STARSZY INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Rzeszów oferta pracy 34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Znajomość pr5zepisów prawa pracy, regulacji prawnych z zakresu BHP.
Data publikacji: 2020-09-22
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: 34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KRAKOWSKA 11B, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Znajomość pr5zepisów prawa pracy, regulacji prawnych z zakresu BHP.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1863
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), kierunek: BHP
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: lub studia podyplomowe, doświadczenie
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: 34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
danePracodawcy_nip: 5170346645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
KRAKOWSKA 11B, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1863
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974133
Ulica pracodawcy: KRAKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 11B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|325502
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8afcc314aa4339aa2ba6a531f31a2085
Podobne oferty pracy
Księgowanie dokumentów, prowadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzanie deklaracji VAT, PIT, CIT, sporządzanie sprawozdań rocznych i kwartalnych. Praca na 1/2 etatu.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Zabrze (śląskie)
Rozliczanie inwentaryzacji skłądników majątkowych PUM, porównywanie rzeczywistego stanu skąldników majątkowych ze stanem księgowym, sporządzanie zestawień zbiorczych z uwzględnieniem podziału i klasyfikacji rodzajowej składników majątkowych , księgowanie rozliczeń nadwyżek i niedoborów inwentaryzacyjnychCV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: kadry (at) pum.edu.pl
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2016-04-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-szkolenie BHP i p.poż- nauka pracy- obsługa kasy fiskalnej- obsługa terminalu Toto-Lotki- obsługa klientów- zapoznanie się z wyliczaniem marży (cena netto, brutto)- wykładanie towarów i wyliczanie cen
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Kożuchów (lubuskie)
sprzedaż artykułów spożywczych
ZBYSZKO FHU Zbigniew Bzymek - 2017-02-28 - Strupice (świętokrzyskie)
prace na linii produkcyjnej zwiazane z produkcją proszków do prania, kapsulek do zmywarek itp
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Sprzątanie, wydawanie kluczy , otwieranie i zamykanie szkołyMiejsce pracy: ul. Jemiołowa 57, 53-426 Wrocław, Kontakt z pracodawcą: ezych2102 (at) wroclawskaedukacja.pl, tel. 717986707Sala B
Gimnazjum nr 16 - 2017-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
1) Obsługa złożonych problemów zarządzania konfiguracją aplikacji i systemów IT;2) Projektowanie, utrzymanie i testowanie procedur instalacji i konfiguracji oprogramowania oraz usług; 3) Zarządzanie środowiskami działania aplikacji komputerowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; -analizuje skomplikowane systemy finansowe oraz potwierdza zgodność ich wymaganiami biznesowymi;-utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; -identyfikuje potencjalne problemy z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania;-definiuje cele testowe oraz przeprowadza je zgodnie z określonymi wymaganiami;-efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe;-identyfikuje i dokumentuje defekty oprogramowania i umożliwia ich zrozumienie dla testerów oprogramowania; -dostarcza odpowiednio sformułowaną informacje dla programistów;-wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników;
EPAM Systems Poland - 2018-02-28 - Gdańsk (pomorskie)
