STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M
Wynagrodzenie: od 3 450,49 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu.
Data publikacji: 2019-03-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 450,49 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 450,49 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: prawnicze, administracyjne, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi- bez ograniczeń
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Procedura konkursowa:GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora ds. kontroli w Departamencie Inspekcji i Kontroli Budowlanej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 22.03.2019 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 44022. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadz enia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78.
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Procedura konkursowa
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 08.03.2019
Oferta pracy ważna do: 22.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie kadr i naliczanie płac
Gimnazjum Nr 2 im. Janusza Korczaka - 2016-12-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Organizowanie i prowadzenie kół zainteresowań, prowadzenie strony internetowej i kroniki jednostki. Praca w godzinach 7.30-15.30. Okres zatrudnienia: min. 1 rok.
Jednostka Wojskowa 4430 w Śremie - 2019-01-16 - Śrem (wielkopolskie)
codzienna aktualizacja raportów w programie MS Excel na podstawie danych z systemu produkcyjnego ENABLE, utrzymanie i aktualizacja baz danych, zapewnienie bezawaryjnego funkcjonowania systemów raportowania oraz prawidłowości prezentowanych danych, wsparcie zespołów operacyjnych we wdrażaniu usprawnień i ulepszeń wypływających na zwiększenie efektywności pracy korzystając z języka VBA oraz MS SQL, wsparcie w automatyzacji procesów operacyjnych ( rozwijanie narzędzi UIPATH)
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa kasy fiskalnej; obsługa krajalnicy do wędlin i serów; obsługa wagi metkującej; układanie towarów ma regałach sklepowych; kultura obsługi klientów; obsługa pakowarki próżniowej, maszynki do mielenia; odbiór towarów- czytanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Dominikowice (małopolskie)
Liczenie asortymentu
kontakt przez OHP - 2018-12-17 - Wrocław (dolnośląskie)
IT - tworzenie oprogramowaniazakres obowiązków:tworzenie oprogramowania, w tym oprogramowania czasu rzeczywistego, jego wdrażenie w różnym środowisku trchnicznym oraz udoskonalenie oprogramowania
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Łódź (łódzkie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZADAŃ W ZAKRESIE PROWADZENIA ZADAŃ O CHARAKTERZE KONSERWACYJNO REMONTOWYMWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE PREFEROWANE O SPECJALNOŚCI SANITARNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, W TYM PROGRAMÓW BIUROWYCH (WORD, EXCEL, POWERPOINT), UPRAWNIENIA BUDOWLANE -BRANŻA SANITARNA, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW BUDOWNICTWA, 4 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKUKONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452113 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) ron.mil.plMIEJSCE PRACY NA NARUTOWICZA 17B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-09-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1) obsługa klienta w salonie optycznym: pomoc w wyborze oprawki i soczewek okularowych, nauczanie zakładania i pielęgnacji soczewek okularowych, dobór pomocy dla osób słabowidzących. 2) sprzedaż akcesoriów optycznych
OPTIMED PIOTR MICHAŁOWSKI - 2017-03-13 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Sławno (zachodniopomorskie)
Układanie kostki brukowej i krawężników, obsługa maszyn: koparka, piły do kostki, zagęszczarki, młotek.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kłaj (małopolskie)
- zatwierdzanie transakcji (zabezpieczenie czasowych i dokładnych odbiorów i wydań potwierdzeń wymiany)- zgodność transakcji (doprowadzenie do zgodności wszystkich rynków pieniężnych i zagranicznych transakcji, czasowo sprawdzając i rozwiązując otwarte rachunki)- roczne opłaty (procesowanie poprawnie i dokładnie rocznych płatności w zgodzie z praktykami, standardami, zasadami i innymi uzgodnionymi instrukcjami);- ulepszenia i projekty (proponowanie odpowiednich ulepszeń systemowych i procesowych przy wsparciu ciągłe adaptacji do biznesu i zgodności); - pełnomocnictwa bankowe (wsparcie dla średniego urzędnika w aktualizowaniu podpisów sygnatariuszy i wszystkich typach praw dostępu w aplikacjach płatnościowcyh);
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie wypożyczalni i czytelni, porządkowanie zbioru, konserwowanie zbioru, przygotowywanie wystaw okolicznosciowych,prowadzenie statystyk i analiz
15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY SZCZECIN - 2017-11-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
NAUKA: OBSŁUGI KLIENTA, KASY FISKALNEJ; DEKOROWANIA STOŁÓW, SALI; PRZYGOTOWYWANIA NAPOI.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Ślesin (wielkopolskie)
Pomoc wulkanizatora.
