STARSZY REFERENT Szczecin oferta pracy POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE
Stanowisko: STARSZY REFERENT
Wynagrodzenie: 2聽600 - 3聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1.Informowanie jednostek organizacyjnych Uniwersytetu o mo偶liwo艣ciach uzyskania finansowania z funduszy europejskich, w tym o aktualnych konkursach i wytycznych.2.Prowadzenie doradztwa, konsultacji pomys艂贸w i wniosk贸w dotycz膮cych projekt贸w badawczych, dydaktycznych, edukacyjnych oraz infrastrukturalnych wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych.3.Analiza potrzeb oraz pozyskiwanie informacji o mo偶liwo艣ciach finansowania projekt贸w Uczelni z funduszy zewn臋trznych poszukiwanie program贸w umo偶liwiaj膮cych finansowanie cel贸w Strategii Rozwoju PUM.4.Koordynowanie dzia艂a艅 zwi膮zanych z przygotowaniem wniosk贸w aplikacyjnych o przyznanie 艣rodk贸w ze 藕r贸de艂 zewn臋trznych.5.Nadzorowanie i koordynacja dzia艂a艅 zwi膮zanych z zawieraniem um贸w o dofinansowanie projekt贸w wsp贸艂finansowanych ze 藕r贸de艂 zewn臋trznych.6.Prowadzenie obs艂ugi projekt贸w oraz kontrola projekt贸w realizowanych przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu, pod katem zgodno艣ci realizacji projektu z zapisami wniosku aplikacyjnego oraz zawartej umowy o dofinansowanie.7.Opracowywanie niezb臋dnych dokument贸w do realizacji projektu.8.Przygotowywanie informacji, raport贸w sprawozda艅 z przebiegu i realizacji projekt贸w.9.Prowadzenie obs艂ugi projektu w zakresie finansowym oraz odr臋bnej dokumentacji ka偶dego projektu umo偶liwiaj膮cej pe艂ny monitoring i kontrol臋 jego realizacji.10.Prowadzenie spotka艅 informacyjno-szkoleniowych o tematyce zwi膮zanej z pozyskiwaniem i realizacj膮 funduszy.11.Prowadzenie na stronie internetowej Uniwersytetu dzia艂alno艣ci promocyjno-informacyjnej projekt贸w realizowanych przez Uczelni臋.12.Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji projekt贸w zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie o dofinansowanie.Poziom wykszta艂cenia: wy偶sze magisterskie, preferowane ekonomiczne. Umiej臋tno艣ci : bieg艂a obs艂uga komputera pakiet MS Office, przygotowanie prezentacji, znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego umo偶liwiaj膮c膮 swobodn膮 komunikacj臋 w mowie i pi艣mie, Uprawnienia: Odbyte szkolenia z zakresu tematyki dotycz膮cej realizacji projekt贸w pozyskiwanych z funduszy zewn臋trznych, znajomo艣膰 zagadnie艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w w ramach perspektywy finansowej 2014-2020.Do艣wiadczenie zawodowe: minimum 3 letnie do艣wiadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu projekt贸w z funduszy zewn臋trznych. Inne: Umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia, pracy w zespole, planowania zada艅, samodzielno艣膰, komunikatywno艣膰, kreatywno艣膰.Zdolno艣膰 realizacji r贸偶nych zada艅 i umiej臋tno艣膰 oceny priorytet贸w.CV zawieraj膮ce klauzul臋 zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustaw膮 o ochronie danych osobowych - na adres e-mail + list motywacyjny
Data publikacji: 2017-09-04
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:RYBACKA 1, 70-204 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
1.Informowanie jednostek organizacyjnych Uniwersytetu o mo偶liwo艣ciach uzyskania finansowania z funduszy europejskich, w tym o aktualnych konkursach i wytycznych.2.Prowadzenie doradztwa, konsultacji pomys艂贸w i wniosk贸w dotycz膮cych projekt贸w badawczych, dydaktycznych, edukacyjnych oraz infrastrukturalnych wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych.3.Analiza potrzeb oraz pozyskiwanie informacji o mo偶liwo艣ciach finansowania projekt贸w Uczelni z funduszy zewn臋trznych poszukiwanie program贸w umo偶liwiaj膮cych finansowanie cel贸w Strategii Rozwoju PUM.4.Koordynowanie dzia艂a艅 zwi膮zanych z przygotowaniem wniosk贸w aplikacyjnych o przyznanie 艣rodk贸w ze 藕r贸de艂 zewn臋trznych.5.Nadzorowanie i koordynacja dzia艂a艅 zwi膮zanych z zawieraniem um贸w o dofinansowanie projekt贸w wsp贸艂finansowanych ze 藕r贸de艂 zewn臋trznych.6.Prowadzenie obs艂ugi projekt贸w oraz kontrola projekt贸w realizowanych przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu, pod katem zgodno艣ci realizacji projektu z zapisami wniosku aplikacyjnego oraz zawartej umowy o dofinansowanie.7.Opracowywanie niezb臋dnych dokument贸w do realizacji projektu.8.Przygotowywanie informacji, raport贸w sprawozda艅 z przebiegu i realizacji projekt贸w.9.Prowadzenie obs艂ugi projektu w zakresie finansowym oraz odr臋bnej dokumentacji ka偶dego projektu umo偶liwiaj膮cej pe艂ny monitoring i kontrol臋 jego realizacji.10.Prowadzenie spotka艅 informacyjno-szkoleniowych o tematyce zwi膮zanej z pozyskiwaniem i realizacj膮 funduszy.11.Prowadzenie na stronie internetowej Uniwersytetu dzia艂alno艣ci promocyjno-informacyjnej projekt贸w realizowanych przez Uczelni臋.12.Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji projekt贸w zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie o dofinansowanie.Poziom wykszta艂cenia: wy偶sze magisterskie, preferowane ekonomiczne. Umiej臋tno艣ci : bieg艂a obs艂uga komputera pakiet MS Office, przygotowanie prezentacji, znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego umo偶liwiaj膮c膮 swobodn膮 komunikacj臋 w mowie i pi艣mie, Uprawnienia: Odbyte szkolenia z zakresu tematyki dotycz膮cej realizacji projekt贸w pozyskiwanych z funduszy zewn臋trznych, znajomo艣膰 zagadnie艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w w ramach perspektywy finansowej 2014-2020.Do艣wiadczenie zawodowe: minimum 3 letnie do艣wiadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu projekt贸w z funduszy zewn臋trznych. Inne: Umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia, pracy w zespole, planowania zada艅, samodzielno艣膰, komunikatywno艣膰, kreatywno艣膰.Zdolno艣膰 realizacji r贸偶nych zada艅 i umiej臋tno艣膰 oceny priorytet贸w.CV zawieraj膮ce klauzul臋 zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustaw膮 o ochronie danych osobowych - na adres e-mail + list motywacyjny
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽600 - 3聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Szczecin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: zachodniopomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Szczecin
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Szczecin
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 2聽600 - 3聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 15.10.2017
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) (wymagany sta偶 - lata: 3)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: OBS艁UGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
DO艢WIADCZENIE W ZAWODZIE (wymagany sta偶 - lata: 3)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PAKIET OFFICE
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
RYBACKA 1, 70-204 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV ZAWIERAJ膭CE KLAUZUL臉 ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z USTAW膭 O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH PRZES艁A膯 NA E-MAIL: kadry (at) pum.edu.pl
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, inny - ) CV zawieraj膮ce klauzul臋 zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustaw膮 o ochronie danych osobowych - na adres e-mail + list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: RYBACKA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 05.09.2017
Oferta pracy wa偶na do: 22.09.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 05.09.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 04.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Cel stanowiska: realizacja spraw zwi膮zanych z gospodarowaniem nieruchomo艣ciami i zasobami mieszkaniowymi pozostaj膮cymi w trwa艂ym zarz膮dzie lub posiadaniu zale偶nym Centrum Szkolenia Policji. ZADANIA PODSTAWOWE:1) koordynowanie, inicjowanie i przygotowywanie projekt贸w um贸w/porozumie艅 dotycz膮cych u偶yczenia, najmu lub dzier偶awy terenu, budynk贸w, budowli lub ich cz臋艣ci;2) inicjowanie i prowadzenie rozlicze艅 finansowych za korzystanie przez podmioty zewn臋trzne z budynk贸w, budowli lub ich cz臋艣ci;3) prowadzenie zbioru dokumentacji technicznej obiekt贸w budowlanych znajduj膮cych si臋 na terenie jednostki.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-03-27 - Legionowo (mazowieckie)
