STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI K/M

Wynagrodzenie: od 3 747,68 PLN

Zakres obowiązków: jw

Data publikacji: 2018-09-03

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 747,68 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor nadzoru budowlanego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 747,68 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: z zakresu budownictwa

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa, uprawnienia budowlane bez ograniczeń, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, ustawy o wyrobach budowlanych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, wiedza techniczna, w tym umiejętność rozpoznawania i interpretowania zjawisk technicznych w budownictwie, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - pełnienie funkcji kierownika zespołu kontrolerów, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu, - sporządzanie opinii w zakresie projektów aktów prawnych skierowanych do Departamentu, w szczególności w aspekcie technicznym. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 14.09.2018 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 33203. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego (art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO) 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi należy się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: medycyna pracy oraz IPN. 5. Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres 2 lat od przekazania do Archiwum Zakładowego Urzędu. Oferty kandydatów uczestniczących w naborze są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a w przypadku nieobsadzenia stanowiska pracy w ciągu 7 dni od dnia sporządzenia protokołu z przeprowadzonego naboru. W przypadku oferty kandydata zatrudnionego w Urzędzie w wyniku naboru niszczone są jedynie dokumenty niepodlegające włączeniu do jego akt osobowych. 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, ksero, drukarka, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego, korytarze i drzwi w budynku o szerokości umożliwiającej poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, brak progów pomiędzy pokojami i korytarzami, windy w holu głównym o szerokości drzwi 80 cm, kabiny wind o wymiarach 100 cm x 112 cm (brak innych urządzeń podnośnych umożliwiających transport pionowy osobom niepełnosprawnym poruszającym się na wózkach inwalidzkich na inne kondygnacje), na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 33203 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce "Pracuj z nami".

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Zgodnie z informajcą w ogłoszeniu

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego

Data dodania oferty pracy: 04.09.2018

Oferta pracy ważna do: 14.09.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STARSZY PROGRAMISTA - do 14 500 PLN

1. Pisanie wysokiej jakości oraz wydajnego obliczeniowo kodu w programowaniu obiektowym. 2. Bycie mentorem dla młodszych i mniej doświadczonych członków zespołu. 3. Przygotowywanie projektu technicznego dla większej funkcjonalności i rozbicie go na mniejsze zadania do wykonania. 4. Koordynowanie pracy innych członków zespołu. 5. Oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Wrocław (dolnośląskie)

DORADCA KLIENTA - od 1 850 PLN

Profesjonalna obsługa Klienta w oparciu o funkcjonujące standardy, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, budowanie długotrwałych relacji i zapewnianie obsługi posprzedażnej Klientom, raportowanie efektów pracy. Kontakt osobisty z CV w godz. 9.00-17.00
Maciej Mamrot Firma Handlowo - Usługowa - 2016-05-23 - Siedlce (mazowieckie)

STARSZY ZASTĘPCA KONSULTANTA - do 9 008 PLN

Przeprowadzanie testów technicznych, rozwiązywanie błędów wdrażanych technologii, raportowanie przeprowadzanych testów, kontakt z zespołem informatycznym w języku hindi i angielskim. Praca w godz.: 8:00-16:00. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWCA KAT. C+E - do 6 363 PLN

Wykształcenie zawodowe; min. rok stażu pracy; świadectwo kwalifikacji; transport ładunków na terenie Polski
ANDAR ANNA SITKO - 2016-02-04 - Gliwice (śląskie)

STARSZY PROGRAMISTA - 8 500 - 25 000 PLN

- usuwanie błędów i pomoc w rozwiązywaniu problemów, - analiza wymagań systemowych, - programowanie aplikacji i systemów informatycznych, - tworzenie dokumentacji systemów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)

