STARSZY ANALITYK Gdańsk oferta pracy PwC Polska sp z o. o.
Stanowisko: STARSZY ANALITYK
Wynagrodzenie: do 7 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca operacyjna w Centre of Excellence. Badania rynku. Analiza dokumentacji, gromadzenie wiedzy z zakresu przestępczości finansowej, praca nad projketami dla klientów.
Data publikacji: 2016-07-15
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: PwC Polska sp z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca operacyjna w Centre of Excellence. Badania rynku. Analiza dokumentacji, gromadzenie wiedzy z zakresu przestępczości finansowej, praca nad projketami dla klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY ANALITYK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk baz danych
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Data zakończenia pracy: 31.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe (handel międzynarodowy), minimum 2 letnie doświadczenie w pracy badawczej i analitycznej w międzynarodowej firmie o zasięgu globalnym, wiedza z zakresu międzynarodowej przestępczości finansowej, znajomość narzędzi badawczych i analitycznych, znajomość pakietu MS Office, umiejętność pracy na wielu projektach jednocześnie, umiejętność pracy z klientem międzynarodowymbiegła, biegła znajomość języka angielskiego i hinduskiego. Miejsce pracy: Gdańsk - Oliwa. Kontakt telefoniczny: 519 506 988, mailowy: agnieszka.golacka (at) wp.pwc.com
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: PwC Polska sp z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Armii Ludowej 14, 00-638 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Armii Ludowej
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk baz danych
Data dodania oferty pracy: 15.07.2016
Oferta pracy ważna do: 25.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
PRO-TECH SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Kielce (świętokrzyskie)
Rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu.Nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę programistyczną.Współpraca z personelem technicznym i klientami w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi, oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Kraków (małopolskie)
terminowe wykonywanie list uposażeń, dodatkowych należności żołnierzy zawodowych oraz niezawodowych.Godziny pracy 7:00-15:30
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2018-09-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za stan i ochronę dokumentów przechowywanych w kancelarii, udostępnianie i wydawanie materiałow osobom uprawnionym, zgodnie z dekretacją Komendanta 25 WOG lub osoby przez niego upoważnionej, przechowywanie pieczęci znajdujących się na wyposażeniu kancelarii zgodnie z przepisami prawa, udostępnianie i wydawanie materiałów niejawnych wyłącznie osobom uprawnionym zgodnie z " wykazem osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych", właściwe posługiwanie się sygnalizacja alarmową znajdującą się w kancelarii, terminowe rozliczanie wykonawców z powierzonych im dokumentów niejawnych
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-11-25 - Białystok (podlaskie)
- kontrola zobowiązań kredytowych klientów- kontakt z klientem portugalskojęzycznym- godziny pracy 6-14;14-22
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Łódź (łódzkie)
Utrzymywanie stałych relacji biznesowych z klientami i partnerami głównie z krajów UE oraz z INdi, bezposredni kontakt z zespołem informatycznym z Indi
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)
POMOC W PRZYGOTOWYWANIU I WYDAWANIU POSIŁKÓW, DBANIE O CZYSTOŚĆ STANOWISK PRACY W KUCHNI. Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 10-18.
