STARSZY KASJER PGK SEKCJA RACHUBY I PŁAC Białystok oferta pracy 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: STARSZY KASJER PGK SEKCJA RACHUBY I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 806 PLN
Zakres obowiązków: - weryfikacja uprawnień do dodatku za gotowość bojową, dodatku funkcyjnego dla żołnierzy TSW w ZWSI RON;- księgowanie zdarzeń gospodarczych w ZWSI RON dotyczących opłat pocztowych;- sporządzanie pism oraz innych wymagalnych dokumentów do: komorników, urzędów i innych instytucji;- wystawianie (wypełnianie) zaświadczeń do banków i innych instytucji o wynagrodzeniu dla żołnierzy i pracowników OG;- pomoc w rozliczaniu podróży służbowych krajowych i zagranicznych żołnierzy i pracowników wojska.
Data publikacji: 2019-02-12
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- weryfikacja uprawnień do dodatku za gotowość bojową, dodatku funkcyjnego dla żołnierzy TSW w ZWSI RON;- księgowanie zdarzeń gospodarczych w ZWSI RON dotyczących opłat pocztowych;- sporządzanie pism oraz innych wymagalnych dokumentów do: komorników, urzędów i innych instytucji;- wystawianie (wypełnianie) zaświadczeń do banków i innych instytucji o wynagrodzeniu dla żołnierzy i pracowników OG;- pomoc w rozliczaniu podróży służbowych krajowych i zagranicznych żołnierzy i pracowników wojska.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 806 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY KASJER PGK SEKCJA RACHUBY I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 806 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie: wyższe, średnie - staż pracy - 3 lata;- biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word, Power Point) ;- samodzielność, dobra organizacja pracy własnej;- niekaralność.
Nazwa pracodawcy: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Wymaganie dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w terminie do dnia 15.02.2019 r.- na adres pocztowy: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy,ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystokz dopiskiem - na adres internetowy wyłącznie w pliku pdf: 25wog.sekcjapersonalna (at) ron.mil.plTemat wiadomości:Ogłoszenie o pracę STARSZY KASJER SEKCJA RACHUBY I PŁACWymagane dokumenty aplikacyjne (CV lub list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji oraz zatrudnienia (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 12.02.2019
Oferta pracy ważna do: 15.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie i analiza sprawozdania finansowego zgodnie z IFRS (bilans, rachunek zysków i strat, przepływy pieniężne, zmiany w kapitale własnym, noty). Praca z analizą kont, sprawdzanie co jest księgowane na rachunkach przez inne zespoły, upewnianie się, że wpisy są poprawne.Konfiguracja w dziale finansowym procesu dotyczącego przepływu danych wejściowych z różnych źródeł.Ustawienie i ułatwienie procesu obliczania rachunku przychodów i kontrola danych powiązanych z procesem.Składanie raportów do zarządu spółki.Udział w audytach procesów, w których będzie uczestniczyć.Usprawnienie różnych obszarów działania Działu Finansowego.Wdrożenie nowych systemów "Blackline" do kontroli poprawności uzgadniania kont.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsluga klienta, monitoring treści, raportowanie, pracodawca zapewnia zakwaterowania, wyzywienie i podróże
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Kraków (małopolskie)
Sprzątanie klatek schodowych
Morska Spółdzielna Mieszkaniowa - 2018-01-04 - Gdynia (pomorskie)
przygotowywanie potraw kuchni hinduskiej
SMAK E HIND TASTE OF INDIA ALEKSANDRA TROSZCZYŃSKA-THAPAR - 2018-03-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prace budowlane.
Usługi Remontowo-Budowlane Sawicki Marcin - 2017-03-02 - Brzozów (podkarpackie)
sprzedaż w sklepie spoż.-przem.: obsługa klienta, kasy fiskalnej, wykładanie towaru itp.
Sklep Spożywczo-Przemysłowy "U Zbyszka" Regina Matysiak - 2016-10-07 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
Praca w księgowości budżetowej,obsługa księgowa instytucji kultury: Biblioteki,Babiogórskiego Centrum Kultury. jednostek obsługiwanych (szkoły, przedszkola, schronisko)
URZĄD GMINY ZAWOJA - 2018-01-12 - Zawoja (małopolskie)
Kontakt z klientem w jęz. angielskim, hiszpańskim, portugalskim.prowadzenie rozliczeń klientów.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Łódź (łódzkie)
bezpośredni kontakt z członkami zespołów informatycznych i serwisowych z Indi, wdrażanie i nadzorowanie wdrażania systemów informatycznych
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)
Terapia dzieci wg zaleceń poradni psych- pedagogicznej
Miejskie Przedszkole Integracyjne Nr 9 "Na Zielonym Wzgórzu" - 2018-07-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zakres obowiązków:1. Uczestnictwo w posiedzeniach budżetowo-finansowych grup roboczych organizacji międzynarodowych. 2. Uczestnictwo w konferencjach narodowych i międzynarodowych.3. Opiniowanie uzgodnień projektów dotyczących międzynarodowych rozliczeń finansowych, wystawianie faktur. 4. Uczestnictwo w procesie egzekwowania należności. 5. Uzgadnianie rozliczeń, weryfikacja danych. 6. Opiniowanie uzgodnień projektów dotyczących międzynarodowych rozliczeń finansowych. 7. Prowadzenie szkoleń specjalistycznych oraz nadzorów służbowych.Zatrudnienie: luty/marzec 2017
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
SKUZA CAFE Rafał Skuza - 2017-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów- budowanie dobrych relacji z klientami
kontakt przez OHP - 2016-03-14 - Kietrz (opolskie)
jw.
