STARSZY INSPEKTOR W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCI(NR 0237) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCI(NR 0237)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie spraw związanych z budżetem Wojewody, rozpatrywanie wniosków starostów na realizację wydatków budżetowych, opracowanie materiałów do projektu budżetu Wojewody, oraz dokonywanie zmian w planie wydatków, określonych w ustawie budżetowej,- prowadzenie spraw dotyczących budżetu zadaniowego w zakresie zadań realizowanych w wydziale, w tym przekazywanie informacji do Wydziału Finansów i Budżetu w celu uruchomienia środków na pokrycie zobowiązań jednostek samorządu terytorialnego, na dotacje celowe oraz inne zadania, zlecone ustawami realizowanymi przez powiaty, - prowadzenie zadań z zakresu obsługi sekretariatu Wydziału,- analizowanie sprawozdań starostów z realizacji zadań zleconych z zakresu gospodarki nieruchomościami,- obsługa klientów zewnętrznych z zakresu prowadzonych zagadnień.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na IX piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2020-01-20
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- prowadzenie spraw związanych z budżetem Wojewody, rozpatrywanie wniosków starostów na realizację wydatków budżetowych, opracowanie materiałów do projektu budżetu Wojewody, oraz dokonywanie zmian w planie wydatków, określonych w ustawie budżetowej,- prowadzenie spraw dotyczących budżetu zadaniowego w zakresie zadań realizowanych w wydziale, w tym przekazywanie informacji do Wydziału Finansów i Budżetu w celu uruchomienia środków na pokrycie zobowiązań jednostek samorządu terytorialnego, na dotacje celowe oraz inne zadania, zlecone ustawami realizowanymi przez powiaty, - prowadzenie zadań z zakresu obsługi sekretariatu Wydziału,- analizowanie sprawozdań starostów z realizacji zadań zleconych z zakresu gospodarki nieruchomościami,- obsługa klientów zewnętrznych z zakresu prowadzonych zagadnień.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na IX piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCI(NR 0237)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: średnie pozostałe wymagania niezbędne:- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość przepisów Ustawy o gospodarce nieruchomościami, - znajomość przepisów Ustawy o finansach publicznych, - znajomość przepisów Ustawy o samorządzie powiatowym,- znajomość przepisów Ustawy o służbie cywilnej,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu Ms Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, - dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, - odporność na stres, - myślenie analityczne, asertywność.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/cv i własnoręcznie podpisany list motywacyjny,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane, niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 20 stycznia 2020 roku do dnia 30 stycznia 2020 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4 ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:starszy inspektor WSPN IV.5 - 1 etat DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 20.01.2020
Oferta pracy ważna do: 30.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ca05d778b5c0af021daa631bc6a8fffe
Podobne oferty pracy
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Mława (mazowieckie)
- rozwiązywanie incydentów oraz przypisanych żądań serwisowych;- wspomaganie w analizie konfiguracji w ramach przypisanego SAP i powiązanych systemów integracji;- spełnianie wymagań biznesowych przez skonfigurowanie rozwiązań SAP;współpraca z innymi pracownikami zespołu wsparcia sap;- spełnianie postanowień umów o gwarantowanym poziomie usług (SLA)- aktualizacja procedur, instrukcji operacyjnych i innych dokumentów;- ciągłe doskonalenie procesów oraz koordynacja projektów LEAN SIX SIGMA; - wspieranie zespołu w osiągnięciu stawianych celów i budowanie atmosfery współpracy.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Operator maszyn poligraficznych
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Świętochłowice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
Prace porządkowe, utrzymanie w czystości maszyn i urządzeń produkcyjnych
"KAROL KANIA I SYNOWIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-26 - Pawłowiczki (opolskie)
Bieżace naprawy pojazdów samochodowych.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Zamość (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Rogoźno (wielkopolskie)
