STARSZY INŻYNIER TESTÓW OPROGRAMOWANIA Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY INŻYNIER TESTÓW OPROGRAMOWANIA
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; - analizuje skomplikowane systemy finansowe, oraz potwierdza zgodność ich wymaganiami biznesowymi;- utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; - identyfikuje potencjalne problemy z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania;- definiuje cele testowe oraz przeprowadza je zgodnie z określonymi wymaganiami;- efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe;- identyfikuje i dokumentuje defekty oprogramowania i umożliwia ich zrozumienie dla testerów oprogramowania; -dostarcza odpowiednio sformułowaną informacje dla programistów;- wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników.
Data publikacji: 2017-03-24
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; - analizuje skomplikowane systemy finansowe, oraz potwierdza zgodność ich wymaganiami biznesowymi;- utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; - identyfikuje potencjalne problemy z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania;- definiuje cele testowe oraz przeprowadza je zgodnie z określonymi wymaganiami;- efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe;- identyfikuje i dokumentuje defekty oprogramowania i umożliwia ich zrozumienie dla testerów oprogramowania; -dostarcza odpowiednio sformułowaną informacje dla programistów;- wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: nie mniej niż 7000 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY INŻYNIER TESTÓW OPROGRAMOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rozwoju systemów informatycznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw rozwoju systemów informatycznych (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie: wyższe, dowolne; 2) staż pracy: - co najmniej 4 lata doświadczenia w pracy na stanowisku testera oprogramowania;- doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu;- doświadczenie pracy przy wykorzystaniu technologii takich jak HP QC, Jira (GreenHopper) lub technologii równoważnych jest koniecznością; - czynności przedsprzedażowe weryfikacja i finalne testowanie oprogramowania takie jak RFP, RFI, formułowanie rozwiązań etc. 3) umiejętności:- znajomość technologii QA - umiejętność tworzenia i utrzymywania struktury testowej w technologii C# - poparte adekwatnym doświadczeniem;- techniczne zrozumienie systemów IT;- doskonała zdolność do rozwiązywania problemów oraz umiejętności analityczne;- znajomość technologii takich jak API, JIVE poparta adekwatnym doświadczeniem; - znajomość rynków finansowych oraz różnych typów instrumentów finansowych;- umiejętnosć tworzenia POCs oraz SOPs;4) uprawnienia: NIE DOTYCZY; 5) znajomość języków obcych:bardzo dobra znajomość języka angielskiego, (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w mowie jak i piśmie jest koniecznością
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rozwoju systemów informatycznych
Data dodania oferty pracy: 28.03.2017
Oferta pracy ważna do: 17.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Realizacja zadań programistycznych w języku ABAP dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych. Obsługa zgłoszeń kierowanych do działu wsparcia technicznego SAP. Aktywne uczestnictwo w nadzorowaniu funkcjonowania systemów SAP HR po starcie produkcyjnym. Tworzenie dokumentacji technicznej. Udział przy wdrożeniach systemów dla klientów firmy.- Język angielski jest to oficjalny język komunikacji wszystkich zespołów technicznych, konieczny do codziennej komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej z klientami na poziomie bardzo dobrym.- Pozostałe języki są wymagane w zależności od projektu do jakiego dany konsultant SAP jest przypisany lub też planowany do przypisania. W przypadku aktualnie rozpatrywanego wniosku są to język Rosyjski konieczny do wsparcia i realizacji projektów SAP wdrożeniowo-utrzymaniowych realizowanych dla Rosji.- Język Ukraiński: umiejętność posługiwania się tym językiem traktujemy jako mile widziany ze względu na potencjalne projekty wdrożeniowe w przyszłości, za które zespół jest również odpowiedzialny.- Wynagrodzenie: 10000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 + dni wolne od pracy w zależności od potrzeb projektowych. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane minimum 5 lat doświadczenia w programowaniu ABAP w SAP (preferowany moduł HR) w międzynarodowym środowisku. Wymagane umiejętności: Znajomość języków programowania (ABAP, .NET). Samodzielność, umiejętność planowania i organizacji swojej pracy. Zdolność do skutecznego radzenia sobie w sytuacjach niestandardowych. Znajomość projektowania baz danych i języka SQL. Mile widziane doświadczanie w pracy z systemami SAP moduł HR. Mile widziana znajomość języka ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Katowice (śląskie)
Piaskowanie statków.