FIRMA ORGANIZACYJNO-CATERINGOWO-USŁUGOWA RAFAŁ SZADZIK - 2019-02-06 - Słupsk (pomorskie)
- wykonywanie czynności kontrolnych i procesowych dotyczących zleceń klientów z najwyższą dokładnością; kontrola oraz ocena poprawności zleceń pod względem formalnym i merytorycznym; księgowanie (Maker) transakcji dla klientów Korporacyjnych w systemach bankowych oraz ich kontrolowanie/autoryzowanie (Checker) z najwyższą dokładnością (zachowanie bezbłędności) i w sposób jak najbardziej efektywny czasowo (z zachowaniem terminowości) w oparciu o Procedury Operacyjne oraz regulacje firmy; bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych, procedurach i zarządzeniach firmy; monitorowanie zleceń w obsługiwanych aplikacjach i systemach, odpowiadanie na zapytania Klientów otrzymane droga mailowa oraz w systemach operacyjnych, uzgodnienie z partnerami biznesowymi ilości otrzymanych i przeprocesowanych zleceń, kontrola EOD; stosowanie się do wymogów polityki MPP, dokonywanie i ewidencjonowanie wymaganych kontroli zgodnie z obowiązującymi procedurami (SDN, SV, formalna poprawność zlecenia, uzgodnienie ilości otrzymanych i przeprocesowanych zleceń, itp.); realizacja czynności dodatkowych oraz kontrolnych, w tym: procesu archiwizacji, kontroli clean desk ( zgodnie z polityka czystych biurek) oraz kontroli miesięcznych w ramach obsługiwanego zespołu; współpraca oraz wsparcie innych zespołów w ramach lub spoza danego Biura/Wydziału na zlecenie Przełożonego; prowadzenie komunikacji mailowej oraz telefonicznej z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w ramach realizowanego procesu; tworzenie planów szkoleń oraz aktywne szkolenie nowozatrudnionych pracowników, pomoc w przygotowaniu certyfikacji w porozumieniu z Menedżerem; koordynowanie analizy błędów procesowych oraz proponowanie i inicjowanie działań naprawczych w ramach Biura/Wydziału; koordynowanie aktualizacji/tworzenia manuali, procedur operacyjnych, map procesu, capacity planu na poziomie Biura/Wydziału; zdobywanie kompleksowej wiedzy na temat całego procesu end-to-end, w tym etapów wykraczających poza obszar obsługiwany/wykonywany przez firmy Service Center, a także procesów powiązanych; wykorzystywanie tej wiedzy do wsparcia członków zespołu, w tym: przygotowywanie prezentacji i prowadzenie szkoleń wiążących się z wystąpieniem publicznym, opracowanie formularzy i innych materiałów wspierających procesy i pracę zespołu; proponowanie oraz koordynowanie zmian zwiększających efektywność realizowanych procesów w porozumieniu z Menedżerem; proponowanie rozwiązań podnoszących poziom obsługi klienta oraz koordynowanie wdrażania zaproponowanych rozwiązań w porozumieniu z Menedżerem; identyfikacja oraz eskalacja zdefiniowanych problemów związanych z realizacja procesu, odpowiednie raportowanie ryzyk operacyjnych w przebiegu procesów end-to-end i przygotowywanie propozycji działań zapobiegawczych bądź minimalizujących ryzyko, inicjowanie zmian po stronie partnerów biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności produktu/procesu end-to-end, wpływanie na zmiany w procesach po stronie partnerów biznesowych; koordynowanie projektów oraz testów aplikacji w tym: udział w telekonferencjach, w testach aplikacji, weryfikacja dokumentacji projektowej, dokonanie oceny ryzyka związanego z implementacją zmiany, angażowanie innych obszarów w celu realizacji tych zadań. Akceptowanie we współpracy ze Specjalistami oraz Menedżerem wszystkich zmian zgłoszonych w ramach projektu; wspieranie przełożonego w zakresie organizacji pracy zespołu oraz praca nad eliminowaniem działań skutkujących wydłużonym czasem procesowania zleceń otrzymanych do klientów; udział w rozwiazywaniu reklamacji Klientów, analiza przyczyny reklamacji oraz udział we wdrożeniu działań naprawczych w porozumieniu z Menedżerem; wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego w ramach zadań wynikających z zajmowanego stanowiska; wsparcie przełożonego w przygotowaniach do audytu, kontroli wewnętrznych/zewnętrznych, przeglądów procesów oraz reprezentowanie zespołu w rozmowach z audytorami/kontrolerami; przestrzeganie wartości O&T w realizacji bieżących obowiązków oraz podczas komunikacji z współpracownikami lub Klientami wewnętrznymi. Udział w przeglądach procesów oraz w kontrolach wewnętrznych w ramach i poza własnym Biurem/Wydziałem; adresowanie potrzeb szkoleniowych w ramach własnego Biura/Wydziału oraz dla partnerów biznesowych. Przygotowanie materiałów i prezentacja szkolenia; przygotowywanie prezentacji na poziomie Wydziału/Biura, wystąpienia publiczne; dzienne monitorowanie kont Nostro, wyjaśnianie i zamykanie pozycji otwartych na kontach Nostro przypisanych do departamentu Reklamacji; rozwiązywanie reklamacji Klientów, analiza przyczyny reklamacji oraz wdrożenie działań naprawczych w porozumieniu z Przełożonym.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wfg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Zduńska Wola (łódzkie)
Opracowanie przedmiarów, robót i kosztorysów inwestorskich. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30.
