STARSZY INSPEKTOR NADZORU INWESTORKIEGO/BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA Olsztyn oferta pracy Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR NADZORU INWESTORKIEGO/BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
Wynagrodzenie: od 3 850 PLN
Zakres obowiązków: -sprawowanie nadzoru inwestycyjnego nad realizacją robót budowlanych,- opracowywanie dokumentów związanych z nadzorowanymi robotami,- wykonywanie czynności nadzorczych dotyczących nadzoru inwestorskiego. Godziny pracy: 7-15.
Data publikacji: 2019-02-25
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-sprawowanie nadzoru inwestycyjnego nad realizacją robót budowlanych,- opracowywanie dokumentów związanych z nadzorowanymi robotami,- wykonywanie czynności nadzorczych dotyczących nadzoru inwestorskiego. Godziny pracy: 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za staż pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR NADZORU INWESTORKIEGO/BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier budownictwa - urządzenia, instalacje i sieci energetyczne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), elektryczne, specjalizacja: instalacje i sieci elektormagnetyczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera pakiet Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w kierowaniu robotami lub wykonywaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży teletechnicznej lub elektrycznej oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami branży niskoprądowej, związanymi z systemami ochrony sygnalizacyjno-alarmowymi. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej (zakres sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych). Autoryzacja lub zaświadczenie ukończenia kursów w zakresie wykonywania lub projektowania systemów alarmowych zgodnie z normą obronną NO-04-A004; przynależności do własnej izby samorządu zawodowego, potwierdzona zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym terminem ważności.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Saperska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier budownictwa - urządzenia, instalacje i sieci energetyczne
Data dodania oferty pracy: 25.02.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta anglojęzycznego za pośrednictwem telefonu i maila. Szkolenie młodszego personelu z zakresu znajomości standardów i procedur stosowanych w Spółce w procesie obsługi klienta. Praca nad modyfikacją i dostosowaniem istniejących procedur w tym zakresie w celu podniesienia standardów obsługi klienta na wyższy poziom oraz ułatwienia świadczenia pracy przez Agentów bezpośrednio obslugujących klienta. Ponadto Starszy Specjalista zaangażowany jest również w udział w spotkania telefoniczne z przedstawicielami klienta podczas których omawiane są wyniki pracy za okresy poprzednie oraz podejmowane decyzje dotyczące działań, których wdrożenie ma zaowocować podniesieniem jakości usług świadczonych przez zespół na rzecz klienta.
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów
HARRIOT DYNAMIC FINANCE AND LAW GROUP SP. Z O. O. - 2015-12-02 - Bychawa (lubelskie)
Planowanie i prowadzenie szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych, aktualizacja istniejących materiałów szkoleniowych poprzez dostosowanie ich do potrzeb biznesowych Spółki, współpraca z zespołem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie zajęć w szczególności z zakresu psychologii, psychoedukacji; przygotowywanie, aktualizowanie, gromadzenie materiałów i pomocy dydaktycznych; organizowanie, uczestniczenie w spotkaniach, konferencjach, sympozjach, szkoleniach oraz innych formach wymiany doświadczeń naukowych i dydaktycznych; uczestniczenie w pracach zespołów w szczególności do opracowania programów szkoleń.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-05-05 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