Starszy referentZakres wykonywanych zadań na stanowisku:- prowadzenie ewidencji służby czołgowo-samochodowej w batalionie czołgów 19 Brygady Zmechanizowanej, opracowanie dokumentacji w zakresie planowania potrzeb materiałowych zaopatrywanych pododdziałów batalionu czołgów,- współudział w opracowaniu projektów planów, sprawozdań, rozkazów i wytycznych oraz pism dotyczących zaopatrywania i eksploatacji sprzętu technicznego,- terminowe wytwarzanie i wysyłanie dokumentów eksploatacyjnych służby czołgowo-samochodowej- przyjmowanie zapotrzebowań na wojskowe pojazdy mechaniczne oraz wystawianie i rozliczanie rozkazów wyjazdów,-przestrzeganie przepisów i zasad ochrony informacji niejawnych,- opracowywanie pism i dokumentów zgodnie z instrukcją o zasadach pracy biurowej w Resorcie Obrony Narodowej
19 Brygada Zmechanizowana - 2020-09-01 - Lublin (lubelskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 8125 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane min 3 lata doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat MS Project, MS Server. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość oprogramowania Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Katowice (śląskie)
Doświadczenie z pracą z czekoladą,pralinami,truflami
Firma Handlowo-Usługowa CORSO Anna Corso-Pastuszka - 2020-06-17 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
samodzielne operowanie maszyną wycinającą etykiety
ZAKŁAD PRODUKCJI RYNKOWO-EKSPORTOWEJ "TOP-POL" ARTUR TOPOLSKI - 2016-07-21 - Zbrosławice (śląskie)
Praca w programie SAP (BW, PI, SolMan, Portal) w szczególności zarządzanie i konfiguracja produktów w SAP, rozwiązywanie problemów pojawiających się w systemie SAP.
thyssenkrupp Group Services Gdańsk Sp. z o.o. - 2018-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
Transport mebli na terenie powiatu kepinskiego i powiatów ościennych. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
PPHU MEBLOHAND LEONARD BRAUN - 2018-07-25 - Jankowy (wielkopolskie)
Analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampani w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści nozgodnych z zasadami oraz ich redagowanie. Blokowanie treści szkodliwych. Obsługa klienta. Monitoring treści, raportowanie.Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże.
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Kraków (małopolskie)
naliczanie wynagrodzeń, płatnik, podatki, sprawazdania do GUS, Ministerstwa Finansów, rachunkowość
Państwowa Inspekcja Pracy - 2018-11-20 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi. Kontakt z klientami w języku rosyjskim oraz z zespołem w języku angielskim. Praca w godz.: 8:00-16:00. Przewidywany okres atrudnienia: 3 lata.
INFOSYS POLAND Sp. z o.o. - 2020-10-15 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie do montażu oraz montaż i serwis osłon okiennych
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Cieszyn (śląskie)
prowadzenie całokształtu spraw rachuby płac w zakresie wynagrodzeń pracowników, umów cywilno-prawnych, świadczeń oraz zasiłków z ubezpieczenia społecznego, wykonywanie obowiązków płatnika składek na ubezpieczenia społeczne, zgłaszanie i wyrejestrowanie osób objętych ubezpieczeń, wykonywanie obowiązków płatnika zaliczek na podatek dochodowy, prowadzenie ewidencji i analiza konta ZFŚS, sporządzanie deklaracji i sprawozdań związanych z zakresu działania stanowiska
ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru na podstawie dokumentów. Dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, obsługa klientów, wprowadzanie towaru do magazynu - praca przy komputerze.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów bhp - bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskiem zmierzającym do usuwania tych zagrożeń - udział w ustalaniu okliczności i przyczyn wypadków przy pracy -opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy - sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy - udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą - prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypakdów przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-17 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
Terminowe i zgodne z przepisami przyjmowanie dokumentów, nadzór nad merytoryczną treścią oraz tworzenie dokumentu zbiorczego. Sporządzanie, podpisywanie i wydawanie dokumentów. Prowadzenie ewidencji i wydawanie poleceń wyjazdów służbowych w Brygadzie. Prowadzenie ewidencji czasu wykonywania przez żołnierzy zadań służbowych w wymiarze przekraczającym normę czasu służby oraz rozliczenie wykorzystania czasu wolnego. Uzupełnianie danych w systemie.
