STARSZY INSPEKTOR W SPECJALNOŚCI URZĄDZEŃ SANITARNYCH K/M Warszawa oferta pracy 12 Terenowy Oddział Lotniskowy
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR W SPECJALNOŚCI URZĄDZEŃ SANITARNYCH K/M
Wynagrodzenie: od 3 900 PLN
Zakres obowiązków: - nadzór inwestorski robót sanitarnych na miejscu budowy- uzgodnienia z wykonawcami- uzgodnienia dokumentacji budowlanej- opiniowanie projektów budowlanych- rozliczanie wykonanych prac remontowo-budowlanych
Data publikacji: 2019-12-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Jerozlimskie 97, 00-909 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- nadzór inwestorski robót sanitarnych na miejscu budowy- uzgodnienia z wykonawcami- uzgodnienia dokumentacji budowlanej- opiniowanie projektów budowlanych- rozliczanie wykonanych prac remontowo-budowlanych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 10% premii regulaminowej+ dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR W SPECJALNOŚCI URZĄDZEŃ SANITARNYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inżynier budownictwa - urządzenia, instalacje i sieci energetyczne (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: urządzenia sanitarne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi- bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (urządzenia sanitarne), umiejętność pracy z dokumentacją budowlaną, umiejętność posługiwania się pakietem MS Office, umiejętność obsługi sprzętu komputerowego, umiejętność pracy w grupie, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (w tym opłacona składka OC), wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.Obowiązki:- nadzór inwestorski robót sanitarnych na miejscu budowy- uzgodnienia z wykonawcami- uzgodnienia dokumentacji budowlanej- opiniowanie projektów budowlanych- rozliczanie wykonanych prac remontowo-budowlanych[Zgłoszenia: Al. Jerozolimskie 97, 22 261 840 600]
Nazwa pracodawcy: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Al. Jerozlimskie 97, 00-909 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Al. Jerozlimskie
Numer budynku pracodawcy: 97
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
Data dodania oferty pracy: 12.12.2019
Oferta pracy ważna do: 07.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f96627c794da6bfac2c1d9a58134f54e
Podobne oferty pracy
Kontrola jakości wyrobu gotowego (części do foteli samochodowych)Składanie dokumentacji jakościowejPraca w dobrze zorganizowanym zespole
GRUPA ATERIMA - 2019-05-08 - Bieruń (śląskie)
pomoc nauczycielowi przedszkola w sprawowaniu opieki nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Sulmierzyce (łódzkie)
do uzgodnienia
RZESZOWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI SANITARNYCH S.A. - 2016-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapewnienie właściwej obsługi, eksploatacji oraz sprawności technicznej systemów teleinformatycznych i urządzeń łączności radiowej oraz obsługi systemów nagłaśniających.ZADANIA PODSTAWOWE1)analizowanie i identyfikowanie potrzeb dotyczących budowy i modernizacji systemów łączności radiowej;2)zabezpieczenie sprzętu łączności radiowej dla potrzeb komórek organizacyjnych oraz nadzór nad eksploatowanymi urządzeniami;3)opracowywanie i aktualizacja danych radiowych jednostki;4)usuwanie awarii, naprawa sprzętu, konserwacja lub wnioskowanie o zlecenie naprawy sprzętu łączności radiowej;5)zapewnienie dostępności oraz obsługa techniczna urządzeń multimedialnych w trakcie organizowanych przedsięwzięć;6)przygotowywanie planów zakupu sprzętu zgodnie z obowiązującymi normami wyposażenia;7)tworzenie specyfikacji technicznych dla potrzeb zakupów w dziale łączności;8)administrowanie stanowiskami pracującymi w sieciach teleinformatycznych (konfigurowanie kont dostępowych, zakładanie kont użytkownikom;9)instalowanie oprogramowania systemowego i użytkowego w komputerach dołączonych do sieci teleinformatycznych;10)instalowanie, konfigurowanie oraz nadzór nad eksploatowaniem i funkcjonowaniem sprzętu i systemów teleinformatycznych;11)obsługa końcowego użytkownika systemów teleinformatycznych (w tym wymiana materiałów eksploatacyjnych);12)trzymanie w gotowości do pracy systemu wideokonferencyjnego;13)prowadzenie magazynu sprzętu oraz materiałów łączności i informatyki.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-09-07 - Legionowo (mazowieckie)