- Więcej informacji na stronie: http://www.slaski.strazgraniczna.pl/ w BIP- ŚLĄSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ W RACIBORZU Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznejposzukuje kandydata na stanowisko starszego referenta Placówki SG w Katowicach-PyrzowicachŚląskiego Oddziału Straży Granicznej w Raciborzu. Miejsce wykonywania pracy: ul. Wolności 90, Pyrzowice, 42-625 Ożarowice- Główne obowiązki:Wykonywanie pism i dokumentów zleconych przez przełożonych oraz wykonywanie niezbędnych czynności kancelaryjnych; Przedstawianie komendantowi placówki korespondencji oraz doręczanie jej zgodnie z dekretacją; Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi placówki w zakresie sporządzania dokumentacji; Prawidłowe prowadzenie dokumentacji związanej z rozkazem dziennym komendanta placówki; Przyjmowanie interesantów oraz gości przybywających do Placówki, kierowanie ich do właściwych osób funkcyjnych oraz prowadzenie ewidencji przybyłych gości i interesantów; Realizowanie czynności związanych z wytwarzaniem kopii, odpisów, wyciągów i wypisów z dokumentów; Prowadzenie rejestrów wydanych poleceń wyjazdu służbowego oraz wypisywanie delegacji służbowych; Prowadzenie elektronicznej ewidencji czasu służby oraz rocznych kart ewidencji obecności; Przygotowywanie i wydawanie obowiązujących druków, formularzy i wniosków niezbędnych przy załatwianiu spraw związanych z dojazdami, remontami, urlopami, zakwaterowaniem itp.; Przyjmowanie, rejestrowanie zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników oraz sporządzanie miesięcznej analizy w tym zakresie.- Warunki pracy:warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno - biurowa; praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, zachowana odpowiednia szerokość drzwi.- Wynagrodzenie; 2250,00 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Praca na umowę o pracę na czas określony 12 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu konkursu. - Praca: 7:30-15:30. Wykształcenie: średnieWymagania niezbędne:- umiejętność pracy w programach Word, Exel, Power Point, OpenOffice;- umiejętność obsługi urządzeń teleinformatycznych, jak fax, kserokopiarka, telefon IP, komputer i in.- dokładność i systematyczność; grzeczność, uprzejmość, otwarty stosunek do klienta; odporność na stres; łatwość komunikowania się- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych- wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: 1 rok doświadczenia w zakresie obsługi sekretariatu.
ŚLĄSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM. NADKOM. JÓZEFA BOCHEŃSKIEGO Z SIEDZIBĄ W RACIBORZU - 2018-12-17 - Ożarowice (śląskie)
Zapoznanie z instrukcjami BHP, instrukcjami obsługi automatów, sposoby ustawiania maszyn na poszczególne detale, pomoc w nadzorze i kontroli.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE " ASBOL "- IMPORT-EKSPORT ADAM WEŁNA - 2018-09-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
otwieranie i zamykanie zmiany, eksponowanie towaru na półkach sprzedażowych, sprzedawanie towaru, dbałość o powierzone mienie, obsługa kasy fiskalnej i terminala, przygotowywanie dokumentów dekadowych do zakończenia fiskalnego dekady. Praca w systemie równoważnym, w godzinach 9-21
"BIG STAR LIMITED" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-12 - Opole (opolskie)
- uczestniczenie w procesie brakowania dokumentacji niearchiwalnej przechowywanie w zasobie archiwum oraz brakowaniu w nadzorowanych jednostkach organizacyjnych w celu wydzielenia dokumentacji której upłynął okres przechowywania; - uczestniczenie w ekspertyzach archiwalnych przeprowadzanych przez archiwum; - współudział w przyjmowaniu przekazywanych materiałów archiwalnych przez jednostki organizacyjne; - układanie przyjętych materiałów archiwalnych w magazynie zasobu archiwum w właściwych zespołach archiwalnych; - wydawanie i przyjmowanie akt z magazynu zasobu, a także prowadzenie ewidencji akt wydanych z magazynu oraz umiejscawianie zastawników; - bieżąca konserwacja materiałów archiwalnych przechowywanych w magazynie zasobu Archiwum oraz układanie ich w pudła z litej tektury bezkwasowej w celu zabezpieczenia archiwaliów; - gromadzenie, zabezpieczenie i przechowywanie dokumentacji wytworzonej przez jednostki organizacyjne podległe Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych; - utrzymywanie właściwych warunków przechowywania zgromadzonych materiałów archiwalnych w magazynie akt, oraz zapewnienie ciągłej przepustowości dróg ewakuacyjnych i przejść w celu zagwarantowania bezpieczeństwa ppoż.; - digitalizacja zasobu; - prowadzenie skontrum w wybranych zespołach archiwalnych i utrzymywanie wolnej powierzchni magazynowej na przyjęcie kolejnych akt.