5 Mazowiecka Brygada Obrony Terytorialnej - 2020-09-30 - Ciechanów (mazowieckie)
Czynności opiekuńcze i pielęgnacyjne mieszkańców.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SYRENA" - 2019-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Całodobowa opieka nad osobą starszą, pomoc w czynnościach życia codziennego.
kontakt przez OHP - 2019-02-11 - Zielona Góra (lubuskie)
udział w wykonywaniu niefinansowych obowiązków sprawozdawczych (np. MIFID, EMIR i CASS); wykonywanie analiz dotyczących zgłaszania anomalii, działań naprawczych i działań naprawczych ściśle współpracujących z odpowiednimi zespołami ds. Produkcji, napraw i inżynierii; doradztwo w zakresie ryzyka regulacyjnego i wymogów w celu ułatwienia działalności komercyjnej; analiza wewnętrznego klienta i zewnętrznych zapytań regulacyjnych dotyczących danych dotyczących transakcji, transakcji lub pozycji oraz aktywów klienta.
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
Krzysztof Dudek VICARS - 2016-09-13 - Zaczernie (podkarpackie)
gotowanie posiłków
JACEK ZAJĄC HANDEL , GASTRONOMIA, CATERING - 2018-10-29 - Kłodzko (dolnośląskie)
projektowanie, przygotowanie i wdrażanie, a także dokumentacja wszystkich niezbędnych procedur i procesów produkcyjnych E2E dla krajów w procesie przejścia na nową platformę / transition (np. Harmonogram Produkcji, konfiguracja procesu sprawdzania danych (FI), produkcja testowa, kontrola jakości, itp), zapewniając (lub przekraczając) oczekiwaną jakość i terminowość, i zgodnie z odpowiednimi Standardowymi Procedurami Operacyjnymi (SOP) oraz najlepszymi praktykami, współpraca z Analitykami/Architektami Procesów Biznesowych (BPA), z różnych krajów, w tym z Indii, proponowanie nowych, efektywnych, odpornych na błędy i zoptymalizowanych rozwiązań i usprawnień procesów, analiza i identyfikacja luk oraz obszarów wymagających poprawy w środowisku produkcyjnym oraz stymulacja procesów i narzędzi, identyfikacja i wdrażanie rozwiązań, które wprowadzają standaryzacje i poprawiają wydajność procesów, mając na uwadze potrzeby biznesowe, samodzielne rozwiązywanie tematów i zagadnień, działanie w wielokulturowym środowisku wirtualnym, współpracując z wszystkimi interesariuszami i stronami procesupraca w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i płatności bezgotówkowych, sprzedaż paliw i innych towarów i usług, dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Gwoździany (śląskie)
Prace przy zakładaniu terenów zieleni, sadzenie, pielęgnacja roślin, prace porządkowe, drobne prace budowlane
AKG ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU SP. Z O.O. - 2019-05-29 - Krzeszowice (małopolskie)
monitorowanie miesięcznych wyników finansowych dotyczących analizy wariancji danych rzeczywistych w porównaniu z planowanymi wydatkami zgodnie ze standardami US GAAP pro aktywne uczestnictwo w przygotowywaniu budżetów i prognoz dla odpowiednich funkcji w firmie, dokonywanie przeglądu celów z celami biznesowymi poprzez analizę finansową wspierającą proces decyzyjny kierownictwawspółprac i zapewnianie wsparcia różnym interesariuszom wfirmie i innym podmiotom zależnym PMI dla odpowiednich cyklifinansowych
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Kraków (małopolskie)