STARSZY KOORDYNATOR DS. IMPORTU Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY KOORDYNATOR DS. IMPORTU
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie, nadzorowanie importu produktów ; poszukiwanie kontrahentów; kontakt z kontrahentami w języku hiszpańskim.
Data publikacji: 2017-01-03
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynowanie, nadzorowanie importu produktów ; poszukiwanie kontrahentów; kontakt z kontrahentami w języku hiszpańskim.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY KOORDYNATOR DS. IMPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
hiszpański, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 03.01.2017
Oferta pracy ważna do: 17.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowywania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących zakresu działania Referatu, w tym m. in.:a) przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań lub przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zależności od kwoty zamówienia,b) sporządzanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowańi udzielenia zamówień publicznych realizowanych przez Referat;2) przygotowywanie projektów umów na wykonanie zamówień o wartości do 30 000 euro realizowanych przez Referat oraz dokonywanie przeglądów umów pod względem formalnym;3) współpraca z Oddziałem Umów i Regulacji Prawnych w zakresie uzyskania akceptacji projektów umów (przegląd umów pod względem prawnym);4) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych zgodnie z obowiązującą Klasyfikacją Środków trwałych, z podziałem na grunty stanowiące zasób Skarbu Państwa i grunty oddane w użytkowanie wieczyste;5) prowadzenie ewidencji analitycznej majątku trwałego Skarbu Państwa za pomocą w/w ksiąg inwentarzowych;6) sporządzanie (na podstawie otrzymanych dokumentów) dowodów księgowych OT, PT, LT;7) przygotowywanie rocznego sprawozdania do Wojewody Mazowieckiego z gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oddanymi w użytkowanie wieczyste;8) realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami w zakresie użytkowania wieczystego:a) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat z tytułu użytkowania wieczystego, w tym w szczególności: naliczanie, korygowanie i anulowanie opłat w związku z obrotem wtórnym prawem użytkowania wieczystego, sprzedażą, przysądzeniem, przekształceniem i wygaszeniem prawa użytkowania wieczystego,b) aktualizacja stawki procentowej opłat rocznych,c) współpraca z Oddziałem Podatków i Opłat w zakresie windykacji naliczanych opłat,d) prowadzenie czynności związanych z ustalaniem spadkobierców po zmarłych użytkownikach wieczystych w celu naliczenia im opłat z tytułu użytkowania wieczystego.
Urząd Miasta Płocka - 2018-04-06 - Płock (mazowieckie)
nauka pływania
ŁUKASZ OWCZAREK HELSE - 2016-04-12 - Radomsko (łódzkie)
CZESANIE, STRZEŻENIE, FARBOWANIE. Praca w godzinach 9-20.
kontakt przez PUP - 2018-01-02 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
-obsługa osób ubiegających się o wydanie orzeczenia
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Wieliczka (małopolskie)
Samodzielna obsługa maszyn CNC.
"A.BERGER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie tynków ręcznych i maszynowych. Wykształcenie podstawowe. Doświadczenie zawodowe 3 lata. Dobra znajomość wykonywania tynków ręcznych.