RESORTOWE CENTRUM ZARZĄDZANIA SIECIAMI I USŁUGAMI TELEINFORMATYCZNYMI - 2017-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
j/w
LXXV Liceum Ogólnokształcące im.Jana III Sobieskiego - 2017-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
1. Obsługa systemu informatycznego; 2. Obsługa bieżąca klienta zewnetrznego;3. Kompletowanie dokumentów wewnętrznych Działu Obsługi Klienta, prowadzenie teczek z dokumentacją;4. Wysyłanie faktur do klientów firmy;5. Rejestrowanie dokumentacji przychodzącej w wenętrznej bazie danych;6. Sprawdzanie i rozliczanie faktur transportowych.Osoby zainteresowane powyższą ofertą pracy oraz spełniające wymienione wymagania prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego, z numerem referencyjnym w temacie lub nazwą stanowiska na adres mailowy: praca (at) organika.pl lub o kontakt telefoniczny pod numerem tel. 605 180 275. Prosimy o zawarcie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji prowadzonej przez Malborskie Zakłady Chemiczne Organika S.A.,/zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133, poz. 833/".
Malborskie Zakłady Chemiczne ,,Organika" sp. z .o.o. - 2017-05-26 - Pogalewo Wielkie (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Warszawa (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE ANALIZ, SPOSOBU WYKORZYSTANIA NIERUCHOMOŚCI PRZEZ JEDNOSTKI I INSTYTUCJE WOJSKOWE, OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW FORMALNO-PRAWNYCH, PROWADZENIE EIDENCJI PROTOKOŁÓW PRZEKAZANIA NIERUCHOMOŚCI, ROZPATRYWANIE SPRAW WYNIKAJACYCH Z USTAWY O OCHRONIE GRUNTÓW ROLNYCH I LESNYCH, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ W ZAKRESIE OGRANICZONYCH PRAW RZECZOWYCH W STOSUNKU DO NIERUCHOMOŚCI UZYTKOWYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE; GOSPODARKA NERUCHOMOŚCIAMI, OCHRONA ŚRODOWISKA, GEODEZJA (PROFIL BUDOWANY)ZNAJOMOŚC USTAWY O OCHRONIE GRUNTÓW ROLNYCH, LEŚNYCH, DOŚWIADCZENEI NA PODOBNYM STANOWISKU MIN 2 LATA, DOŚWIADCZENIE W PRACY W ADMINISTRACJI PAŃSTWOWEJKONTAKT OSOBISTY LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-04-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn podukcyjnychrejestracja wyrobów w systemie informatycznymtransport wewnętrzny
kontakt przez OHP - 2017-06-27 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)
przewóz towarów
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO HANDLOWE "MATERTRANS" - MATEUSZ BEDNAREK - 2016-09-09 - Pyrzowice (śląskie)
Praca fizyczna, spawanie konstrukcji offshore, spawanie elektrodą topliwą drutem proszkowym MAG, spawanie dużych konstrukcji stalowych.
PARTNER TEMPS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-25 - Gdynia (pomorskie)
Udział w czynnościach związanych z kontrolą metrologiczną pzryrzadów do pomiaru masy, siły i parametrów ruchu, opracowanie dokumnetacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarówch,obsługa Punktu Obsługi Klienta,aktualaizacja dokumentacji systemu zarządzania,porwadzenie prac administarcyjno-biurowych, przygotowanie materiałów do projektów dokumnetów związanych z działalnością Urzędu, prowadzenie prac administracyjno-biurowych, znajomość systemów zarządzania jakościa wg normy CPN-EC ISO/IEC 17025 oraz ISO 9001- mile wwidziane. praca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaMiejsce pracy: Wrocław, ul. Młodych TechnikówKontakt kandydatów z pracodawcą: 713580220sala D
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2018-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)
• Rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu.• Nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę programistyczną.• Współpraca z personelem technicznym i klientami w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi, oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów.• Pomoc w tworzeniu dokumentacji technicznej systemów.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie bram, stołów, ogrodzeń itp., montaż elewacji i tarasów drewnianych. Kontakt tel. 691 399 384
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe A&G - 2016-11-28 - Piekoszów (świętokrzyskie)
wg stanowiska
Ośrodek Wypoczynkowy I.T.P. Kluczewicz Spółka Cywilna Stare Jabłonki - 2017-12-06 - Stare Jabłonki (warmińsko-mazurskie)
osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - przygotowywanie raportów i analiz finansowych na podstawie systemu TRDB (obsługa baz danych finansowych) a następnie przekazywanie ich do Odziałów Zarządzania Finansowego,- tworzenie międzyfirmowych, tzw. Kluczowych wskaźników efektywności dla działów prawnych firmy PMI,- monitorowanie i kontrola praw dostępu do systemu TRDB,- przygotowanie i późniejsza publikacja raportów końcowych na podstawie bazy danych TRDB,- identyfikowanie obszarów, które wymagają usprawnień i standaryzacji, uczestnictwo w projektach dot. doskonalenia tych obszarów,- tworzenie, sprawdzanie i uaktualnianie instrukcji i podręczników w celu zapewnienia ich wysokiej jakości zgodnie z obowiązującymi standardami- umiejętności prezentowania informacji, zorientowanie na działanie.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
opieka nad osobami straszymi
kontakt przez OHP - 2018-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie czynności kontrolnych dotyczących rozrachunków, księgowania zdarzeń gospodarczych, ewidencji ilościowo-wartościowej, uposażeń i wynagrodzeń. Wymagane: wykształcenie średnie (mile widziane ekonomiczne), biegła obsługa MS Office, znajomość przepisów ZUS, 3-letnie doświadczenie zawodowe. Tel.: 261 676 251 Kamila Bartkowiak.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-09-07 - Wędrzyn (lubuskie)
robienie pizzy
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Kocmyrzów (małopolskie)