STARSZY KONSULTANT SAP Gdańsk oferta pracy THYSSENKRUPP GROUP SERVICES GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: STARSZY KONSULTANT SAP
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Praca w programie SAP (BW, PI, SolMan, Portal), w szczególności: zarządzanie i konfiguracja produktów w SAP, rozwiązywanie problemów pojawiających się w systemie SAP
Data publikacji: 2020-02-11
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: THYSSENKRUPP GROUP SERVICES GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 472D, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w programie SAP (BW, PI, SolMan, Portal), w szczególności: zarządzanie i konfiguracja produktów w SAP, rozwiązywanie problemów pojawiających się w systemie SAP
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie wyższe, do ustalenia po kontakcie z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY KONSULTANT SAP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali analitycy systemów komputerowych i programiści gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 28.02.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa systemu SAP
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, umiejętność organizacji pracy, zdolności komunikacyjne. Miejsce pracy: Gdańsk-Oliwa
Nazwa pracodawcy:
THYSSENKRUPP GROUP SERVICES GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 472D, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 472D
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali analitycy systemów komputerowych i programiści gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 11.02.2020
Oferta pracy ważna do: 19.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?61cb212159691eba8aea372b4961924a
Podobne oferty pracy
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Płońsk (mazowieckie)
Obsługa traka taśmowego
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Bobolice (zachodniopomorskie)
Sprzedaż usług firmy.Pozyskiwanie Klientów.Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami.
Omega Ochrona sp. z o.o. - 2016-10-25 - Łódź (łódzkie)
Kierowanie pojazdami ciężarowymi, typ firanka
Zakład Transportowo-Handlowy Pelowski Mirosław - 2015-11-30 - Brusy (pomorskie)
-Koordynowanie pracy i podziału projektów w zespole-Koordynowanie prac związanych z tworzeniem materiałów komunikacji oraz opakowań,-Koordynowanie prac związanych z lokalizacją opakowań na 29 rynków europejskich.-Współpraca z zewnętrznymi poddostawcami.-Kontrola budzetu.-Kontrola jakości w ramachprodukcji materiałów
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Zabierzów (małopolskie)
Oferta dotyczy 8 Kujawsko-Pomorskiej Brygady Obrony TerytorialnejOgólny zakres obowiązków:- opracowywanie dokumentów regulujących ochronę informacji niejawnych w Brygadzie;- udział w zapewnieniu ochrony informacji niejawnych w Brygadzie oraz podległych batalionach;- udział w planowaniu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnychWymiar czasu pracy: pełen etat - praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00Rodzaj umowy o pracę - umowa o pracę na zastępstwo.
kontakt przez PUP - 2020-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie postępowań przygotowawczych i mandatowych w celu penalizacji przestępstw i wykroczeń skarbowych.- Sporządzanie i wnoszenie aktów oskarżenia do sadu w celu penalizacji przestępstw i wykroczeń skarbowych. - Występowanie przed sądem w postępowaniu w sprawach o przestępstwa skarbowe i wykroczenia skarbowe w celu penalizacji przestępstw i wykroczeń skarbowych. - Ewidencjonowanie w systemie informatycznym prowadzonych postępowań w celu zapewnienia wiarygodnej informacji. - Prowadzenie dochodzeń w sprawach o przestępstwa z ustawy o rachunkowości w celu penalizacji przestępstwa. - Rejestracja i ewidencjonowanie prowadzonych spraw oraz wprowadzanie innych danych w aplikacji Ewidencja Spraw Karnych-Skarbowych w celu gromadzenia informacji w ww. zakresie.Oferty można składać również w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP: ePUAP - > KATALOG SPRAW -> Praca i zatrudnienie -> Nabór pracownika -> Pokaż wszystkie urzędy lub instytucje udostępniające tę usługę -> Wybór urzędu -> wybrać Izbę Administracji Skarbowej we Wrocławiu -> Załatw sprawęKandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać: miejsce zamieszkania i dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu) oraz numer ogłoszenia.W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczenia z poz. "dokumenty niezbędne". Długość wymaganego doświadczenia musi jednoznacznie wynikać z przedstawionych dokumentów. Oświadczenia kandydatów oraz list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.Oświadczenia kandydatów oraz list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski przez tłumacza przysięgłego. W przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych.Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu http://www.dolnoslaskie.kas.gov.plWzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o pracę w służbie cywilnej dostępne są pod adresem: http://www.dolnoslaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-we-wroclawiu/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczenKandydat wybrany do zatrudnienia na dane stanowisko pracy, przed podjęciem zatrudnienia w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu obowiązany będzie do złożenia oświadczeń wynikających:- z art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne,- z art. 144 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).Oferta dostępna w sali E, A. Aplikuj do: 10.12.2020. W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ogłoszenie nr 71738 na adres:Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 24, 26 (pocztą lub osobiście: kancelaria - parter, pok. 5)Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:71 370-52-23; 71 353-88-99 (sprawy dot. zadań na stanowisku),71 365-26-97 (sprawy organizacyjne i formalne)lub mailowego na adres: andzelika.jadach (at) mf.gov.plWięcej o pracy na stronie urzędu: https://www.dolnoslaskie.kas.gov.pl/dolnoslaski-urzad-celno-skarbowy-we-wroclawiuDokumenty należy złożyć do: 10.12.2020Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ WE WROCŁAWIU - 2020-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
układanie kostki brukowej stanowisko do przyuczenia
URB Andrzej Siwczyk - 2019-10-30 - Ruda Śląska (śląskie)
-
Firma Usługowa "TIME" Katarzyna Nalewajko - 2016-03-15 - Kościerzyna (pomorskie)
obsługa systemu jakości (dokumenty, umowy o pracę), obsługa komputera, kontakt z klientem w celu ustalenia schematu prac czystościowych na obiekcie
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie i/lub zarządzanie raportami w zakresie dostaw, handlu, kosztów ogólnych. Wsparcie procesu analizy procesowej poprzez dostarczanie niezbędnych danych wejściowych w zakresie dostaw, handlu, kosztów ogólnych. Dostarczanie wymaganych danych niezbędnych do korekt zamknięcia. Sprawdzanie kompletności miesięcznego zamknięcia rachunkowości zarządczej. Przygotowywanie kalkulacji kosztów. Zamykanie zleceń inwestycyjnych. Dostarczanie własnych ekspertyz procesu do Administratora. Rozwijanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, pracownikami lokalnymi OpCo i innymi zainteresowanymi stronami. Wsparcie wewnętrzne/audyty zewnętrzne. Kontrola procesów i zgłaszanie wszelkich niezgodności. Odpowiedzi na zapytania z OpCo zgodnie z procesem zarządzania usługami. Identyfikowanie problemów i stosowanie uzgodnionych procedur w odpowiednim czasie. Zapewnienie wysokiej jakości usług poprzez stosowanie norm zarządzania usługami i SLA. Wykonywanie czynności zgodnie ze standardowymi procesami. Przyczynianie się do ciągłego doskonalenia poprzez dzielenie się pomysłami, udział w projektach, oraz stosowanie wszelkich uzgodnionych zmian w procesach.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Kraków (małopolskie)
ZARZADZANIE BUDYNKAMI I GRUNTAMI WCHODZĄCYMNI W SKŁAD ZASOBU NIERUCHOMOŚCI SKARBU PAŃSTWA. 2. REALIZACJA ZADAŃ Z ZAKRESU GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI.3. SPORZĄDZANIE UMÓW NAJMU NIERUCHOMOŚCI 4. SPORZĄDZANIE UMÓW O PRZEKAZANIE LASÓW W UŻYTKOWANIE.WYMAGANE: ŚREDNIE O KIERUNKU EKONOMIA, ADMINISTRACJA, ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI I 3 LATA PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU; WYŻSZE O KIERUNKU EKONOMIA, ADMINISTRACJA, ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI; BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE; UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM, SAMODZIELNEGO OPRACOWYWANIA DOKUMENTACJI I BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ; ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OGÓLNOWOJSKOWYCH. NA PODOBNYM STANOWISKU - WYMAGANE 3 LATA; PRACA W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH MINISTERSTWA OBRONY NARODOWEJ KONTAKT TELEFONICZNY 261 45 20 38, CV NA EMAIL - rziszczecin (at) ron.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-06-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientem, przedstawianie ofert, praca na komputerze.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie do badania i badanie struny, wprowadzanie wyników do systemu, prowadzenie raportów, archiwizacja próbek testowych
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Żory (śląskie)
Program stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Sochaczew (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Prace porządkowe na terenie szpitala w Leżajsku
Sanpro Consulting BPO Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-11-10 - Leżajsk (podkarpackie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, prowadzenie kart zasiłkowych.
Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych - 2016-02-19 - Legionowo (mazowieckie)
-Przygotowywanie posiłków zgodnie z recepturą i standardami firmy Sodexo,-Przestrzeganie zasad higieny,-Zarządzanie podległym zespołem,-Miejsce pracy - Tczew, ul. Malinowska,-Godziny pracy 8-16,-Kontakt telefoniczny 604-494-324
Sodexo Polska Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Tczew (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
1. Rozwój oprogramowania i wspieranie systemów produkcyjnych dla aplikacji zarządzanych przez globalna organizacje Treasury; wspieranie strategicznych zmian oraz implementowanie procesu ciągłego ulepszania.2. Projektowanie, rozwój oprogramowania i definiowanie strategii testów dla procesów OBIEE/ETL/Oracle oraz skryptów, modelowanie danych oraz optymalizacja procesów wydajnościowych.3. Projektowanie technicznych i funkcjonalnych specyfikacji dla procesów gromadzenia, transformacji oraz lądowania danych z różnych systemów.4. Współpraca z innymi zespołami w organizacji macierzowej w celu zapewnienia rozwoju oprogramowania spełniającego wszystkie wymagania dotyczące funkcjonalności, wydajności, oraz utrzymania. Wspieranie wiedza i doświadczeniem innych członków zespołu.5. Profesjonalna komunikacja w mowie i pismie. Raportowanie do kierowników zespołów i projektów.6. oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Wrocław (dolnośląskie)
- kapitalizacja, przeniesienie i wycofanie aktywów w księdze głównej, aktywów trwałych, przegląd i umieszczanie aktywów pod konstrukcją- przetwarzanie ręcznych zapisów księgowych, przygotowywanie rutynowych uzgodnień bilansowych- pomoc w raportowaniu na koniec miesiąca zgodnie z instrukcjami księgowego RTR- dostarczanie informacji i analiz księgowych do lidera RTR/ księgowego- generowanie i dostarczanie raportów z systemu środków trwałych potrzebnych do celów finansowych , podatkowych i audytowych- aktualizacja i utrzymanie wszystkich wytycznych operacyjnych które mają być monitorowane przez zespół RTR OFFSHORE
kontakt przez PUP - 2020-04-07 - Łódź (łódzkie)
ewidencjonowanie operacji gospodarczych w zakresie sprzedaży usług pozostałych, szczegółowe informacje znajdują się w ogłoszeniu ogłoszeniem o naborze zamieszczonym na stronie BIP ZBM Koszalin
Zarząd Budynków Mieszkalnych - 2019-05-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pomoc przy naprawie i montowaniu szyb samochodowych, mile widziane doświadczenie, możliwość przyuczenia, wynagrodzenie zasadnicze + premia
A-GLASS Agnieszka Kałka - 2020-11-20 - Niałek Wielki (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Bydlin (małopolskie)
Konkurs https://nabory.kprm.gov.pl; http://kppsp.klodzko.pl sporządzanie listy płac, ewidencja i rozliczanie należności za czas absencji chorobowej,pracowników cywilnych i strażaków, realizacja zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej PSP, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, naliczanie i sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach rocznych pracowników cywilnych i strażaków, prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS-em, przygotowywanie dokumentacji z wynagrodzenie i zatrudnienia w celu sporządzania informacji ZUS Rp-7, przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działalności Komendy Powiatowej w celu zapewnienia nadzoru i kontroli nad przebiegiem jej funkcjonowania, opracowywanie regulaminów, wytycznych oraz procedur dot. służby i pracy w Komendzie Powiatowej.
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KŁODZKU - 2018-10-04 - Kłodzko (dolnośląskie)
- Techniczne wsparcie dla klienta- rozwiązywanie zaawansowanych problemów technicznych i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. Monitorowanie sieci pod względem bezpieczeństwa transakcji, prowadzenie raportów i statystyk.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 10500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane min 5 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, udokumentowana biegła znajomość oprogramowania Tivoli. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Katowice (śląskie)