STARSZY EKSPERT L1 Gda艅sk oferta pracy Bayer Sp. z o.o.
Stanowisko: STARSZY EKSPERT L1
Wynagrodzenie: od 9聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: -wspieranie Zespo艂贸w Zarz膮dzania Tre艣ci膮- dostarczanie ci膮g艂ych informacji zwrotnych kierownikowi dzia艂u obs艂ugi klienta, zaopatrzenia, przetwarzania zam贸wie艅-wspieranie projekt贸w upewniaj膮c si臋, 偶e Organizacja Zakup贸w prowadzona jest zgodznie z najlepszymi praktykami-Wsp贸艂praca ze wszystkimi stronami w celu identyfikacji i koordynowania dzia艂a艅 zwi膮zanych z ci膮g艂ym doskonaleniem proces贸w- zapewnianie zgodno艣ci z wytycznymi dotycz膮cymi zam贸wie艅 i innymi standardami procesowymi- wykorzystywanie kluczowej wiedzy biznesowej w odniesieniu do kategorii odpowiedzialno艣ci
Data publikacji: 2020-02-14
Lokalizacja: Gda艅sk (pomorskie)
Pracodawca: Bayer Sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 472, 80-255 Gda艅sk, powiat: m. Gda艅sk, woj: pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
-wspieranie Zespo艂贸w Zarz膮dzania Tre艣ci膮- dostarczanie ci膮g艂ych informacji zwrotnych kierownikowi dzia艂u obs艂ugi klienta, zaopatrzenia, przetwarzania zam贸wie艅-wspieranie projekt贸w upewniaj膮c si臋, 偶e Organizacja Zakup贸w prowadzona jest zgodznie z najlepszymi praktykami-Wsp贸艂praca ze wszystkimi stronami w celu identyfikacji i koordynowania dzia艂a艅 zwi膮zanych z ci膮g艂ym doskonaleniem proces贸w- zapewnianie zgodno艣ci z wytycznymi dotycz膮cymi zam贸wie艅 i innymi standardami procesowymi- wykorzystywanie kluczowej wiedzy biznesowej w odniesieniu do kategorii odpowiedzialno艣ci
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 9聽000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: pn-pt
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: STARSZY EKSPERT L1
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Gda艅sk
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Gda艅sk
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Gda艅sk
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali specjali艣ci do spraw zarz膮dzania i organizacji
Dok艂adniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczeg贸lnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 9聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.04.2020
Data zako艅czenia pracy: 31.03.2023
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
wy偶sze (w tym licencjat), inne, kierunek: lingwistyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w pi艣mie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w pi艣mie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w pi艣mie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_3:
bia艂oruski, w mowie - C1 - zaawansowany, w pi艣mie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: OBS艁UGA MICROSOFT OFFICE
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie wy偶sze lingwistyczne, minimum roczne do艣wiadczenie, znajomo艣膰 pakietu MS Office, zaawansowana znajomo艣膰 j臋zyk贸w: bia艂oruskiego, rosyjskiego, angielskiego, niemieckiego
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Bayer Sp. z o.o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Gda艅ski Urz膮d Pracy
Adres pracodawcy:
Al. Jerozolimskie 158, 02-326 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Al. Jerozolimskie
Numer budynku pracodawcy: 158
Oferta zg艂oszona przez: Gda艅ski Urz膮d Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali specjali艣ci do spraw zarz膮dzania i organizacji
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.02.2020
Data dodania oferty pracy: 11.02.2020
Oferta pracy wa偶na do: 20.02.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 11.02.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 11.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?45e35f82c8e1aa68e6dfe93c35d5c931
Podobne oferty pracy