STARSZY TECHNIK - od 2 000 PLN

- Wyliczanie opłat za emisję zanieczyszczeń do środowiska i pobór wody ze studni głębinowych na potrzeby obiektów KWP. - Prowadzenie spraw w zakresie opłat za korzystanie ze środowiska przez KWP w Lublinie a także podległe jednostki terenowe oraz sporządzanie zbiorczych zestawień należności, które należy przekazać na konto Urzędu Marszałkowskiego w okresie rocznym.- Sporządzanie wniosków do właściwych organów o wydanie decyzji określających warunki, rodzaj i ilość substancji dopuszczalnych do wprowadzania do powietrza ze źródeł emisji, na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, pobór wód głębinowych oraz odprowadzanie ścieków.- Wykonywanie zestawień ilości odpadów wytwarzanych w poszczególnych wydziałach KWP w Lublinie oraz Komendach Miejskich i Powiatowych województwa lubelskiego.- Sporządzanie informacji o wyrobach zawierających azbest i przekazywanie jej do Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie.- Nadzór nad realizacją stałych umów oraz zleceń na wykonywanie usług związanych z ochroną środowiska a także prowadzenie ewidencji zawieranych umów.- Opracowywanie pisemnych sprawozdań o stanie realizacji zadań wynikających z przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska.- Sporządzanie zbiorczego zestawienia danych o rodzajach i ilości odpadów wytworzonych w KWP w Lublinie, o sposobach gospodarowania nimi oraz o instalacjach i urządzeniach służących do odzysku i unieszkodliwiania tych odpadów, które to zestawienie przekazywane jest Marszałkowi województwa.- Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przyjętym katalogiem odpadów i listą odpadów niebezpiecznych.- Analiza rynku oferentów, kierowanie zapytań ofertowych przy zakupie usług związanych z ochroną środowiska, ppoż., sporządzenie wycen, przygotowanie wniosków, sporządzenie projektów umów, prowadzenie zapytań ofertowych, sporządzanie protokołów z otwarcia, wyboru.- Sporządzanie dokumentacji oraz uczestnictwo w organizowanych wraz z Zespołem Zamówień Publicznych postępowaniach przetargowych dotyczących zakupu usług związanych z ochrona środowiska. - Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi w KWP w Lublinie oraz jednostkach podległych Policji woj. lubelskiego.- Prowadzenie spraw związanych z wycinką drzew w KWP w Lublinie.- Wystawianie faktur dla firm zewnętrznych za odbiór odpadów.- Bieżąca archiwizacja dokumentów spraw załatwionych.- Wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach zadań Sekcji Administracyjno - Gospodarczej nie związanych bezpośrednio z zakresem obowiązków na stanowisku pracy.
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W LUBLINIE - 2017-10-20 - Lublin (lubelskie)

STARSZY KSIĘGOWY - do 12 000 PLN

Zapewnianie dokładnych i aktualnych informacji finansowych i zarządczych dla spółek w Grupie RicohPełnienie funkcji punktu eskalacji w zespole w przypadku bardziej złożonych problemów i raportowania oraz udzielanie bieżących wskazówek dotyczących procedur i wymagań Ricoh dla młodszych księgowychanaliza księgowa i finansowa dla różnych spółek zaleznych w ramach Grupy Ricoh (w tym wsparcie i rabaty, analiza i kontrola zapasów, VAT, analiza sprzedaży, raportowanie wydatków, uzgodnienia bilansowe, przestrzeganie kontroli SOX)Raportowanie i podawanie wyników miesięcznych dla danej jednostki zależnej po uzyskaniu zgody na lokalne OPCPO FDPełnienie roli zastepca szefa księgowsciZapewnienie szkoleń, doradztwa i wskazówek dla księgowych Reprezentowanie dzaiłu finansów w strategicznych projektach międzyregionalnych w regionie EMEA w miarę potrzebOdpowiedzialność za koordynację wkładu miesięcznych wyników w systemie Hyperion, zapewnianie ich dokładności i terminowośiWspółpraca z Ricoh South Africa (Pty) Limited , Ricoh Europe i lokalnymi FD w sprawie złożonych zapytań itp.
RICOH POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Gdańsk (pomorskie)

STARSZY WYKŁADOWCA - od 4 200 PLN

Prowadzenie zespołów wokalnych, chóru, gospel, nauczanie improwizacji wokalnej i interpretacji piosenki, realizacja scen musicalowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

obsługa komputera, prowadzenie kartotek finansowych, bieżące prace biurowe, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

MONTER ŻALUZJI - 997,4 PLN

Poznanie zasad obsługi maszyn-automatów do produkcji żaluzji oraz rolet, dokonywanie pomiarów i montażu żaluzji i rolet u klientów.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)

OPERATOR MASZYNY DO POWLEKANIA I LAMINOWANIA MATERIAŁÓW - od 1 850 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Operator maszyny do powlekania i laminowania materiałów- obsługa maszyny oraz całego procesu technologicznego powlekania i laminowania materiałów, konfekcjonowanie, przygotowanie materiału do produkcji; WYMAGANIA: wykształcenie techniczne lub wyższe odpowiednie do stanowiska, znajomość procesów powlekania laminowania materiałów
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2016-08-05 - Lubliniec (śląskie)

