STARSZY INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIUERUCHOMOŚCI Wałcz oferta pracy 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIUERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 089 PLN
Zakres obowiązków: -sporządzanie kosztorysów i specyfikacji technicznych,-prowadzenie i organizacja nadzoru technicznego utrzymania nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami,-udział w komisjach odbioru robót remontowych,-rozliczanie prac remontowo-konserwacyjnych
Data publikacji: 2019-09-23
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 24, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-sporządzanie kosztorysów i specyfikacji technicznych,-prowadzenie i organizacja nadzoru technicznego utrzymania nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami,-udział w komisjach odbioru robót remontowych,-rozliczanie prac remontowo-konserwacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 089 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia+ wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIUERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 089 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: -znajomość programów NORMA PRO i CAD
Nazwa pracodawcy: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Kościuszki 24, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: wałecki
Gmina pracodawcy: Wałcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałcz
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 23.09.2019
Oferta pracy ważna do: 07.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?07ca4f09a54f0bbc118e6b19e05beb4d
Podobne oferty pracy
- kontakt z zespołem w języku angielskim i ukraińskim- koordynacja i nadzór prac danego zespołu pracowników w firmie- wyznaczanie bieżących i długotrwałych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu
kontakt przez PUP - 2020-04-27 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie portfelem umów operacyjnych (łączne niskie i średnie ryzyko związane z umowami) oraz niektórymi umowami taktycznymi, zgodnie z wytycznymi i zasadami segmentacji umów, zarządzanie szacunkowymi wydatkami, współpraca z różnymi klientami i interesariuszami, ustalanie zakresu projektów lokalnych oraz analizowanie wymagań biznesowych CP i zmian na rynkach zewnętrznych, opracowanie i realizacja strategii dot. umów handlowych oraz opłacalne zarządzanie umowami operacyjnymi i umowami taktycznymi.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej. Sprzedaż artykułów odzieżowych.
GUO SHI SP. Z O. O. - 2020-02-25 - Kępno (wielkopolskie)
Azjatycka restauracja przy ul. Chodźki zatrudni kelnerkę. Wymagamy znajomości angielskiego, zamówienia przyjmowane są głównie po angielsku. Ponadto do obowiązków należy przygotowywanie napoi i dbanie o porządek w miejscu pracy. Proszę wysyłać CV mailowo koniecznie z informacją, że jest to aplikacja na stanowisko KELNERKA
Lin's International Education Management Group Sp. z o.o. - 2018-09-15 - Lublin (lubelskie)
Kierowanie całokształtem spraw związanych z funkcjonowaniem Zarządu Dróg PowiatowychSzczegółowe informacje: http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-11-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
praca na stanowisku : operator maszyn do produkcji opakowań z papieru i tektury
HADEPOL FLEXO Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Szydłowiec (mazowieckie)
Główne obowiązki: kontrola przepustek i bagażu funkcjonariuszy i pracowników oraz innych osób wchodzących na teren obiektu komendy oddziału; kontrola ładunków wjeżdżających na teren obiektu komendy oddziału; Wystawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie przepustek jednorazowych przybyłych interesantów do komendy oddziału; prowadzenie obserwacji terenu przyległego do obiektu ze zwróceniem szczególnej uwagi na osoby postronne i podejrzanie zachowujące się; powiadamianie upoważnionych osób w komendzie oddziału o przybyciu interesantów do ww., w celu należytego zabezpieczenia obiektu przed wejściem na jego teren osób nieuprawnionych.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca jednozmianowa w godzinach od 7.00 do 15.00; permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji); miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych tzn. praca wykonywana w dużej mierze na zewnątrz budynku; możliwość poruszania się po budynku: brak wind oraz podjazdów, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne: komunikatywność; wysoka kultura osobista; spostrzegawczość; elokwencja; umiejętność pracy w zespole; znajomość ustawy o ochronie danych osobowych oraz o ochronie informacji niejawnych; umiejętność obsługi komputera na poziomie podstawowym w zakresie pakietu biurowego. posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie administracyjno biurowe; ukończenie szkolenia z ochrony informacji niejawnych oraz ochrony danych osobowych; 1 rok pracy w administracji; znajomość działania i możliwości systemów monitoringu, ochrony obiektów i ochrony mienia.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-10-20 - Racibórz (śląskie)
- Obsługa klienta,- obsługa kasy fiskalnej,- obsługa terminali kart płatniczych
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Łodygowice (śląskie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kościelec (wielkopolskie)
Pomocnik montera instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych.