IMPERIAL MARINE SERVICE SP. Z O.O. - 2016-07-13 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie analiz bezpieczeństwa i ryzyka, prowadzenie badań i okoliczności awarii i wypadków, prowadzenie szkoleń BHP
FUNDACJA "UWOLNIENIE" - 2017-10-13 - Łódź (łódzkie)
- wprowadzanie zamówień- wystawianie faktur- wysyłanie towaru- kontakt z klientem
PRZEDSIĘBIORSTWO "ALPLAST" PIOTR PRZYBYLIŃSKI I JAROSŁAW TYCZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace pomocnicze i gospodarcze:- mycie naczyń, - wstępna obróbka produktów spożywczych, - sprzątanie pomieszczeń kuchennych i gospodarczych. 1/2 etatu, równoważny system czasu pracy, praca w godz.: 10-22.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Długołęka (dolnośląskie)
obsługa interesantów, przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników, przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącejWarunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej w Toruniu nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest trzynastokondygnacyjny. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym i trzecim piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-10-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- monitorowanie systemów, - zarządzanie konfiguracją, - przetwarzanie żądań użytkowników końcowych, - bierze udział w zmianie kodu, opracowywaniu skryptów i Hotfix, tworzeniu wydań.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 15000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 10 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat CCNA, MCP, ITIL, VCE, Solarwinds. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, oprogramowania CISCO. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
Dostawy towarów do Klientów. Praca jednozmianowa w godz. pomiędzy 7.00 a 16.00 od poniedziałku do piątku (2 soboty w miesiącu pracujące) głównie na terenie Bielska-Białej i okolic (możliwe wyjazdy na teren Śląska i Małopolski).
Przedsiębiorstwo produkcyjne, handlowe i Usługowe "Axiom" Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa klientów w oddziale, sprzedaz produktów finansowych, obsługa kasowa, telemarketing, pozyskiwanie klientów
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2018-09-03 - Sieradz (łódzkie)
- naliczanie przy pomocy specjalistycznego programu płacowego: wynagrodzeń, dodatków do wynagrodzeń, wynagrodzeń za godziny nocne, nadliczbowe, wynagrodzeń za urlop, odpraw pieniężnych, ekwiwalentów za urlop, nagród jubileuszowych i uznaniowych oraz świadczeń przysługujących w razie choroby i macierzyństwa w celu ich wypłaty uprawnionym pracownikom CSSG i pracownikom Służby Zdrowia W-MOSG;- sporządzanie list świadczeń pieniężnych wypłacanych z Funduszu Świadczeń Socjalnych dla pracowników W-MOSG, CSSG i Służby Zdrowia;- kompletowanie dokumentacji stanowiącej podstawę dokonanych naliczeń oraz prowadzenie kartoteki wynagrodzeń i kart zasiłkowych w celu sprawdzenia zasadności oraz poprawności dokonanych naliczeń;- dokonywanie przy pomocy specjalistycznego programu płacowego i ZUS potrąceń z wynagrodzeń takich jak: składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, podatek dochodowy od osób fizycznych, zajęć sądowych i in. w celu realizacji wynikających z przepisów prawa, obowiązków pracodawcy;- obsługiwanie interesantów, a w szczególności wystawianie: zaświadczeń o zarobkach, informacji PIT oraz zaświadczeń do ZUS celem umożliwienia pracownikom realizacji ich uprawnień i obowiązków wynikających z faktu zatrudnienia,- rozliczanie należności wynikających z zawartych umów - zleceń, umów o dzieło i innych pod względem podatkowym i oskładkowania, dotyczących należności obejmujących tłumaczenia, ekspertyzy, analizy i opinie w tym, także planowanie i rozliczanie rocznych limitów finansowych przyznanych na realizację umów zleceń, umów o dzieło i innych dotyczących tłumaczeń, ekspertyz, analiz i opinii;- sporządzanie danych i informacji dla celów emerytalnych przekazywanych do ZUS;- sporządzanie rozliczenia rocznego podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT-11, PIT - 8c) dla pracowników CSSG i Służby Zdrowia.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-09-13 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Planowanie przychodów i wydatków związanych z realizacją inwestycji, - Opracowywanie budżetów planowanych usług i dostaw we współpracy z zespołem ds. realizacji budowy i zarządzania kontraktami,- Przygotowywanie wymaganych zestawień i raportów w zakresie rozliczeń finansowych prezentujących stan realizacji poszczególnych działań oraz uzgadnianie ich treści z jednostkami nadzorującymi,- Rozliczanie w BKP oraz innych instytucjach pośredniczących poniesionych wydatków, zgodnie z wytycznymi i procedurami Banku Światowego oraz pozostałych instytucji finansujących inwestycję,- Sporządzanie wniosków o wypłatę środków, zgodnie z wytycznymi i procedurami Banku Światowego oraz pozostałych instytucji finansujących inwestycję,- Nadzór nad przygotowaniami i procesem realizacji przetargów prowadzonych zgodnie z wytycznymi i procedurami Banku Światowego oraz pozostałych instytucji finansujących inwestycję,- Przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia i dokumentów przetargowych we współpracy z zespołem ds. realizacji budowy i zarządzania kontraktami,- Wprowadzanie zmian w planach i harmonogramach wynikające z zakończonej procedury przetargowej,- Monitorowanie finansowe projektu pod względem zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz pozostałymi dokumentami planistycznymi, w tym z planami płatności,- Opracowywanie danych i prowadzenie rejestrów pod kątem monitoringu finansowego, terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań dotyczących prowadzonych spraw,- Stała współpraca z Księgową Projektu oraz Główną Księgową RZGW Gliwice. Wymagania związane ze stanowiskiem - niezbędne:1. Wykształcenie: średnie,2. 