MONTER PROWADNIC KULKOWYCH - do 1 850 PLN

Monter prowadnic kulkowych
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Piekary Śląskie (śląskie)

STARSZY INŻYNIER OPROGRAMOWANIA - do 11 000 PLN

Zadania zawodowe:- programowanie w wybranym języku programowania;- opracowywanie zadań projektowanej aplikacji w formie algorytmów, a następnie kodowanie przy pomocy odpowiedniego języka programowania;- przygotowywanie dokumentacji technicznej do danej aplikacji.Dodatkowe zadania zawodowe:- podejmowanie działań koncepcyjnych oraz programistycznych przy tworzeniu systemów w wybranych językach, analiza wymagań podanych przez klienta, planowanie zadań i ocenianie.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)

STARSZY PORTIER - od 2 100 PLN

Bieżąca kontrola osób wchodzących do akademika, monitorowanie systemów ostrzegawczych, bieżąca współpraca z administracją oraz mieszkańcami.
AGH MIASTECZKO STUDENCKIE - 2018-08-02 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW (3/4 ETATU) - od 12,2 PLN

obsługa klienta na stacji paliw
STATOIL FUEL & RETAIL POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Bełchatów (łódzkie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA / KASJER / PODJAZDOWY - od 2 400 PLN

Pracownik sprzedawca/kasjer, bierząca obsługa klienta na stacji paliw PKN ORLEN
FIRMA SKOTI MARCIN SKOTNICKI - 2017-09-19 - Jemielnica (opolskie)

STARSZY KIEROWNIK PROCESU DS. DANYCH - od 4 657 PLN

Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. PRace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Zabierzów (małopolskie)

STARSZY ANALITYK - do 7 000 PLN

Praca operacyjna w Centre of Excellence. Badania rynku. Analiza dokumentacji, gromadzenie wiedzy z zakresu przestępczości finansowej, praca nad projketami dla klientów.
PwC Polska sp z o. o. - 2016-07-15 - Gdańsk (pomorskie)

STARSZY DORADCA KLIENTA - 600 - od 2 000 PLN

aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu klienta indywidualnego oraz biznesowego- kompleksowa obsługa w zakresie produktów kredytowych oraz depozytowych.- sprzedaż produktów bankowych: kredyty gotówkowe ,hipoteczne, firmowe, lokaty, karty, konta.- analizowanie potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu- realizacja założonych planów sprzedażowych - budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Banku
Dolnośląskie Towarzystwo Finansowe Adam Drzas - 2016-05-04 - Świdnica (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - 997,4 PLN

dbanie o czystość, ład i porządek posesji Urzędu, w tym budynku administracyjnego, tj. sprzątanie holi, korytarzy i toalet oraz wynoszenie śmieci, sprzątanie pomieszczeń biurowych w całym budynku, mycie okien, odkurzanie mebli, wykładzin, mycie podłóg, sprzątanie placu, zamiatanie, koszenie trawy, w okresie zimowym odśnieżanie itp., dopilnowanie wygaszenia świateł oraz ewentualnego wyłączenia urządzeń elektrycznych, codzienny obchód terenu Urzędu w celu sprawdzenia zabezpieczenia budynków znajdujących się na jego terenie, ze szczególnym uwzględnieniem zamknięć.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Turek (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - PRACOWNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

1. Obsługa komputerów.2. Przyjęcie towaru.3. Zamawianie towaru.4. Utrzymanie porządku, prace porządkowe.5. Rozkładanie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Łęczyca (łódzkie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY (ŻAGAŃ) - 2 000 - 3 000 PLN

Prace elewacyjne.
LUX-TOM Łukasz Pentek - 2017-09-26 - Rosin (lubuskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. INFORMATYKI - od 8 125 PLN

- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 8125 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane min 3 lata doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat MS Project, MS Server. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość oprogramowania Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 100 PLN

Pracownik produkcji - praca przy produkcji obwodów drukowanych, kontrola jakości
"HATRON"S.C. - 2018-04-17 - Kraków (małopolskie)

STARSZY RATOWNIK KIEROWCA - od 2 000 PLN

Praca w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Płocku.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej - 2017-09-15 - Płock (mazowieckie)

STARSZY KOORDYNATOR DS PRAWNYCH - od 4 400 PLN

Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże-Analiza rozwiazań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce-Projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Zabierzów (małopolskie)

STARSZY INŻYNIER OPROGRAMOWANIA - od 9 500 PLN

Prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej, ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technoligii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania, analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania, przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat