STARSZY PRACOWNIK DZIAŁU ZAKUPÓW Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY PRACOWNIK DZIAŁU ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - kontakt z zespołem w języku angielskim i ukraińskim- koordynacja i nadzór prac danego zespołu pracowników w firmie- wyznaczanie bieżących i długotrwałych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu
Data publikacji: 2020-04-27
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kontakt z zespołem w języku angielskim i ukraińskim- koordynacja i nadzór prac danego zespołu pracowników w firmie- wyznaczanie bieżących i długotrwałych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY PRACOWNIK DZIAŁU ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- znajomość języka ukraińskiego - poziom komunikatywny - w mowie i w piśmie- znajomość języka angielskiego - poziom komunikatywny - w mowie i w piśmie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7251952061
danePracodawcy_regon: 100392669
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132403
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu zakupów
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.04.2020
Data dodania oferty pracy: 27.04.2020
Oferta pracy ważna do: 11.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3552f90d9328c009824e1c9d0d689a65
Podobne oferty pracy
- przyjmowanie i wydawanie materiałów na podstawie wystawionych i zatwierdzonych dokumentów- prowadzenie kartoteki ilościowej i wywieszek magazynowych- dbałość o zmagazynowany materiał- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych, wynikających z zadań realizowanych przez Wydział
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W ŁODZI - 2020-11-25 - Łódź (łódzkie)
- obsługa kasy fiskalnej- obsluga terminala kart- sporządzanie raportu kasowego- dbanie o porządek przy swoim stanowisku
kontakt przez OHP - 2016-07-07 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
Nakładanie kalki
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2018-07-19 - Łubiana (pomorskie)
Osoba na tym stanowisku: - przygotowuje i prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym przygotowuje projekty umów o udzielenie zamówienia publicznego- bierze udział w kontroli dokumentów finansowych dotyczących spraw prowadzonych w Zespole- prowadzi rejestry zamówień publicznych, rejestr umów oraz rejestr zleceń- współpracuje z Centrum Obsługi Administracji Rządowej- bierze udział w sporządzaniu rocznych planów zamówień publicznych- bierze udział w opracowaniu rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych- bierze udział w przygotowaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych, dotyczących zamówień publicznych- bierze udział w opiniowaniu projektów aktów prawnych przekazywanych do konsultacji międzyresortowych, związanych z zamówieniami publicznymi
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO - 2021-05-07 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres najważniejszych zadań na zajmowanym stanowisku:1) ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych, czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego - w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,2) współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,3) zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie w miarę możliwości świadków zdarzenia,4) doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób,5) informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń,6) inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi,7) konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy,8) realizacja zadań i obowiązków zgodnie z ustawą o strażach gminnych i aktów prawa miejscowego. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:- praca patrolowa na terenie miasta Ustka, prowadzenie samochodu służbowego uprzywilejowanego,- zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. Wynagrodzenie od 3000 zł do 3100 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ustka.
Urząd Miasta Ustka - 2018-01-22 - Ustka (pomorskie)
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 6-14; wysokość wynagrodzenia brutto: 3000-3500zł w zależności od kwalifikacji ; pracodawca prosi o wysyłanie CV na podany adres e-mail oraz kontakt osobisty od poniedziałku do piątku w godz. 10-15
KAPENA S.A. - 2016-10-06 - Włynkówko (pomorskie)