G艂贸wne obowi膮zki:- sporz膮dzanie projekt贸w decyzji i wykonywanie zada艅 organu I instancji w sprawach wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkni臋tych w celu zapewnienia bezpiecze艅stwa i rozwoju pa艅stwa oraz w sprawach wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji ze wzgl臋du na istotny interes bezpiecze艅stwa i rozwoju pa艅stwa w celu zapewnienia realizacji cel贸w strategicznych o znaczeniu pa艅stwowym, uregulowanych przepisami ustaw szczeg贸lnych,- opracowywanie i sk艂adanie wniosk贸w do opracowa艅 planistycznych sporz膮dzanych przez organy samorz膮du terytorialnego oraz ich uzgadnianie i opiniowanie w celu zapewnienia prawid艂owego rozmieszczenia inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym i wojew贸dzkim oraz wprowadzenia program贸w zawieraj膮cych zadania rz膮dowe,- dokonywanie uzgodnie艅 projekt贸w decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu organ贸w wykonawczych gmin w celu zapewnienia bezkolizyjnej realizacji zada艅 rz膮dowych wykonywanych przez ministr贸w i centralne organy administracji rz膮dowej,- kontrolowanie w贸jt贸w, burmistrz贸w oraz prezydent贸w miast w zakresie przestrzegania ustawowych termin贸w w podejmowanych przez te organy decyzjach o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w celu zapewnienia przestrzegania prawa w podejmowanych przez te organy decyzjach o charakterze indywidualnym (analizowanie i kontrolowanie przekazywanych sprawozda艅, przeprowadzanie kontroli planowych),- dokonywanie ocen zgodno艣ci z przepisami prawa uchwa艂 organ贸w samorz膮du terytorialnego dotycz膮cych opracowa艅 planistycznych wraz z dokumentacj膮 prac planistycznych oraz podejmowanie odpowiednich czynno艣ci (przygotowywanie projekt贸w wskaza艅, rozstrzygni臋膰 nadzorczych, skarg do s膮du administracyjnego), w celu zapewnienia przestrzegania przepis贸w prawa w tym zakresie.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej; zagro偶enie korupcj膮, przeprowadzanie kontroli w innych urz臋dach, praca w terenie, krajowe wyjazdy s艂u偶boweMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 pi臋trze w pokoju biurowym (budynek C, wej艣cie od ul. Konarskiego 1-3, podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. KPUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy "schodo艂azu".
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2015-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Monta偶 konstrukcji stalowych. Miejsce wykonywania pracy: 呕migr贸d i inne na terenie kraju wed艂ug zlece艅.
PPHU "RETRO" DARIUSZ WIERZBA - 2017-10-05 - 呕migr贸d (dolno艣l膮skie)
wykonywanie rob贸t brukarskich,uk艂adanie kostki brukowej,kraw臋偶nika itp.
RK IN呕YNIERIA Rafa艂 Kaniowski - 2017-03-02 - Miedziana G贸ra (艣wi臋tokrzyskie)
sprzeda偶 art. spo偶ywczo-przemys艂owych, wyk艂adanie towaru
Sklep Spo偶yczo-Przemys艂owy "Plus" Tomasz Orzechowski - 2018-02-27 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
Organizacja pracy kilkuosobowego zespo艂u jako艣ci w firmie z bran偶y automotive.
HICS SP. Z O.O. - 2017-02-28 - Tychy (艣l膮skie)
jw.
Mazowiecki Urz膮d Wojew贸dzki w Warszawie - 2018-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zajmuj膮ca to stanowisko odpowiedzialna b臋dzie za -zarz膮dza pracownikami w licznie ok 30+ rozlokowanych w r贸偶nych zespo艂ach; -zarz膮dza procesem dostarczania us艂ug do Klient贸w; -radzi sobie skomplikowanymi kwestiami z obszaru in偶ynierii oprogramowania zapewniaj膮c, 偶e projekt, kod oraz og贸lne rozwi膮zanie zastosowane spe艂nia wymogi jako艣ci; -jest odpowiedzialny za jako艣膰 dostarczanych do klienta us艂ug od strony produkcji oprogramowania; -odpowiedzialny za przygotowanie oraz wdro偶enie kolejnego projektu dla danego Klienta; -prezentuje postaw臋 proaktywn膮 i zapewnia najwy偶sz膮 jako艣膰 procesu dostarczania us艂ug do klienta; -przygotowuje sp贸jny plan dostarczania us艂ug; -potrafi radzi膰 sobie z zarz膮dzaniem zespo艂em, rozwojem technologii a tak偶e radzi sobie z konfliktem; -nadzoruje rozw贸j swoich podopiecznych, uczestniczy w ich programie rozwoju przygotowanym dla kierownik贸w zespo艂贸w oraz menad偶er贸w;
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Realizacja plan贸w sprzeda偶owych, budowanie sieci sprzeda偶y, negocjowanie warunk贸w wsp贸艂pracy, kszta艂towanie d艂ugotrwa艂ych relacji z klientami, prowadzenie analiz rynku. Praca w Cie艣lach w godzinach 8-16.