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2017-06-01 - Gdynia (pomorskie)
Ochrona osób i mienia.Patrolowanie obiektu.Praca przy ochronie obiektu handlowego w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na okres 2 lat. Praca w systemie 12-godzinnym od 9.00-21.00 od poniedziałku do soboty plus niedziela handlowa.
Przedsiębiorstwo Usługowe SED-HUT S.A. - 2018-08-16 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg harmonogramu stazu
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
Transport towarów
MIR-TRANS MIROSŁAW JASKUŁA - 2016-10-14 - Wandynów (wielkopolskie)
- nadzór nad produkcją na linii wytłaczania połączony z wytwarzaniem produktów- obsługa prasowtryskarki hydrauliczno-pneumatycznej Stein, Maplan, Watai, REP- praca w Łodzi przy ul. Zakładowej 99 / ul. Kurczaki 130- termin zatrudnienia do indywidualnego ustalenia z kandydatem- godziny pracy 6-14;14-22;22-6
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Łódź (łódzkie)
CEL STANOWISKA: Prowadzenie technicznej obsługi zajęć dydaktycznych i imprez sportowych w obrębie obiektów sportowych Centrum Szkolenia Policji. ZADANIA PODSTAWOWE:1)wykonywanie obsługi technicznej zajęć dydaktycznych realizowanych w obiektach sportowych;2)obsługa innych przedsięwzięć organizowanych w jednostce;3)prowadzenie podręcznego magazynu sprzętu sportowego i szkoleniowo-dydaktycznego;4)dbanie o sprzęt i jego konserwację;5)wykonywanie drobnych napraw urządzeń i sprzętu.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-09-26 - Legionowo (mazowieckie)
- zapewnienie stałego wysokiego poziomu dostarczanych usług,- wykorzystanie funkcji biznesowych w pracy, w celu utrzymania integralności systemu w regionie EMEA ( zmiany konfiguracyjne interfejsu użytkownika),- dostarczanie specjalistycznej wiedzy w obrębie przydzielonego zakresu obsługi aplikacji i wykorzystanie umiejętności z zakresu technologii i oprogramowania, które pomogą w rozwiązywaniu problemów i zapobieganiu im.,- zaangażowanie w zmiany i wzmocnienie działań w realizacjach projektów,- współpraca z użytkownikami biznesowymi w celu zebrania i udokumentowania wymagań biznesowych dla zmian systemowych i wymaganych rozwiązań oraz dostosowanie procesów biznesowych do funkcjonalności systemu SAP.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kraków (małopolskie)
•Definiowanie, wdrażanie I nadzór and biężącymi raportami z obszaru klienckiego z wykorzystaniem narzędzi business intelligence (by using SAS Base, SAS Stat, IBM Modeler, OBIEE) •Wdrażanie I aktualizacja modeli segmentacji klientów w oparciu o dane transakcyjne •Opracowywanie analiz ad-hoc dla fukcji regionalnych •Współpraca z globalnym zespołem IT w zakresie utrzymania Business Intelligence Warehouse.•Opracowywanie modeli predykcyjnych zachowań klientów.