WSPIERANIE MENADŻERÓW W OKREŚLONEJ KATEGORII W PROJEKTACH STRATEGICZNYCH,WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI Z EUROPY I KRAJÓW ARABSKICH A TAKŻE KIEROWNIKIEM DOSTAW TAK ABY PROCESY ZAKUPOWE BYŁY WYDAJNE I EFEKTYWNE,ZIDENTYFIKOWANIE DZIAŁAŃ ZAPOBIEGAWCZYCH MAJĄCY NA CELU ZWIĘKSZENIE SKUTECZNOŚCI ZARZĄDZANIA WYDATKAMI, IDENTYFIKOWANIE POTENCJALNYCH MOZLIWOŚCI OSZCZĘDNOŚCI TAKICH JAK PORÓWNYWANIE DOSTAWCÓW POD WZGLĘDEM CEN, WYSOKA JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTÓW W RAMACH UZGODNIONYCH SLA, USTALENIE ZASAD I PROCEDUR WSPÓŁPRACY Z JEDNOSTKAMI BIZNESOWYMI W CELU ROZWIĄZANIA POJAWIAJĄCYCH SIĘ NIEZGODNOŚCI, REALIZACJI ROLI MENTORA I TRENERA DLA MŁODSZYCH KOLEGÓW W CELU ZWIĘKSZENIA ŚWIADOMOŚCI W OBSZARACH : ZARZĄDZANIA, KATEGORIAMI, ZAOPATRZENIEM STRATEGICZNYM I ZARZĄDZANIA KOSZTAMI CAŁKOWITYMI
kontakt przez PUP - 2021-04-15 - Kraków (małopolskie)
- przegląd i koordynacja procesu Standard Information Request- przygotowywanie kalendarza i instrukcji interoffice- przegląd i przygotowywanie dokumentacji GAAP dla klientów (w tym dla klientów rosyjsko- i anglojęzycznych)- przygotowywanie, szkolenie i nadzór nad Global View Pack (GVP) dla nowych pracowników- nadzór nad przebiegiem pracy i ścieżką rozwoju asystentów, udzielanie informacji zwrotnej, tworzenie i aktualizacja oprogramowania i narzędzi pracy- uczestnictwo w relacjach z klientami (w tym z klientami rosyjskojęzycznymi)- współpraca z międzynarodowymi zespołami EY (językiem komunikacji w EY jest język angielski)- ścisła współpraca z zespołami SMO/EMS- koordynacja procesów P2P i R2R
kontakt przez PUP - 2019-10-16 - Łódź (łódzkie)
1. SPORZĄDZANIE WYCEN INWESTORSKICH, OPRACOWANIE PROGRAMÓW INWESTYCJI; OPRACOWANIE HARMONOGRAMÓW, PLANÓW REALIZACJI ZADAŃ;2. PRZYGOTOWYWANIE, OPRACOWANIE I OCENA DOKUMENTÓW W CELU PRZYGOTOWANIA PROCEDUR PRZETARGOWYCH NA ZLECENIE PROGRAMÓW INWESTYCJI, PROGRAMÓW FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYCH, DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH ORAZ INNYCH WYMAGANYCH PROCESEM INWESTYCYJNYM OPRACOWAŃ DOKUMENTACYJNYCH A TAKŻE ROBÓT BUDOWLANYCH.3. ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z BIURAMI PROJEKTÓW LUB INNYMI PODMIOTAMI REALIZUJĄCYMI OPRACOWANIA DOKUMENTACYJNE LUB ROBOTY BUDOWLANE A TAKŻE Z UŻYTKOWNIKAMI, ADMINISTRATORAMI W ZAKRESIE PRZYDZIELONYCH ZADAŃ; RÓWNIEŻ W ZAKRESIE NADZORU AUTORSKIEGO.4. OPINIOWANIE PROGRAMÓW INWESTYCJI, PROGRAMÓW FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYCH, DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH ORAZ INNYCH WYMAGANYCH PROCESEM INWESTYCYJNYM OPRACOWAŃ DOKUMENTACYJNYCH, WERYFIKACJA WYMIENIONYCH OPRACOWAŃ W ZAKRESIE ZGODNOŚCI ICH WYKONANIA Z UMOWĄ ORAZ OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI;5. ANALIZOWANIE PRZEBIEGU OPRACOWANIA DOKUMENTACYJNEGO ORAZ ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE ICH TERMINOWOŚCI.6. CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z ORGANIZACJĄ PROCESU INWESTYCYJNEGO PRZY BUDOWIE STACJI LUB BAZ PALIW.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE INŻYNIERSKIE BUDOWLANE , ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, PRZEPISÓW PRAWO BUDOWLANE, USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, KODEKSU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO, ZAGADNIEŃ FORMALNO - PRAWNYCH ZWIĄZANYCH Z PROCESEM INWESTYCYJNYM, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH ORAZ PODSTAWOWYCH PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH (PAKIET OFFICE, NORMA PRO), MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYCH, GAZOWYCH, WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH LUB DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ W SPECJALNOŚCI KONSTRUKCYJNO BUDOWLANEJ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU ZWIĄZANYM Z CZYNNĄ ORGANIZACJĄ LUB NADZOREM PROCESU INWESTYCYJNEGO PRZY BUDOWIE STACJI LUB BAZ PALIW MINIMUM 5 LAT, PRACA W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH MINISTERSTWA OBRONY NARODOWEJ MILE WIDZIANE.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W SZCZECINIE - 2021-06-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obowiązki nauczyciel wynikające z karty nauczyciela, ustawy prawo oświatowe
Publiczne Przedszkole w Graczach - 2018-11-27 - Gracze (opolskie)
obsługa monitoringu miejskiego
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Złotoryja (dolnośląskie)
zakres obowiązków związany z wykonywaniem prac na stanowisku pokojowej.
