STARSZY KIEROWNIK DS. ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY KIEROWNIK DS. ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: do 10 700 PLN
Zakres obowiązków: Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.Miejsce pracy: Wrocław ul. ul. Muchoborska 8, 54-424 WrocławForma umowy: umowa o pracę na czas nieokreslony, godziny pracy od 8-16Oferta w sali: C
Data publikacji: 2019-06-17
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.Miejsce pracy: Wrocław ul. ul. Muchoborska 8, 54-424 WrocławForma umowy: umowa o pracę na czas nieokreslony, godziny pracy od 8-16Oferta w sali: C
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 10 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY KIEROWNIK DS. ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 10 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe znajomosć języka angielskiego w stopniu biegłym10 lat doświadczenia zawodowego w branży ITBiegła znajomość pakietu MS Office, biegła znajomość techniczna IT i obsługi sieci intetetowych, certyikat ITIL, certyfikat VMWare Pro
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 10
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy: RP.411-240/10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 19.06.2019
Oferta pracy ważna do: 09.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a6e2cbe264c8236f81579f14c44322ac
Podobne oferty pracy
dbanie o czystość i porządek na obiekie
MAXUS CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- zarzadzanie grupą pracowników,- nadzór nad poprawnym wykonywaniem obowiązków przez pracowników i rozliczanie ich z wyników,- dbałość o zwiększenie wydajności i jakości pracy w wyznaczonym obszarze
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Łochów (mazowieckie)
Produkcja mebli, składanie, montaż mebli.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Łańcut (podkarpackie)
x
WIBIAL-Ś.Oleksza i Spółka, Spółka Jawna - 2016-06-13 - Wasilków (podlaskie)
Budowanie i utzrymywanie silnego związku z kluczowymi klientami, zarządzanie zespołem, pozyskiwanie najlepszych rozwiązań, sprzedaż programów transformacji projektowej dla klientów BPO, sprzwdzenie czy działania związane z projektem zapewniają najwyższą jakość, monitorowanie i raportowanie postępów w projektach, monitowowanie ryzyka i przygotowanie planów do zminimalizowania ryzyka, zapełnienie dostawy najlepszego rozwiązania dla klienta, przygotowanie programu wdrożenia transformacji dla istniejących i nowych klientów, dostosowanie projektów do kosztów, czasu i jakości, planowanie działania, określenie zakresów podejścia do projektów, etapy, kryteria, rezultaty, określenie ryzyka oraz przydzielenie pracy, samodzielne projekty finansowe odnoszące się do projektów w ramach programów zarządzania.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kraków (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
P.W. "KARABELA" SP. Z O.O. W RZESZOWIE - 2015-12-17 - Łańcut (podkarpackie)
przygotowywanie napojów, wydanie napojów kelnerom, kontakt z kelnerami, koordynacja wydania napojówumowa zlecenie, ilośc godzin w miesiącu około 100, dyspozycyjność 11-24zatrudnienie na 3 lata
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Radom (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji księgowej projektów, nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych oraz terminowym regulowaniem zobowiązań związanych z realizacją projektów finansowanych ze środków unijnych. Realizacja i rozliczanie projektu zgodnie z planem finansowym oraz przyjętym harmonogramem. Przewidywany okres zatrudnienia 01.10.2018-30.09.2019. Godz. pracy 7.30-15.30.
Urząd Morski w Słupsku - 2018-09-05 - Słupsk (pomorskie)
Rysowanie rysunków technicznych 2D i 3D, zasady wymiarowania, dobór materiałów stalowych, rozwiązywanie problemów technicznych.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-01-28 - Trzebnica (dolnośląskie)
przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego, prowadzenie rozliczeń z tytułu skladek na ubezpieczenie zdrowotne, opracowanie wnioskow o ulgi z tytułu skladek na ubezpieczenie zdrowotne, sporządzanie i uzgadnianie sprawozdań statystycznych z zakresu ubezpieczeń zdrowotnych i społecznych, analiza akt i rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie zdrowotne, podejmowanie działań majacych na celu dochodzenie należności, prowadzenie postępowań egzekucyjnych z ubezpieczeń zdrowotnych, przygotowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Miejsce wykonywania pracy powiat rzeszowski + teren krajuPracodawca zapewnia zakwaterowanie + 1 posiłek dziennie. Spotkanie z pracodawcą odbędzie sie w dniu 28.03.2019 godz. 10.00, sala 19 I piętro Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, Centrum Aktywizacji Zawodowej
ERBUD OPERATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-18 - Jasionka (podkarpackie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 26/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Prowadzenie postępowań administracyjnych,2. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym oraz ustalenia obowiązku poniesienia kosztów świadczeń opieki zdrowotnej udzielonych osobie nieuprawnionej do świadczeń finansowanych ze środków publicznych,3. Przygotowywanie oraz przekazywanie materiałów i dokumentacji do archiwum.- Wynagrodzenie: od 2700 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Staż pracy nie jest wymagany.Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z późn. zm),3. Umiejętność obsługi narzędzi z pakietu MS Office.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy z interesantem, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, skrupulatność i dokładność, wysoka kultura osobista.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-03-05 - Katowice (śląskie)
