STARSZY INŻYNIER TESTÓW OPROGRAMOWANIA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY INŻYNIER TESTÓW OPROGRAMOWANIA
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zajmująca stanowisko odpowiedzialna będzie za: tworzenie planów testów oraz koordynację planowania wyznaczonych działań; analizę skomplikowanych systemów finansowych oraz potwierdzanie zgodności ich wymagań finansowych; utrzymywanie wysokiego standardu tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; identyfikację potencjalnych problemów z jakością oraz przewidywanie metody ich rozwiązania; definiowanie celów testowych oraz przeprowadzanie ich zgodnie z określonymi wymaganiami; efektywne wykorzystanie narzędzi testowych oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe; identyfikację i dokumentację defektów oprogramowania i umożliwienie ich zrozumienia dla testerów oprogramowania; dostarczanie odpowiednio sformułowanej informacji dla programistów; wspieranie testów środowiskowych, aby zapewnić dostępność dla użytkowników
Data publikacji: 2015-12-30
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zajmująca stanowisko odpowiedzialna będzie za: tworzenie planów testów oraz koordynację planowania wyznaczonych działań; analizę skomplikowanych systemów finansowych oraz potwierdzanie zgodności ich wymagań finansowych; utrzymywanie wysokiego standardu tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; identyfikację potencjalnych problemów z jakością oraz przewidywanie metody ich rozwiązania; definiowanie celów testowych oraz przeprowadzanie ich zgodnie z określonymi wymaganiami; efektywne wykorzystanie narzędzi testowych oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe; identyfikację i dokumentację defektów oprogramowania i umożliwienie ich zrozumienia dla testerów oprogramowania; dostarczanie odpowiednio sformułowanej informacji dla programistów; wspieranie testów środowiskowych, aby zapewnić dostępność dla użytkowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY INŻYNIER TESTÓW OPROGRAMOWANIA
Data rozpoczęcia pracy: 18.01.2016
Data zakończenia pracy: 17.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: informatyka, programowanie, nauki ścisłe; min. 4 lata doświadczenia w pracy na stanowisku testera oprogramowania, doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu, doświadczenie w pracy przy wykorzystaniu technologii takich jak HP QC, Jira (GreenHooper) lub technologii równoważnych, czynności przedsprzedażowe - weryfikacja i finalne testowanie oprogramowania takie jak RFP, RFI, formułowanie rozwiązań; umiejętności: znajomość technologii QA, umiejętność tworzenia i utrzymywania struktury testowej w technologii C# - poparte doświadczeniem, techniczne zrozumienie systemów IT, doskonała zdolność do rozwiązywania problemów oraz umiejętności analityczne, znajomość technologii takich jak API, JIVE - poparta doświadczeniem, znajomośc rysnków finansowych oraz różnego typu instrumentów finansowych, umiejętność tworzenia POCs oraz SOPs, bardzo dobra znajomość j. angielskiego (zwłaszcza w obszarze programowania - zarówno w mowie i w piśmie)
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.12.2015
Data dodania oferty pracy: 28.12.2015
Oferta pracy ważna do: 14.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2015
Podobne oferty pracy
Praca polegająca na obsłudze osobistej i telefonicznej pacjentów, wykonywanie prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem przychodni, przygotowanie raportów na polecenie przełożonego i Zarządu Spółki, przyjmowanie korespondencji przychodzącej, zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów wewnątrz przychodni, współpraca z personelem lekarskim, przyjmowanie i rozliczanie płatności.Praca w godz. 8-16.Po okresie próbnym jeśli pracownik spelni oczekiwania, umowa na czas określony.Kontakt z pracodawcą: Marta Skrzeczyńska - kierownik admisnistracji 558 204521
VITA Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Pracownik wykonujacy pracę na tym stanowisku, poza typowymi obowiązkami zw. z call-center będzie miał przypisane zadania mające na celu wspieranie obowiązków kierownika
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Kraków (małopolskie)
zapoznanie się z przepisami BHP, strukturą organizacyjną, instrukcją kancelaryjną, zasadami obiegu dokumentów, zasasami ochrony danych osobowych, z systemem realizacji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, pomoc w bieżącej pracy Zespołu ds. Projektów konkursowych PO WER, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Sortowanie odpadów komunalnych i selektywnie zbieranych na linii sortowniczej z podziałem na kolor i frakcje
