STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA W DOA K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA W DOA K/M

Wynagrodzenie: od 3 450,94 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2020-01-15

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 450,94 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA W DOA K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 450,94 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: prawo, administracja, budownictwo lub pokrewne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo budowlane

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
#EGŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora ds. orzecznictwa w Departamencie Orzecznictwa Administracji Architektoniczno-Budowlanej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toalet a przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - rozpatrywanie odwołań, zażaleń oraz wniosków składanych w I instancji oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie spraw dotyczących rozstrzygnięć organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień, - przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, - obsługiwanie systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami, - kompletowanie i porządkowanie akt sprawy, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, - przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz udzielenia wyjaśnień. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne albo wyższe techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, umiejętność stosowania prawa w praktyce, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 30.01.2020 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DOA nr ogłoszenia 59673 Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadz enia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 59673 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce: "Pracuj z nami"Bliższe informacje dostępne są pod numerem telefonu: 22 661 94 66

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 17.01.2020

Oferta pracy ważna do: 30.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?595b1490830439473c0194f1538580c7

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PIERWSZEGO KONTAKTU - od 20 PLN

Praca przy projekcie trwającym do końca 2017 rokudo uzgodnienia godziny pracy : poniedziałek 13.00-20.00wtorek-czwartek: 14.00-17.00piątek - wolnysobota : 9.00-13.00 ( co druga)
STOWARZYSZENIE NOWY HORYZONT - 2017-06-08 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK STACJI PALIW - od 2 200 PLN

obsługa stacji paliw
Beata JACKIEWICZ - 2017-04-25 - Świerkówki (wielkopolskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI - od 4 500 PLN

Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów, nadzorowanie spłat zobowiązań, kontakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym)
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Łódź (łódzkie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 300 PLN

Obsługa Klienta na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, dbałość o prawidłową jakość ekspozycji towarów, dbałość o czystość na sali sprzedaży.
H 500 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością G 570 S.K.A. - 2019-02-15 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - do 13 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie zawodowe; dokładność; pedantyczne podejście do życia; sprzątanie domków, mieszkań prywatnych, klatek schodowych; umowa zlecenie; praca na terenie Gliwic
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Gliwice (śląskie)

BIOMASAŻYSTA - do 1 125 PLN

wykonywanie zabiegów masażu energetycznego w celu relaksacyjnym, profilaktycznym i poprawy ogólnego stanu zdrowia
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Kraków (małopolskie)

KIEROWCA - KONWOJENT - od 2 400 PLN

Dostawa i rozladunek pieczywa. Praca w godz. 2.00-10.00
CUKIERNIA JAGIEŁŁO s.c. Maria, Bolesław, Radomir Jagiełło - 2017-06-06 - Oprzężów (łódzkie)

STARSZY REFERENT UBEZPIECZEŃ - od 2 200 PLN

http://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/or-w-olsztynie/
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

FRYZJER - od 3 500 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-12-23 - Radom (mazowieckie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Praca na stanowisku kasjera-sprzedawcy w markecie
kontakt przez OHP - 2016-02-01 - Słupca (wielkopolskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY NA DZIALE MIĘSO, WĘDLINY - od 14,7 PLN

Obsługa klientów na dziale mięso-wędliny, wykładanie towarów na półkach w sklepie, kontrolowanie terminów ważności towarów. Drobne czynności porządkowe.
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Siedlce (mazowieckie)

ZDUN/CERAMIK - od 1 850 PLN

wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie w pracy przy wykończeniach wnętrz, prawo jazdy kat. B. talent manualnyprodukcja kafli w zakresie formowania, szkliwienia, wypału
MACIEJ BURDZY PRACOWNIA ZDUŃSKO-CERAMICZNA - 2016-04-14 - Zduny (wielkopolskie)

STARSZY REFERENT D/S PŁAC - od 1 050 PLN

naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, ekwiwalentów, dokonywanie potrąceń od wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji dla ZUS, prowadzenie inwentaryzacji, prowadzenie archiwum
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych Lubsko - 2018-03-29 - Lubsko (lubuskie)

