STARSZY KOORDYNATOR DS. EKSPORTU. Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY KOORDYNATOR DS. EKSPORTU.
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie i nadzorowanie eksportu produktów. Poszuukiwanie kontarhentów, kontakt z kontrahentami w języku hiszpańskim.
Data publikacji: 2017-01-02
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynowanie i nadzorowanie eksportu produktów. Poszuukiwanie kontarhentów, kontakt z kontrahentami w języku hiszpańskim.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY KOORDYNATOR DS. EKSPORTU.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 02.01.2017
Oferta pracy ważna do: 16.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
STANOWISKO: SPECJALISTA DZIAŁU REKRUTACJI, PROWADZENIE I ORGANIZACJA PROCESÓW REKRUTACYJNYCH, UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KANDYDATAMI, BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI WEWNĘTRZNYMI ORAZ ZEWNĘTRZNYMI, WPROWADZENIE DANYCH, ICH AKTUALIZACJĘ W SYSTEMACH DOSTARCZANIE RAPORTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PREFEROWANE KIERUNKI: ZARZĄDZANIE, FILOLOGIA), UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 1 ROK, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGOGODZINY PRACY 08.00-16.00
LSJ HR Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-09-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa linii do automatycznego nitowania lan oraz obsługa innych urzadzeń do obróbki drewna.
RAVEN Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Wykonywanie prac budowlanych
W. Sawicki i S-ka P.H."SAWAM" Spółka Jawna - 2016-11-28 - Łuków (lubelskie)
Praca nad tworzeniem hierarchii i pisaniem reguł automatycznego klasyfikowania Katalogu Amazon z przepisami zgodności - Zapewnienie dokładnej klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek biznesowych i dostawców usług zewnętrznych w celu zapewnienia zgodności z przepisami i innymi wymaganiami - Dostarczanie globalnych wytycznych dotyczących klasyfikacji do programów, które doprowadzą do oszczędności i ostatecznie przyniosą korzyści programom - Współpraca z zespołem ds. Zgodności w celu realizacji strategii, poszukiwania możliwości automatyki
Kontrahent Urzędu - 2018-01-17 - Gdańsk (pomorskie)
mechaniczne obrabianie wyrobów szklarskich tj. cięcie, wiercenie, szlifowanie,praca na trzy zmiany (6.00-14.00, 14.00- 22.00, 22.00-6.00)
PIEŃSKIE HUTY SZKŁA "ŁUŻYCE" SP.Z.O.O. - 2016-05-13 - Pieńsk (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Dopiewiec (wielkopolskie)
- SPRZĄTANIE SAL DYDAKTYCZNYCH, KOMPUTEROWYCH, SAL DO FIZYKO- i KINEZYTERAPII; - SPRRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SANITARNYCH; - SPRZĄTANIE CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH; - SPRZĄTANIE TERENU PRZED BUDYNKIEM UCZELNI. Praca w godz.: 10:00-18:00. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - osobisty.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA "COPERNICUS" WE WROCŁAWIU - 2016-09-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe, książeczka sanepidowska. Mile widziane doświadczenie w gastronomii. Praca w Restauracji Smażalnia. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
KAJA WIOLETTA KRZĄKAŁA - 2017-04-11 - Rybnik (śląskie)
wg stanowiska { praca w miejscowości Błonie ul. Produkcyjna 1 , 55-330 Miękinia }
METALOPLASTYKA MARIAN OSTROWSKI - 2018-07-24 - Błonie (dolnośląskie)
- Obróbka metali na tokarkach sterowanych numerycznie.- Wynagrodzenie: od 2500 do 3500 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-14:00) (Tel. 32-206-67-57 w.15, 32-206-67-57 w.16) lub e-mail: kobiela (at) hydrokob.com
P.W. HYDROKOB BOGUMIŁ KOBIELA - 2016-07-06 - Katowice (śląskie)
pomoc w zakresie blacharstwa samochodowego.