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych i Mieszkaniow. EKOSYSTEM - 2016-07-26 - Niedźwiedź (kujawsko-pomorskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
Obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, wielkości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób zatrudnionych i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, rocznych deklaracji Pit 4, Pit 8AR oraz rocznych informacji o osiągniętych dochodach Pit 11; obliczenie dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie zaświadczeń o osiągniętych dochodach na wniosek funkcjonariuszy i na wniosek instytucji zewnętrznych; rozliczanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, rocznych dochodów uprawnionych podatników na ich wniosek i sporządzanie deklaracji Pit 40.kompletowanie i zszywanie trzecich egzemplarzy wystawionych informacji o osiągniętych dochodach pracowników i funkcjonariuszy ( Pit 11) i przekazywanie ich do archiwum zakładowego. Przygotowywanie danych do projektów planów budżetowych, korekt planów budżetowych oraz sprawozdań i informacji w części dotyczącej wydatków osobowych dla funkcjonariuszy.Wykształcenie: średnie ekonomiczne.Wymagania niezbędne: do 1 roku doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z naliczaniem wynagrodzeń lub rozliczaniem podatku dochodowego; dobra znajomość przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność rozwiązywania problemów oraz przewidywania; dokładność, wnikliwość oraz komunikatywność; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:1 rok doświadczenia w zakresie rozliczania podatku dochodowego w podobnie funkcjonującej jednostce; podstawowa znajomość tematyki z zakresu naliczania wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych; umiejętność pracy w programie płacowym.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-01-22 - Racibórz (śląskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Wiązownica (podkarpackie)
umawianie spotkań i rozmów dla bardziej doświadczonych handlowców, praca na celach sprzedażowychdla studentów dziennych możliwa jest praca w elatystycznym czasie pracy
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
administrowanie aplikacjami - prowadzenie bieżącej dokumentacji wykonanych zadań - Wsparcie i współpraca w przygotowaniu dokumentacji technicznej - testowanie i wdrażanie nowych wersji aplikacji i zmianSala H
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
wystawianie faktur klientom, alokacja wpływów, przetwarzanie należności, obsługa klienta w języku angielskim i niemieckim.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Łódź (łódzkie)
Praca przy produkcji toreb i worków papierowych
FAGRO D. Grosz A.Fałek Spółka Jawna - 2018-02-02 - Krapkowice (opolskie)
- wykonywanie patrolu instalacji, kontrolowanie pracy urządzeń w celu wykrycia niepoprawnej pracy, uszkodzeń, wycieków,- wykonywanie napraw i remontów,- sprawdzanie urządzeń AKPIA,- wykonywanie prac zleconych przez nadzór w zakresie utrzymania ruchu i konserwacji.
INDORAMA VENTURES POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zaznajomienie się z przepisami bankowymi, obsługa klienta, dobór produktów dla klienta, księgowanie operacji w systemie bankowym, zakładanie rachunków klientów, zaznajomienie się z oceną zdolności kredytowej klientów, kompletowanie dokumentacji kredytowej.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Zator (małopolskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. B. Wynagrodzenie + diety i ryczałty. Kontakt telefoniczny lub osobisty z pracodawcą.
BETLEJ JANUSZ - 2016-10-06 - Rybnik (śląskie)
jw.
SUPER PREZENTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowanie dokuemntów dot. Zwrotów podatku VAT dla jednostek HP na świecie zgodnie z lokalnymi wymaganiami- zapewnienie terminowego zwrotu podatku VAT dla jednostek HP- czynności powiązane z księgowaniem dokumentów zgodnie z wewnętrzną polityką firmy- dostarczenie danych dla audytorów i inspekcji podatkowych- współpraca z członkami zespołu w celu oceny ryzyka finansowego- udział w globalnych projektachy finansowo- podatkowych- usprawnianie procesów
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu zarządu, pomoc przy pracach archiwizacyjnych spółki, obsługa spotkań z kontrahentami, obsługa spółki w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
rozmowy z kontrahentami, prowadzenie statystyk, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Chorzów (podkarpackie)
Prowadzenie rozmów i konsultacje z klientami ze Wschodu, kompletacja zamówień, wykładanie towaru, umiejętność pracy z szerokim asortymentem towarów.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych z możliwością przyuczenia. Praca w godzinach: 06.00-14.00; 14.00-21.00; 21.00-06.00.