Zadania:1) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z bezpiecze艅stwem i higien膮 pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z ocen膮 ryzyka zawodowego na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wynik贸w bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkole艅 bhp dla pracownik贸w, sta偶yst贸w i praktykant贸w; f) opracowywanie i aktualizacja regulamin贸w dotycz膮cych bhp; g) prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydzia艂 odzie偶y roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zagadnieniami ochrony przeciwpo偶arowej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpiecze艅stwa po偶arowego; b) prowadzenie szkole艅 z zakresu ochrony ppo偶; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdze艅 organizacji oraz warunk贸w ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z obron膮 cywiln膮 w O艣rodku. 4) Bie偶膮ce 艣ledzenie przepis贸w prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokument贸w i podejmowanych dzia艂a艅. 5) Bie偶膮ce informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzaj膮cymi do usuwania tych zagro偶e艅. 6) Wsp贸艂praca ze wszystkim Dzia艂ami O艣rodka w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 7) Wsp贸艂praca z Urz臋dem Miasta, Komend膮 Powiatow膮 Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej, Powiatow膮 Stacj膮 Sanitarno Epidemiologiczn膮, Pa艅stwow膮 Inspekcj膮 Pracy w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 8) Wsp贸艂dzia艂anie z Dzia艂em Kadr w zakresie wsp贸艂pracy z lekarzem sprawuj膮cym profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮 nad pracownikami, w szczeg贸lno艣ci przy organizowaniu okresowych bada艅 lekarskich pracownik贸w. 9) Wsp贸艂praca z innymi podmiotami zewn臋trznymi w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 10) Wykonywanie innych polece艅 Dyrektora i prze艂o偶onych dotycz膮cych pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Warunki pracy:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I pi臋tro. (budynek posiada wind臋 zewn臋trzn膮 prowadz膮c膮 na parter). 2) Pierwsza umowa o prac臋 zawierana jest na czas okre艣lony. 3) Planowane zatrudnienie : czerwiec 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpiecze艅stwa i higieny pracy zwi膮zana jest z prac膮 przy komputerze poni偶ej 4 h. Praca wi膮偶e si臋 z przemieszczaniem si臋 po budynku O艣rodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszaniem si臋 pomi臋dzy pozosta艂ymi budynkami O艣rodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Sk艂odowskiej, Ocickiej, Rze藕niczej, Londzina. Wymagania niezb臋dne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrze偶eniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorz膮dowych; 2) Pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe; 4) Spe艂nianie wymaga艅 kwalifikacyjnych okre艣lonych w Rozporz膮dzeniu Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy. W my艣l rozporz膮dzenia pracownik s艂u偶by BHP mo偶e by膰 zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpiecze艅stwa i higieny pracy, je偶eli posiada co najmniej zaw贸d technika bezpiecze艅stwai higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni sta偶 pracy w s艂u偶bie BHP lub posiada wy偶sze wykszta艂cenie o kierunku lub specjalno艣ci w zakresie bezpiecze艅stwa i higieny pracy, lub posiada uko艅czone studia podyplomowe w zakresie bezpiecze艅stwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomo艣膰 regulacji prawnych w szczeg贸lno艣ci: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Pa艅stwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o spo艂ecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 pa藕dziernika 2002 r. o ubezpieczeniu spo艂ecznym z tytu艂u wypadk贸w przy pracy i chor贸b zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpo偶arowej, Rozporz膮dzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 wrze艣nia 1997 r. w sprawie og贸lnych przepis贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy, Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy;7) Obs艂uga komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomo艣膰 ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecno艣膰 pracownika w siedzibie O艣rodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawc臋, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Do艣wiadczenie w pracy w jednostkach samorz膮dowych, bud偶etowych, w O艣rodku Pomocy Spo艂ecznej; 2) Samodzielno艣膰, umiej臋tno艣膰 logicznego my艣lenia, odporno艣膰 na sytuacje stresowe, dyspozycyjno艣膰, zaanga偶owanie, ch臋膰 podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowo艣膰 do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-06-06 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Wytwarzanie oprogramowania w oparciu o j臋zyk JAVA 8, zbieranie wymaga艅 od biznesu, wsparcie biznesu w rozwi膮zywaniu problem贸w, dbanie o jako艣膰 i aktualizowanie dokumentacji technicznej.