zaopatrzenie stołówki szkolnej, magazynowanie towaru; terminowe i ekonomiczne zaopatrywanie magazynu żywnościowego w artykuły spożywcze z zachowaniem obowiązujących przepisów HACCP; nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kuchni w przygotowywaniu, porcjowaniu posiłków zgodnie z HACCP; celowe i ekonomiczne wykorzystywanie finansów przeznaczonych na zakup artykułów żywnościowych; realizacja zakupów do stołówki szkolnej zgodnie z przetargiem(w tym planowanie zakupów do przetargu); składanie Dyrektorowi szkoły raportów dziennych z danymi zawierającymi ilość wydanych obiadów i średnią ceną jednego obiadu; zabezpieczenie artykułów żywnościowych przed zniszczeniem, zepsuciem, kradzieżą, zalaniem, itp. ; utrzymywanie higieny w pomieszczeniach magazynowych; przygotowanie magazynów do inw
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prace dekarskie Boguszów-Gorce i okolice
1. Firma Dekarsko-Budowlana "Kam-Bud" Kamil Pluciński 2. Wypożyczalnia Sprzętu Budowlanego i Elektronarzędzi "Kam-Bud" - 2017-04-12 - Boguszów-Gorce (dolnośląskie)
Pozyskiwanie i zarządzanie informacjami istotnymi z punktu widzenia unikania ryzyka inwestycyjnego, finansowego i prawnego oraz konfliktów interesów klientów i pracodawcy; Monitoring klientów i zleceń podkątem utrzymania wysokich standardów wiarygodności i reputacji firmy; Uzyskiwanie akceptacji zarządu dla zgodności polityki compliance z uregulowaniami prawnymi; Współpraca z zespołami ds. zarządzania ryzykiem w innych oddziałach firmy i krajach w zakresie wymiany i archiwizacji danych, zamykania okresówfinansowych i przygotowania raportów okresowych;Monitorowanie sytuacji na rynkach, zmiany gospodarcze i prawne; Przygotowywanie raportów i rekomendacji; Tworzenie procedur wewnętrznych, polityki działania oraz strategii długoterminowych; Organizacja oraz przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w Spółce;Ocena zgodności regulacji wewnętrznych Spółki z przepisami prawa regulującymi jej działalność; Odpowiedzialność za komunikację pomiędzy Spółką a organami nadzoru finansowego;Zapewnienie spełnienia przez Spółkę wszelkich wymagańnadzorczych; Opiniowanie procedur, uchwał, umów, a także dokumentacji pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa a także z regulacjami i polityką Spółki; Monitorowanie i informowanie o zmianach w regulacjach prawnych oraz inicjowanie procesów dostosowujących do tych zmian; Identyfikacja, ocena i regularne raportowanie zidentyfikowanego ryzyka operacyjnego; Projektowanie i wdrażanie narzędzi zarządzania ryzykiem operacyjnym; Bieżącewsparcie jednostek organizacyjnych w procesie zarządzania ryzykiem operacyjnym; Nadzór nad przygotowywaniem i administrowaniem dokumentacją korporacyjną Spółki; Nadzór iwykonywanie obowiązków związanych z przeciwdziałaniempraniu pieniędzy (AML)
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Kraków (małopolskie)
-praca z ludźmi otwartymi, chętnymi do współpracy,-doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych,-wsparcie placówki pocztowej w innych zadaniach związanych z obsługą przesyłek.
Poczta Polska S.A. - 2018-01-10 - Częstochowa (śląskie)
Usuwanie błędów i pomoc w rozwiązywaniu problemów, analiza wymagań systemowych, programowanie aplikacji i systemów informatycznych, twoarzenie dokumentacji systemów komputerowych. Jedna zmiana, umowa na czas nieokreślony. Wynagrodzenie w zalezności od doświadczenia.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
- filetowanie pstrąga- konfekcjonowanie łososia
Friedrichs Polska sp. z o.o. Doble - 2018-02-07 - Doble (zachodniopomorskie)
samodzielne wykonywanie ciast drożdżowych, tortów, ciast tortowych, serników, babek oraz dekoracja
CUKIERNIA-PIEKARNIA, K.M.J. Sozańscy i M. Arendarska - 2017-10-18 - Strzegom (dolnośląskie)
Obsługa klienta call center w języku angielskim i rosyjskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Kraków (małopolskie)
tynki maszynowe, rob budowlane
Firma Remontowo - Budowlana KALETA - 2016-09-20 - Kraków (małopolskie)
Wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości, analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności, analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu, koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpracaz zespołem deweloperów aplikacji, definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych.
