STARSZY ELEKTRYK Mielec oferta pracy Gminny Zak艂ad Gospodarki Komunalnej w Mielcu
Stanowisko: STARSZY ELEKTRYK
Wynagrodzenie: od 3聽300 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Obs艂uga i konserwacja urz膮dze艅 elektrycznych w stacjach uzdatniania wody oraz na sieciach wodoci膮gowych i kanalizacyjnych (hydrofornie, pompownie 艣ciek贸w, stacje uzdatniania wody).
Data publikacji: 2021-04-22
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: Gminny Zak艂ad Gospodarki Komunalnej w Mielcu
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:G艂owackiego 5, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Obs艂uga i konserwacja urz膮dze艅 elektrycznych w stacjach uzdatniania wody oraz na sieciach wodoci膮gowych i kanalizacyjnych (hydrofornie, pompownie 艣ciek贸w, stacje uzdatniania wody).
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: +dodatek za wieloletni膮 prac臋
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY ELEKTRYK
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Mielec
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mielecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1811
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Mielec
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: elektryk*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽300 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 22.04.2021
Data zako艅czenia pracy: 30.09.2021
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, elektryczne
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: zasadnicze zawodowe, elektryczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
1. Obywatelstwo polskie.2. Pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych.3. Wykszta艂cenie zawodowe elektryczne, techniczne elektryczne.4. 艢wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj膮ce do zajmowania si臋 eksploatacj膮 urz膮dze艅, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji E w grupie I, II i III.5. Umiej臋tno艣膰 pracy w zespole.6. Odpowiedzialno艣膰, dok艂adno艣膰, sumienno艣膰, rzetelno艣膰.7. Znajomo艣膰 obs艂ugi komputera.8. Mile widziane do艣wiadczenie na podobnym stanowisku.9. Minimum trzyletni sta偶 pracy.
Nazwa pracodawcy: Gminny Zak艂ad Gospodarki Komunalnej w Mielcu
danePracodawcy_nip: 8171947503
danePracodawcy_regon: 831315938
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
G艂owackiego 5, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. CV.2. Kopie 艣wiadectw pracy z poprzednich miejsc pracy (do wgl膮du).3. Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych kwalifikacje oraz wykszta艂cenie.Wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w siedzibie Zak艂adu budynek Urz臋du Gminy Mielec, ul. G艂owackiego 5, 39-300 Mielec, lub korespondencyjnie na adres: Gminny Zak艂ad Gospodarki Komunalnej w Mielcu, ul. G艂owackiego 5, 39-300 Mielec, z dopiskiem: Nab贸r na stanowisko starszego elektryka.Dokumenty aplikacyjne powinny by膰 opatrzone klauzul膮: Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminny Zak艂ad Gospodarki Komunalnej w Mielcu w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: mielecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1811
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Mielec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974618
Ulica pracodawcy: G艂owackiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|741103
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: elektryk*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.04.2021
Data dodania oferty pracy: 22.04.2021
Oferta pracy wa偶na do: 21.05.2021
Data udost臋pnienia oferty pracy: 22.04.2021
Data przyj臋cia oferty pracy: 22.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2f05ce0a96131936bb7d01eb6df3e48e
Podobne oferty pracy
Praca w Jednostce Wojskowej 2644.- przygotowywanie arkuszy opinii s艂u偶bowych 偶o艂nierzy, prowadzenie ewidencji ilo艣ci opiniowanych 偶o艂nierzy, - przygotowanie odpowiedzi na korespondencj臋, pisma instytucji cywilnych i wojskowych, - prowadzenie rejestr贸w, kompletowanie i przechowywanie dokument贸w dotycz膮cych okresowych bada艅 lekarskich, - aktualizowanie danych ewidencyjnych w systemie, teczkach akt personalnych i kart ewidencyjnych zo艂nierzy,- gromadzenie niezb臋dnych dokument贸w normatywnych, wykorzystywanych w pracy codziennej. Oferta dost臋pna w sali E. Kontakt z pracodawc膮 - e-mail: jw2644 (at) wp.mil.pl, jw2644 (at) ron.mil.pl
2 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2020-09-15 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Wspomaganie Banku w identyfikacji i ocenie ryzyka ds przest臋pstw finansowych (Financial Crime Risk - FCR) dla pa艅stw oraz produkt贸w klient贸w, poprzez propozycje i rozw贸j ilo艣ciowych metodologii wspomagaj膮cych modele FCR Dbanie o szybkie wdra偶anie uwag departamentu SBC Internal Control Standards and Global Risk & Compliance, w艂膮czaj膮c rekomendacje wewn臋trznego i zewn臋trznego audytuRozw贸j i praca nad FCR, dbanie o poprawno艣膰 odpowiednich danych, metod statystycznych, standard贸w naukowych i biznesu Wdra偶anie praktyk decyzji podejmowanych na podstawie danych; dbanie o konsystentne podejmowanie kr贸tkoterminowych decyzji razem z d艂ugofalowymi strategiami oraz projektami innowacyjnymi
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Praca na stanowisku starszy referent w sekcji materialowej-logistyka KPW. Opracowywanie dikument贸w i pism dotyczacych dzialalno艣ci bie偶膮cej sluzby.Sporzadzanie zapotrzebowa艅 do Bazy Logistycznej.Prowadzenie ewidencji rozlicze艅 zapas贸w materia艂owych w obowiazujacych systemach informatycznych. Prowadzenie wszelkich korespondencji dotyczacych zada艅 realizowanych przez s艂uzb臋. Opracowanie plan贸w eksploatacji,obs艂ugi,przeglad贸w,zaopatrzenia materia艂owego,wykaz贸w i sprawozda艅.