archiwizacja dokumentów, obsługa Interesantów, obsluga sprzetu biurowego itp.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Lubawka (dolnośląskie)
prowadzenie sekretariatu ZK w Kwidzynie
ZAKŁAD KARNY W KWIDZYNIE - 2018-02-07 - Kwidzyn (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do wydziału,- obsługa interesantów w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,- prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu,- prowadzenie korespondencji związanej z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku pracy, opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeń ,- prowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej we Włocławku nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest dwukondygnacyjny, bez windy. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy parterem a I piętrem.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-04-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ewidencji (w odpowiednich urządzeniach ewidencyjnych) dokumentów otrzymywanych, wysyłanych lub wydawanych. Odpowiednio opakowywanie, adresowanie przesyłek niejawnych (jawnych) oraz przekazywanie ich Urzędowi Pocztowemu za pokwitowaniem zgodnie z wykazem przesyłek. Nadawanie do adresów i przyjmowanie za pomocą technicznych środków łączności (fax) dokumentów jawnych i niejawnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
PRZYJMOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE DO OPŁACENIA OTRZYMANYCH PRZEZ SZPITAL DOKUMENTÓW Z TYTUŁU DOSTAW I USŁUG POPRZEZ FORMALNĄ KONTROLĘ, ZGODNOŚCI ZASTOSOWANYCH TERMINÓW ZAPŁATY Z ZAWARTYMI UMOWAMI, SKOMPLETOWANIE TYCH DOKUMENTÓW, ZNAJOMOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMU KOMPUTEROWEGO SŁUŻĄCEGO DO WYSYŁANIA I PRZYJMOWANIA PRZELEWÓW WERSJI ELEKTRONICZNEJ, CZUWANIE NAD TERMINOWYM REGULOWANIEM ZOBOWIĄZAŃ PUBLICZNOPRAWNYCH I CYWILNOPRAWNYCH WYNIKAJĄCYCH Z ZAWARTYCH POROZUMIEŃ CESJI, UKŁADÓW RATALNYCH I UMÓW KREDYTOWYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE CO NAJMNIEJ ŚREDNIE EKONOMICZNE LUB WYŻSZE: FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, MIN. 5 LAT DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGOPRACA W GODZINACH: 07:00-14:35WYMIAR CZASU PRACY: PEŁEN ETAT (7,35 GODZ.)
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2018-07-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Monitorowanie: Monitorowanie kopii zapasowych, Monitorowanie warunków systemowych, takich jak obciążenia, przepustowość; Raportowanie: Raporty operacyjne (tworzenie kopii zapasowych), Baza danych i dziennik odzyskiwania; Zarządzanie bazami danych TSM (powiększanie, pomniejszanie): Zarządzanie dziennikiem odzyskiwania (tryb dziennika, powiększanie, pomniejszanie), Wprowadzanie zmian w konfiguracji; Codzienne zadania cykliczne; Odzyskiwanie: Migracja z pul magazynowych na dysku, Pliki archiwalne woluminu kopii zapasowej.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca przy przyjmowaniu, kompletowaniu i transporcie dostaw do i z magazynu, praca od pon. do pt. w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Opole (opolskie)
Brukarz
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Wdrażanie i nadzorowanie działania systemów informatycznych, kreowanie nowych rozwiązań systemowych, kontakt z zespołem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Analiza informacji od klientów na temat jakości produktów firmy. Zbieranie i dokumentowanie wymagań. Konfiguracja środowiska. Udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonywaniu zautomatyzowanych skryptów testowych.
LUXOFT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-07 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad rozbudową hali, praca na terenie Śląska
BHP "INKA" Bogdan Szaniawski - 2018-08-24 - Sosnowiec (śląskie)
montowanie, naprawianie oraz konserwowanie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody, instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, instalacji z pompą ciepła. Demontaż istniejących instalacji. Miejsce wykonywania pracy teren śląska.
INSTECH Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-11-30 - Zabrze (śląskie)
Opracowywanie zamówień klienta z uwzględnieniem terminów dostaw.Analiza długoterminowa harmonogramu z Działem Planowania. Sporządzanie dokumentacji wysyłkowej. Współpraca z klientami zagranicznymi i polskimi.
ELDISY POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Komorniki (dolnośląskie)
Praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym.
DINO POLSKA S.A. - 2019-02-19 - Żabów (zachodniopomorskie)
Prowadzenie zajęć pedagogicznych i edukacyjnych z uczestnikami Ośrodka. Diagnozowanie uczestników Ośrodka. Poradnictwo pedagogiczne.Prowadzenie niezbędnej dokumentacji uczestników Ośrodka.
Powiatowy Ośrodek Wsparcia w Krasnobrodzie - 2016-09-26 - Krasnobród (lubelskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za-prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Kraków (małopolskie)