NORDEA BANK AB SP脫艁KA AKCYJNA ODDZIA艁 W POLSCE - 2017-07-07 - Gda艅sk (pomorskie)
-Obs艂uga dokument贸w zwi膮zanych z akredytyw膮-Wprowadzanie danych i tworzenie dokumentacji oraz weryfikacja i autoryzacja transakcji-Prowadzenie korespondencji z bankami i instytucjami po艣rednicz膮cymi -Ocena proces贸w pod wzgl臋dem ryzyka-Pracownicy kontaktuj膮 z klientami angloj臋zycznymi i rosyjskoj臋zycznymi, st膮d wymaganie znajomo艣ci j臋zyk贸w obcych.
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Miesi臋czna i kwartalna analiza finansowa i wynik贸w dla zespo艂贸w ds. Przyw贸dztwa i relacji z inwestorami, 艂膮cz膮ca wewn臋trzn膮 ocen臋 z ujawnieniem na rynku zewn臋trznym.- Odpowiedzialnosc za kwartalnych ostatnich szacunk贸w dotycz膮cych wydobycia i prognozy wynik贸w dzia艂alno艣ci (zar贸wno finansowych, jak i operacyjnych).- Praca z zespo艂ami biznesowymi w ca艂ym portfelu Shell w celu wyja艣nienia kwestii i wp艂ywu na wszystkie du偶e projekty.- Aktywna rola w ci膮g艂ym doskonaleniu proces贸w zarz膮dzania wydajno艣ci膮 i raportowania oraz wdra偶anie polityki w obszarze Upstream, w tym rozw贸j wizji MI i zwi膮zanego z ni膮 podej艣cia do system贸w i wykorzystywania danych.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Krak贸w (ma艂opolskie)
obs艂uga klienta
Przedsi臋biorstwo Dremex - 2019-02-06 - Zdzieszowice (opolskie)
pakowanie obuwia
POLLUX ACCOUNTANT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-01-25 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
pomoc przy wypieku ciast
Piekarnia "Grze艣" Marcin Tyra艂a - 2016-11-25 - Krzepice (艣l膮skie)
G艂贸wne obowi膮zki:- analizowanie i por贸wnywanie tre艣ci o艣wiadcze艅 maj膮tkowych oraz za艂膮czonych kopii zezna艅 o wysoko艣ci osi膮gni臋tego dochodu (PIT) z tre艣ci膮 uprzednio z艂o偶onych o艣wiadcze艅 maj膮tkowych sk艂adanych przez w贸jt贸w, burmistrz贸w, prezydent贸w, przewodnicz膮cych rad gmin, starost贸w, przewodnicz膮cych rad powiat贸w, marsza艂ka wojew贸dztwa oraz przewodnicz膮cego sejmiku wojew贸dztwa Wojewodzie Kujawsko-Pomorskiemu w celu spe艂nienia wymog贸w ustawowych- przekazywanie w艂a艣ciwej radzie, sejmikowi wojew贸dztwa informacji o osobach, kt贸re nie z艂o偶y艂y o艣wiadcze艅 maj膮tkowych lub z艂o偶y艂y je po terminie oraz o nieprawid艂owo艣ciach stwierdzonych w analizowanych o艣wiadczeniach maj膮tkowych wraz z ich opisem i wskazaniem os贸b, kt贸re z艂o偶y艂y nieprawid艂owe o艣wiadczenia w celu egzekwowania obowi膮zku sk艂adania o艣wiadcze艅 maj膮tkowych od os贸b do tego zobowi膮zanych i ich poprawno艣ci merytorycznej- przekazywanie 1 egzemplarza o艣wiadczenia maj膮tkowego urz臋dowi skarbowemu w艂a艣ciwemu ze wzgl臋du na miejsce zamieszkania osoby sk艂adaj膮cej takie o艣wiadczenia w celu dope艂nienia obowi膮zku informacyjnego w stosunku do tego urz臋du- przekazywanie w贸jtowi (burmistrzowi, prezydentowi) staro艣cie, marsza艂kowi kopii o艣wiadcze艅 maj膮tkowych z艂o偶onych Wojewodzie Kujawsko-Pomorskiemu w celu zapewnienia obywatelom RP realizacji ich uprawnie艅 w zakresie dost臋pu do informacji publicznej- wyst臋powanie do dyrektora urz臋du kontroli skarbowej w艂a艣ciwego ze wzgl臋du na miejsce zamieszkania osoby sk艂adaj膮cej o艣wiadczenie z wnioskiem o kontrol臋 o艣wiadczenia maj膮tkowego w przypadku podejrzenia, 偶e osoba sk艂adaj膮ca o艣wiadczenie poda艂a w nim nieprawd臋 lub zatai艂a prawd臋 w celu przeprowadzenia post臋powania kontrolnego- przyjmowanie i przechowywanie o艣wiadcze艅 maj膮tkowych sk艂adanych przez w贸jt贸w, burmistrz贸w, prezydent贸w, przewodnicz膮cych rad gmin, starost贸w, przewodnicz膮cych rad powiat贸w, Marsza艂ka Wojew贸dztwa oraz Przewodnicz膮cego Sejmiku Wojewodzie Kujawsko-Pomorskiemu w celu spe艂nienia wymog贸w ustawowych- rejestrowanie, przechowywanie i analizowanie o艣wiadcze艅 maj膮tkowych sk艂adanych Wojewodzie Kujawsko-Pomorskiemu przez kierownik贸w jednostek rz膮dowej administracji zespolonej oraz ich zast臋pc贸w w celu spe艂nienia wymog贸w ustawowych Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej; zagro偶enie korupcj膮.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 pi臋trze w pokoju biurowym (budynek A, wej艣cie od ul. Jagiello艅skiej 3 nie posiada podjazdu dla os贸b niepe艂nosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych na parterze). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obs艂uga programu p艂atnik, Vulcan oraz systemu bankowo艣ci komputerowej; rozliczanie faktur, p艂ac
M艂odzie偶owy O艣rodek Wychowawczy w 艁ob偶enicy - 2017-03-21 - 艁ob偶enica (wielkopolskie)
Przygotowywanie i przeprowadzanie post臋powa艅 i udzielenie zam贸wienia publicznego. Wsp贸艂praca przy opracowywaniu plan贸w. Kompletowanie dokumentacji w zakresie poszczeg贸lnych zam贸wie艅.
26 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-08-30 - Zegrze (mazowieckie)
Samodzielne przygotowywanie potraw, pomaganie przy organizacji imprez okoliczno艣ciowych, dbanie o czysto艣膰 stanowiska pracy. Praca w systemie na 2 dni pracy 2 dni wolne w godzinach od 12.00 do 22.00.Data zatrudnienia: sierpie艅 2018.
VENEZIA Marcin Datko - 2018-07-23 - Zabrze (艣l膮skie)
kierowanie i nadzorowanie rozwoju aplikacji dla stron internetowych.prowadzenie zespo艂u projektowego.kontrola jako艣ci w projektach rozwojowych.komunikacja z klientem i zespo艂em projektowym.
Actiris International Brussels - 2017-12-04 - Belgia (Belgia)
Przygotowanie 艣niada艅 w formie bufetu (dania ciep艂e i zimne). Praca 5 dni w tygodniu (pon.-niedz.) w godz. 6-14. Praca na ul. 艁obzowskiej lub ul. Krakowskiej. Wynagrodzenie 2560-2800 z艂 brutto na okresie pr贸bnym (w zale偶no艣ci od do艣wiadczenia).