2 letnie ogólne doświadczenie w pracy,3. Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,4. Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,5. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem,6. Rzetelność, systematyczność, terminowość,7. Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) w tym programów księgowych,8. Posiadanie obywatelstwa polskiego,9. Korzystanie z pełni praw publicznych,10. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:1. Mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze,2. Dyspozycyjność, komunikatywność,3. Odporność na stres, asertywność.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:zadania realizowane w siedzibie Biura, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi- wyjazdy służbowe, praca pod presją czasu, praca przy komputerze, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach - 2016-12-30 - Racibórz (śląskie)
Kreowanie nowych rozwiązań systemowych; wdrażanie systemów informatycznych; kontakt z zespołem informatycznym w języku hindi.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Zabierzów (małopolskie)
Prowadzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewidencji ruchu i stanów zapasów rzeczowych składników majątku ruchomego w programie FT-GM7, - prowadzenie gospodarki magazynowej zgodnie z obowiązującymi przepisami - przyjęcie odpowiedzialności materialnej zapowierzone materiały i pomieszczenia magazynowe na podstawie spisu inwentaryzacyjnego i protokołu zdawczo odbiorczego - sporządzanie i prowadzenie dokumentów ukompletowania sprzętu łączności i informatyki, - nadzór nad stanem ewidencyjnym i faktycznym sprzętukwaterunkowego będącego w dyspozycji Wydziału Łączności i Informatyki.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-06-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Rozwój, wdrażanie, refaktoryzacja oraz wsparcie produktów początkowych
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Kraków (małopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych. Prowadzenie kart zasiłkowych.
Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych - 2016-04-15 - Legionowo (mazowieckie)
- Obsługa klienta-dokonywanie operacji gotówkowych
TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-11-03 - Bytów (pomorskie)
sporządzanie zamówień, kontrola jakościowa i ilościowa dostaw towaru, wykladanie towaru i dbanie o prawidłową ekspozycję produktów, organizacja pracy pracowników podległego działuGodziny pracy: od 6.00 do 14.00, od 14.00 do 22.00
CARREFOUR Polska Sp. z o.o. - 2018-07-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie ksiąg OR zgodnie z zasadami rachunkowości, obsługa finansowo-księgowa OR Poznań oraz Placówek Terenowych, uzgadnianie miesięcznych wpływów z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne z komórkami ds. ubezpieczeń, sporządzanie sprawozdań, uzgdanianie rozrachunków, uzgadnianie i opracowywanie wyciągów bankowych Funduszu Emerytalno-Rentowego, wprowadzanie zapisów do ksiąg rachunkowych, sporządzanie dowodów księgowych
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-01-05 - Poznań (wielkopolskie)
prace manualne, gradowanie, montaż, pakowanie, praca na jedną zmianę według zleceń
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Sosnowiec (śląskie)
j.w
EY GTH POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzatanie klatek schodowych, chodników, dojśc do klatek, mycie okien, drzwi wejściowych, mycie lamperii i balustrad. Praca na jedną zmianę w godzinach 9-13
Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości przy ul. Michałowicza 15 w Czechowicach-Dziedzicach - 2016-05-23 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
1.Zabiegi na twarz2.Zabiegi na ciało3.Depilacja4.Manicure/pedicure
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Kistowo (pomorskie)
zgodnie z oferta
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Niezabyszewo (pomorskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Projektowanie, kodowanie, dokumentowanie i testowanie globalnych aplikacji. Zastosowanie kompetencji technicznych w celu spełnienia wymagań dotyczących skalowalnośći, solidarności i funkcjonalności.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Gdynia (pomorskie)
serwis lokomotyw
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Grabowiec (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych, prowadzenie obsługi finansowo-księgowej
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kobiórze - 2017-02-09 - Kobiór (śląskie)
Ogół prac produkcyjnych. Obsługa taśmy produkcyjnej, montaż i kontrola jakości blach.
kontakt przez OHP - 2017-01-16 - Tychy (śląskie)