STARSZY INSPEKTOR Niemojowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: PROWADZENIE KASY DOMU, POMOC GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ, SPRAWDZANIE FAKTUR POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM, PROWADZENIE PROGRAMU MAGAZYNOWEGO, PRZEMYSŁOWEGO, PRZYGOTOWYWANIE LIST WYPŁAT PRACOWNIKÓW.
Data publikacji: 2020-07-03
Lokalizacja: Niemojowice (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Niemojowice, powiat: opoczyński, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PROWADZENIE KASY DOMU, POMOC GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ, SPRAWDZANIE FAKTUR POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM, PROWADZENIE PROGRAMU MAGAZYNOWEGO, PRZEMYSŁOWEGO, PRZYGOTOWYWANIE LIST WYPŁAT PRACOWNIKÓW.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Niemojowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opoczyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1007
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.07.2020
Data zakończenia pracy: 28.02.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
UMIEJĘTNOŚĆ PRACY PRZY KOMPUTERZE I OBSŁUGI DRUKARKI I KSERO.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7681293106
danePracodawcy_regon: 000294533
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie
Adres pracodawcy:
Rolna 6, 26-300 Opoczno, powiat: opoczyński, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE DO PRACY, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: opoczyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 1007
Gmina pracodawcy: Opoczno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Opoczno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967943
Ulica pracodawcy: Rolna
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: SEKCJA Q: OPIEKA ZDROWOTNA I POMOC SPOŁECZNA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|42A
Data dodania oferty pracy: 03.07.2020
Oferta pracy ważna do: 09.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?903bff3231d25a218fe30548de95a96b
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Kraków (małopolskie)
Obsługa obrabiarek do drewna. Prace montażowe w terenie.
"DREWKOM" PROJEKTOWANIE DORADZTWO USŁUGI mgr.inż. MICHAŁ KOTOWSKI - 2016-10-21 - Pogórze (pomorskie)
Analiza dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi.Analiza kont księgowych.Wprowadzenie do rejestrów VAT i dewkretowanie dokumentów zgodnie z przepisami.Kontrola formalno-rachunkowa delegacji służbowych, kilometrówek oraz rozliczania zaliczek pracowniczych.Współdziałanie w przygotowywaniu sprawozdań i raportów statystycznych wymaganych przepisami.
ELPIGAZ SP. Z O.O. - 2019-04-30 - Gdańsk (pomorskie)
praca na stanowisku kasjera - sprzedawcy w Intermarche
DENAR Sp. z o.o. - 2019-07-10 - Strumień (śląskie)
Ogólny zakres obowiązków:- prowadzenie sekretariatu Komendanta,- organizowanie obiegu dokumentacji w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę zadań Szkoły, - kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu/dekretacji komendanta,- przygotowywanie materiałów związanych ze sprawozdawczością w zakresie zadań działu,- archiwizowanie dokumentów komórki organizacyjnej - obsługa delegacji - zastępowanie Kierownika Działu Organizacyjno-Kadrowego, - sprzątanie sekretariatu i pozostałych pomieszczeń
SZKOŁA PODOFICERSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY - 2019-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Firma poszukuje osoby odpowiedzialnej za rozwój bezpieczeństwa IT w NC-Spectrum i tworzenie centrum operacji bezpieczeństwa (SOC). Do zadań będzie należeć m.in.:- opracowanie rozwiązań dla sieci sensorowych- nadzór, analiza i zarządzanie wydarzeniami- usprawnienie i integracja nowych rozwiązań- instalacja i konfiguracja systemu IDS- inne zadania, jeśli to konieczneWYMAGANIAWykształcenie:Wykształcenie techniczne - bezpieczeństwo sieci ITDoświadczenie zawodowe: Wymagane zorientowanie na branżę IT w szczególności w zapewnieniu bezpieczeństwa sieci IT, profesjonalną obsługę i rozwiązywanie problemów, doświadczenie w samodzielnej pracy, podjęcie odpowiedzialności.Kwalifikacje:Prawo jazdy kat. BPosiadanie / ukończenie jednego lub kilku z następujących szkoleń / certyfikatów: SANS: GCFW, GCIA, GCUX i CISSP, CISA.Znajomość języków: Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.Znajomość j. norweskiego będzie dodatkowym atutem
NC-Spectrum - 2016-12-29 - Norwegia (Norwegia)
Praca z zespołem produktowym, technicznymi SME nad wyjaśnieniem wymagań, dokumentowanie średnich i niskich poziomów wymagań, tworzenie i utrzymanie bazy wiedzy na temat projektu, analiza przerw pomiędzy wysokim i niskim poziomem wymagań, udział w przygotowaniu demo i szkoleń, kontrola wykonywanych zadań przez zespół, kontakt z klientami o statusie prac; kontrola nad wykonalnością i terminowością, kontakty z klientami odnośnie projektów (możliwe podróże do USA).
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie materiałów do spawania, prace ślusarskie
FAMUR S.A. SYSTEMY ŚCIANOWE NOWOMAG, Oddział w Nowym Sączu - 2017-05-30 - Nowy Sącz (małopolskie)
Uczestnictwo w opracowywaniu i monitorowaniu modeli ryzyka AIRB;Usprawnianie procesowania danych, umożliwiające efektywną walidację modelu i jego rozwój;Identyfikacja odpowiednich źródeł danych i uzyskiwanie odpowiedniego dostępu do nich;Tworzenie formalnej dokumentacji źródeł danych; Dostarczanie zamawianych przez działy i managerów pakietów danych;Zapewnianie użytkownikom dostępu do aktualnych i wiarygodnych informacji poprzez aktualizację i uzupełnianie danych;monitorowanie i analiza jakości i ilości wprowadzanych danych, Przygotowywanie raportów na potrzeby firmy oraz na zlecenie biznesu oraz aktywna współpraca z innymi działami w całej firmie; Prowadzenie szkoleń z obsługi modelu dla użytkowników.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
- produkuje testy techniczne, testy biznesowe, - zbieranie i dokumentowanie wymagań, - konfiguruje środowisko, - bierze udział w projektowaniu, kodoaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, minimum trzyletnie doświadczenie na tym stanowisku, znajomość obsługi maszyn do produkcji karmy lub siatki lub papieru lub obróbki skórZakres obowiązków: przygotowywanie skór do obróbki, obrabianie skór, przygotowanie skór do transportu (metkowanie, pakowanie).Pracodawca zapewnia zakwaterowanie.Dojazd do miejsca pracy we własnym zakresie. Dojazd do miejsca zakwaterowania po stronie pracownika własnym transportem.Dojazd do innych miejscowości, w których wykonywana jest praca poza miejscem zakwaterowania sporadycznie. Osoby pracujące na stanowisku wyprawiacz skór futerkowych są odgórnie przydzielone do pracy w danej miejscowości i bezpośrednio tam udają się do pracy. Gdyby jednak w trakcie pracy nastąpiła potrzeba przeniesienia pracownika do innej miejscowości organizujemy transport lub udostępniamy samochód służbowy. Praca w miejscowościach: Biały Dwór, Koźmin Wlkp., Dębówiec k. Koźmina Wlkp., Góreczki, Wyrębin, Czarny Sad.
kontakt przez PUP - 2020-05-12 - Biały Dwór (wielkopolskie)
montaż urządzeń grzewczych i sanitarnych, wykonywanie instalacji
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
• kontrolowanie dróg pod względem ich stanu technicznego, odwodnienia i oznakowania, kontrolowanie pasa drogowego pod kątem jego ochrony, kompletowanie danych o drogach i zdarzeniach na drogach oraz urządzeniach obcych, • kontrolowanie robót utrzymaniowych, • nadzór nad pracą podwykonawców, • prowadzenie i koordynowanie prac w zakresie zimowego utrzymania dróg, • współpraca z organami, policji, służb ratowniczych w zakresie zdarzeń drogowych i likwidacji zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,• przygotowywanie danych do robót, aktualizacja ewidencji dróg i obiektów inżynierskich,• kontrolowanie pracy pracowników patroli drogowych,
ZAKŁAD BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO ZABERD S.A. - 2017-08-17 - Człuchów (pomorskie)
określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Resko (zachodniopomorskie)
Witanie i odprowadzanie gości do restauracji. Wsparcie recepcji w pracach biurowych.Współpraca z pozostałymi działami. Udzielanie gościom wyczerpujących informacji na temat restauracji. Przyjmowanie zapytań rezerwacyjnych i przekazywanie do recepcji. Utrzymywanie czystości miejsca pracy.