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Zabierzów (małopolskie)
- prowadzenie urządzeń ewidencyjnych w kancelarii zgodnie z obowiązującymi przepisami,- bieżące wykonywanie czynności kancelaryjnych w zakresie przyjmowania, rejestrowania, przechowywania, przekazywania, wysyłania i udostępniania dokumentów oraz wydawnictw wg zasad obowiązujących w przepisach,- wykonywanie czynności kancelaryjnych w zakresie zadań funkcjonalnych kancelarii jawnej związanych z obsługą faksu w zakresie wysyłania i odbierania dokumentów jawnych oraz monitorowania wpływu dokumentów do oddziału przy wykorzystaniu skrzynki podawczej platformy E-PUAP,- bieżące informowanie poszczególnych wykonawców o wpłynięciu korespondencji oraz dokonywanie terminowego jej rozdziału, w tym skanowanie i przesyłanie do adresatów,- zabezpieczanie pracy kancelaryjnej funkcjonariuszom i pracownikom korzystającym z dokumentów jawnych w wydzielonym pomieszczeniu kancelarii,- rozliczanie funkcjonariuszy i pracowników oddziału z dokumentów jawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia do służby (pracy) w innej jednostce (komórce) organizacyjnej,- przyjmowanie i przechowywanie kluczy zapasowych do szaf metalowych i pomieszczeń, w których znajdują się urządzenia, zgodnie z Książką ewidencji kluczy oraz udostępnianie po uzyskaniu zgody Naczelnika Wydziału Ochrony Informacji lub Kierownika Sekcji Ochrony Fizycznej,- realizowanie czynności związanych z przygotowaniem kancelarii do wewnętrznej kontroli posiadanych dokumentów.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-10-13 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
organizacja czasu wolnego, rozwójzainteresowań, prowadzenie zajęć tematycznych, organizacja zabaw i zajęć sportowych; ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo dzieci w pomieszczeniach świetlicy środowiskowej, podczas zabaw ruchowych na zewnątrz budynku oraz podczas wycieczek; dożywianie dzieci; pomoc w odrabianiu lekcji; pomoc wychowankom w radzeniu sobie z życiowymi problemami, kryzysami (rodzinnymi, związanymi z relacjami z rówieśnikami, szkolnymi itp.); rozpoznanie sytuacji dziecka w kontekście jego sytuacji rodzinnej; prowadzenie niezbędnej dokumentacji określonej w Regulaminie Świetlicy; współpraca ze szkołami i innymi instytucjami w zakresie działalności Świetlicy Środowiskowej, wykonywanie innych niezbędnych czynności służbowych zleconych.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KOBIÓRZE - 2020-02-18 - Kobiór (śląskie)
Dostarczanie oraz instalacja różnorodnych materiałów budowlanych, prace wykończeniowe, montaż elementów wyposażenia, inne prace budowlane i montażowe. Praca na terenie Trójmiasta i okolic.
MAXIG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-17 - Rumia (pomorskie)
kierowca samochodu ciężarowego, przewóz materiałów
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Inodrog Sp.z o.o. - 2018-04-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw
LEVEL WORK Artur Chrząszcz - 2018-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń bankowych w godzinach popołudniowych. Wymiar etatu od 0,4 do 0,8. Obiekty zlokalizowane w centrum Gdyni oraz na ul. Hutniczej.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Gdynia (pomorskie)
- testowanie wdrożonych kontroli wewnętrznych,- przygotowanie dokumentacji testowej zgodnie z rocznym planem SOX oraz dla innych projektów ad-hoc,- wspieranie fazy dokumentowania i "walkthrough" procesów kontroli wewnętrzne oraz nowych obszarów SOX,- wykonywanie czynności w ramach pozostałych uzgodnionych zleceń oraz procedur w obszarze kontroli wewnętrznej/zarządzania ryzykiem/projektowania i implementacji procesów,- gotowość do wyjazdów służbowych do 75% czasu pracy do krajów Europy Zachodniej.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Monitorowanie systemów;- Zarzadzanie konfiguracją; - Przetwarzanie żądań użytkowników końcowych; - Bierze udział w zmianie kodu, opracowywaniu skryptów i Hotfix, tworzeniu wydań.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zabierzów (małopolskie)
prace magazynowe w hurtowni artykułów spożywczych
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "EFEKT" KRZYSZTOF FURMAN - 2017-10-02 - Katowice (śląskie)
Pracownik administracyjno-biurowyOferta Stażu - różne wydziały ZUSZapoznanie się z funkcjonowaniem poszczególnych aplikacji, Drukowanie dokumentacji do analizy sprawy. Zapoznanie się z trybem wydawania decyzji i zaświadczeń.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Młynary (warmińsko-mazurskie)