STARSZY INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI PROJEKTÓW UNIJNYCH Słupsk oferta pracy Urząd Morski w Słupsku
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI PROJEKTÓW UNIJNYCH
Wynagrodzenie: od 3 200,52 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji księgowej projektów, nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych oraz terminowym regulowaniem zobowiązań związanych z realizacją projektów finansowanych ze środków unijnych. Realizacja i rozliczanie projektu zgodnie z planem finansowym oraz przyjętym harmonogramem. Przewidywany okres zatrudnienia 01.10.2018-30.09.2019. Godz. pracy 7.30-15.30.
Data publikacji: 2018-09-05
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Morski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji księgowej projektów, nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych oraz terminowym regulowaniem zobowiązań związanych z realizacją projektów finansowanych ze środków unijnych. Realizacja i rozliczanie projektu zgodnie z planem finansowym oraz przyjętym harmonogramem. Przewidywany okres zatrudnienia 01.10.2018-30.09.2019. Godz. pracy 7.30-15.30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200,52 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI PROJEKTÓW UNIJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200,52 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Ofice
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: administracja i finanse
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych.Szczegóły oferty na stronie internetowej www.umsl.gov.pl w zakładce Ogłoszenia-praca w urzędzie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Urząd Morski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegóły oferty na stronie internetowej www.umsl.gov.pl w zakładce Ogłoszenia-praca w urzędzie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 07.09.2018
Oferta pracy ważna do: 15.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa, konserwacja i remonty sieci elektroenergetycznych. Miejsce wykonywania pracy woj. śląskie.. W okresie próbnym praca na 1 zmianę. Docelowo praca na 3 zmiany. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, mile widziane doświadczenie ( również osoba do przyuczenia ) prawo jazdy kat. B - mile widziane, uprawnienia SEP do 1 KV
EL- TECH SERWIS Henryk Niemczyk - 2016-08-23 - Mysłowice (śląskie)
Przewożenie ładunków, załadunek i rozładunek (praca w godz.: 6.00-14.00, 14.00-22.00).
Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Wałbrzych (dolnośląskie)
1. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej działu:- ewidencja obiegu dokumentów,- prowadzenie dziennika korespondencyjnego,- rejestr korespondencji działu,- rejestr przesyłek poleconych i wartościowych,- przekazanie poczty do wysyłki oraz odbiór korespondencji przychodzącej z poczty głównej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,- przygotowywanie pism i decyzji do wysyłki,- nadzór właściwej formy pisma/dokumentu wychodzącego z działu.2. Terminowe oraz prawidłowe prowadzenie metryczki sprawy.3. Przechowywanie i archiwizacja akt:- kompletowanie akt spraw i rejestrów spraw, przygotowanie i archiwizacja akt zgodnie z przepisami instrukcji kancelaryjnej w zakresie wykonywanych zadań.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-03-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Gardyny-Leśniczówka (warmińsko-mazurskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP,IT oraz ich wydażenie w polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania, informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierownie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Gdynia (pomorskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: Doradzanie i wspieranie wybranych liderów IS i Biznesu przy wprowadzaniu zmian w swojej organizacji i realizacji projektu. Opracowanie i rozwój własnej strategii zarządzania zmianą i planem dotyczących dużych i złożonych projektów lub inicjatyw oraz kierowanie zespołem kierowniczym ds. Zmian w dużych i złożonych przedsięwzięciach lub inicjatywach. Prowadzenie działań w zakresie zarządzania partnerami biznesowymi, komunikacji, dostosowania organizacyjnego i oceny gotowości do zmiany. Uściślenie i dalsze rozwijanie wizji i metodologii CM oraz udział w dzieleniu się wiedzą i działaniach związanych z siecią w zakresie zarządzania zmianami.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 20000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 25.04.2017 do 23.04.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (Kierunek wykształcenia: Nauki Społeczne, Rozwój Organizacyjny, Zarządzanie Biznesem, Zarządzanie Finansami.). Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zmianami. Wymagane umiejętności: praktyka w zakresie zarządzania zmianą w organizacji, metodologii i narzędzi oraz możliwości ich stosowania, certyfikat SIX SIGMA poziom black belt; Zdolność do pracy pod presją czasu i dostarczenia proaktywnych rozwiązań, umiejętność efektywnego zarządzania czasem, priorytetyzacji zadań, umiejętność pracy wielozadaniowej. Doskonała wiedza w zakresie zarządzania interesariuszami, komunikacji, wyrównywania organizacyjnego, edukacji i gotowości do zmian. Zdolność do pracy pod presją czasu i dostarczenia proaktywnych rozwiązań. Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 (zarówno w formie ustnej jak i pisemnej) jest warunkiem koniecznym; biegła znajomość innego europejskiego języka będzie mile widziana. Biegła znajomość języka ukraińskiego jest warunkiem koniecznym współpraca z rynkiem ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
Praca przy produkcji
kontakt przez OHP - 2016-09-12 - Lublin (lubelskie)
Głównym obowiązkiem Starszego Analityka IMR jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, Przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, Współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie,Raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Kraków (małopolskie)
Prace ślusarskie
Sejwal 2 Łukasz Murzyn - 2016-10-24 - Mielec (podkarpackie)
pomoc w obsłudze urządzeń do obróbki szkła,docelowo przejęcie obowiązków samodzielnego operatora urządzeń, charakter stanowiska wymaga częstokroć używania siły fizycznej (przenoszenie tafli szklanych, wymiana elementów maszyn)ruch ciągły w godz. 6-14, 14-22, 22-6
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Konwersja dużej liczby strukturalnych i niestrukturalnych danych klientów przy użyciu zaawansowanych rozwiązań analitycznych;- Używanie i dopasowywanie różnych modeli matematycznych i ekonometrycznych, opracowanie modeli opisowych i predykcyjnych, które zapewnią podejmowanie lepszych decyzji;- Zamiana analizowanych danych w realne wyniki i wartość biznesową;- Tworzenie wysokiej jakości wizualizacji danych we współpracy z analitykami biznesowymi;- Skuteczna komunikacja z innymi działami (menedżerami produktów, inżynierami) w celu omówienia złożonych danych i specyfikacji technicznych;- Ciągłe poszerzanie wiedzy w zespole, uczestniczenie we wspólnych sesjach wymiany wiedzy.
EPAM Systems Poland - 2017-07-26 - Gdańsk (pomorskie)
Weryfikacja oprogramowania, opracowywanie przypadków testowych, dokumentowanie wyników testów, analiza błędów, programowanie język C.
Software Test Group - 2018-08-20 - Częstochowa (śląskie)
1. Wykonywanie oceny bezpieczeństwa aplikacji i infrastruktury IT; 2. Wykonywanie oceny bezpieczeństwa dostawców; 3. Doradzanie właścicielom systemów w obszarze bezpieczeństwa informacji; 4. Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem. 5. wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem. Umowa o pracę na okres próbny, następnie - na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
nabór oraz powoływanie do służby kandydackiej; prowadzenie ewidencji kart ewidencyjnych, teczek akt personalnych osób i żołnierzy rezerwy zgromadzonych w archiwum; przyjmowanie na ewidencję do archiwum kart ewidencyjnych osób i żołnierzy rezerwy skreślonych z ewidencji wojskowej; sporządzanie odpisów, kopii oraz zaświadczeń na podstawie informacji zawartych w dokumentach archiwalnych; przygotowanie do niszczenia dokumentów archiwalnych; udział w akcjach informacyjnych i promocyjnych dot. wszystkich form służby wojskowej; udział w przygotowywaniu dokumentacji żołnierzy rezerwy powoływanych do zawodowej służby wojskowej. Warunki pracy: praca przy obsłudze interesantów z wykorzystaniem komputera, występują bariery architektoniczne utrudniające poruszanie się po budynku: schody, brak wind i podjazdów, brak odpowiedniej szerokości drzwi, brak odpowiednio dostosowanych toalet, wyjazdy służbowe, udział w akcjach promocyjnych. Wysokość wynagrodzenia 2500 w zależności od posiadanego stażu pracy; umowa na czas określony z możliwością przedłużenia
WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W SŁUPSKU - 2017-03-06 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
OGÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:BEZPOŚREDNI UDZIAŁ W AKCJACH RATOWNICZO-GAŚNICZYCH I INNYCH ZDARZENIACH, UDZIAŁ W SZKOLENIU KWALIFIKACYJNYM, PRZESTRZEGANIE OBOWIĄZUJĄCYCH REGULAMINÓW I ZASAD W SŁUŻBIE W TYM WARUNKÓW BHP, RZETELNE I NIENAGANNE WYKONYWANIE OBOWIĄZKÓW SŁUŻBOWYCH I POLECEŃ PRZEŁOŻONYCH , UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI REJONIE ZAKWATEROWANIA ORAZ HIGIENY OSOBISTEJ, DBANIE O CZYSTOŚĆ I ESTETYCZNY WYGLĄD SPRZĘTU I URZĄDZEŃ STAŁE PODNOSZENIE SWOICH KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH I SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ POPRZEZ SAMOKSZTAŁCENIE WYKSZTAŁCENIE:MIN ŚREDNIE LUB ŚREDNIE BRANŻOWE
KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-06-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace biurowe,archiwizacja dokumentów,obsługa klientów kupujących,sprzedaż nieruchomości,sprzedaż projektów
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:1) prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;2) sporządzanie i przedstawianie komendantowi miejskiemu, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;3) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;4) przedstawianie komendantowi miejskiemu wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy oraz wyników z badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;5) ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;6) współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;7) uczestniczenie w pracach powołanej przez komendanta miejskiego komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy - 2016-10-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
ROMAX R.P.Abramczyk sp. j - 2018-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Dekretowanie i wprowadzanie do ksiąg rachunkowych dowodów księgowych, współpraca między komórkami organizacyjnymi OR i PT w zakresie uzgodnień sald kont funduszy, wykonywaniem czynności z wykorzystaniem bankowości internetowej, sprawdzanie dowodów księgowych, analiza kont rozrachunkowych funduszy, współprcaca z pocztą i bankami w zakresie rozliczeń finansowych, przygotowywanie danych do opracowani aprojektów planów finannsowych poszczególnych funduszy, przygotowywanie do archiwizowaia dokumentacji księgowej.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Świdnica (dolnośląskie)
Praca z analizą kont, sprawdzanie co jest księgowane na rachunkach przez inne zespoły, upewnianie się, że wpisy są poprawne.Konfiguracja w dziale finansowym procesu dotyczącego przepływu danych wejściowych z różnych źródeł.Ustawienie i ułatwienie procesu obliczania rachunku przychodów i kontrola danych powiązanych z procesem.Składanie raportów do zarządu spółki.Udział w audytach procesów, w których będzie uczestniczyć.Usprawnienie różnych obszarów działania Działu Finansowego.Wdrożenie nowych systemów "Blackline" do kontroli poprawności uzgadniania kont.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie konstrukcji do urządzeń mechanicznych
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Kalinowo (mazowieckie)
Przyjmowanie towaru (sprawdzenie rodzaju i jakości), przechowywanie towaru, wydawanie towaru odbiorcom, utrzymywanie w czystości magazynu oraz porządkowanie składowanych przedmiotów, dbanie o sprzęt magazynowy.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Skarszewy (pomorskie)
PRZYGOTOWANIE MŁODOCIANEGO DO ZAWODU (PRZYGOTOWANIE DO PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODU ELEKTRYK)
kontakt przez OHP - 2018-08-22 - Zielona Góra (lubuskie)
prace porządkowe pomieszczeń biurowych i socjalnych
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Chojnów (dolnośląskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem zagranicznym w języku angielskim i arabskim
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
prace magazynowe, kompletowanie zamówień, rozladunek, załadunek towarów, praca przy użyciu skanera
Randstad Polska sp. z o. o. - 2017-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
PRODUKCJA ORAZ ROZWÓJ OPROGRAMOWANIAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYZSZE TECHNICZNE, ROZUMIENIE STOSÓW PROTOKOŁÓW KOMUNIKACYJNYCH, ZNAJOMOŚĆ OPROGRAMOWANIA FPGA, DEBUGOWANIE HS W OBSZARZE SYSTEMÓW CHIP, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE POWYŻEJ 5 LAT, BARDZO DOBRY ANGIELSKIGODZINY PRACY OD 7-9 15-17
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
KONTROLA WARUNKÓW PRACY, PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW I ZASAD BHP, INFORMOWANIE PRACODAWCY O STWIERDZONYCH ZAGROŻENIACH ZAWODOWYCH, SPORZĄDZANIE ANALIZ STANU BHP, UDZIAŁ W OPRACOWYWANIU PLANÓW MODERNIZACJI I ROZWOJU ZAKŁADU, UDZIAŁ W USTALANIU OKOLICZNOŚCI I PRZYCZY WYPADKÓW PRZY PRACY, WSPÓŁPRACA Z LABORATORIAMI UPOWAŻNIONYMI DO DOKONYWANIA BADAŃ I POMIARÓW CZYNNIKÓW SZKODLIWYCH DLA ZDROWIA, UDZIAŁ W DOKONYWANIU OCENY RYZYKA ZAWODOWEGO;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE W ZAWODZIE TECHNIK BHP LUB WYŻSZE O KIERUNKU BHP, PRZY ŚREDNIM WYKSZTAŁCENIU 3 LATA STAŻU PRACY W SŁUŻBIE BHP;PRACA-PON-CZWARTEK-7-15.30, PIĄTEK-7-13
JEDNOSTKA WOJSKOWA 2901 - 2018-01-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)