STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI K/M
Wynagrodzenie: od 3 657,53 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2020-10-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 657,53 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 657,53 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2020
Data zakończenia pracy: 03.11.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora ds. kontroli w Departamencie Inspekcji i Kontroli Budowlanej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 2 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toalet a przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań osoby na tym stanowisku: - prowadzi kontrole terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, - prowadzi kontrole obiektów i robót budowlanych, - sporządza projekty wystąpień pokontrolnych, wystąpienia pokontrolne oraz inne dokumenty pokontrolne, - analizuje skontrolowane sprawy w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 13.11.2020 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Ogłoszenie nr 70341. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia itd. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793 lub mailowego na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/, wpisując nr ogłoszenia: 70341 lub na stronie: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb.
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
danePracodawcy_nip: 5261055132
danePracodawcy_regon: 010849220
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Jak w ogłoszeniu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.10.2020
Oferta pracy ważna do: 13.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bb129a93501d15d015b407ab034702d7
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc nauczyciela
Zespół Placówek Specjalnych - 2018-08-30 - Legnica (dolnośląskie)
pomoc w archiwum
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie drobnych napraw i konserwacji instalacji elektyrycznych w obiektach stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Lubojenka (śląskie)
PROWADZENIE I OBSŁUGA SEKRETARIATU, OBSŁUGA INTERESANTÓW I GOŚCI, OPRACOWYWANIE INFORMACJI PRASOWYCH DLA JEDNOSTKI NADRZĘDNEJ, NADZÓR NAD BIEŻĄCĄ AKTUALIZACJĄ STRONY INTERNETOWEJ KOMENDY, PRZYGOTOWYWANIE PISM I DOKUMENTÓW, OBSŁUGA SPOTKAŃ I NARAD SŁUŻBOWYCH, KOORDYNOWANIE PROCESU KONTROLI ZARZĄDCZEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 1,5 RKU W ADMINISTRACJI LUB 1 ROK W DANYM OBSZARZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGOPRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-12-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace stolarskie
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe A.Pałuczak Złotów - 2016-01-18 - Złotów (wielkopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa poczty elektronicznej/ korespondencja w j. angielskim, rosyjskim, ukraińskim, niemieckim, odbieranie i kierowanie rozmów telefonicznych oraz obsługa gosci podczas spotkań w ww. językach, prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja oraz rozliczenie delegacje zagranicznych, współpraca z kontrahentami z Ukrainy, Rosji, Gruzji, Holandii oraz Mongolii, tłumaczenie korespondencji handlowej oraz ofert techniczno- handlowych w ww językach
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kraków (małopolskie)
Praca operacyjna w Centre of Excellence. Badania rynku. Analiza dokumentacji, gromadzenie wiedzy z zakresu przestępczości finansowej, praca nad projketami dla klientów.
PwC Polska sp z o. o. - 2016-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie, doświadczenie - bez znaczenia, wymagana znajomość języka ukraińskiego , rosyjskiego w celu kontaktowania się z innymi pracownikamiZakres obowiązków: wszelkie prace związane z elektrykąPraca Zalesie Wielkie
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
Wychowawca w świetlicy okres zatrudnienia: 01.09.2017 - 31.08.2018wymiar czasu pracy: 1/2 etatugodziny czasu pracy: zgodnie z potrzebami szkoływ zakresie zapewnienia opieki dzieciomwysokość wynagrodzenia brutto: zgodnie z tabelą wynagrodzeń, posiadanym wykształceniem i stopniem awansu zawodowego.
Publiczna Szkoła Podstawowa w Koniewie - 2017-08-23 - Koniewo (zachodniopomorskie)
Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na www.psp.kolobrzeg.plPraca w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu - 2016-03-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
montaż instalacji elektrycznej w budynkach przemysłowych
P.H.U. ELEKTRA Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Stargard (zachodniopomorskie)
Obsługa prasy do produkcji gwoździ, obsługa w zakresie odpowiedniego wymiarowania produktu, ustawienie prasy względem pomiaru danego produktu.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Częstochowa (śląskie)
prace w recepcji
Leśny Ośrodek Szkoleniowy - 2018-04-03 - Rewal (zachodniopomorskie)
Kierowca autobusu komunikacji miejskiej. Wynagrodzenie od 3000 do 4000 zł brutto. Możliwość pracy na podstawie umowy zlecenie.
"MOBILIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Kraków (małopolskie)
nauczanie dzieci w klasie III; okres zatrudnienia: 01.09.2017 - 29.06.2018
Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w GŁOBINIE - 2017-08-22 - Głobino (pomorskie)
składanie maszyn z gotowych detali zgodnie ze schematem
SAPO PRECISION Sp. z o. o.- Sp.k. - 2017-01-02 - Dąbrówka Wielka (łódzkie)
Obsługa programu ewidencyjnego Turbo 2000, komputera, faksu, ksera. Przyjmowanie i wysyłanie poczty Wydziały Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami. Nabycie wiedzy o procedurach postępowania administracyjnego.