Zakład Instalacji Budowlanych S.C. - 2016-05-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
- Planowanie i ocena; najnowsze szacunki i planowanie działalności. - Zapisywanie i przechowywanie danych OFT. - Kompleksowe wsparcie rachunkowości. -Zarządzanie podstawowymi danymi w systemie SAP.- Wsparcie transakcji nabycia. - Wszystkie aspekty związane z zakończeniem i zamknięciem miesiąca i powiązana z tym sprawozdawczość MI.- Wsparcie audytu
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Kraków (małopolskie)
opracowywanie wymagań technicznych dla materiałów, maszyn i urządzeń dostarczanych do kopalń JSW S.A. w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, normy itp.; kontrola jakości dostarczanych materiałów
Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A. - 2017-07-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Łódź (łódzkie)
Samodzilene prowadzenie uproszczonej oraz w podanym zakresie pełnej księgowości. Przygotowywanie deklaracji VAT . Rozliczenie ZUS, US, PFRON. Obsługa kadrowa firm. Odpowiedzialność za współpracę księgową z podmiotami zewnętrznymi. Kompleksowa obsluga klienta. Ewidencja środków trwałych.
BIURO RACHUNKOWE PARTNER GOŁĘBIOWSCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-19 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Łódź (łódzkie)
Utrzymywanie czystości i porządku w pomieszczeniach szkoły.
STOWARZYSZENIE OŚWIATOWO-WYCHOWAWCZE IM. SEBASTIANA KLONOWICA - 2018-12-07 - Lublin (lubelskie)
ocena użyteczności, przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie w j. angielskim i hindi, raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie update'ów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta Fitness Clubu CalypssoII zmiany: 06.30 - 22.30 pn-nd
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych dla pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie kart zasiłkowych tych pracowników; naliczanie podatku od wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne oraz składek na fundusz zdrowotny pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami; prawidłowe i terminowe sporządzanie list płac dla pracowników pedagogicznych; naliczanie dodatkowej nagrody rocznej, odpraw emerytalnych, rentowych, nagród, dokonywanie przelewów wynagrodzeń; dokonywanie potrąceń z listy płac; wyliczanie godzin ponad wymiarowych dla nauczycieli; wyliczanie średniej feryjnej i wakacyjnej; wypełnianie danych dotyczących Placówki, dzieci przedszkolnych, uczniów, danych dotyczących zatrudnienia oraz obowiązków nauczycieli oraz płac administracji i obsługi do SIO; sporządzanie dokumentów do planu budżetu.
Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych - 2018-03-09 - Legionowo (mazowieckie)
w/g stanowiska
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii - 2020-01-16 - Morawica (świętokrzyskie)
Starszy referent ds. wspomagania projektowego
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
Obsługa gości na sali, obsługa kasy fiskalnej, przygotowywanie i podawanie napojów, prace porządkowe na stanowisku pracy.LOKAL CZYNNY od poniedziałku do czwartku oraz w niedziele w godzinach 10:00-23:00, w piątek i sobotę w godzinach 10:00-24:00. Godziny pracy do ustalenia.
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Andrychów (małopolskie)
ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie, raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie update'ów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
- Starszy Konsultant Klientów Instytucjonalnych jest odpowiedzialny za prawidłową obsługę klientów w szczególności polegającą naaktualizacji danych, informowaniu jednostek administracji publicznej orealizowanych projektach przez firmę oraz za terenową organizację szkoleń (na terenie całego kraju). - W trakcie podróży służbowych pracodawca zapewnia zakwaterowanie w hotelu, o standardzie trzy gwiazdkowym wraz z wyżywieniem. - Wynagrodzenie: 10 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na okres miesiąca z możliwością podpisania kolejenej umowy. Umowy zawierane są co miesiąc.- Praca od poniedziałku do piątku w zadeklarowanych godzinach między 8:00-14:30 + wyjazdy służbowe. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B oraz doświadczenie w kierowaniu pojazdami tej kategorii. Gotowość do podróży służbowych na terenie kraju. Znajomości zasad pisowni języka polskiego. Komunikatywności i łatwości formułowania myśli. Odpowiedzialność, terminowości i dokładności w wykonywaniu zadań. Zaangażowanie w wykonywaną pracę.Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cv (at) dlaadministracji.pl- WAŻNE! Budynek, w którym jest udostępnione pomieszczenie biurowe do wykonywania zlecenia nie posiada windy, jak również nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Katowice (śląskie)
Pakowanie, etykietowanie kosmetyków, praca przy linii produkcyjnej, praca zmianowa.
"ManpowerGroup" Sp. z o.o. ("Manpower Polska" Sp. z o.o.) - 2017-08-22 - Wałbrzych (dolnośląskie)
1) Prowadzenie ewidencji dokumentacji finansowej oraz sprawdzanie jej pod względem merytorycznym i finansowym; 2) Sprawdzanie dokumentacji finansowej pod względem kompletności; 3) Prowadzenie wydatków finansowych w książkach wydatków oraz tabeli wydatków (forma elektroniczna); 4) Przygotowywanie i sporządzanie okresowych analiz dotyczących rozliczeń finansowych wydziału; 5) Sporządzanie analizy stopnia realizacji planu potrzeb finansowo-rzeczowych oraz wniosków o dokonanie korekty przyznanych limitów; 6) Rozdzielanie dokumentacji finansowej na poszczególne komórki organizacyjne wydziału; 7) Koordynowanie czynności związanych z przepływem dokumentacji finansowej pomiędzy Wydziałem Finansów i Budżetu KSP, a komórkami organizacyjnymi wydziału; 8) Stała współpraca z kierownikami sekcji Wydziału Zaopatrzenia KSP w zakresie swojej działalności; 9) Prowadzenie ewidencji wniosków, zamówień, zestawień wydatków oraz list wydatków; 10) Analizowanie dokumentacji finansowej i informowanie o zagrożeniach wynikających z zarządzania środkami finansowymi; 11) Realizowanie zadań związanych z przestrzeganiem dyscypliny finansowej Wydziału Zaopatrzenia KSP; 12) Uzgadnianie wydruków z ksiąg rachunkowych z ewidencją księgową. Sporządzanie miesięcznych informacji potwierdzających zgodność lub wskazującą na rozbieżności w wydruku; 13) Prowadzenie korespondencji wymiennej w zakresie wykonywanych zadań; 14) Kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji finansowej do archiwizacji; 15) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej; 16) Przestrzeganie ustalonego w Komendzie Stołecznej Policji czasu pracy, porządku i regulaminu pracy oraz innych wewnętrznych regulacji zarządzeń i procedur obowiązujących na stanowisku; 17) Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności; 18) Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę; 19) Przestrzeganie przy realizacji zadań wynikających z zakresu czynności limitu środków finansowych wyznaczonego na dany okres lub realizację danego zadania; 20) Realizacja zadań wynikających z zakresu czynności w sposób oszczędny i racjonalny; 21) Przejawianie inicjatywy w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników w zakresie fachowości, sprawności i terminowości wykonywania przydzielanych zadań; 22) Dbałość o dobro pracodawcy, chronienie jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę; 23) Przestrzeganie zasad BHP oraz ochrony przeciwpożarowej, w tym udział w wymaganych szkoleniach z tego zakresu; 24) Dbałość o należyty stan urządzeń i sprzętu oraz o porządek i ład w miejscu pracy; 25) Stosowanie Środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, zgodnie z ich przeznaczeniem; 26) Poddawanie się badaniom lekarskim: wstępnym, okresowym, kontrolnym, innym wymaganym i stosowanie się do wskazań lekarskich; 27) Niezwłoczne zawiadamianie przełożonych o zauważonym w Komendzie wypadku albo zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego; 28) Niezwłoczne pisemne informowanie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji za pośrednictwem Naczelnika Wydziału Zaopatrzenia KSP - o zmianie danych, niezbędnych do dokonania zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz danych w Systemie Wspomagania Obsługi Policji, m.in. stan cywilny i rodzinny, adres zameldowania/zamieszkania do korespondencji, decyzja o przyznaniu emerytury/renty oraz innych zmianach, które mogą mieć wpływ na zakres praw i obowiązków pracownika; 29) Niezwłoczne powiadomienie przełożonego o zniszczeniu lub zagubieniu dokumentów służbowych; 30) Niezwłoczne pisemne powiadomienie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji o zniszczeniu lub zagubieniu legitymacji pracowniczej; 31) Przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach; 32) Przestrzeganie zasad współżycia społecznego, okazywania koleżeńskiego stosunku współpracownikom.
Komenda Stołeczna Policji - 2020-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Katowice (śląskie)
- interpretuje i analizuje wymagania biznesowe i systemowe dla programistów- zbieranie i dokumentowanie wymagań- udział w Acceptance Testing, aby zapewnić spełnienie wymagań systemowych przez rozwiązania techniczne
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zabierzów (małopolskie)
kierowanie zespołemwykształcenie bez znaczeniaprawo jazdy kat Buprawnienia do 1kVdoświadczenie min. 1 rok
Varex Roman Czaja - 2016-08-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)