SPRZEDAWCA - 1 033,7 PLN

Układanie i metkowanie towaru, pomoc przy wyborze towaru, obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminala, wypisywanie faktur
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Suwałki (podlaskie)

SPRZEDAWCA INTERNETOWY - od 2 600 PLN

obsługi klientów – mailowo, telefonicznie oraz za pośrednictwem portali społecznościowych, umiejętności budowania relacji z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy, przygotowywania opisów produktów i aktualizowanie ofert dostępnych dla klientów, obsługi zamówień oraz wsparcie procesów związanych z realizacją zamówień, współpraca z chińskim kierownictwem firmy
kontakt przez PUP - 2020-07-22 - Piaseczno (mazowieckie)

STARSZY SPECJALISTA DS. ENERGII ELEKTRYCZNEJ (KONTROLA) K/M - od 3 200 PLN

1) Wykonywanie kontroli prowadzenia gospodarki paliwami i energią w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi ON lub przez niego nadzorowanych, w tym m. in.:- zabezpieczenia potrzeb cieplnych kompleksów wojskowych,- zgodności z przepisami naliczania i rozliczania paliw,- stanu technicznego i prowadzenia eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci cieplnych i gazowych,- energochłonności kompleksów wojskowych, - spełnienia wymagań określonych w art. 54 ust. 1 ustawy - Prawo energetyczne przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci cieplnych i gazowych.2) Kontrolowanie przestrzegania przepisów wynikających z ustawy - Prawo energetyczne w zakresie zaopatrzenia w ciepło i gaz kompleksów wojskowych, w tym:- zgodności zawartych umów z obowiązującymi przepisami,- optymalizacji doboru taryf i mocy zamówionych ciepła i umownych gazu,- stosowania przez przedsiębiorstwa energetyczne stawek opłat zawartych w taryfach dla energii cieplnej i gazu,- parametrów jakościowych dostaw i obsługi odbiorców w zakresie obrotu paliwami i energią.3) Wydawanie w trakcie kontroli poleceń natychmiastowego wyłączenia z eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych, w przypadku stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa obsługi lub otoczenia.4) Informowanie Kierownika Zespołu Kontroli o stwierdzonych nieprawidłowościach kwalifikujących do okresowego lub trwałego wycofania z eksploatacji określonych urządzeń i instalacji cieplnych i gazowych w celu zapobieżenia:- zagrożeniom bezpieczeństwa obsługi, mienia lub otoczenia,- nieuzasadnionemu zużywaniu paliw i energii,- zagrożeniom wystąpienia awarii lub pożaru.5) Wykonywanie oceny energetycznej obiektów wojskowych i urządzeń grzewczych z wykorzystaniem kamery termowizyjnej i analizatora procesu spalania w kotłach grzewczych.6) Przygotowywanie opinii opracowań technicznych (programów, koncepcji, audytów, bilansów energetycznych itp.) w zakresie energetyki cieplnej i gazu (w tym weryfikowanie optymalnych wariantów modernizacji), dla zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych w kompleksach wojskowych.7) Przygotowywanie zbiorczych danych, analiz i wniosków do okresowych informacji z działalności zespołu kontroli, ze szczególnym uwzględnieniem: stanu bezpieczeństwa eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci cieplnych i gazowych, stosownie do wymogów zawartych w przepisach, instrukcjach eksploatacji i normach oraz zasad wiedzy technicznej bezpieczeństwa energetycznego i poprawy efektywności energetycznej kompleksów wojskowych, racjonalizacji ponoszonych kosztów inwestycyjnych i eksploatacyjnych w obszarze energetyki cieplnej.8) Prowadzenie doradztwa technicznego i ekonomicznego oraz popularyzacja zasad racjonalnego i oszczędnego gospodarowania paliwami i energią cieplną, o których mowa w art. 51 ustawy - Prawo energetyczne.
Wojskowa Inspekcja Gospodarki Energetycznej JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3964 - 2019-03-25 - Warszawa (mazowieckie)

