STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI K/M
Wynagrodzenie: od 3 747,68 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-09-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 747,68 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Elastyczne godziny pracy (40h/tyg.)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 747,68 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi- bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kodeks Postępowania Administracyjnego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa, uprawnienia budowlane bez ograniczeń, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, ustawy o wyrobach budowlanych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, wiedza techniczna, w tym umiejętność rozpoznawania i interpretowania zjawisk technicznych w budownictwie, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: prawo jazdy kat. B. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - pełnienie funkcji kierownika zespołu kontrolerów, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu, - sporządzanie opinii w zakresie projektów aktów prawnych skierowanych do Departamentu, w szczególności w aspekcie technicznym. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, ksero, drukarka, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego, korytarze i drzwi w budynku o szerokości umożliwiającej poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, brak progów pomiędzy pokojami i korytarzami, windy w holu głównym o szerokości drzwi 80 cm, kabiny wind o wymiarach 100 cm x 112 cm (brak innych urządzeń podnośnych umożliwiających transport pionowy osobom niepełnosprawnym poruszającym się na wózkach inwalidzkich na inne kondygnacje), na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 12.10.2018 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 34813. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego (art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO) 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi należy się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: medycyna pracy oraz IPN. 5. Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres 2 lat od przekazania do Archiwum Zakładowego Urzędu. Oferty kandydatów uczestniczących w naborze są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a w przypadku nieobsadzenia stanowiska pracy w ciągu 7 dni od dnia sporządzenia protokołu z przeprowadzonego naboru. W przypadku oferty kandydata zatrudnionego w Urzędzie w wyniku naboru niszczone są jedynie dokumenty niepodlegające włączeniu do jego akt osobowych. 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 34813 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce Pracuj z nami.
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 26.09.2018
Oferta pracy ważna do: 12.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
• Projektowanie, opracowywanie, testowanie, wdrażanie i utrzymanie systemów i architektury• Pomoc w implementacji aplikacji i rozwoju: od gromadzenia wymagań do testowania• Komunikacja z innymi specjalistami w sprawach biznesowych• Ujednolicenie technologii w kilku produktach• Aktywne proponowanie nowych rozwiązań technicznych zgodnie z wymaganiami i warunkami rynkowymi• Sprawdzanie zgodności wymagań aplikacji z platformą i narzędziami programistycznymimiejsce pracy: Wrocław, ul. ProstaPrzewidywany okres zatrudnienia: 33 miesiącesala H
BLSTREAM Spółka Akcyjna - 2018-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)
sortowanie złomu
"BAMAR" PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EXPORT-IMPORT KAROL BANASIAK - 2016-10-07 - Słaboszewko (kujawsko-pomorskie)
h
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
link do strony internetowej, gdzie zamieszczono szczegółowe ogłoszenie z załącznikami.http://www.koscian.psp.wlkp.pl/index.php/praca
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kościanie - 2016-10-10 - Kościan (wielkopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie Klienta;Obsługa Klienta
kontakt przez OHP - 2017-03-21 - Lublin (lubelskie)
wykonywanie drobnych konstrukcji stalowych
Z.P.H.U.RUBIN - 2017-04-18 - Poręba (śląskie)
- całokształt spraw związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, przebiegiem pracy pracowników- prowadzenie ewidencji badań lekarskich oraz terminowe kierowanie pracowników na badania lekarskie- udział w sporządzaniu planów urlopów i przestrzegania jego realizacji
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca przy linii produkcyjnej, montaż zaworów
kontakt przez OHP - 2018-08-09 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
zbieranie pieczarek i prace w gospodarstwie
UPRAWA PIECZAREK Zenon Janosz - 2017-06-06 - Jankowice (śląskie)
Dostarczaniewykonanej produkcji do kontrahenta
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta w zakresie udzielania pożyczek i kart kredytowych.