HTI Sp. z o.o. - 2018-09-25 - Krak贸w (ma艂opolskie)
-prowadzenie zaj臋膰 dydaktycznych z zakresu prawa krajowego i Unii Europejskiej oraz procedur dochodzeniowo-艣ledczych,-przygotowywanie, aktualizowanie, gromadzenie materia艂贸w i pomocy dydaktycznych,-organizowanie, uczestniczenie w spotkaniach, sympozjach, konferencjach oraz innych formach wymiany do艣wiadcze艅 naukowych i dydaktycznych,-uczestniczenie w pracach zespo艂贸w w szczeg贸lno艣ci do opracowywania program贸w szkole艅.
Centrum Szkolenia Stra偶y Granicznej w K臋trzynie - 2017-08-31 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)
sporz膮dzanie potraw kuchni wietnamskiej wed艂ug oryginalnych receptur od surowca do gotowego produktu
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
ochrona terenu obiektu biurowego
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-US艁UGOWE "SPECJA艁" Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Bia艂ystok (podlaskie)
Wykonywanie prac porz膮dkowych w poci膮gach pasa偶erskich w Bielsku-Bia艂ej. Proponowane wynagrodzenie brutto: 9-10 z艂/godz.
IMPEL CLEANING Sp.z o.o. - 2015-12-16 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
przew贸z mi臋dzynarodowy towar贸w po trasie Europa - Turcja - Irak
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Bia艂a Podlaska (lubelskie)
MARKETING, REKLAMA, PROWADZENIE SOCIAL MEDI脫W, INSPIROWANIE I NADZOROWANIE ZESPO艁U
HURT-DETAL HALINA OGONOWSKA - 2018-01-08 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
Konwersja, modelowanie excelowych plik贸w przeznaczonych do u偶ytku w instytucjach finansowych o zdywersyfikowanym profilu.Praca w mi臋dzynarodowym 艣rodowisku w艂膮czaj膮c strategicznych klient贸w z obszaru rosyjskoj臋zycznego oraz og贸lna znajomo艣膰 funkcjonowania rynk贸w wschodnioeuropejskich.
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie serwis贸w naprawczych motoreduktor贸w, silnik贸w elektrycznych i sprz臋gie艂 zar贸wno w warsztacie firmy jak i na obiektach przemys艂owych w ca艂ej Polsce, dokumentowanie przeprowadzonych serwis贸w, monta偶 nowych motoreduktor贸w zgodnie ze specyfikacj膮 klienta, monta偶 opcji dodatkowych i modyfikacje silnik贸w elektrycznych.
STERNET Sp. z o.o. - 2019-06-05 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
obr贸bka i monta偶 obudowy do telewizor贸w
"ExiWork" Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2016-09-15 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
G艂贸wne zadania i obowi膮zki obejmuj膮 (ale nie s膮 ograniczone do): - Obs艂uga najwi臋kszych klient贸w w zakresie otwar膰 kont i obs艂udze rachunk贸w - Wspieranie proces贸w pre-implementacyjnych, uczestniczenie w spotkaniach ingeruj膮cych wsp贸艂prac臋 - Doradzanie i pomoc klientowi w zakresie dokumentacji dt kont z uwzgl臋dnieniem lokalnych i globalnych wymaga艅 - Procesowanie zlece艅 od klient贸w z zakresu otwar膰 rachunk贸w oraz zmian na rachunkach - Uczestniczenie w regularnych telekonferencjach z klientami, w celu aktualizacji procesu oraz dostarczenia wskaz贸wek, uwag dotycz膮cych dokumentacji do kont - Wsp贸艂praca z Account Managerami/Relationship Managerami w ca艂ej EMEA oraz innych regionalnych hubach - Aktualizowanie dokumentacji i przetwarzanie baz danych wed艂ug jasno okre艣lonych procedur - Funkcjonowanie jako pierwszy punkt kontaktu dla klienta - Archiwizowanie dokumentacji po zako艅czeniu procesowania otwarcia konta / konfiguracji produktu / obs艂ugi technicznej - Dostarczanie odpowiedzi na wszystkie zapytania w ramach ram czasowych SLA - Budowanie relacji wok贸艂 sieci oddzia艂贸w EMEA, inicjowanie zmian, kt贸re uznano za odpowiednie w celu usprawnienia procesu - Podnoszenie jako艣ci obs艂ugi klienta oraz utrzymywanie wysokiego poziomu zadowolenia klienta.