OPERATOR ŁADOWARKI - od 1 850 PLN

wykonywanie prac ziemnych, rozładunek materiałów
Dachy Pokrycia-Usługi Hurtownia Eugeniusz Zieliński - 2016-10-03 - Lubsko (lubuskie)

STARSZY REFERENT/SPECJALISTA/GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI K/M - 2 500 - 4 400 PLN

udział w opracowywaniu planów związanych z funkcjonowaniem GBPiZS, udział w Zespołach i Komisjach powoływanych w GBPiZS, realizacja zadań mających na celu przygotowanie oświadczenia o stanie kontroli zarządczej, organizacja i obsługa konferencji i spotkań organizowanych przez GBPiZS, wsparcie administracyjne w zakresie działań promocyjnych, przestrzeganie terminów przeglądu sprzętów technicznych wymaganych przepisami prawa, zapewnienie szybkiego serwisu i naprawy zepsutego sprzętu, obsługa i opisywanie faktur za usługi świadczone dla Biblioteki (obsługa prawna, telefoniczna, informatyczna, transportowa), kontrola realizacji warunków umów z dostawcami usług świadczonych dla GBPiZS, przygotowywanie projektów pism wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie umów związanych z funkcjonowaniem administracyjnym Biblioteki. oraz ich realizacją, zapewnienie zaopatrzenia dla Biblioteki, w tym: ustalanie zapotrzebowania poszczególnych komórek organizacyjnych Biblioteki, dokonywanie zakupów zgodnie z procedurami zamówień publicznych, archiwizacja prowadzonej dokumentacji, zapewnienie warunków do sprawnego funkcjonowania Biblioteki, w tym m. in.: poprzez koordynowanie działań nad utrzymywaniem siedziby Biblioteki w należytym stanie, realizacja zaleceń pokontrolnych z zakresu BHP
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2019-02-15 - Warszawa (mazowieckie)

STARSZY SPECJALISTA DS. BHP - od 2 500 PLN

Prowadzenie dokumentacji bhp w firmie; przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych, kontrolnych; przeprowadzanie audytów wewnętrznych bhp.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Tychy (śląskie)

STARSZY EKSPERT L1 - od 9 000 PLN

-wspieranie Zespołów Zarządzania Treścią- dostarczanie ciągłych informacji zwrotnych kierownikowi działu obsługi klienta, zaopatrzenia, przetwarzania zamówień-wspieranie projektów upewniając się, że Organizacja Zakupów prowadzona jest zgodznie z najlepszymi praktykami-Współpraca ze wszystkimi stronami w celu identyfikacji i koordynowania działań związanych z ciągłym doskonaleniem procesów- zapewnianie zgodności z wytycznymi dotyczącymi zamówień i innymi standardami procesowymi- wykorzystywanie kluczowej wiedzy biznesowej w odniesieniu do kategorii odpowiedzialności
Bayer Sp. z o.o. - 2020-02-14 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA-KASJER - 2 488 - 2 775 PLN

Sprzedaż oraz wykładanie towarów z zaplecza na półki. Praca dwuzmianowa w godz. 6:00-14:30, 14:30-23:00. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą: 600 799 835.
DELISA ANNA REDER - 2017-05-22 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Obsługa klienta
BANAŚ WOJCIECH Stacja Orlen - 2017-01-04 - Dęblin (lubelskie)

SPRZĄTACZKA - 1 017,4 PLN

Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Drezdenko (lubuskie)

STARSZY ANALITYK KREDYTOWY - od 7 200 PLN

Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, zarządzanie i rozliczanie faktur, prowadzenie miesięcznych analiz kont klientów, analiza ryzyka, księgowanie zawartych transakcji
kontakt przez PUP - 2020-07-07 - Kraków (małopolskie)

OPERATOR MASZYN - od 2 800 PLN

- produkowanie wyrobów charakterystycznych dla danego odcinka produkcyjnego,- sprawowanie kontroli nad parametrami produkcyjnymi i jakościowymi,- dbanie o stabilną o płynną pracę maszyn,- modernizowanie istniejących urządzeń na linii.
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2018-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat