STARSZY INSPEKTOR (ŚWIĘTOSZÓW) Świętoszów oferta pracy 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR (ŚWIĘTOSZÓW)
Wynagrodzenie: od 3 630 PLN
Zakres obowiązków: Dokonywanie rozliczeń ćwiczeń międzynarodowych, prowadzenie rachunku powierniczego, rozliczanie FMSZ.
Data publikacji: 2020-07-21
Lokalizacja: Świętoszów (dolnośląskie)
Pracodawca: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Saperska 2, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dokonywanie rozliczeń ćwiczeń międzynarodowych, prowadzenie rachunku powierniczego, rozliczanie FMSZ.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 630 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Rozkład czasu pracy: Pon.- Czw. 07:00-15:30, Pt. 07:00-13:00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR (ŚWIĘTOSZÓW)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętoszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0201
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osiecznica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 630 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku: osoby z wyższym wykształceniem 2 lata, osoby ze średnim wykształceniem 4 lata. Znajomość przepisów finansowych, praca na stanowisku związanym z rozliczeniami co najmniej 2 lata, znajomość zasad rozliczania szkód, znajomość zasad rozliczania funduszu powierniczego.
Nazwa pracodawcy:
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
danePracodawcy_nip: 6121843775
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Saperska 2, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Skierowanie z Urzędu lub złożenienie dokumentów aplikacyjnych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 11:00-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0201
Gmina pracodawcy: Osiecznica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świętoszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0191833
Ulica pracodawcy: Saperska
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 21.07.2020
Oferta pracy ważna do: 27.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?521744f16ad90bdcaf5cfacf21d0c746
Podobne oferty pracy
PIASKOWANIE I MALOWANIE
AM SERWIS ALICJA WOJTAL - 2019-03-11 - Polkowice (dolnośląskie)
Prace porządkowe na obszarach biurowo-socjalnych.
HS MULTISERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-08 - Ołtarzew (mazowieckie)
Rozliczanie klientów, ZUS, kadry, podatki VAT ,CIT, PIT, obsługa programu Symfonia, obsługa klientów biura , obsługa Płatnik, Word,Exel.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Lublin (lubelskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) koncepcji modernizacji systemów cieplnych;f) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych; g) dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;h) planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej;i) przedsięwzięć związanych z właściwym, kompleksowycm przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego w wyniku przeglądu urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającychz Ustawy Prawo budowlane;a) stanu technicznego obiektówb) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) stanu przygotowania obiektów urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowoci prowadzenia książek rewizcyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;d) prowadzenie ewidencji techniczno - eksploatacyjnj stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury.dodatkowo do wynagrodzenia jest dopłacany dodatek stażowy4058 zł + 12% premii + dodatek za staż pracypracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-05-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Planowanie i realizowanie badań potrzeb i preferencji klienta; charakteryzowanie parametrów produktów uwzględniających cele i strategię firmy; planowanie i realizowanie działań marketingowych oraz promocyjnych produktu; prowadzenie współpracy z klientami i dostawcami celem wprowadzenia produktu na rynek- Znajomość języka angielskiego jest wymagana do kontaktu ze spółkami powiązanymi z terenu całego świata.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2019-10-14 - Katowice (śląskie)
Praca w Zespole Zaopatrzenia-zastępstwo w czasie nieobecności usprawiedliwionej. Realizacja zagadnień z zakresu gospodarki finansowej związanej z naliczeniem i sporządzaniem list wypłat dodatkowych świadczeń i należności dla policjantów i pracowników Policji, opisywanie i sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowych za media w KMP w Siedlcach oraz w podległych komisariatach, przyjmowanie gotówki za mandaty w celu odprowadzenia jej na konto Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, sporządzanie faktur VAT obciążających innych użytkowników za wynajem pomieszczeń KMP w Siedlcach, naliczanie równoważnika pieniężnego w zamian za posiłki profilaktyczne dla uprawnionych funkcjonariuszy, rozliczanie i prowadzenie ewidencji wydawanych posiłków profilaktycznych dla uprawnionych funkcjonariuszy i pracowników Policji, sporządzanie wykazów osób uprawnionych do otrzymywania środków higieny osobistej dla pracowników cywilnych.
