STARSZY INFORMATYK Kołobrzeg oferta pracy 17 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY nr 2117 + WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ w Kołobrzegu
Stanowisko: STARSZY INFORMATYK
Wynagrodzenie: od 2 238 PLN
Zakres obowiązków: Umiejętności związane z projektowaniem sieci, znajomość WINDOWS SERWER, umiejętność diagnozowania usterek komputera, podstawowa znajomość HTML. Praca na umowę na okres próbny w Kołobrzegu w godz. pon. - cz. 7-15.30, pt. 7-13. Wymagane dok.aplikacyjne: cv, wniosek o zatrudnienie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzających zatrudnienie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenie o niekaralności.
Data publikacji: 2017-09-28
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: 17 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY nr 2117 + WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ w Kołobrzegu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Koszalińska 76, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Umiejętności związane z projektowaniem sieci, znajomość WINDOWS SERWER, umiejętność diagnozowania usterek komputera, podstawowa znajomość HTML. Praca na umowę na okres próbny w Kołobrzegu w godz. pon. - cz. 7-15.30, pt. 7-13. Wymagane dok.aplikacyjne: cv, wniosek o zatrudnienie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzających zatrudnienie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenie o niekaralności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 238 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY INFORMATYK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik informatyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 238 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik informatyk* (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: informatyka
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
średnie ogólnokształcące, kierunek: informatyka
Nazwa pracodawcy:
17 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY nr 2117 + WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ w Kołobrzegu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Koszalińska 76, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, wniosek o zatrudnienie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzających zatrudnienie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenie o niekaralności.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Koszalińska
Numer budynku pracodawcy: 76
Profil działalności pracodawcy: działalność w zakresie obronności
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.09.2017
Data dodania oferty pracy: 28.09.2017
Oferta pracy ważna do: 27.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizacja zamówień, sporządzanie dokumentacji magazynowej, zapewnianie prawidłowej obsługi klienta, przeprowadzanie inwentaryzacji, sporządzanie zamówień i raportów, kontrola stanów magazynowych, wprowadzanie danych do systemu SAP, realizacja procesów VMI
SAMWHA POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-08-29 - Mława (mazowieckie)
Obsługa programu płatnik, Vulcan oraz systemu bankowości komputerowej; rozliczanie faktur, płac
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Łobżenicy - 2017-03-21 - Łobżenica (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa gości hotelowych, obsługa sprzętu biurowego, przyjmowanie rezerwacji, obsługa programu hotelowego
A & R ROBERT WIERUCKI - 2018-06-14 - Starachowice (świętokrzyskie)
- montaż elementów (detali) szaf zewnętrznych, wielofunkcyjnych- drobne prace montażowe- skręcanie, prace manualne- dbanie o porządek na stanowisku pracy
BERTHOLD SICHERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw szkoleniowych
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Koszalinie - 2018-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sprzatanie hal produkcyjnych ,pomieszczeń biurowych
KISA DONERPRODUKTION SP.ZO.O. - 2017-05-19 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Praca w bibliotece szkolnej, wypożyczanie książek, ewidencjonowanie zbioru. Zajęcia z uczniami.
Szkoła Podstawowa Nr 20 im. Polskich Himalaistów - 2018-08-20 - Zabrze (śląskie)
Miejscem uzyskania szczegółowych informacji dotyczących postępowania jest Komenda Powiatowa PSP w Wołowie , ul. Wojska Polskiego 38, 56- 100 Wołów, pok. nr 27, tel. 71 389 27 02 wew. 37, osoba do kontaktu - Olga Pikulska. Komplet dokumentów należy składać w zaklejonej kopercie formatu A4 opisanej imieniem i nazwiskiem z dopiskiem "Nabór do służby w KP PSP w Wołowie - 2017" w terminie od dnia 20 lutego 2017 r. do dnia 09 marca 2017 r. do godz. 15.30 w sekretariacie Komendy lub przesłać drogą pocztową na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wołowie ul. Wojska Polskiego 38, 56- 100 Wołów.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wołowie - 2017-02-27 - Wołów (dolnośląskie)
1.Zabiegi na twarz2.Zabiegi na ciało3.Depilacja4.Manicure/pedicure
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Kistowo (pomorskie)
przyjmowanie, wydawanie przesyłek
DHL Express (Poland) Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, wprowadzanie danych, obsługa deklaracji, pism i innych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
- Starszy Konsultant Klientów Instytucjonalnych jest odpowiedzialny za prawidłową obsługę klientów w szczególności polegającą naaktualizacji danych, informowaniu jednostek administracji publicznej orealizowanych projektach przez firmę oraz za terenową organizację szkoleń (na terenie całego kraju). - W trakcie podróży służbowych pracodawca zapewnia zakwaterowanie w hotelu, o standardzie trzy gwiazdkowym wraz z wyżywieniem. - Wynagrodzenie: 10 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na okres miesiąca z możliwością podpisania kolejenej umowy. Umowy zawierane są co miesiąc.- Praca od poniedziałku do piątku w zadeklarowanych godzinach między 8:00-14:30 + wyjazdy służbowe. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B oraz doświadczenie w kierowaniu pojazdami tej kategorii. Gotowość do podróży służbowych na terenie kraju. Znajomości zasad pisowni języka polskiego. Komunikatywności i łatwości formułowania myśli. Odpowiedzialność, terminowości i dokładności w wykonywaniu zadań. Zaangażowanie w wykonywaną pracę.Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cv (at) dlaadministracji.pl- WAŻNE! Budynek, w którym jest udostępnione pomieszczenie biurowe do wykonywania zlecenia nie posiada windy, jak również nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Katowice (śląskie)
Bieżące monitorowanie stanu technicznego urządzeń i elementów wyposażenia obiektu.