EPAM Systems Poland - 2017-11-13 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie gospodarki sprzętem sportowym i kulturalno-oświatowym, sprzętem szkoleniowym oraz materiałami i sprzętem przeznaczonym do celów dydaktycznych.ZADANIA PODSTAWOWE:1) planowanie zaopatrzenia oraz optrzeb finansowych;2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie prowadzonej gospodarki;3) prowadzenie gospodarki i ewidencjonowanie rzeczowych składników majątku szkoły;4) realizowanie zaopatrzenia w materiały i sprzęt;5) zlecanie usług u podmiotów zewnętrznych.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-01-22 - Legionowo (mazowieckie)
Tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; -analizuje skomplikowane systemy finansowe, oraz potwierdza zgodność ich wymaganiami biznesowymi;-utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; -identyfikuje potencjalne problemy z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania;-definiuje cele testowe oraz przeprowadza je zgodnie z określonymi wymaganiami;-efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe;-identyfikuje i dokumentuje defekty oprogramowania i umożliwia ich zrozumienie dla testerów oprogramowania; -dostarcza odpowiednio sformułowaną informacje dla programistów;-wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników;
EPAM Systems Poland - 2018-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
promocja artykułów spożywczych
kontakt przez OHP - 2016-05-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Montaż bram przemysłowych, krat rolowanych, rolet, markiz itp.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Legionowo (mazowieckie)
pełnienie obowiązków inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego; weryfikacja i bieżąca kontrola zgodności i funkcjonowania systemów teleinformatycznych z dokumentacjąGodziny pracy: od 7.30 do 15.30
Regionalne Centrum Informatyki Olsztyn - 2018-04-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w obsłudze maszyn poligraficznych.
Ekopak plus sp.zo.o. - 2016-06-28 - Celestynów (mazowieckie)
-dokładna znajomość przepisów regulujących zasady księgowości w szczególności klasyfikację dochodów i wydatków budżetowych, ustawę o rachunkowości;-dokładna znajomość przepisów związanych z rozliczaniem kosztów podróży służbowych na obszarze kraju pracowników i funkcjonariuszy;-znajomość przepisów związanych z realizowanymi przez NoOSG funduszami unijnymi (m.in. podręcznik, instrukcje, wytyczne, porozumienia, karty projektów);-księgowanie dokumentów na kontach pozabilansowych zakwalifikowanych do wydatków funduszy unijnych w układzie: nazwy funduszu, numery projektu, kategorii budżetowej i innych niezbędnych informacji, które będą wymagane do identyfikowania wydatku;-opracowywanie dokumentów księgowych dotyczących funduszy unijnych zgodnie z wymogami danego funduszu (m.in. nazwa projektu, kategoria budżetowa, kwota do poświadczenia wydatków, nr porozumienia);-weryfikowanie kwot wydatków kwalifikowanych do funduszy unijnych w zakresie właściwego podziału procentowego na finansowanie i współfinansowanie;-sporządzanie not księgowych i polecenia księgowania w celu prawidłowego ujęcia operacji gospodarczej w ewidencji księgowej;-sporządzenie wniosków o poświadczenie wydatków w ramach funduszy unijnych;-przygotowywanie dokumentacji do wniosku o poświadczenie wydatków w ramach funduszy unijnych w wersji papierowej i elektronicznej w zależności od wymogów stawianych przez instytucję poświadczającą;-opracowywanie projektów pism i odpowiedzi w zakresie unijnych;-ścisła współpraca z koordynatorem ds. funduszy PGK i SOdC oraz komórkami zaopatrującymi;-przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ;-dbałość o przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej;-przestrzeganie przepisów ochrony informacji niejawnych oraz przepisów o ochronie danych osobowych;-dbałość o używany podczas wykonywania zadań sprzęt służbowy.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-01-31 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Spotkanie z kandydatami w dniu 24.11.2017 od godz. 9:30 co 30 minut w WBE
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
praca za barem, zbieranie i mycie szkła, prace porządkowe, podawanie posiłków.