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH) - 2018-07-30 - Balice (małopolskie)
•Prowadzenie dokumentacji pracowników z Ukrainy i Białorusi•prowadzenie korespondencji z partnerami zagranicznym (Ukraina, Białoruś)•planowanie strategii rekrutacyjnej przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy•tłumaczenie profilu kandydata z języka ukraińskiego lub rosyjskiego na język polski•przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy Pracownik będzie zatrudniony na własne potrzeby kadrowe agencji zatrudnienia
PERSONALPILOT SP Z O.O - 2019-01-03 - Węgrzce (małopolskie)
Sortowanie surowców, o stanowisko mogą ubiegać się osoby niepełnosprawne. Praca w Czechowicach-Dziedzicach na jedną zmianę w godz. 6-14. Możliwość pracy na drugą zmianę w godz. 14.00-22.00 od poniedziałku do piątku (możliwe również weekendy).
GRUPA S.O.S. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Prace administracyjno-biurowe na terenie administrowanych wspólnot mieszkaniowych.
MENADŻER mgr inż. Zdzisław Sadowski - 2017-09-29 - Łazy (śląskie)
uzgodnienia kont bilansowych jednostki odpowiedzialnej oraz wewnątrz grupowe potwierdzenia sald, przygotowanie rezerw do zaksięgowania, przedpłat, księgowanie transakcji bankowych, zaawansowane sprawdzanie bilansu oraz rachunku zysków i strat pod kątem błedów, pominięć i niezgodności, kontrola zgodności dokumentacji Sarbanes-Oxly z definicją kontroli dostarczoną przez klienta, przygotowanie i realizacja audytów procesów biznesowych i narzędzi kontroli dla podległych jednostek audytu sprawozdań finansowych na zyczenie klienta
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Kraków (małopolskie)
.
P.H.U "MOTO - FILTR" Hanna Pawińska - 2019-04-01 - Gostyń (wielkopolskie)
prace porządkowe wokół posesji mi.in cięcie drzewa, rozbiórka budynku
Gospodarstwo Rolne Bartłomiej Kraszewski - 2018-03-24 - Frednowy (warmińsko-mazurskie)
Wydawanie opinii i raportów związanych z procedurami związanymi z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy. Zbieranie informacji o klientach takich jak: struktura firmy czy dane adresowane. Ustalenie właściwych właścicieli, negatywnych informacji na temat firmy czy też kierownictwa firmy weryfikacja list sankcyjnych. Weryfikacja formularzy związanych z procesem FATCA. Monitoring transakcji klienta banku pod względem nielegalnych działalności.
PwC Polska Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Gdańsk (pomorskie)
rowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej INFrastruktury informatycznej, ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania, analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania,
EPAM Systems Poland - 2017-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
- organizowanie procesu sprzedaży w branży technologii teleinformatycznych- praca w zespole arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Łódź (łódzkie)
Ocena modeli biznesowych, kontrola finansowa wszystkich transakcji klienta, bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Łódź (łódzkie)
PRACA DYDAKTYCZNO-OPIEKUŃCZA W PRZEDSZKOLU
CENTRUM KSZTAŁCENIA EUROPEJSKIEGO "WIEDZA" - 2016-10-24 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie dokumentów pod względem formalnym
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-06-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Dostarczenie oprogramowania dla towarzystw ubezpieczeniowych (klientów firmy). Pisanie programów i tworzenie aplikacji internetowych dla urządzeń mobilnych, które przyczynią się do rozwoju działalności towarzystw ubezpieczeniowych. Poprawa komfortu użytkowania aplikacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Kraków (małopolskie)
Firma poszukuje osoby odpowiedzialnej za rozwój bezpieczeństwa IT w NC-Spectrum i tworzenie centrum operacji bezpieczeństwa (SOC). Do zadań będzie należeć m.in.:- opracowanie rozwiązań dla sieci sensorowych- nadzór, analiza i zarządzanie wydarzeniami- usprawnienie i integracja nowych rozwiązań- instalacja i konfiguracja systemu IDS- inne zadania, jeśli to konieczneWYMAGANIAWykształcenie:Wykształcenie techniczne - bezpieczeństwo sieci ITDoświadczenie zawodowe: Wymagane zorientowanie na branżę IT w szczególności w zapewnieniu bezpieczeństwa sieci IT, profesjonalną obsługę i rozwiązywanie problemów, doświadczenie w samodzielnej pracy, podjęcie odpowiedzialności.Kwalifikacje:Prawo jazdy kat. BPosiadanie / ukończenie jednego lub kilku z następujących szkoleń / certyfikatów: SANS: GCFW, GCIA, GCUX i CISSP, CISA.Znajomość języków: Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.Znajomość j. norweskiego będzie dodatkowym atutem