ZAJAZD "POD WIERZBĄ" BOGUSŁAW MAKAREWICZ - 2018-04-18 - Świdnica (dolnośląskie)
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy ogłasza konkurs na stanowiskoSTARSZY REFERENT DS. KOMERCJALIZACJI WIEDZY I TECHNOLOGII Administracja CentralnaZakres zadań:a) obsługa merytoryczna, formalna i ekonomiczna systemu zleceń projektów usługowych i badawczych na rzecz Wydziałów Uczelni: - prowadzenie elektronicznego rejestru zawieranych umów/zleceń,- analiza kompletności i prawidłowości sporządzenia składanych dokumentów,- współpraca i prowadzenie uzgodnień z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi UTP w zakresie kompletowania i przekazywania dokumentacji,- współpraca i kontakt z Kierownikami/Wykonawcami projektów usługowych i badawczych,b) pomoc konsultacyjna zespołom projektowym w sporządzaniu wniosków:- konsultacje indywidualne z wnioskodawcą,- doradztwo w tworzeniu założeń projektu,- weryfikacja formalna poprawności przygotowania wniosku,- przygotowanie wybranych załączników do dokumentacji projektowej,c) prowadzenie rejestru wniosków i umów dot. zleceń usługowo-badawczych,d) aktualizacja danych na stronie www uczelni w zakresie działalności jednostki,e) przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby Uczelni z zakresu realizowanych zadań,f) przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie oraz archiwizacja dokumentów dot. realizowanych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) wykonywanie innych poleceń przełożonego nie wymienionych w zakresie czynności, a wchodzących w zakres pracy działu.
UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY IM. JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH W BYDGOSZCZY - 2021-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
liczenie, przebieranie, pakowanie etykiet
ZAKŁAD PRODUKCJI RYNKOWO-EKSPORTOWEJ "TOP-POL" ARTUR TOPOLSKI - 2016-08-25 - Zbrosławice (śląskie)
- Obsługa zleceń transportowych międzynarodowych. Prowadzenie rozmów z klientami, kontrahentami w j. ukraińskim i rosyjskim. Prowadzenie dokumentacji transportowej. Przyjmowanie zleceń transportowych; ustalanie harmonogramów przewozów; wydawanie dyspozycji przewozu kierowcom; planowanie i rozliczanie pracy kierowców i pojazdów; kontrolowanie kosztów jednostkowych poszczególnych kursów; prowadzenie książki dyspozycyjnej; prowadzenie i przechowywanie dokumentacji przewozowej; organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska oraz ergonomii.- Godziny Pracy: 8:00-17:00 (w tym przerwa obiadowa między 12:00 a 13:00).
kontakt przez PUP - 2021-06-02 - Katowice (śląskie)
organizowanie i koordynowanie pracy kancelaryjno biurowej sekretariatu szkoły, prowadzenie spraw uczniów szkoły, obsługa organizacyjna rekrutacji uczniów, wydawanie legitymacji uczniowskich, sporządzanie odpisów arkuszy ocen, wydawanie zaświadczeń potwierdzających kontynuację nauki, prowadzenie rejestru zaświadczeń oraz wydanych legitymacji, sporządzanie duplikatów i odpisów świadectw promocyjnych, ukończenia szkoły, rejestracja i organizacja wizyt gości, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji szkolnej, rejestracja korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowywanie pism, analiz, raportów i korespondencji dla dyrektora szkoły, obsługa oraz archiwizacja dokumentacji, dbanie o prawidłowy przepływ informacji w szkole.
Szkoła Podstawowa nr 57 - 2021-05-14 - Lublin (lubelskie)
Naprawy elektryczne samochodow.