kontakt przez OHP - 2017-03-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji planowania i rozliczania działalności bieżącej Jednostki Wojskowej. Opracowywanie dokumentacji sprawozdawczej i meldunkowej. Przygotowywanie oraz uaktualnianie dokumentacji planistyczno – organizacyjnej normującej funkcjonowanie Jednostki Wojskowej. Przygotowywanie dokumentacji planistycznej do odpraw oraz udział w odprawach. Opracowywanie pism oraz odpowiedzi na korespondencję w zakresie bieżącego funkcjonowania sekcji operacyjnej.Praca na okres próbny: Umowa na czas określony.Godzina zakończenia pracy: 15:00Kontakt z pracodawcą: jw2644 (at) ron.mil.pl lub 261669884
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie surowców i półproduktów garmażeryjnych do przerobu
P. P. H. U. "GAMA BIS" S.C. KOPEĆ JERZY, RZEPKO JAROSŁAW - 2017-01-10 - Łuków (lubelskie)
Dowóz pacjentów. Praca na dwie zmiany w godzinach 05,00-21,00.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Główne obowiązki:- analizowanie i porównywanie treści oświadczeń majątkowych oraz załączonych kopii zeznań o wysokości osiągniętego dochodu (PIT) z treścią uprzednio złożonych oświadczeń majątkowych składanych przez wójtów, burmistrzów, prezydentów, przewodniczących rad gmin, starostów, przewodniczących rad powiatów, marszałka województwa oraz przewodniczącego sejmiku województwa Wojewodzie Kujawsko-Pomorskiemu w celu spełnienia wymogów ustawowych- przekazywanie właściwej radzie, sejmikowi województwa informacji o osobach, które nie złożyły oświadczeń majątkowych lub złożyły je po terminie oraz o nieprawidłowościach stwierdzonych w analizowanych oświadczeniach majątkowych wraz z ich opisem i wskazaniem osób, które złożyły nieprawidłowe oświadczenia w celu egzekwowania obowiązku składania oświadczeń majątkowych od osób do tego zobowiązanych i ich poprawności merytorycznej- przekazywanie 1 egzemplarza oświadczenia majątkowego urzędowi skarbowemu właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania osoby składającej takie oświadczenia w celu dopełnienia obowiązku informacyjnego w stosunku do tego urzędu- przekazywanie wójtowi (burmistrzowi, prezydentowi) staroście, marszałkowi kopii oświadczeń majątkowych złożonych Wojewodzie Kujawsko-Pomorskiemu w celu zapewnienia obywatelom RP realizacji ich uprawnień w zakresie dostępu do informacji publicznej- występowanie do dyrektora urzędu kontroli skarbowej właściwego ze względu na miejsce zamieszkania osoby składającej oświadczenie z wnioskiem o kontrolę oświadczenia majątkowego w przypadku podejrzenia, że osoba składająca oświadczenie podała w nim nieprawdę lub zataiła prawdę w celu przeprowadzenia postępowania kontrolnego- przyjmowanie i przechowywanie oświadczeń majątkowych składanych przez wójtów, burmistrzów, prezydentów, przewodniczących rad gmin, starostów, przewodniczących rad powiatów, Marszałka Województwa oraz Przewodniczącego Sejmiku Wojewodzie Kujawsko-Pomorskiemu w celu spełnienia wymogów ustawowych- rejestrowanie, przechowywanie i analizowanie oświadczeń majątkowych składanych Wojewodzie Kujawsko-Pomorskiemu przez kierowników jednostek rządowej administracji zespolonej oraz ich zastępców w celu spełnienia wymogów ustawowych Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
administarowanie systemami informatycznymi
Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostka Wojskowa 2823 / 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH - 2018-09-26 - Poznań (wielkopolskie)
- gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach ustawy PZP; - prowadzenie dokumentacji w zakresie realizacji projektu systemowego w ramach działania 2.7 Zwiększenie możliwości zatrudnienia osób w szczególnym stopniu zagrożonych wykluczeniem społecznym programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 (POWER) bieżąca obsługa administracyjna projektu; - nadzór nad realizacją kursów i szkoleń w jednostkach podległych OISW w Olsztynie. - przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń orazsprawozdań; - realizacja zadań informacyjnych i promocyjnych w ramach projektu;
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2016-07-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Przygotowanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych,2. Prowadzenie ewidencji księgowej wpływów i wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową,3. Przygotowywanie przelewów bankowych oraz współpraca z bankami,4. Sporządzanie wniosków o refundacje w ramach programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia,5. Obsługa programu Płatnik,6. Sporządzenie sprawozdań finansowych, 7. Ustalanie zobowiązań wynikających z zawartych umów,8. Ustalanie zobowiązań wobec ZUS i US,9. Uzgadnianie kont analitycznych i syntetycznych,10. Ewidencja księgowa nienależnie pobranych świadczeń z Funduszu Pracy.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-06-24 - Płock (mazowieckie)