naprawa opon, montaż i wyważanie ogumienia, obsługa urządzeń serwisowych w zakresie serwisu opon
Zakład Usługowo Handlowy POGUM Tadeusz Jeliński - 2016-02-16 - Zduńska Wola (łódzkie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Przewóz różnych towarów na terenie Polski. Praca od poniedziałku do piątku.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Bujal-Trans - 2016-12-20 - Nowe Grabie (mazowieckie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z wietnamskimi kontrahentami, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ps
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Gidle (łódzkie)
Wykształcenie zawodowe; min. 1 rok doświadczenia na stanowisku kierowcy kat. C+E; prawo jazdy kat. C+E, karta kierowcy, świadectwo kwalifikacji, badania psychologiczne; zakres obowiązków: prowadzenie pojazdu ciężarowego, załadunek/ rozładunek, prowadzenie dokumentacji; baza: Pyskowice, m. pracy: trasy międzynarodowe;
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Gliwice (śląskie)
1. EWIDENCJONOWANIE KORESPONDENCJI WCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ.2. PRZYJMOWANIE, REJESTROWANIE I TERMINOWE KIEROWANIE KORESPONDENCJI WYCHODZĄCEJ I WCHODZĄCEJ W FORMIE ELEKTRONICZNEJ.3. KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW WEDŁUG RZECZOWEGO WYKAZU AKT I TERMINOWE PODPINANIE ICH DO WŁAŚCIWYCH TECZEK.4. UDZIELANIE WYKONAWCOM WSKAZÓWEK O SPOSOBIE WYKONYWANIA DOKUMENTÓW JAWNYCH.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2016-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wykonywanie badań technicznych i diagnostycznych pojazdów- ocenianie stanu technicznego poszczególnych układów i zespołów pojazdów- sprawdzanie zgodności danych pojazdów z dokumentacją- kwalifikowanie pojazdów lub ich zespołów do regulacji, napraw- prowadzenie "rejestru badań technicznych i diagnostycznych" oraz obowiązkowa dokumentacji stacji kontroli pojazdów
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 6021/Oddział Zabezpieczenia Garnizonu Stołecznego/6 Mazowiecka Brygada Obrony Terytorialnej - 2019-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
projektowanie, przygotowanie i wdrażanie, a także dokumentacja wszystkich niezbędnych procedur i procesów produkcyjnych E2E dla krajów w procesie przejścia na nową platformę / transition (np. Harmonogram Produkcji, konfiguracja procesu sprawdzania danych (FI), produkcja testowa, kontrola jakości, itp), zapewniając (lub przekraczając) oczekiwaną jakość i terminowość, i zgodnie z odpowiednimi Standardowymi Procedurami Operacyjnymi (SOP) oraz najlepszymi praktykami, współpraca z Analitykami/Architektami Procesów Biznesowych (BPA), z różnych krajów, w tym z Indii, proponowanie nowych, efektywnych, odpornych na błędy i zoptymalizowanych rozwiązań i usprawnień procesów, analiza i identyfikacja luk oraz obszarów wymagających poprawy w środowisku produkcyjnym oraz stymulacja procesów i narzędzi, identyfikacja i wdrażanie rozwiązań, które wprowadzają standaryzacje i poprawiają wydajność procesów, mając na uwadze potrzeby biznesowe, samodzielne rozwiązywanie tematów i zagadnień, działanie w wielokulturowym środowisku wirtualnym, współpracując z wszystkimi interesariuszami i stronami procesupraca w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
wstępna obróbka surowców i produktów niezbędnych do przygotowania potraw,prygotowanie posiłkówprzestrzeganie zasad systemu HACCPutrzymanie porządku i czystościpomieszczeń kuchennych, narzędzi i maszyn, zastawy stołowej i innego sprzętu kuchennego
"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. - 2020-07-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Montaż konstrukcji stalowych, praca na wysokości, malowanie konstrukcji stalowych.