Olivia Star Top Sp. z o.o. - 2020-01-10 - Gdańsk (pomorskie)
- Tworzenie, konfiguracja i wdrażanie oprogramowania Guidewire dedykowanego branży ubezpieczeniowej - Bezpośredni kontakt z klientem biznesowym - Praca w metodologii Scrum
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Wrocław (dolnośląskie)
przeprowadzanie zaawansowanej diagnozy incydentów - implementacja niestandardowych zmian do środowiska - komunikacja i konsultacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi inżynierami, - zarządzanie wydajnością systemów oraz jakością usług - uczestniczenie w projektach oraz ich realizacja - projektowanie oraz implementowanie sieci i systemów bezpieczeństwa (senior positions) - wspieranie zarzadzania ofertami z ekspertyzą techniczną
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie bieżącej korespondencji działu, opracowywanie graficznych schematów kopalń i instalacji technologicznych na potrzeby dokumentacji ratowniczej
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. - 2017-07-28 - Zielona Góra (lubuskie)
wdług załącznika
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Złotów (wielkopolskie)
wykonywanie pod nadzorem prac administracyjno-biurowych (wysyłanie korespondencji, przygotowywanie pism)
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Piła (wielkopolskie)
obsługa klienta w sklepie
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Cieszyn (śląskie)
w/g stanowiska
CHEMAR ARMATURA Sp. z o. o. - 2019-03-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Promowanie efektywności i skuteczności operacji biznesowych w całejfirmie PMI i procesów migrowanych do SCE. Ułatwianie rozwoju,utrzymania i wdrażania wytycznych, metodologii i inicjatyw mających nacelu usprawnienie kontroli procesów biznesowych. Zapewnienie zgodnościz wewnętrznymi zasadami i praktykami oraz zewnętrznymi dyrektywami.Koordynowanie i przeprowadzanie kontroli operacyjnych i finansowych wSCE pod ograniczonym nadzorem przełożonego, przygotowanie rocznejdokumentacji Sarbanes Oxley i działania testowe dla kontroli finansówdziałających w SCE, a także wykonywanie innych czynności i projektówdziału kontroli wewnętrznej.Na wniosek przełożonego uczestniczenie w przygotowywaniu rocznychocen ryzyka obejmujących SCE przeniesione do afiliatów (100+). Opierającsię na doświadczeniu i profesjonalnym osądzie , dostarczanie danychwejściowych na temat procesów SCE, umożliwiając kategoryzację ryzyka zwyprzedzeniem.Wspieranie właścicieli procesów lub liderów projektów w aktualizowaniuodpowiednich zasad i praktyk PMI mających na celu usprawnienie izwiększenie skuteczności kontroli w SCE.Wspieranie młodszych członków zespołu w codziennych obowiązkach.Dzielenie się doświadczeniem i wiedzą, aby ułatwić wprowadzanie nowychpracowników do zespołu. Dostarczanie wiedzy i know-how innymczłonkom zespołu, umożliwiając im realizację celów zespołu.
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Kraków (małopolskie)
Znajomość systemów operacyjnych (Windows), Internet; Zdolności analityczne;Praktyczna znajomość zagadnień informatycznych, wykonywanie testów.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowywanie zestawień oraz raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych
HAMID TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Raba Wyżna (małopolskie)
Nauczanie w szkole śreniej
LEUTE ZENTRUM Łukasz Wójcikowski - 2016-02-09 - Sochaczew (mazowieckie)
Praca na produkcji przy pieczarkach
Mushroom Polska Sp.zo.o. - 2017-09-12 - Gromadka (dolnośląskie)
- Zakres obowiązków na stanowisku Starszy Konsultant Ds. Zarządzania Systemami i Infrastrukturą IT: Tworzenie rozwiązań technologicznych w oparciu o aplikacje SAP BASIC, APLIKACJI ORACLE, SAP HANA. Programowanie komponentów technologicznych w językach C#, JAVASCRIPT, definicja wymagań, analiza i projektowanie rozwiązań, implementacja rozwiązań, wdrożenie, wsparcie powdrożeniowe, tworzenie dokumentacji technicznej. Nadzorowanie prac projektowych, raportowanie postępów. Zapewnienie bezawaryjnego funkcjonowania systemów. Wsparcie zespołów operacyjnych we wdrażaniu usprawnień i ulepszeń wpływających na zwiększenie efektywności pracy.- Wynagrodzenie: 13000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe inżynierskie. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat SAP, certyfikat ITIL. Wymagane umiejętności: znajomość jeżyka programowania. Wymagana biegła znajomość języka HINDI oraz ANGIELSKIEGO w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie Sprawozdań Finansowych i informacji uzupełniających, komentarzy i analiz odchyleń, w tym sprawozdawczości ustawowej.Przygotowywanie Informacji Zarządczych.Zarządzanie relacjami z audytorami; terminowe rozwiązywanie problemów związanych z rachunkowością i kwartalnymi problemami związanymi z kontrolą/zamknięciami.Doradztwo i wspieranie pracowników finansów i biznesowych w sprawach związanych ze sprawozdawczością i rachunkowością, zgodnie z odnośnymi standardami rachunkowości.Wspieranie utrzymywania i działania solidnych ram kontroli dotyczących sprawozdawczości poprzez oceny ryzyka i kontrole w ramach cyklów sprawozdawczości.
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Kraków (małopolskie)