DARIUSZ WACHOWIAK X-TREME OPONY-CARS-TRANS-SPACAR - 2016-04-11 - Piła (wielkopolskie)
Sprawowanie opieki nad dziećmi. Realizacja planu dydaktycznego. Organizacja czasu wolnego. Pomoc dzieciom w wykonywania codziennych czynności. Pomoc przy organizowaniu animacji tematycznych i okolicznościowych. Zaangażowanie i powołanie do pracy.
PROGRESS XXIX SPÓŁKA Z. O.O. - 2017-03-24 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2017-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
Zawieszanie i zdjemowanie elementów - praca na linii produkcyjnej.Mile widziane uprawnienia na suwnicę, znajomość rysunku technicznego, dokładność, sumienność, doświadczenie zawodowe w pracy na producji.
"Legipol" Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Wytwarzanie oprogramowania w oparciu o język C#. Zbieranie wymagań od biznesu. Wspieranie biznesu w rozwiązywaniu problemów. 4. Dbanie o jakość i aktualizowanie dokumentacji technicznej.
NORDEA BANK AB SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie prac naprawczych na sprzęcie wojskowym zgodnie z dokumentacją remontową i procesem technologicznym - naprawa pojazdów samochodowych
I Regionalna Baza Logistyczna Jednostka Wojskowa 4224 - 2018-10-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie serwisów maszyn i urządzeń pod względem mechanicznym, bezpośrednio u klienta oraz w miejscu siedziby firmy. Sporządzanie i drukowanie dokumentacji po serwisie. Tworzenie zamówień u klienta na elementy maszyn. doradztwo w tym zakresie jako specjalisty, gdyż często spotykany jest problem z określeniem jaką część klient chce zamówić lub wymienić. Dbanie o wysoką jakość pracy i dobrego wizerunku firmy. Prawidłową eksploatację narzędzi i urządzeń, przestrzeganie procedur wewnętrznych i zasad bezpieczeństwo i higieny.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
pomoc przy wydawaniu posiłków dla dzieci, pomoc dzieciom które mają problem z samodzielnym spozywaniem posiłków, pomoc w sprzątamiu, dezynfekcji pomieszczeń kuchennych, sprawdzanie stanu technicznego urzadzen kuchennych, pomoc przy sporzadzaniu jadłowspisów dekadowych, zapoznanie się z nowymi przepisami dot, żywienia dzieci
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Łazy (lubelskie)
zapewnienie aby transakcje spełniały wymogi prawne oraz bezpieczeństwa; koordynowanie aspektów transakcji produktów regulowanych w zakresie dystrybucji, shippingu, sprzedaży oraz importu/eksportu; analiza dokumentów dotyczących importu produktów, wskazywanie potencjalnego ryzyka; kontakt i informowanie klientów w zakresie środków bezpieczeństwa; usuwanie/wycofywanie produktów; analiza danych; klasyfikacja produktów zgodnie z wymogami prawnymi; współpraca z biurami firmy za granicą
AMAZON DEVELOPMENT CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2018-12-12 - Gdańsk (pomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Brańsk (podlaskie)
kompleksowa organizacja pracy kancelarii, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie zbioru i rejestru korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, współpraca z pozostałymi pracownikami firmy
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-02-06 - Jaworzno (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
nauka dzieci w klasach od I -III
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Pogorzyce (małopolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa klientów biura. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: praca (at) protegga.pl
Biuro Rachunkowe Protegga Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w patrolu i posterunku stałym
IMPEL SECURITY POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Ruda Śląska (śląskie)