STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE WYROBÓW BUDOWLANYCH K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE WYROBÓW BUDOWLANYCH K/M

Wynagrodzenie: od 3 450,49 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2019-07-04

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 450,49 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE WYROBÓW BUDOWLANYCH K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 450,49 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.08.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kat. B prawo jazdy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora ds. kontroli w Departamencie Wyrobów Budowlanych Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toalet a przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - ustalanie i dokumentowanie stanu faktycznego w trakcie kontroli wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu lub udostępnionych na rynku krajowym (u sprzedawców, producentów, importerów lub na budowie), - ustalanie i dokumentowanie stanu faktycznego w trakcie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - analiza wpływających do Urzędu, w tym od Prezesa UOKiK, informacji o nieprawidłowościach dotyczących wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu lub udostępnionych na rynku, - analiza i podsumowywanie przeprowadzonych kontroli lub przekazywanie wyników przeprowadzonych kontroli przełożonym, - rozpatrywanie spraw związanych m.in. z interpelacjami i zapytaniami poselskimi, ze skargami i wnioskami dotyczącymi ustawowej działalności wojewódzkich inspektorów nadzoru budowlanego w sprawach wyrobów budowlanych oraz spraw z zakresu współpracy z Prezesem UOKiK, - przygotowywanie w ramach współpracy z Departamentem Skarg i Wniosków projektów stanowisk Departamentu w sprawach związanych z wpływającymi skargami i wnioskami dotyczącymi ustawowej działalności wojewódzkich inspektorów nadzoru budowlanego w sprawach wyrobów budowlanych, - wydawanie postanowień, o których mowa w art. 22c ustawy o wyrobach budowlanych, w związku z przeprowadzaną kontrolą, - pobieranie próbek wyrobów budowlanych. Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne bądź prawnicze lub administracyjne, - znajomość przepisów: ustawy o wyrobach budowlanych wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011, - znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o kontroli w administracji rządowej, - znajomość przepisów ustawy - Prawo budowlane, - znajomość standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, - umiejętność stosowania przepisów prawa, - umiejętność analitycznego myślenia, - skrupulatność i rzetelność, - umiejętność pracy w zespole, - komunikatywność, - kultura osobista, - odporność na stres, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w komórce inspekcyjno-kontrolnej lub orzeczniczej lub zajmującej się obsługą prawną, - prawo jazdy kat. B, - znajomość jęz. angielskiego na poziomie komunikatywnym. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 19.07.2019 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DWB nr ogłoszenia 50402. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadz enia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 50402 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce: "Pracuj z nami".

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 08.07.2019

Oferta pracy ważna do: 19.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a64b69fb51d30fdf68928ebb8e3375f4

Podobne oferty pracy

STARSZY ANALITYK (SENIOR RESEARCH ANALYST) - od 7 500 PLN

Praca na stanowisku Starszy Analityk (Senior Research Analyst) wymagana znajomości języka angielskiego w celu kontaktowania się z angielskojęzycznymi klientami spółki, oraz jej potencjalnymi pracownikami. Osoba zatrudniona na stanowisku Starszy Analityk (Senior Research Analyst):- pomoc w opracowaniu szczegółowych planów biznesowych, wymagań i specyfikacji- asystowanie przy powstawaniu projektów- analiza ryzyka-pomoc w sporządzaniu analiz finansowych, planowanie projektów, usprawnianie procesów
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Wrocław (dolnośląskie)

STARSZY INŻYNIER DS. SYSTEMÓW (SENIOR SYSTEM ENGINEER) - do 9 000 PLN

utrzymywanie baz danych, ich administrowanie,- jakość kodu oraz tworzonych rozwiązań,- wdrażanie nowych funkcjonalności bez nadzoru,- może być odpowiedzialna za data Architecture oraz przewodzić zespołowi do 5 osób.
EPAM Systems Poland - 2017-12-14 - Gdańsk (pomorskie)

STARSZY REFERENT W SEKCJI GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ENERGETRYCZNEJ(NR 2555) - od 2 748 PLN