Komenda Miejska Policji w Siedlcach - 2016-03-10 - Siedlce (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe techniczne; znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: serwisowanie urządzeń laboratoryjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MEDAN ANDRZEJ HĘDRZAK - 2017-06-09 - Gliwice (śląskie)
Realizacja obowiązków zawodowych zgodnie z ustawą z dn.08 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U z 2017 r. poz. 2195) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawyOkres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy:umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, później na czas nieokreślony/ mozliwość pracy na umowę zlecenie - wtedy godz. pracy ustalane indywidualnie z pracownikiemMiejsce wykonywania pracy: OrzeszePraca w dniach i godzinach: pn-nd 7.00-19.00, 19.00-07.00, do uzgodnienia
Szpital Chorób Płuc w Orzeszu - 2018-02-06 - Orzesze (śląskie)
wg programu stażu, Fundusz Pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Ostrów (łódzkie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych, rozdzielanie zadań oraz monitorowanie efektówpracy zespołu rekruterów, współpraca z zespołem managerskim w zakresie przygotowania strategii rekrutacyjnych dla poszczególnychstanowisk, zarządzanie relacjami z klientem zewnętrznym, bezpośredni kontakt z klientem i rekruterami, wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do selekcji kandydatów, przeprowadzanie rekrutacyjnych i rozmów wideo z uwzględnieniem określonych kryteriów, praca na zewnętrznych systemach rekrutacyjnych, sporządzanie zestawień i analiz w zakresie rekrutacji i selekcji, odpowiadanie na zapytanie kandydatów i klientów, aktywne budowanie wizerunku firmy na rynku pracy, proponowanie rozwiązań usprawniających i doskonalących procesy HR.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Kraków (małopolskie)
prace fizyczne- obsługa maszyn do produkcji opakowań z tektiry, zaopatrywanie maszyn w materiały, nadzorowanie przebiegu prpcesu produkcyjnego, ustawianie parametrów, odbieranie wyrobów gotowych, kontrola jakości wyrobów
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
KOMPLEKSOWY NADZÓR NAD WŁAŚCIWĄ REALIZACJĄ PROJEKTÓW UNIJNYCH BENEFICJENTA - CENTRUM PROMOCJI BIZNESU, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-08-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Techniczne wsparcie dla klienta w języku angielskim - rozwiązywanie problemów technicznych i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. Monitorowanie sieci pod względem bezpieczeństwa transakcji, planowanie i opracowywanie zmian w funkcjonujących systemach informatycznych, analizowanie i ocenianie parametrów technicznych projektów i rozwiązań informatycznych.Cu, Sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)
-mentoring dla IT analityków i specjalistów IT w danym obszarze wiedzy;-wsparcie dla IT analityków i specjalistów IT w danym obszarze wiedzy;Analiza konfiguracji w systemie SAP i powiązanych punktach integracji;-współpraca z ekspertami w celu ustalenia wymagań biznesowych i przekładanie ich na specyfikacje funkcjonalne;-rozwiązywanie incydentów oraz przypisanych żądań serwisowych; odpowiedzialność za pełne rozwiązywanie incydentów i ich monitorowanie;-ciągłe doskonalenie procesów oraz koordynacja projektów Lean Six Sigma;-odpowiedzialność za prawidłową komunikację z klientami;-ciągłe doskonalenie procesów oraz koordynacja projektów Lean Six Sigma -umiejętność przedstawienia złożonych problemów przedstawicielom firmy SAP w razie potrzeby, np. w przypadku OSS NotesZdolność do rozwiązywania złożonych problemów biznesowych odzwierciedlonych w systemie SAP;-opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych/technicznych dla poprawek i drobnych ulepszeń oraz współpraca z drobnymi działami w celu ich dostarczenia;
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
- odpowiadanie telefonicznie i mailowo na zapytania dostawców - wykonywanie codziennych zadań, takich jak: fakturowanie, analizowanie bieżących procesów - dostarczanie raportów na żądanie , analizowanie ich oraz sporządzanie sprawozdań - odpowiadanie na zapytania od firm współpracujących zgodnie z procesami zarządzania usługami - nieustanne dążenie do usprawniania procesów - identyfikowanie problemów i przeciwdziałanie im w momencie gdy się pojawią
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługa konsumenta w punkcie gastronomicznym, przygotowanie sali konsumpcyjnej. Praca w godz. 6-14, 14-22 w Ustroniu Morskim. Dodatkowe warunki pracy, typu praca w dni wolne czy zakwaterowanie, do uzgodnienia z pracodawcą.