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
noszenie cegie艂 i zaprawy murarskiej na budowie, wykonywanie prac pomocniczych przy wykonywaniu szalowa艅 i rusztowa艅, miejsce wykonywania pracy UE
kontakt przez PUP - 2019-11-20 - Krak贸w (ma艂opolskie)
.
Komenda Sto艂eczna Policji - 2020-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie i wydawanie towar贸w
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Katowice (艣l膮skie)
Pakowanie produkt贸w do karton贸w- lod贸w, obs艂uga maszyn, dba艂o艣膰 o bezpiecze艅stwo i jako艣膰 pracy. Praca na trzy zmiany od godziny 6,00 do godz.14,00 od 14,00 do 22,00 i od 22,00 do 6,00 . Miejsce pracy Banino . Kontakt na e-mail Poland.Rekrutacja-Banino (at) unilever.com (pro艣ba o dopisek na e-mail je偶eli osoby b臋d膮 zarejestrowane w Urz臋dzie Pracy).
Unilever Polska sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2015-12-11 - Banino (pomorskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- sporz膮dzanie prognozy wydatk贸w na kolejne trzy miesi膮ce oraz sporz膮dzanie zbiorczych, miesi臋cznych zapotrzebowa艅 na 艣rodki bud偶etowe sk艂adane przez kom贸rki merytoryczne- uzgadnianie stanu 艣rodk贸w finansowych przekazywanych przez dysponenta I stopnia na rachunek bankowy wydatk贸w z zrealizowanymi przelewami, zapotrzebowaniami i uruchomieniami- sporz膮dzanie dodatkowych zapotrzebowa艅 na 艣rodki finansowe na dan膮 dekad臋 miesi膮ca oraz dokonywanie analizy p艂ynno艣ci zam贸wionych na dany dzie艅 i miesi膮c 艣rodk贸w finansowych - dekretowanie, numerowanie oraz ksi臋gowanie zgodnie z przyj臋tym dla urz臋du planem kont oraz klasyfikacj膮 bud偶etow膮- analizowanie zapis贸w ksi臋gowych na poszczeg贸lnych kontach w powi膮zaniu z klasyfikacj膮 bud偶etow膮 i zadaniow膮- dekretowanie, numerowanie oraz ksi臋gowanie decyzji finansowych Wojewody oraz Dyrektora Generalnego- monitorowanie wykonania Planu finansowego we wszystkich rozdzia艂ach- obs艂uga systemu Informatycznego do Obs艂ugi Bud偶etu Pa艅stwa TREZOR.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wej艣cie od ul. Jagiello艅skiej 3 nie posiada podjazdu dla os贸b niepe艂nosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych na parterze). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2017-11-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie i przeprowadzanie analiz fizycznych i analiz awarii baterii litowo-jonowych. Przygotowywanie raport贸w zwi膮zanych z defektami baterii litowo-jonowych. Przygotowywanie procedur, waldacji metod i sprz臋tu. Zbieranie i analizowanie danych testowych, tworzenie raport贸w 8D. 艢cis艂a wsp贸艂praca z zespo艂ami ds. Rozwoju, testowania i obs艂ugi klienta. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Biskupice Podg贸rne (dolno艣l膮skie)
sprzeda偶 truskawek w miejscach wyznaczonych
Gospodarstwo Rolne Tomasz i Karolina Cupia艂 - 2018-03-28 - Drezdenko (lubuskie)