"GM TECH-SERWIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Kraków (małopolskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.: przeprowadzanie kontroli warunków pracy ( służby), przestrzegania zasad i przepisówdotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycję przedsięwzięćtechnicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowiapracowników oraz poprawę warunków pracy; uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby), a takżew pracach powołanej w Oddziale komisji bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby) orazinnych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby),w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy ( w służbie) orazudział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracę lubsłużbą, w celu zapewnienia właściwego poziomu realizacji obowiązków pracodawcy wdziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy służby; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz wypadków wzwiązku ze służbą, w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn iokoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrolarealizacji tych wniosków; doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy lub służby na stanowiskach pracy lubsłużby, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunkiuciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, atakże opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby)na poszczególnych stanowiskach pracy lub służby; przeprowadzanie instruktażu ogólnego osób nowo przyjętych do pracy lub służby wOddziale w zakresie przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby); prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przypracy oraz wypadków w związku ze służbą, a także przechowywanie wyników badań ipomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy lub służby; udział w opracowywaniu planów oraz w ocenie założeń i dokumentacji dot. modernizacjiobiektów, pomieszczeń pracy lub służby i nowych inwestycji w Oddziale orazprzedstawienie propozycji, dot, uwzględnienia w tych planach, założeniach i dokumentacjirozwiązań techniczno - organizacyjnych, zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa ihigieny pracy ( służby) udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanychobiektów budowlanych albo ich części oraz urządzeń mających wpływa na warunki pracy ibezpieczeństwo pracowników.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-07-25 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Obsługa gości oraz korespondencji w językach: ukraiński, rosyjski, angielski oraz polski. Pozyskiwanie klientów z zagranicy. Sporządzanie ofert.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Otwock (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
brukarz
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Krzepice (śląskie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
KRZYSZTOF WALKIEWICZ FHU - 2018-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy inwentaryzacji w hipermarketach w Białymstoku
kontakt przez OHP - 2016-04-29 - Białystok (podlaskie)
naliczanie i sporządzanie list wypłat uposażeń wraz z dodatkami oraz innych należności pieniężnych dla funkcjonariuszy przydzielonych jednostek i komórek organizacyjnych , naliczanie i sporządzanie list wynagrodzeń i innych dodatkowych płatności wraz z pochodnymi od wynagrodzeń , naliczanie i wystawianie zaświadczeń do ZUS i ZE-R na podstawie kart wynagrodzeń , wystawianie zaświadczeń o dochodach policjantom i pracownikom Policji, sporządzanie i wystawianie dokumentów podatkowych , obsługa elektronicznego systemu Video-Tel w celu przekazania uposażeń funkcjonariuszy, naliczanie składek emerytalno-rentowych i na Fundusz Pracy , udzielanie odpowiedzi na pisma Związane ze stosunkiem służbowym i stosunkiem pracy
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Olsztyn (śląskie)
Wykonywanie zbrojeń na budowie
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Wytwarzanie oprogramowania w oparaciu o język C#.Zbieranie wymagań od biznesu. Wsparcie biznesu w rozwiązaniu problemów. Dbanie o jakość i aktualizowanie dokumentacji technicznej.
NORDEA BANK AB SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-03-02 - Gdańsk (pomorskie)
transport towarów na terenie Unii Europejskiej i Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Witaszewice (łódzkie)
organizowanie i koordynowanie pracy kancelaryjno-biurowej sekretariatu szkoły, prowadzenie dokumentacji dyrektora szkoły, obsługa spraw uczniowskich, prowadzenie dziennika korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych, sporządzanie ofert sprzedazowych, dbałość o wizerunek firmy, nawiązywanie długofalowych relacji z klientem.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2015-11-26 - Wodzisław Śląski (śląskie)
1. Projektowanie, programowanie i przeprowadzanie testów oprogramowania aplikacjiwebowych2. Rozwiązywanie problemów i izolowanie defektów aplikacji3. Zarządzaniem procesem testów i raportowanie wyników4. Rekomendowanie i wdrażaniem usprawnień5. Koordynowanie zarządzania testami we współpracy z zewnętrznymi zespołami6. Wdrażanie i mentorowanie członków zespołu o mniejszym stażu i doświadczeniu
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Kraków (małopolskie)
1.Weryfikowanie documentacji dodatkowej dostarczonej przez Klienta, a dolączonej na potrzeby transferów pieniężnych z najwyższą dokładnością oraz terminowością okresloną we właściwym PLSD danego serwisu. 2.Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami, procedurami oraz regulacjami Citi podczas procesowania zleceń.3.Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych, procedurach i zarządzeniach.4.Identyfikacja oraz zglaszanie przełożonemu wszelkich problemόw, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesόw E2E lub pracy zespołu, wdrażanie działań zapobiegawczych.5.Samodzielne rozwiązywanie problemόw BAU i wykraczających poza BAU (awarie systemόw/aplikacji, procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Ana
CITIBANK EUROPE PLC (PUBLICZNA SPÓŁKA AKCYJNA) ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-09-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Opieka nad pacjentem zgodnie ze specyfikacją oddziału.
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach - 2018-02-20 - Wadowice (małopolskie)