PPHU Pasz-Mix Karol Rybicki - 2016-08-25 - Cie艣le (mazowieckie)
aktywna sprzeda偶 produkt贸w Bankowych oraz obs艂uga klient贸w Banku
ALIOR EXPRESS S.A. - 2016-08-26 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
Prace administracyjno- biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Praszka (opolskie)
udzia艂 w opracowywaniu planu zagosp. przestrzennego wojew贸dztwa w zakresie zagadnie艅 艣rodowiskowych, udzia艂 w opracowaniach stuialnych i analitycznych z zakresu planowania przestrzennego i rozwoju regionalnego
Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie - 2016-12-07 - Ciechan贸w (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Rozwo偶enie towaru samochodami do3,5t
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWE AMD S.C. - 2018-08-29 - Wo艂omin (mazowieckie)
obs艂uga wypalarki plazmowej Stigalpraca przez agencj臋 zatrudnienia na umow臋 tymczasow膮, nr wpisu 364
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Mielec (podkarpackie)
Konfigurowanie i administrowanie sieciami LAN i WAN pod k膮tem technicznym, systemowym oraz bezpiecze艅stwa teleinformatycznego, w tym systematycznego zabezpieczenia danych, obs艂uga systemu klasy ERP, wparcie oraz utrzymywanie lokalnych baz danych MS SQL, instalacja, administracja oraz wsparcie komputer贸w stacjonarnych i laptop贸w, konfiguracja oraz administracja urz膮dzeniami mobilnymi, administracja infrastruktur膮 IT, codzienne wsparcie IT dla lokalnych oraz zdalnych u偶ytkownik贸w, wdra偶anie nowych pracownik贸w w procedury oraz wytyczne IT, szkolenie u偶ytkownik贸w z zakresu sprz臋tu IT oraz u偶ywanych aplikacji, tworzenie oraz uaktualnianie dokumentacji/instrukcji IT dla u偶ytkownik贸w
Pomorska Instytucja Gospodarki Bud偶etowej POMERANIA - 2018-01-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sta偶 w Prywatnym Gabinecie Specjalistycznym
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
Monitorowanie system贸w, zarz膮dzanie konfiguracj膮, przetwarzanie 偶膮da艅 u偶ytkownik贸w ko艅cowych. Udzia艂 w zmianie kodu, opracowywanie skrypt贸w i HOTFIX
LUXOFT POLAND SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-08-04 - Gdynia (pomorskie)
praca na jednostce rybackiej
Agmar Fish Agnieszka Toporowicz-Suwa艂a Mariola Szewczyk Sp贸艂ka cywilna - 2018-04-06 - Dar艂owo (zachodniopomorskie)
- Koordynowanie dzia艂a艅 na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klient贸w globalnych, dzia艂ania na rzecz poprawy jako艣ci 艣wiadczonych us艂ug, zarz膮dzanie cyklem projektu, realizowanie kamieni milowych. Zarz膮dzanie zespo艂em. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raport贸w. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem j臋zyka angielskiego. - Wynagrodzenie: nie mniej ni偶 11 700 z艂/brutto m-c. Praca na umow臋 o prac臋 na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00. Praca r贸wnie偶 w soboty, niedziele, 艣wi臋ta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze ekonomiczne. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min 8 lat do艣wiadczenia, w tym 4 lata na stanowisku zarz膮dzaj膮cym. Wymagane uprawnienia: certyfikat MCP, MCSA, CCNA. Wymagane umiej臋tno艣ci: umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania infrastruktur膮 IT, bieg艂a znajomo艣膰 pakietu Office, Notes. Wymagana bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego mowie i pi艣mie.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Katowice (艣l膮skie)
prace przy instalacjach elektrycznych, domofonach.praca w zakresie instalacji elektrycznej.obs艂uga, monta偶 i bie偶膮ce serwisowanie, prace og贸lnobudowlane