DAIM POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-22 - Kępa (opolskie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU, INTERESANTÓW, SPORZĄDZANIE I PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Wola Pękoszewska (łódzkie)
CIEŚLA/ZBROJARZ
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe PAN-BUD Andrzej Przybyłowicz - 2018-07-26 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
Główne obowiązki: księgowanie rozrachunków z tytułu należności i zobowiązań od dostaw towarów i usług za pomocą specjalistycznego programu finansowo księgowego; sprawdzanie dowodów księgowych wraz z załącznikami pod względem formalno rachunkowym; prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT w rejestrze zakupów i sprzedaży VAT oraz naliczanie podatku i sporządzanie deklaracji; rejestrowanie i sprawdzanie wystawionych przez komórki organizacyjne faktur VAT, faktur korygujących VAT lub rachunków ze sprzedaży.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno - biurowa; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznymWymagania niezbędne: znajomość przepisów finansowych, a w szczególności ustawy i rozporządzeń o podatku od towarów i usług, ustawy o finansach publicznych oraz o rachunkowości; posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi księgowego programu komputerowego; posiadanie do 1 roku doświadczenia w obszarze działalności finansowej jednostek budżetowych.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-27 - Racibórz (śląskie)
PRZEGLĄDY I KONSERWACJA URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH, USUWANIE USTEREK, UDZIAŁ W ODBIORACH UDT, OCENA STANU TECHNICZNEGO URZĄDZEŃ, PEŁNIENIE DYŻURÓW I UDZIAŁ W INTERWENCJACH, SPORZĄDZANIE I PRZEKAZYWANIE PROTOKOŁÓW Z PRZEPROWADZNYCH PRAC;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE, MILE WIDZIANA UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA SCHEMATÓW ELEKTRYCZNYCH ZE ZROZUMIENIEM, UPRAWNIENIA SEP DO 1 KV, PRAWO JAZDY KAT.B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN I OKOLICE
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWO-PRODUKCYJNE PILAWA EUGENIUSZ PILAWA - 2016-04-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa cyrkulatora do gotowania, obsługa blendera, obsługa wagi, przygotowywanie i wstępna obróbka produktów spożywczych, dbanie o czystość kuchni.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)
Doradca odpowiedzialny jest za:- kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy;- realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie;- fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu;- dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu;- pomoc Klientom w załadunku towaru.Od kandydatów firma oczekuje:- chęci poszerzania wiedzy z zakresu technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej;- umiejętności pracy w zespole;- łatwości w nawiązywaniu kontaktów;- umiejętność radzenia sobie ze stresem;- niekaralności.Dodatkowymi atutami będą:- zainteresowanie branżą RTV, AGD, IT/MM;- doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych;- doświadczenie w sprzedaży, bezpośredniej obsłudze Klienta.Firma oferuje:- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu;- stabilną pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;- atrakcyjne wynagrodzenie;- możliwość skorzystania z pakietów w postaci karty MultiSport;- możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń.
"TERG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-13 - Racibórz (śląskie)
Brak danych
F.U. DSB ADAM WITEK - 2017-09-01 - Kielnarowa (podkarpackie)
Praca w zespole przy wymianie pionów wodno-kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie, realizowanie, rejestrowanie, wydawanie dokumentów niejawnych, sporządzanie dokumentów, sprawozdań, meldunków, aktualizacja dokumentów
Jednostka Wojskowa 4461 - 2017-08-01 - Dęblin (lubelskie)
- znajomość przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej i bhp- prewencja (ochrona) przeciwpożarowa na całym zasięgu terytorialnym MOSG;szkolenia ppoż., kontrole stanu ochrony ppoż., opracowywanie dokumentacji w zakresie ochrony ppoż,współpraca z PSP
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku - 2017-02-10 - Gdańsk (pomorskie)