TOPMAR POLSKA SP. Z O.O. - 2017-08-22 - Kamionka (lubelskie)
sprzatanie pomiesczeń biurowych , socjalnych, toalet
Intergrafix Sp. z o.o. - 2016-11-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-
PIEKARNIA -CUKIERNIA "BUGOWSCY" SP.JAWNA - 2016-10-07 - Gryfice (zachodniopomorskie)
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.Miejsce pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz.Głowne obowiącki:- sporządzanie miesięcznych zapotrzebowań na środki budżetowe do 2 każego miesiąca na miesiąc następny;- sporządzanie danych do planowania potrzeb finansowych w zakresie: zakupu materiałów pędnych i smarów, opłat za korzystanie ze środowiska;- dokonywanie comiesięcznych uzgodnień ewidencji MPS pododdziałów z ewidencją główną oraz współudział w rozliczaniu ilości zużytych materiałów pędnych i smarów na podstawie Książek Pracy Pojazdu oraz dokumentów rozchodowych;- opracowywanie wniosków w zakresie przydziału środków finansowych na wydatki związane z realizacją planu finansowego w zakresie sekcji;- analiza przydzielonych środków finansowych na dany rok i przestrzeganie dyscypliny budżetowej.Warunki pracy: - warunki dotyczace charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa, praca w godzinach od 7:30 do 15:30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce pracy na 3 piętrze.- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne środowiska pracy: narzedzia i materiały pracy: komputer, urzadzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wyksztacenie: średnie.wymagania niezbędne:- podstawowa znajomość regulacji prawnych z zakresu finansów publicznych, ustawy o rachunkowości; umiejęstność obsługi pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);- posiadanie 6 m-cy doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia gospodarki materiałowej i finansowej;- poisiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE".Wymagania dodatkowe:- posiadanie wykształcenia o profilu ekonomicznym;- podstawowa znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o Straży Granicznej;- posiadanie 6 m-cy doświadczenia zawodowego w pracy w administarcji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-09-26 - Racibórz (śląskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancjicelem udzielenia pozwolenia na budowę/rozbiórkę obiektu budowlanego- przyjmowanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji celem przekazania ich kopii do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego- udzielanie odstępstwa od przepisów technicznych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji celem przyjęcia zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub udzielenia pozwolenia na budowę/rozbiórkę- analizowanie wniosków o udzielenie pozwolenia na budowę/rozbiórkę oraz zgłoszenie z projektem budowlanym celem ich rejestracji - rejestrowanie wniosków o wydanie dzienników budów i rozbiórek lub montażu oraz zgłoszeń z projektem budowlanym celem wydania ich inwestorowiWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. Konarskiego 1 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek posiada windę ,toaleta nie jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli; ograniczeń, współpraca z innymi członkami zespołuIMR na świecie, raportowanie do dzaiłu globalnego IMR, przygotowywanie update'ów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
-dokładna znajomość przepisów regulujących zasady księgowości w szczególności klasyfikację dochodów i wydatków budżetowych, ustawę o rachynkowości;-dokładna znajomość przepisów związanych z rozliczaniem kosztów podróży służbowych na obszarze kraju pracowników i funkcjonariuszy;-znajomość przepsiów związanych z realizowanymi przez NoOSG funduszami unijnymi (m.in. podręcznik, instrukcje, wytyczne, porozumienia, karty projektów);-księgowanie dokumentów na kontach pozabilansowych zakwalifikowanych do ydatków funduszy unijnych w układzie: nazwy funduszu, numery projektu, kategorii budżetowej i innych niezbędnych informacji, które będą wymagane do identyfikowania wydatku;-opracowywanie dokumentów księgowych dotyczących funduszy