TIWALA SOLUTIONS &SERVICES SP.Z O.O. - 2017-01-30 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
klejenie styropianu, siatki, we艂ny, po艂o偶enie tynku; osadkowanie parapet贸w, naro偶nik贸w, k艂adzenie tynk贸w, praca przy budynkach 11-16 pi臋trowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - 呕aga艅 (lubuskie)
wykonywanie pomocniczych oraz specjalistycznych rob贸t ziemnych (zwi膮zanych z budownictwem) przy pomocy 艂adowarki
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Rybaki (pomorskie)
Przygotowanie i analiza sprawozdania finansowego zgodnie z IFRS (bilans, rachunek zysk贸w i strat, przep艂ywy pieni臋偶ne, zmiany w kapitale w艂asnym, noty). Praca z analiz膮 kont, sprawdzanie co jest ksi臋gowane na rachunkach przez inne zespo艂y, upewnianie si臋, 偶e wpisy s膮 poprawne.Konfiguracja w dziale finansowym procesu dotycz膮cego przep艂ywu danych wej艣ciowych z r贸偶nych 藕r贸de艂.Ustawienie i u艂atwienie procesu obliczania rachunku przychod贸w i kontrola danych powi膮zanych z procesem.Sk艂adanie raport贸w do zarz膮du sp贸艂ki. Udzia艂 w audytach proces贸w, w kt贸rych b臋dzie uczestniczy膰. Usprawnienie r贸偶nych obszar贸w dzia艂ania Dzia艂u Finansowego. Wdro偶enie nowych system贸w "Blackline" do kontroli poprawno艣ci uzgadniania kont.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Krak贸w (ma艂opolskie)
monta偶 instalacji wentylacyjnej
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Ku藕nica-Folwark (艣l膮skie)
- projektowanie i rozw贸j oprogramowania na potrzeby rozwi膮za艅 dla rynku FX; - 艣cis艂a wsp贸艂praca z analitykami biznesowymi, kierownikami projekt贸w, deweloperami i testerami; - tworzenie zautomatyzowanych test贸w i skrypt贸w wdro偶eniowych; - zapewnianie deweloperskiego wsparcia aplikacji w ka偶dej fazie jej 偶ycia i we wszystkich 艣rodowiskach; - wykonywanie innych zada艅 zleconych przez pracodawc臋, o ile nie s膮 niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Projektowanie kompozycji graficznych, projektowanie element贸w graficznych z zastosowaniem oprogramowania do tworzenia grafiki wektorowej i rastrowej, dobieranie kroju i stopnia czcionki, interlinii, styl贸w, wielko艣ci wci臋膰 akapitowych, sposobu ustawienia tytu艂贸w i 艣r贸dtytu艂贸w do sk艂adu komputerowego publikacji, projektowania grafiki 3D, dobierania, obrabianie i modyfikowania materia艂u zdj臋ciowego na potrzeby projektu graficznego, przygotowywania i optymalizowanie grafiki do prezentacji w internecie.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
- Naprawa samochod贸w osobowych i dostawczych. - Wynagrodzenie: 2000 z艂/brutto (okres pr贸bny) + premia za przer贸b. Praca na umow臋 o prac臋 na poczatek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykszta艂cenie min. zawodowe - mechaniczne. Mile widziane do艣wiadczenie na stanowisku mechanika samochodowego, ale niekoniecznie ---> pracodawca zapewnia przyuczenie. Umiej臋tno艣膰 naprawy samochod贸w. Kontakt WY艁膭CZNIE telefoniczny (9:00-18:00) (Tel. 601-288-447) lub e-mail: jarkor (at) poczta.onet.pl
FIRMA HANDLOWO-US艁UGOWA JARKOR JAROS艁AW KORYCZAN - 2017-09-27 - Katowice (艣l膮skie)
pRZYJMOWANIE I WYDAWANIE towar贸w , sprz膮dzanie raport贸w, i rejestrowanie towar贸w. Dbanie o porz膮dek na terenie magazynu oraz drobne naprawy stolarskie( wycinanie element贸w drewnianych, 艂膮czenie element贸w za pomoc膮 kleju,艣rub, gwo藕dzi, lub zszywek, heblowanie , frezowanie , oklejanie mebli, lakierowanie, bejcowanie, konserwacja magazynowe asortymentu. . Praca w godzinach 8-16.
AGENCJA 12STOPNI.PL - 2015-12-11 - Opole (opolskie)
Kafelkarz
LO Construction - 2017-04-14 - Szwecja (Szwecja)