BLACH-LAKIER MAREK PAPIEŻ - 2016-03-16 - Kulerzów (małopolskie)
Nauczanie geografii w szkole podstawowej
Stowarzyszenie - 2018-07-25 - Dołhobrody (lubelskie)
Codzienne zarządzanie eskalacjami w zakresie działań dot. przyporządkowania wpływów ze sprzedaży oraz odszkodowań, zarządzanie terytorium, zarządzanie rachunkiem. Salesforce.com oraz zarządzanie korzyściami, kierowanie przyporządkowaniem oraz tworzenie arkuszy celowych. Zarządzanie eskalacjami w odniesieniu do reklamacji dot. obszaru działań firmy oraz kwestiami spornymi.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Kraków (małopolskie)
Znajomość systemów operacyjnych (Windows), Internet; Zdolności analityczne;Praktyczna znajomość zagadnień informatycznych, wykonywanie testów.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
Księgowanie operacji gospodarczych, rozliczanie podaktów pośrednich (Vat)rozliczanie podatku PIT, prwadzenie ewidencji środków trwałych.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-11-20 - Lubań (dolnośląskie)
- monitorowanie systemów, - zarządzanie konfiguracją, - przetwarzanie żądań użytkowników końcowych, - udział w zmianie kodu, opracowywaniu skryptów i Hotfix, tworzeniu wydań.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki: planowanie, organizowanie, realizowanie oraz rozliczanie działalności konserwacyjnej prowadzonej w nieruchomościach będących w zarządzie oddziału; prowadzenie dokumentacji związanej z konserwacją i utrzymaniem obiektów służbowych oraz lokali mieszkalnych w celu zapewnienia ich utrzymania we właściwym stanie technicznym; przygotowanie i planowanie na okres 1 roku wydatków budżetowych oddziału w zakresie pozostającym we właściwości poprzez bieżące analizowanie przydzielonych środków finansowych na dany rok kalendarzowy w celu zapewnienia dyscypliny finansów publicznych; prowadzenie bieżącej ewidencji i sprawozdawczości oraz pozostałej dokumentacji pozostającej w zakresie konserwacji, w tym rozliczanie konserwatorów z pobranych materiałów w celu właściwego wykorzystania materiałów konserwacyjnych oraz przeciwdziałania powstawaniu zapasów i niedoborów w magazynie sekcji. Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe. Wymagania niezbędne: - komunikatywność; - umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania personelem, działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego; - posiadanie wiedzy z zakresu prac budowlanych i gospodarki materiałowej; - posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w dziedzinie konserwacji i remontów. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe techniczne (budowlane lub pokrewne); - znajomość programów komputerowych, w tym posługiwanie się programem do kosztorysowania; - posiadanie uprawnień budowlanych, energetycznych w zakresie dozoru; - 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji; - znajomość przepisów Ustawy o Straży Granicznej oraz Zarządzenia Nr 5 KGSG, KPA, KC.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-03-23 - Racibórz (śląskie)
analiza akt i rozliczeń na kontach płatników składek, prowadzenie całości spraw dotyczących dochodzenia należności z tytułu zaległych składek na ubezpieczenie społecznie rolników w trybie egzekucji administracyjnej, prowadzenie całości spraw dot. zabezpieczenia z tytułu zaległych składek na ubezpieczenie społeczne rolników na hipotece gospodarstwa, weryfikacja osób prowadzących pozarolniczą działalność gospodarczą, wydawanie decyzji o zmianie warunków podlegania ubezpieczeniu społecznemu roników dla osób prowadzących pozarolnicza działalność gospodarczą, przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD). Interpretacja regulacji dotyczących cen transferowych w poszczególnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)
Montaż instalacji sanitarnych.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Długie Pole (pomorskie)
Zarządzanie działem jakości, kontrolowanie oraz raportowanie wyników w języku koreańskim oraz angilskim. Miejsce pracy: Biskupice PodgórneOferta w sali: F
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
- przedstawiciel do obsługi klienta- nawiązywanie oraz pozyskiwanie nowych kontaktów z klientami- praca w zespole, obsługa komputera- prowadzenie rozmów telefonicznychPraca od poniedziałku do piątku 08:00-16:00Miejsce pracy: Fordon
BIURO HANDLOWO MARKETINGOWE WYDAWNICTWO MARIOLA BECKER - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w sklepie z hydrauliką siłową
Hydrog Rogalewski i Wspólnicy - 2016-11-10 - Białystok (podlaskie)
do uzgodnienia
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA im. Jana Kochanowskiego - 2018-01-23 - Małęczyn (mazowieckie)
Zadania z zakresu organizacji pracy Ośrodka Rehabilitacyjnego. Wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych.
Centrum Logopedyczne GADU-GADU Alicja Bosak - 2018-07-17 - Biłgoraj (lubelskie)
Miejsce pracy: 25 batalion Obrony Terytorialnej, 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów otrzymywanych, wysyłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne JW;kompletowanie dokumentów zgodnie z JRWA oraz przygotowanie akt do archiwizacji;obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów;zapewnienie obsługi kancelaryjnej JW. Dokumenty aplikacyjne proszę przesłać na adres Jednostki
Jednostka Wojskowa Nr 4861 - 2016-11-02 - Białystok (podlaskie)
Odpowiedzialność za zarządzanie i koordynowanie działań narzędzi TBM, odpowiedzialność za konfigurację narzędzi, analiza i raportowanie danych operacyjnych narzedzi, identyfikacja, tworzenie i dystrybucja raportów w celu wspierania potrzeb biznesowych, mentoring i coaching nowych zasobów ludzkich w konfiguracji narzędzi
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Kraków (małopolskie)
Uczestniczenie w produkcji elementów ze stali nierdzewnej, spawanie oraz operowanie narzędziami ślusarskimi
Randstad Polska - 2016-06-14 - Gdynia (pomorskie)
Brak danych
arles sp.z.o.o. - 2016-08-23 - Krokowa (pomorskie)