OŚRODEK REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY "MAX" BEATA GRONKIEWICZ - 2019-02-12 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie wniosków od osób ubiegających się o pomoc, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych do celów Ośrodka i na wniosek uprawnionych instytucji,rozpoznanie i diagnoza potrzeb mieszkańców regionu,kompletowanie i prowadzenie dokumentacji wymaganej do przyznania świadczeń,organizowanie stosownej pomocy osobom i rodzinom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu - 2017-01-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Starszy betoniarz
Przedsiębiorstwo Produkcji Betonów "PUBR" Spółka z o.o. - 2019-03-08 - Międzyrzecz (lubuskie)
kierowanie samochodem pogrzebowym, obsługa pogrzebów
TRAMONTO USŁUGI POGRZEBOWE ANDRZEJ WOŹNIAK - 2016-06-01 - Karczew (mazowieckie)
szczegółowe informacje w załączonej ofercie
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie - 2018-05-17 - Piaseczno (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających do wydziału wniosków i korespondencji , - obsługa interesantów w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, - prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu, - prowadzenie korespondencji związanej z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku pracy, - opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeń, prowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.Warunki pracy: - Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przymonitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka,kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnychporuszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
1.Informowanie jednostek organizacyjnych Uniwersytetu o możliwościach uzyskania finansowania z funduszy europejskich, w tym o aktualnych konkursach i wytycznych.2.Prowadzenie doradztwa, konsultacji pomysłów i wniosków dotyczących projektów badawczych, dydaktycznych, edukacyjnych oraz infrastrukturalnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych.3.Analiza potrzeb oraz pozyskiwanie informacji o możliwościach finansowania projektów Uczelni z funduszy zewnętrznych poszukiwanie programów umożliwiających finansowanie celów Strategii Rozwoju PUM.4.Koordynowanie działań związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych o przyznanie środków ze źródeł zewnętrznych.5.Nadzorowanie i koordynacja działań związanych z zawieraniem umów o dofinansowanie projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych.6.Prowadzenie obsługi projektów oraz kontrola projektów realizowanych przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu, pod katem zgodności realizacji projektu z zapisami wniosku aplikacyjnego oraz zawartej umowy o dofinansowanie.7.Opracowywanie niezbędnych dokumentów do realizacji projektu.8.Przygotowywanie informacji, raportów sprawozdań z przebiegu i realizacji projektów.9.Prowadzenie obsługi projektu w zakresie finansowym oraz odrębnej dokumentacji każdego projektu umożliwiającej pełny monitoring i kontrolę jego realizacji.10.Prowadzenie spotkań informacyjno-szkoleniowych o tematyce związanej z pozyskiwaniem i realizacją funduszy.11.Prowadzenie na stronie internetowej Uniwersytetu działalności promocyjno-informacyjnej projektów realizowanych przez Uczelnię.12.Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji projektów zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie o dofinansowanie.Poziom wykształcenia: wyższe magisterskie, preferowane ekonomiczne. Umiejętności : biegła obsługa komputera pakiet MS Office, przygotowanie prezentacji, znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację w mowie i piśmie, Uprawnienia: Odbyte szkolenia z zakresu tematyki dotyczącej realizacji projektów pozyskiwanych z funduszy zewnętrznych, znajomość zagadnień związanych z realizacją projektów w ramach perspektywy finansowej 2014-2020.Doświadczenie zawodowe: minimum 3 letnie doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu projektów z funduszy zewnętrznych. Inne: Umiejętność analitycznego myślenia, pracy w zespole, planowania zadań, samodzielność, komunikatywność, kreatywność.Zdolność realizacji różnych zadań i umiejętność oceny priorytetów.CV zawierające klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych - na adres e-mail + list motywacyjny
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-09-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampani w mediach interaktywnych. Działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie. Blokowanie treści szkodliwych. Obsługa klienta. Monitoring treści. Raportowanie. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże.
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Kraków (małopolskie)
- Wykonywanie czynności planistycznych i realizacyjnych w zakresie systemu planowania zasobów i usług i robót budowlanych w systemach informatycznych. Prowadzenie ewidencji pieczęci, pełnomocnictw, wydawnictw, skierowań na podróż służbową. Prowadzenie ewidencji materiałów, środków trwałych, pozostałego sprzętu i wyposażenia. Realizacja planu rzeczowo-finansowego. Klasyfikowanie, kwalifikowanie, kompletowanie dokumentacji powstałej w toku działalności biura. Obsługa E-PUAP, IBM LOTUS NOTES, SI PLANNING BUDGET. Znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych, Kodeksu Pracy. Znajomość podstaw administrowania systemami informatycznymi. Obowiązek poddania się postępowaniu sprawdzającemu na podstawie Ustawy o ochronie informacji niejawnych. - Godziny pracy: 7:30-15:30.
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE KATOWICE - 2019-11-12 - Katowice (śląskie)
Bieżące wsparcie dla wszystkich elementów procesów, opracowanie planu wdrożenia ulepszeń procesów biznesowych, przygotowywanie i analizowanie tygodniowego sprawozdania, aktualizowanie standardowych procedur operacyjnych, udostępnianie sprawozdania menadżerom biznesowym
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Kraków (małopolskie)
obsługa maszyn i urządzeń na wydziale produkcji
MARPOL S.A. - 2019-01-31 - Ignatki (podlaskie)
Formowanie i tworzenie elementów z włókna szklanego, karbonowego, węglowego, organizowanie stanowiska pracy, przygotowanie urządzeń do pracy
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Włodawa (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjęcie towaru, składowanie towaru, gospodarka magazynowa
JastrzębieDis Sp. z o.o. - 2016-01-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)