CARREFOUR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-15 - Kalisz (wielkopolskie)
wykonywanie pism zleconych przez Komendanta Poligonu, tj. pism przewodnich, faksów, zaproszeń i dyplomów okolicznościowych, obsługa poczty e- mail w sieci INTERMON, prowadzenie kalendarza spotkań, nadzór nad korespondencją wewnątrz jednostki, prowadzenie spraw administr. sekretariatu, rozliczanie i nadzór nad wydatkami z funduszu reprezentacyjnego i okolicznościowego, sporządzanie dokumentacji potrzebnej do należytego rozliczenia funduszu, dbanie o dobrą komunikacje wewnątrz jednostki. Umowa na czas zastępstwa- około 12 miesięcy; wynagrodzenie około 2270 zł brutto+ wysługa; wynagrodzenie: 7.30- 15.30; miejsce pracy: Centralny Poligon Sił Powietrznych Ustka
Jednostka Wojskowa nr 3672 - 2018-03-29 - Ustka (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w sprzedaży; prawo jazdy kat. B + własny samochód; miejsce wykonywania pracy: woj. śląskie;
POŚREDNICTWO INWESTYCYJNO-UBEZPIECZENIOWE ZENON PASTERNAK - 2017-11-23 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w Jednostce Wojskowej 3797.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie kompleksowych zadań ksiegowych i kadrowo-płacowych pod bezpośrednim nadzorem samodzielnej księgowej, przygotowywanie zestawień księgowych,
Dominus Grupa Doradcza Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Oborniki (wielkopolskie)
W pierwszym okresie pracy pomoc przy obsłudze zgłoszeń serwisowych, po przeszkoleniu samodzielne diagnozowanie usterek i naprawa urządzeń wysyłanych do serwisu (niszczearki, projektory, ekrany projekcyjne), rejestrowanie przeprowadzanych napraw w systemie, usuwanie usterek/przeprowadzanie drobnych napraw na terenie siedzibie firmy. Okres próbny 3m-ce, umowa na czas określony 1 rok, umowa na czas nieokreślony.Kontakt z pracodawcą: praca-serwis (at) vidis.pl
VIDIS S.A. - 2017-06-01 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów zwiazanych z implementacją projektu. Koordynowanie i zarzadzanie pracami serwisów technicznych obsługujących klientów zewnętrznych. Walidacja i weryfikacja rodzajów, ilości i jakości ticketów zgłaszanych przez klientów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).Cu,Sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; analiza skomplikowanych systemów finansowych, utrzymanie wysokirgo standardu tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; identyfikuje potencjalne problemy z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania; definiuje cele testowe oraz przeprowadza je zgodnie z określonymi wymaganiami; efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe; identyfikuje i dokumentuje defekty oprogramowania i umożliwia ich zrozumienie dla testerów oprogramowania; dostarcza odpowiednio sformułowaną informacje dla programistów;wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników.
EPAM Systems Poland - 2016-11-09 - Gdańsk (pomorskie)
Główne obowiązki na stanowisku pracy: -pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentowanie inwestora (Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej) na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz dwóch jednostek organizacyjnych Straży Granicznej: Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej, Centrum Szkolenia Straży Granicznej, -dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych celem oceny ich stanu technicznego, określanie przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzanie obiektu do stanu pożądanego,-sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysów z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury celem określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. Dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów, analizowanie i dokonywanie obliczeń,-sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia, założeń funkcjonalno-użytkowych, programów funkcjonalno-użytkowych, na potrzeby wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych, -branie udziału w przygotowywaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,-prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług oraz z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Straży Granicznej celem zachowania ciągłości i prawidłowości realizacji zadań,-uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych oraz usług celem sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia,-uczestniczenie w pracach komisji przetargowych celem zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-04-12 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
prace porządkowe w mieszkaniu sporządzanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
sortowanie, pakowanie przestyłek
kontakt przez OHP - 2016-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie czynności związanych z produkcją ciast świeżych
FIRMA "TOMAR" S.C. MARIUSZ GRELA, TOMASZ GRELA - 2015-11-25 - Mełgiew (lubelskie)
- Obsluga Klienta, sprzedaz towarów używanych,- Obsługa kasy fiskalnej,- Praca w godz. 9:00-17:00, soboty 9:00-13:00, Kontakt: telefon 504-391-076
"ALEX" MARIUSZ RYBICKI - 2016-06-07 - Tczew (pomorskie)
Wydawanie produktów żywnościowych, oraz srodków czystościowych, praca w godz. 7:30-15:30
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2016-03-18 - Opole (opolskie)
według zawodu
MAGNOLIA Spółka zo.o. Lubsko - 2017-02-10 - Lubsko (lubuskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: utrzymywanie baz danych, ich administrowanie. Będzie także odpowiedzialna, za jakość kodu oraz tworzonych rozwiązań. Wdrażanie nowych funkcjonalności bez nadzoru. Może też być odpowiedzialna za data Architecture oraz przewodzić zespołowi do 5 osób.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie zajęć edukacyjno-ruchowych, realizacja programu Ogólnopolskiej Szkółki i Dobrych Manier
CENTRUM KULTURY i TAŃCA HAJDASZ Sp. Cywilna - 2015-12-11 - Poznań (wielkopolskie)
Pracownik wykonujący pracę na tym stanowisku, poza typowymi obowiązkami w dziale należności , będzie miał przypisane zadania mające na celu wspieranie obowiązków kierownika.
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Kraków (małopolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transkacji poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym oraz francuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Łódź (łódzkie)