unijnych zgodnie z wymogami danego funduszu (m.in. nazwa projektu, kategoria budżetowa, kwota do poświadczenia wydatków, nr porozumienia);-weryfikowanie kwot wydatków kwalifikowanych do funduszy unijnych w zakresie właściwego podziału procentowego na finansowanie i współfinansowanie;-sporządzanie not księgowych i polecenia księgowania w celu prawidłowego ujęcia operacji gospodarczej w ewidencji księgowej;-sporządzenie wniosków o poświadczenie wydatków w ramach funduszy unijnych;-przygotowywanie dokumnetacji do wniosku o poświadczenie wydatków w ramach funduszy unijnych w wersji papierowej i elektronicznej w zależności od wymogów stawianych przez instytucję poświadczającą;-opracowywanie projektów pism i odpowiedzki w zakresie unijnych;-ścisła współpraca z koordynatorem ds. funduszy PGK i SOdC oraz komórkami zaopatrującymi;-przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ;-dbałość o przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej;-przestrzeganie przepisów ochrony informacji niejawnych oraz przepisów o ochronie danych osobowych;-dbałość o używany podczas wykonywania zadań sprzęt służbowy.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-01-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
dbałość o czystość i porządek na terenie całego obiektu, pielęgnacja nasadzeń, koszenie, grabienie trawy, drobne naprawy sprzętu, wyposażenia pomieszczeń, wykonywanie innych czynności wynikajmacych z potrzeb
MARIUSZ ŚLUFARSKI P.P.H.U. RANCHO - 2019-07-22 - Głogów (dolnośląskie)
• Partnerstwo i wsparcie biznesowe dla liderów i zespołów na poziomie lokalnym i regionalnym • Doradztwo w kwestiach związanych ze wpływem strategicznych i operacyjnych decyzji/planów na zasoby ludzkie w organizacji• Współpraca z biznesem w ramach tworzenia struktury organizacji, planowania siły roboczej, sukcesji oraz oceny umiejętności • Współpraca z zespołem Rekrutacji nt. budowania strategii przyciągania, zatrudnienia i zatrzymywania właściwych kandydatów oraz możliwości rotacji i rozwoju wewnętrznych talentów w Europie.• Wprowadzanie strategii dotyczących wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych przy współpracy z zespołem Compensation & Benefits w całej organizacji; proaktywna identyfikacja wyzwań i możliwości wśród grup klientów.
IVONA SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-16 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie gospodarki materiałowo-sprzętowej we wszystkich działach zaopatrzenia oraz doraźny przewóz osób i sprzętu
Ośrodek Badawczy Służby Materiałów Pędnych i Smarów - 2019-02-06 - Rumia (pomorskie)
zabezpiczenie logistyczne działań ratowniczo-gaśniczych i bieżącego funkcjonowania KM PSP poprzez realizację zaopatrzenia dostępnymi środkami sekcji kwatermistrzowsko-technicznej, organizowanie obsługi administracyjnej w tym: wyposażenie pomieszczeń i stanowisk pracy w sprzęt biurowy i gospodarczy oraz techniczne środki pracy, planowanie i realizacja potrzeb zakupów materiałów, maszyn i urządzeń biurowych ( więcej informacji na stronie http://www.kmpsp12.straz.lpdz.pl/)
KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2019-06-18 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- Wspiera w tworzeniu i wdrażaniu nowych systemów i ulepszeń już istniejących. - Ocenia nowe aplikacje, identyfikuje wymogi systemowe, ocenia nowe rozwiązania w dziedzinie IT i zmieniające się wymogi biznesowe.- Rekomenduje stosowne alternatywy i/lub ulepszenia istniejących systemów.- Przygotowuje materiały komunikacyjne i przeprowadza prezentacje dotyczące ulepszeń i /lub alternatyw systemowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów w zakresie pielęgnacji włosów, strzyżenie, stylizacja, koloryzacja, fryzury fantazyjne, trwała ondulacja.
Zakład Fryzjerski Marianna Wojtyńska - 2017-11-09 - Płock (mazowieckie)
wg stanowiska
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "MEREST" STEFAN KONWA - 2015-12-08 - Zielona Góra (lubuskie)
pomoc w pracach brukarskich
Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowo-Handlowe BRUK-TRANS Dawid Rus - 2020-03-03 - Pszczyna (śląskie)