardzo dobra znajomo艣膰 pakietu MS Office (w szczeg贸lno艣ci MS Excel), znajomo艣膰 艣rodowiska LOTUSNOTES, umiej臋tno艣ci analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomo艣膰 j臋zyk贸w obcych: bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego oraz j臋zyka TURECKIEGO (wsp贸艂praca z zespo艂ami w Londynie oraz TURCJI).
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Katowice (艣l膮skie)
obr贸bka zdj臋膰, przygotowywanie prostych grafik
Abisal Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Bytom (艣l膮skie)
G艂贸wne obowi膮zki:- nadzorowanie dzia艂ania urz膮dze艅 radiowych, pracuj膮cych w sieciach zarz膮dzania Wojewody, koordynacji ratownictwa oraz ostrzegania i alarmowania, poprzez codzienne sprawdzanie 艂膮czno艣ci w celu utrzymania gotowo艣ci do pracy urz膮dze艅 systemu w sytuacjach kryzysowych - opracowywanie oraz aktualizowanie wojew贸dzkiego planu zarz膮dzania kryzysowego w zakresie funkcjonowania systemu 艂膮czno艣ci dla potrzeb kierowania i wsp贸艂dzia艂ania realizowanych zada艅 w warunkach bie偶膮cej pracy Wojew贸dzkiego Centrum Zarz膮dzania Kryzysowego oraz w warunkach ustawowego stanu nadzwyczajnego w celu zabezpieczenia technicznych warunk贸w obiegu informacji pomi臋dzy wszystkimi podmiotami i jednostkami organizacyjnymi wojew贸dzkiego systemu zarz膮dzania i reagowania kryzysowego - opracowywanie i utrzymywanie w sta艂ej aktualno艣ci dokument贸w z zakresu organizacji 艂膮czno艣ci kierowania i wsp贸艂dzia艂ania w celu zobrazowania aktualnego stanu organizacyjnego i powi膮za艅 funkcjonalnych element贸w sieci 艂膮czno艣ci - koordynowanie zakupu urz膮dze艅 i sprz臋tu 艂膮czno艣ci oraz udzia艂 w czynno艣ciach odbiorczych nowo zainstalowanych lub zmodernizowanych urz膮dze艅 w celu utrzymania sieci 艂膮czno艣ci na poziomie gwarantuj膮cym jej sprawno艣膰 i realizacj臋 wszystkich wymaganych rodzaj贸w us艂ug telekomunikacyjnych - nadzorowanie stanu technicznego sprz臋tu i urz膮dze艅 艂膮czno艣ci, stanowi膮cych wyposa偶enie Wojew贸dzkiego Centrum Zarz膮dzania Kryzysowego oraz planowanie potrzeb Wojew贸dzkiego Zespo艂u Zarz膮dzania Kryzysowego w celu zapewnienia ci膮g艂o艣ci 艂膮czno艣ci z poszczeg贸lnymi jednostkami - wsp贸艂praca z przedsi臋biorstwami telekomunikacyjnymi i pocztowymi w zakresie opiniowania i uzgadniania plan贸w dzia艂a艅 na wypadek wyst膮pienia szczeg贸lnych zagro偶e艅 - opracowywanie wniosk贸w i propozycji w zakresie rozbudowy, modernizacji i eksploatacji system贸w i urz膮dze艅 艂膮czno艣ci w celu utrzymania i eksploatacji sieci radiowej zgodnie z zasadami prawa telekomunikacyjnego, normami Urz臋du Regulacji Elektronicznej oraz na poziomie technologicznym adekwatnym do aktualnego, 艣redniego poziomu stosowanego w kraju rozwi膮za艅 technicznych w tym zakresie Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 pi臋trze w pokoju biurowym (budynek A, wej艣cie od ul. Jagiello艅skiej 3 nie posiada podjazdu dla os贸b niepe艂nosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych na parterze). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. KPUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sta偶 Power (do 30 r. 偶.)1. Obr贸bki blacharskie przy budynkach jednorodzinnych i wykonywanie elewacji2. Docieplenia dachu budynk贸w i uk艂adanie p艂yt karton-gips3. Uk艂adanie glazury oraz kostki brukowej w budynkach
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Naprawa silnik贸w, skrzy艅 bieg贸w, ustalanie przyczyn wad i uszkodze艅 poszczeg贸lnych uk艂ad贸w, usuwanie usterek w zespo艂ach i uk艂adach samochod贸w ci臋偶arowych, regulowanie sprz臋g艂a, hamulc贸w, uk艂ad贸w kierowniczych, wykonywanie napraw samochod贸w, naczep, przyczep oraz cystern.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)
Sprzeda偶 detaliczna. Obs艂uga klient贸w w sklepie spo偶ywczo-przemys艂owym. praca na terenie gminy Andrych贸w lub Spytkowic. Praca dwuzmianowa w godz.: 06:00-20:00 ( godziny pracy do ustalenia ). Kontakt z pracodawc膮 osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym.
WIZAN Ma艂opolska Sp贸艂dzielnia Handlowa - 2017-06-16 - Andrych贸w (ma艂opolskie)
nadzorowanie obiektu, eksponat贸w
LUNCH CAFE S.C. Edyta i W艂adys艂aw Wnuk - 2017-01-05 - Sandomierz (艣wi臋tokrzyskie)
PRACA PRZY PRODUKCJI STOLARKI OKIENNEJ. WIERCENIE OTWOR脫W POD KLAMKI
Atlant Micha艂 Mioduszewski - 2018-01-26 - Bia艂ystok (podlaskie)
Zgodny ze stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-05-14 - Zgierz (艂贸dzkie)