- podejmowanie i realizacja systemowych działań zgodnych z wymogami prawa i przepisami resortowymi obejmujących utrzymanie na odpowiednim poziomie gospodarki komunalnej i energetycznej w rejonie działania RZI w Bydgoszczy- prowadzenie dokumentacji rzeczowo finansowych wynikających z przedmiotowego zakresu obowiązków w systemach informatycznych RON- realizacja finansowa budżetu SGKiE- nadzorowanie działalności administratorów w obszarze działalności SGKiE- opracowanie faktów za energie elektryczną i energię pod względem finansowych oraz prowadzeni ich szczegółowej ewidencji- opracowanie sprawozdań finansowych w tym z realizacji wydatków bieżących , kontraktowania usług poza siły zbrojne RP- opracowanie rocznego zbiorczego planu gospodarki komunalnej RPGK na podstawie otrzymanych planów od administratorów WOG BLTdodatkowo do wynagrodzenia jest dopłacany dodatek stażowy2862 zł + 12% premii + dodatek za staż pracypracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-05-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STARSZY LEGALIZATOR - do 2 435 PLN

wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy Prawo o miarach, wykonywanie pomiarów komparacyjnych, tworzenie i archiwizowanie zapisów z wykonywanych pomiarów, aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania, wykonywanie przeglądów i serwisów aparatury kontrolno-pomiarowej Wydziału, przygotowywanie materiałów do projektów dokumnetów związanych z działalnościa Urzędu, prowadzenie prac administracyjno-biurowych, znajomość systemów zarządzania jakoświą według normy CPN-EN ISO/IEC 17025 oraz ISO 0991praca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2017-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)

STARSZY MAGAZYNIER - do 1 070 PLN

Wykształcenie średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku magazyniera; komunikatywność; prawo jazdy kat. B; umiejętność kierowania pojazdem typu furgon marki Renault Master; zakres obowiązków: planowanie ilościowe, magazynowanie i rozprowadzanie środków do utrzymania czystości budynków, materiałów do konserwacji, środków higieny osobistej, materiałów biurowych; przyjmowanie, magazynowanie i wydawanie artykułów; jedna zmiana; 1/2 etatu; miejsce pracy: Gliwice
Komenda Miejska Policji w Gliwicach - 2016-07-14 - Gliwice (śląskie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ - 997,4 PLN

opiekun osoby starszej
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

POMOCNIK PRACOWNIKA REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ - 997,4 PLN

/ nabór staż do 30 r. ż. PO WER/ Pomoc pracownikom reklamy zew. W składaniu i montażu reklam, proste prace manualne, monterskie, i magazynowe
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Pabianice (łódzkie)

SPRZEDAWCA - do 2 000 PLN

Oferta dla osób po 30 roku życia, spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie zawodowe; min. 3 lata stażu pracy; zakres obowiązków: sprzedaż produktów spożywczych; przyjęcie towaru; wyeksponowanie towaru na sali sprzedaży; obsługa klienta; obsługa kasy fiskalnej; inwentaryzacja towarów i opakowań; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Gliwice (śląskie)

ROBOTNIK OCZYSZCZANIA GMINY - od 2 250 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Krasnopol (podlaskie)

STARSZY KSIĘGOWY - od 7 500 PLN

- monitorowanie transakcji w obszarze należności w systemie Oracle,- sprawdzanie i uzgadnianie kont klientów,- wprowadzanie korekt należności i bonusa do systemu,- odpowiadzanie na zapytania z afiliacji,- tworzenie faktur i korekt,- zamykanie miesiąca.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Zabierzów (małopolskie)

PRACOWNIK MONTAŻU (PRODUKCJA ELEKTROZAWORÓW) - od 2 400 PLN

Montaż drobnych elementów w zakładzie produkującym elektrozawory.
kontakt przez OHP - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)

WYKŁADANIE TOWARU - do 13,5 PLN

układanie towaru
kontakt przez OHP - 2017-05-16 - Żory (śląskie)

POMOCNIK MECHANIKA - od 2 700 PLN

Pakowanie, segregowanie, montaż i demontaż części samochodowych.
MercBed Przemysław Bednarek - 2018-04-13 - Lubasz (wielkopolskie)

STARSZY REFERENT SEKCJA PERSONALNA - od 2 290 PLN

sporządzanie kart ewidencji czasu pracy, aktualizowanie kart wyróżnień i kar pracowników, sporządzanie wykazu godzin do listy płac, sporządzanie list obecności, rozliczanie czasu pracy po godzinacj slużbowych
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Białystok (podlaskie)

BRUKARZ - do 13 PLN

Brukarz
TECHNICAL SOLUTIONS SP.ZO.O. - 2017-05-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPRZEDAWCA W SKLEPIE MIĘSNYM - od 2 500 PLN

•Aktywna obsługa klienta w sklepie mięsnym; •Sprzedaż produktów z branży wędliniarskiej; •Dbanie o ekspozycje towaru;•Dbanie o wizerunek firmy;•Prace porządkowe na sklepie;
Gilem - 2018-11-07 - Łódź (łódzkie)