NC-Spectrum - 2016-12-30 - Norwegia (Norwegia)
Monitorowanie, koordynowanie i uczestniczenie w przygotowaniu sprawozdań finansowych US GAAP i wsparcie rynku Finansów wraz z przygotowaniem celów budżetowych aby ułatwienić osiągnięcie celów firmy- Przeprowadzanie sprawdzonych procesów weryfikacji, aby zapewnić kompletność i dokładność zapisów księgowych oraz ich klasyfikacjęzgodnie z amerykańskim GAAP i standardami rachunkowości PMI.Koordynowanie comiesięcznego zamknięcia, aby zapewnić kompletność procesu zamknięcia na koniec okresu poprzez weryfikację i analizęraportów trendów, przegląd i zakończenie analizy konta, ustalanie i rejestracja koniecznych rozliczeń międzyokresowych. Spełnianie wymagań dotyczących sprawozdawczości finansowej (ramy kontroli SOX).- Pozostanie na bieżąco z oddziałami firmy, aby ocenić i poprawnie odzwierciedlić ich wpływ na sprawozdania finansowe.Koordynowaniegromadzenia danych i przygotowywanie dokładnych budżetów na kosztówogólne (MBBF, G&A, R&D), innych dochodów / wydatków i prognoz bilansu obejmujących PMI, regionalne i rynkowe wskaźniki KPI iinstrukcje. Przesyłanie przygotowanych danych do odpowiednich systemów (tj. GMRB, SAP). Przeprowadzanie przeglądu kontroli budżetu,aby w porę zidentyfikować odchylenia od ustalonych celów.Przeprowadzanie analizy w celu wsparcia przygotowania, przeglądu i przedłożenia raportów (np. GSPSrep, GSPR) w celu zapewnieniapodmiotom stowarzyszonym, zarządzającym regionem UE i PMIaktualnych informacji na temat osiągania celów finansowych.- Utrzymanie efektywnej komunikacji z partnerami na rynkach, w regionieUE, w CoE i zespołach FSC, aby zapewnić prawidłowe i terminowe odzwierciedlanie działalności biznesowej w zapisach księgowych, wysoką jakość raportowania, dokładność prognozowania i skuteczną kontrolębudżetu.- Pogłębianie wiedzy z zakresu US GAAP oraz znajomości standardów rachunkowości PMI, metodologii prognozowania i narzędzizapewniających wysoką jakość sprawozdawczości finansowej orazzapewniającą dokładną i terminową analizę wyników biznesowych.- Aktywne uczestnictwo w projektach usprawniających, we wdrażaniu najlepszych praktyk i optymalnych narzędzi do poprawy efektywności zadań realizowanych przez Zespół Kontroli Finansowej.
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na stronie internetowej: http://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/23100,GRUPA-STANOWISK-POMOCNICZYCH-ROBOTNICZYCH-I-OBSLUGI.html
BIESZCZADZKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ W P-ŚLU - 2017-09-05 - Przemyśl (podkarpackie)
wykształcenie min. zawodowe, min. 6-miesięcy doświadeczenia, niekaralność
BETA SECURITY SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Główne obowiązki na stanowisku pracy: -pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentowanie inwestora (Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej) na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz dwóch jednostek organizacyjnych Straży Granicznej: Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej, Centrum Szkolenia Straży Granicznej, -dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych celem oceny ich stanu technicznego, określanie przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzanie obiektu do stanu pożądanego,-sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysów z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury celem określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. Dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów, analizowanie i dokonywanie obliczeń,-sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia, założeń funkcjonalno-użytkowych, programów funkcjonalno-użytkowych, na potrzeby wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych, -branie udziału w przygotowywaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,-prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług oraz z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Straży Granicznej celem zachowania ciągłości i prawidłowości realizacji zadań,-uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych oraz usług celem sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia,-uczestniczenie w pracach komisji przetargowych celem zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-04-12 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
służba BHP
JASAM Sp. z o.o. - 2017-04-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, eksponowanie asortymentu, obsługa kasy fiskalnej
Sklep Ogólnospożywczy "BASIA" - 2016-06-28 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)