SIGNELLA TRUCKS Sp. z o.o. Stojadła - 2016-06-20 - Stojadła (mazowieckie)
1. Administrowanie sklepu internetowego -realizacja zamówień, uzupełnienie sklepu w nowe produkty, tworzenie opisów, wprowadzenie cen.2.Telefoniczna i mailowa obsługa klienta, udzielanie informacji o produktach, udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów, przyjmowanie zamówień telefonicznych, koordynowanie reklamacji i zwrotów.3. Inicjonowanie i podejmowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży.4. Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategia sklepu.5. Przygotowanie wysyłek dla klientów.6. Wystawianie dokumentów sprzedaży.7. Obsługa fun page FB sklepu internetowego.
"AGNES" CZARNY FASHION GROUP SPÓŁKA JAWNA - 2021-03-09 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie czynności sprzątania na oddziale szpitalnym, przeprowadzanie dezynfekcji pomieszczeń wyposażenia i powierzchni, segregacja i transport odpadów bytowych, medycznych oraz bielizny szpitalnej, pomoc pacjentom w zaspakajaniu potrzeb higienicznych.
Pomorskie Centrum Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko - 2019-12-18 - Sopot (pomorskie)
Przygotowywanie i aktualizawanie zamówień na materiały produkcyjne i usługi na rzecz jednostek firmy.Kontakt z dostawcami w zakresie pozyskiwania ofert, uczestnictwo w negocjacjach warunków.Monitorowanie zamówień w systemie i aktualizowanie danych.Tworzenie i archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2021-05-11 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie czynności związanych z prawną kontrolą metrologiczną oraz wzorcowaniem przyrządów do pomiaru ciśnienia i objętości, opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych, przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, prowadzenie prac administracyjno-biurowych, obsługa Punktu Obsługi Klienta, aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. praca na umowę na czas okreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali F
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2017-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż urządzeń i instalacji elektrycznej, łączenie szaf elektrycznych weryfikacja obwodów instalacji elektrycznych, produkcja i przygotowanie wiązek kablowych
POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmuje tekstylia, klasyfikuje je według rodzaju tekstyliów, rodzaju zabrudzeń, kieruje się przy tym zleceniami producenta tkanin. Godziny pracy 7.00-15.00, 15.00-21.00.
TOPPING WORK EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-12 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Kierowanie zespołem i ich pracą, delegowanie zadań i ocena poprawności ich wykonania, praca związana z call-center, wspieranie obowiązków kierownika.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
Pomiary manualne, sprawdzanie przyrządów itp.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Podrzecze (małopolskie)
Zgodne ze stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-01-15 - Zgierz (łódzkie)
prace w gastronomi
kontakt przez OHP - 2021-05-12 - Zręcin (podkarpackie)
1)prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości; ustawy o finansach publicznych oraz przepisami prawa podatkowego;2)klasyfikowanie wydatków zgodnie z przyjętym planem finansowym;3)analiza wydatkowania środków finansowych w oparciu o plan finansowy;4)rozliczanie przydzielonych dotacji budżetowych; 5)kontrola prawidłowości rozliczeń gotówkowych (nadzór i kontrola nad pracą kasjerek muzealnych);6)weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym i formalnym (wystawianie not korygujących);7)nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;8)dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych (faktury zakupy, sprzedaży, polecenia wyjazdu służbowego, listy płac, PK, amortyzacja, raport kasowy, wyciągi bankowe);9)obsługa bankowości elektronicznej;10)prowadzenie ewidencji udzielonych zaliczek, sprawdzenie rozliczonych krajowych podróży służbowych;11)prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych;12)weryfikacja i analiza rozrachunków z kontrahentami, uzgadnianie sald z kontrahentami;13)sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS oraz sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych ( Rb-N, Rb-Z );14)sporządzanie deklaracji podatkowych VAT , PCC ( współpraca z US ); 15)prowadzenie rejestru umów oraz sprawowanie nadzoru nad realizacja umów;16)prace nad przygotowaniem rocznego sprawozdania finansowego (bilans, rachunek zysków i strat - analiza kont oraz udział w badaniu sprawozdania);17)dyżury na ekspozycji Muzeum.
Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie - 2019-10-31 - Dęblin (lubelskie)
- rzetelność i dbałość o pojazd,- praca za kierownicą auta ciężarowego (trasa - europa)
LOGISTICS Tomasz Chmielecki - 2017-03-24 - Miastko (pomorskie)