STARSZY INSPEKTOR DS. INWENTARYZACJI - od 2 200 PLN

starszy inspektor odpowiada za wykonywanie rozkazów, poleceń i wytycznych oraz aktów prawnych właściwych przełożonych, legalne, efektywne, oszczędne i terminowe realizowanie celów i zadań wchodzących w zakres działania Sekcji Inwentaryzacji, uczestniczenie w opracowywaniu "Plany Inwentaryzacji:, oraz prowadzenie na bieżąco jego aktualizacji, uczestniczenie w opracowaniu projektów "Rozkazów Komendanta 4 RBLog" dotyczących inwentaryzacjipraca na umowe na okres próbny (4/5 etatu)oferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)

STARSZY KIEROWNIK PROJEKTU - od 11 000 PLN

- Kierowanie zespołem projektowym, dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych, odpowiednich rozwiązań biznesowych i warunków realizacji projektu, Zarządzanie budżetem oraz harmonogramem prac, zapewnianie skutecznego planu komunikacji między zespołem a klientem z wykorzystaniem znajomości języka angielskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 11000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 9 lata w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: certyfikat IPMA, DCDA. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu Office, Notes. Udokumentowane doświadczenie w kierowaniu zespołem. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 5 500 PLN

wg stanowiska. Praca na terenie Polski. Zjazdy do domu co tydzień, zapewniony transport i zakwaterowanie. Również praca w Belgii, wynagrodzenie 1800 euro + ubezpieczenie, transport i zagwarantowane zakwaterowanie. Zjazdy do domu co półtorej miesiąca. Praca na rusztowaniach, renowacja elewacji.
RENO POL Mirosław Kapera - 2017-12-27 - Rupniów (małopolskie)

PRACOWNIK BUDOWALNY - od 2 100 PLN

Pracownik budowalny
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

STARSZY ADMINISTRATOR - do 7 000 PLN

- odpowiadanie telefonicznie i mailowo na zapytania dostawców - wykonywanie codziennych zadań, takich jak: fakturowanie, analizowanie bieżących procesów - dostarczanie raportów na żądanie , analizowanie ich oraz sporządzanie sprawozdań - odpowiadanie na zapytania od firm współpracujących zgodnie z procesami zarządzania usługami - nieustanne dążenie do usprawniania procesów - identyfikowanie problemów i przeciwdziałanie im w momencie gdy się pojawią
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Kraków (małopolskie)

STARSZY RATOWNIK - KIEROWCA - od 1 850 PLN

stażysta w służbie przygotowawczej
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie - 2016-04-08 - Leszno (wielkopolskie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ - od 2 400 PLN

Opieka nad osobami starszymi
Prywatny Dom Opieki Ewa Kuzemko - 2016-03-09 - Kobylniki (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

sprzedaż towarów, obsługa klientów pochodzenia polskiego i azjatyckiego, rozkładanie towarów w sklepie, przygotowywanie towarów do wysyłki
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

DORADCA DS. REJESTRACJI PROCESU EDUKACJI/ENROLLMENT ADVISOR - do 4 500 PLN

Odpowiadanie na zapytania zgłoszone przez potencjalnych studentów i domykanie sprzedaży.Rozpoznanie potrzeb oraz wskazanie rozwiązania.Wsparcie potencjalnych studentów w procesie rekrutacji na studia, weryfikacja dokumentów i kwalifikacji.Zarządzanie bazą potencjalnych studentów.Utrzymywanie relacji i prowadzenie studentów w pierwszych dniach programu, Wsparcie dla działu marketingu w zakresie informacji uzyskanych z rynku.
OIE Support - 2018-07-26 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 700 PLN

projektowanie i wykonywanie prac biurowych
LP-BUD Piotr Lemieszek - 2018-03-06 - Świdnik (lubelskie)

KSIĘGOWY/A - od 2 100 PLN

w/g stanowiska
DocOffice Marta Sadowska - 2018-10-01 - Kielce (świętokrzyskie)

PRACOWNIK SOCJALNY I STOPNIA - od 21 PLN

Dokonywanie oceny materialnej i życiowej osób niepełnosprawnych, które zgłosiły się do projektu Małopolski Tele Anioł celem sporządzenia Indywidualnego Planu wsparcia i opieki. Ocena będzie dokonywana w czasie spotkań z osobami niesamodzielnymi lub ich przedstawicielami w miejscu zamieszkania. Praca na terenie powiatu brzeskiego.
Zespół Placówek CARITAS w Proszowicach - 2019-04-05 - Brzesko (małopolskie)


Wybierz powiat