DOMINAT Krzysztof Zając - 2016-02-29 - Zielonka (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Pajęczno (łódzkie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzenie pod względem materiałowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji głównej rzeczowych składników majątku w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki materiałowej FT-GM7 i FT-EW7 w działach: sprzęt szkoleniowo-sportowy, sprzęt do kontroli ruchu granicznego i dochodzeniowo-śledczego przeznaczonego do szkolenia, materiały kancelaryjno-biurowe, szkoleniowe i poligraficzne, celem określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia oraz zapewnienia możliwości zabezpieczenia potrzeb w realizacji zadań służbowych w procesie szkolenia, głownie dla potrzeb Centrum Szkolenia Straży Granicznej,- sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych celem zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia logistycznego wszystkich komórek organizacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz komórek organizacyjnych pozostających na zaopatrzeniu oddziału,- porównywanie prowadzonej ewidencji głównej z ewidencją magazynową i ewidencją prowadzoną przez użytkowników celem uzyskania informacji o stanie zgodności mienia,- opracowywanie sprawozdań, protokołów, analiz i informacji dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz przekazywanie powyższych materiałów starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej sporządzającego zbiorcze zestawienia celem dostarczenia aktualnej informacji z zakresu działów swojej działalności,- sprawdzanie, przygotowywanie do rozliczenia i przekazywanie starszemu księgowemu ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej celem zaksięgowania w książce kontowej faktur, rachunków z realizacji usług i dostaw oraz zaksięgowania środków finansowych z zakresu w/w działów celem dokonania rozliczenia w paragrafach grup 6 i 8, - kompletowanie, segregowanie, przechowywanie i archiwizowanie dowodów materiałowych oraz innych dokumentów w zakresie swoich obowiązków celem przekazania ich do archiwum zakładowego i możliwości odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materiałowej,- współuczestnictwo ze starszym księgowym ds. rozliczeń finansowych i gospodarki materiałowej w opracowywaniu danych ilościowo-wartościowych do planu zamówień publicznych w zakresie paragrafów grup 6 i 8 oraz dostarczanie informacji o przeznaczeniu środków finansowych z zakresu w/w działów celem przekazywania informacji dla specjalisty ds. zamówień publicznych sporządzającego plan zamówień publicznych oraz uzyskania informacji o realizowanych wydatkach.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-08-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -koordynację działań związanych z relokacją pracowników oddelegowanych, poprzez ciągłą komunikację i zarządzanie interesariuszami, aby zagwarantować ich płynne przejście do nowego środowiska biznesowego, - wsparcie delegowanych pracowników w zakresie profesjonalnego doradztwa, szkoleń, udzielania porad, -zapewnianie czasowej i stosownej implementacji wszelkich zmian, które mogłyby wpłynąć na wynagrodzenie wypłacane pracownikom oddelegowanym, poprzez ścisłą współpracę z wewnętrznymi zespołami, a także zaangażowanymi dostawcami, -koordynację zleceń wykonywanych przez dostawców poprzez ciągłe monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności, -egzekwowanie wypłacanych wynagrodzeń& benefitów, jak również analiza realizowanych projektów/ programów
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
jw
Salini Polska sp. z o.o. - 2017-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Sprawowanie bezpośredniego nadzoru i koordynowanie prac wykonywanych przez konserwatorów. Dbanie o stan techniczny budynków mieszkalnych, usługowych i obiektów technicznych należących do spółdzielni.Zlecanie konserwatorom dokonywania bieżących prac.Rozliczanie konserwatorów.Przyjmowanie skarg i zgłoszeń od lokatorów.Okreslanie zakresów robót remontowych.Nadzór nad jakością robót konserwacyjnych i remontowych.kontrola czasu pracy i rozliczanie konserwatorów.Praca w godz.:7:00-15:00.Praca początkowo w oparciu o umowę na okres próbny w systemie jednozmianowym.Sala D
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ENERGETYK - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Przeprowadzanie czynności kontrolnych użytkowników przyrządów pomiarowych podlegających obowiązkowi prawnej kontroli metrologicznej Opracowywanie zaleceń pokontrolnych, zestawień oraz innych dokumentów Sprawdzanie przyrządów podlegających prawnej kontroli metrologicznej oraz dokumentowanie tych czynności Wykonywanie wzorcowania przyrządów własnych Przeprowadzanie wzorcowania oraz ekspertyzy przyrządów pomiarowych Prowadzenie pojazdu służbowego podczas wykonywania niektórych z powierzonych zadań Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca wykonywana jest w urzędzie oraz w miejscu zainstalowania i użytkowania przyrządów pomiarowych, czyli w bazach paliw, stacjach paliw oraz w zakładach chemicznych, produkcyjnych, usługowych, sklepach itp. Z wykonywaniem ww. zadań wiąże się praca w różnych warunkach atmosferycznych (praca na zewnątrz w zmiennych warunkach atmosferycznych i na wysokościach), podnoszenie i ustawianie na wadze wzorców o masie do 25 kg/szt. Praca wykonywana jest w miejscu posadowienia przyrządu pomiarowego (w firmach, zakładach produkcyjnych, itp.) oraz w siedzibie urzędu przy użyciu przyrządów pomiarowych oraz wzorców masy i związana jest z obsługą komputera. Legalizacji będą poddane następujące przyrządy pomiarowe:Odmierzacze paliw, LPG, instalacje pomiarowe, zbiorniki pomiarowe (przyrządy do pomiaru objętości i przepływu), wagi (pełen zakres), przymiary. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Delegacje służbowe stanowią około 50 % czasu pracy wykonywanej na terenie czterech powiatów. Opracowanie dokumentacji z czynności kontrolnych odbywa się w pomieszczeniach kontrolowanego (sklepy, stacje paliw, stacje LPG, w zakładach produkcyjnych itp.). Opracowanie dokumentacji z czynności legalizacyjnych, rozliczanie wniosków oraz tworzenie innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją powierzonych zadań odbywa się w miejscu ich wykonywania oraz w budynku urzędu, który nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy, podjazdów dla wózków inwalidzkich jak i niedostosowane toalety, drzwi do pomieszczeń do szerokości wózków inwalidzkich. Do pracy w terenie pracownik używa samochodu służbowego, samochodu prywatnego lub korzysta z pojazdów serwisantów, które nie są przystosowane do transportu wózków inwalidzkich.
OKRĘGOWY URZĄD MIAR W POZNANIU - 2016-09-08 - Konin (wielkopolskie)
wykonywanie rysunków budowlanych w systemie AUTOCAD
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa i regulacja przecinarek, wiertarek oraz pras
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-07-11 - Zgierz (łódzkie)
administrowanie aplikacjami - prowadzenie bieżącej dokumentacji wykonanych zadań - Wsparcie i współpraca w przygotowaniu dokumentacji technicznej - testowanie i wdrażanie nowych wersji aplikacji i zmianSala H
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych.
F. U. H. "WOD-BUD" S.C. Józef , Robert i Arkadiusz Wacht - 2016-03-04 - Krosno (podkarpackie)
jw.
CI GAMES S.A. - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wycinanie elementów ze skóry naturalnbej na prasie.Mozliwość przyuczenia do zawodu.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Prudnik (opolskie)
dostarczanie materiałów i sprzętu na teren budowy, odbiór, transport i dowóz mebli przeznaczonych do renowacji i wymiany tapicerki
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Realizacja i koordynowanie zamówień obsługa KlientaDetalicznego w Biurze Obsługi przygotowywanie ofert i sprawozdańcyklicznych wystawianie dokumentów rozliczeniowych pozyskiwanie, godziny pracy: 09:00-17:00
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne -Eurol Małgorzata Czarntta - 2016-04-14 - Opole (opolskie)
WG. STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Lubsko (lubuskie)
1. Rozwiązywanie incydentów (napraw) i obsługi zadań, które są przypisane do nich; 2. Monitorowanie innych analityków; 3. Wykonywanie analiz konfiguracji całej sap przypisanych procesów i punktów integracyjnych z nimi związanych; 4. Rozpoznawanie wymagań biznesowych założonych przez skonfigurowane rozwiązania SAP; 5. Opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych i technicznych dla napraw, drobne usprawnienia i współpraca z organizacją rozwoju; 6. Współpraca w razie potrzeby z innymi członkami zespołu SAP; 7. Spełnianie lub przekraczanie ustaleń SAP SUPPORT SERVICE LEVEL AGREEMENT (SLA); 8. Aktualizacja procedur, instrukcji działań i innej dokumentacji dotyczącej zmian w systemie; 9. Zarządzanie kolejkami w połączeniu z działem technicznym w określonych obszarach.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Uniejów (łódzkie)
- analiza danych dotyczących projektów IT- interpretacja danych- prezentowanie danych- przygotowywanie prezentacji dla managerów- przygotowywanie podsumowań po telekonferencjach- tworzenie własnych narzędzi analitycznych- zarządzanie oczekiwaniami managerów
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)
1. Opracowywanie kompleksowych zleceń HR przy uwzględnieniu regulacji i procedur wewnątrzorganizacyjnych (procesy migracyjne),2. Udzielanie odpowiedzi klientowi wewnętrznemu w sposób profesjonalny zarówno telefonicznie jak i mailowo,3. Świadczenie usług na najwyższym poziomie gwarantujące satysfakcje klienta,4. oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę. Praca w godz.: 9:00-18:00. Proponowany okres zatrudnienia: 01.05.2018 - 30.04.2021.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
zapoznianie się z asortymentem towarowym, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów,sporządzanie raportów dobowych,obsługa programu Subiekt GT, utrzymanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Augustów (podlaskie)
Udział w projektowaniu; inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-04-10 - Zgierz (łódzkie)