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Uczestnictwo w opracowywaniu i monitorowaniu modeli ryzyka AIRB;Usprawnianie procesowania danych, umożliwiające efektywną walidację modelu i jego rozwój;Identyfikacja odpowiednich źródeł danych i uzyskiwanie odpowiedniego dostępu do nich;Tworzenie formalnej dokumentacji źródeł danych; Dostarczanie zamawianych przez działy i managerów pakietów danych;Zapewnianie użytkownikom dostępu do aktualnych i wiarygodnych informacji poprzez aktualizację i uzupełnianie danych;monitorowanie i analiza jakości i ilości wprowadzanych danych, Przygotowywanie raportów na potrzeby firmy oraz na zlecenie biznesu oraz aktywna współpraca z innymi działami w całej firmie; Prowadzenie szkoleń z obsługi modelu dla użytkowników.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym w świetle wymogów określonych w ustawie o rachunkowości,- wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego, - przyjmowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej dot. Wydziału Finansowo-Księgowego i przekazywanie na odpowiednie stanowisko, prowadzenie uzgodnień kosztów w ujęciu miesięcznym i kwartalnym z komórkami merytorycznymi w zakresie Funduszu Administracyjnego, - opracowywanie rachunków, faktur oraz innych dokumentów rozliczeniowych, polegające na stwierdzeniu przeprowadzenia kontroli formalnej i rachunkowej i przekazywanie do zatwierdzenia, - wystawianie faktur sprzedaży i not księgowych z programu finansowo-księgowego, - obliczanie wynagrodzeń za czas choroby oraz zasiłków chorobowych, odpraw emerytalnychi jubileuszy, ekwiwalentów za urlop i innych. Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek dziewięciokondygnacyjny, jest winda nieprzystosowana do przewozu wózków inwalidzkich. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.umowa na zastępstwo
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-12-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy ( służby ) przestrzeganie zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby ) w Oddziale oraz bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniah zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń a także spożądzanie i przedstawianie pracodawcy conajmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracyzawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę stanu warunków pracy- Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby ) a także w procesach powołanej w Oddziale komisji bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby ) oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby ) w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy ( służbie ) oraz udziału w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą lub służbą w celu zapewnienia właściwego poziomu realizacji obowiązków pracodawcy w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy-służby- udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą w opracowaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe a także kontrola realizacji tych wniosków,- Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy lub służby na stanowiskach pracy lub służby, na których występują czynniki niebezpieczne szkodliwe dla zdrowia lub warunkiuciązliwe, oraz doboru najwłaściwszych środkówochrony zbiorowej i indywidualnej, a także opiniowania szczegółowych instrukcji dotyczących pezpieczeństwa i higieny pracy ( służby ) na poszczególnych stanowiskach pracy lub służby,- przeprowadzanie instruktażu ogólnego osób nowo przyjętych do pracy lub służby w Oddziale w zakresie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby)- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą a także przechowywanie wyników badań pomiaru czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy lub służby,- udział w opracowaniu planów oraz w ocenie założeń i mdokumentacji dotyczących modernizacji obiektów, pomieszczeń pracy lub służby i nowych inwestycji w Oddziale oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględniania w tych planach , założeniach dokumentacji rozwiązań techniczno - organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby )- Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-07-31 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Przyjmowanie interesantów, udzielanie im ogólnych informacji, przepisywanie na komputerze wszelkiej korespondencji i pism zleconych przez dyrektora, archiwizacja dokumentów, obsługa kancelaryjna dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Mirowszczyzna (opolskie)
pomoc przy robotach budowlanychpraca teren kraju
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Rzeszów (podkarpackie)
NAKŁADANIE TEKTURY NA MASZYNĘ,ODBIERANIE Z MASZYNY I UKŁADANIE NA PALETACH WYROBÓW GOTOWYCH,ETYKIETOWANIE PALET,KONTROLOWANIE ZGODNOŚCI SUROWCA I PRODUKTU GOTOWEGO ZE ZLECENIEM.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Mszczonów (mazowieckie)
1. Wykonywanie wszystkich zadań związanych z zarządzaniem projektami oraz analiza wymagań biznesowych;2. Zbieranie wymagań biznesowych oraz ich dokumentacja;3. Współpraca z działem IT w zakresie wdrożenia nowych oraz uprawnień istniejących funkcjonalności;4. Szkolenia w zakresie wdrożonych funkcjonalności.Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie posiłków, wydawanie posiłków, dźwiganie do 15 kg. Praca w godz. 6-19 (praca co drugi dzień) w Sianożętach.Pracodawca zapewnia zakwaterowanie i wyżywienie.
JSU Sp. z o.o. (Ośrodek Wczasowy NEPTUN) - 2020-05-08 - Sianożęty (zachodniopomorskie)
Montaż konstrukcji stalowych związany z produkcją suszarni na zboże, przenośników kubełkowych, zgrzeblowych oraz silosów. Montaże na hali prodykcyjnej oraz u klienta, m.in. na Litwie, Łotwie, Ukrainie. Praca na umowę zlecenie. ok. 160 godzin prcay w miesiącu. Dyspozycyjność w godzinanch: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
Organizowanie zabezpieczenia w sprzęt audio-wizualny uroczystości. Przygotowanie, ekspozycja wystaw tematycznych. Obróbka graficzna kroniki zdjęć w sali tradycji
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
Obsługa finansowo-księgowa, sprawozdawczość, znajomość programów zwiazanych z ksiegowaniem , znajomość programów zwiazanych z naliczaniem wynagrodzeń,znajomość programów ZUS-Płatnik, rozliczenia z urzędem skarbowym.
Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień w Gdańsku - 2018-07-24 - Gdańsk (pomorskie)
starszy księgowy z j.hiszpańskim
AUTOVISION GMBH - 2016-08-17 - Poznań (wielkopolskie)