Komenda Portu Wojennego - 2017-07-21 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
realizacja zada艅 na magazynie - obs艂uga w贸zka wid艂owegoczo艂owego i w贸zka paletowego, - uk艂adanie pojemnik贸w w specjalniewyznaczonym do tego miejcu, roz艂adunek i za艂adunek samochod贸wci臋偶arowych, dostarczanie oraz odbieranie detali produkcyjnych zhali magazynowej, praca w godz 6-14/14-22/22-6
Flexcraft Polska Sp. z o.o. - 2018-01-26 - Opole (opolskie)
Wsparcie dla procesu bud偶etowania i planowania w odniesieniu dla biznesu IG, raportowanie kluczowych wska藕nik贸w efektywno艣膰i dla IG, wsp贸艂praca z Zespo艂ami Centralnym oraz Liniami Biznesowymi IG, realizacja cel贸w biznesowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Krak贸w (ma艂opolskie)
nauka tworzenia ofert reklamowychnauka obslugi program贸w graficznychprojektowanie grafik reklamowychdoradzanie klientom w doborze us艂ug reklamowych
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Chorz贸w (艣l膮skie)
- komunikacja z zespo艂em projektowym, - przygotowywanie przypadk贸w testowych i Test Plan贸w zgodnie z dostarczonymi wymaganiami, - wykonywanie, tworzenie i utrzymywanie Test贸w Automatycznych, - egzekucja/wykonywanie test贸w, potwierdzenie jako艣ci oprogramowania przez oficjalny sign off, dostarczanie status raport贸w,- wykonywanie innych zada艅 zleconych przez pracodawc臋, o ile nie s膮 niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
- kontakt z klientami i kontrahentami w j臋zyku hiszpa艅skim- planowanie i koordynacja proces贸w logistycznych- ocenianie jako艣ci proces贸w logistycznych - praca w godz. 8-16, 14-22
kontakt przez PUP - 2020-07-10 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
CZYNNO艢CI ZWI膭ZANE Z USTAW膭 PRAWO BUDOWLANE, NADZ脫R NAD REALIZACJ膭 ZADA艃 W ZAKRESIE PROWADZENIA ZADA艃 O CHARAKTERZE KONSERWACYJNO REMONTOWYMWYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE KIERUNKOWE PREFEROWANE O SPECJALNO艢CI SANITARNEJ, UMIEJ臉TNO艢膯 OBS艁UGI KOMPUTERA, W TYM PROGRAM脫W BIUROWYCH (WORD, EXCEL, POWERPOINT), UPRAWNIENIA BUDOWLANE -BRAN呕A SANITARNA, PRZYNALE呕NO艢膯 DO OKR臉GOWEJ IZBY IN呕YNIER脫W BUDOWNICTWA, 4 LATA DO艢WIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKUKONTAKT Z PRACODAWC膭: TEL 261452113 LUB PRZES艁ANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) rom.mil.plMIEJSCE PRACY NA NARUTOWICZA 17B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2018-06-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Aktywny udzia艂 w procesie pre-sales: przygotowywanie koncepcji rozwi膮za艅 zgodnych ze specyfikacj膮 wymaga艅, estymacja pracoch艂onno艣ci projekt贸w informatycznych, prezentowanie rozwi膮za艅 technicznych, opracowywanie kompletnej architektury system贸w informatycznych, spe艂niaj膮cej wymagania klienta.- Wynagrodzenie: nie mniej ni偶 13400 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony do roku. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, 艣wi臋ta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze informatyczne. Wymagane min 7 lat do艣wiadczenia w bran偶y IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat CCNA, CCNP, CCIE. Wymagane umiej臋tno艣ci: umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania infrastruktur膮 IT, bieg艂a znajomo艣膰 oprogramowania Cisco. Wymagana bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Katowice (艣l膮skie)
Oferta w ramach refundacji wynagrodzenia, nagr贸d i sk艂adek ZUS za bezrobotnego do 30 roku 偶ycia tylko dla uprawnionych os贸b bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Rypin
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Pars臋cko (zachodniopomorskie)
Starszy referent ds. zapyta艅 ofertowych i remont贸w
Opera NOVA w Bydgoszczy - 2019-04-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Monta偶 i serwis urz膮dze艅 ch艂odniczych, klimatyzacyjnych.
Przedsi臋biorstwo Wielobran偶owe "TERMO-TECH" S.C. - 2018-02-14 - Suwa艂ki (podlaskie)
- przeprowadzanie zaawansowanej diagnozy incydent贸w,- implementacja niestandardowych zmian do 艣rodowiska ,- komunikacja i konsultacja z wewn臋trznymi i zewn臋trznymi in偶ynierami,- zarz膮dzanie wydajno艣ci膮 system贸w oraz jako艣ci膮 us艂ug,- uczestniczenie w projektach oraz ich realizacja,- projektowanie oraz implementowanie sieci i system贸w bezpiecze艅stwa,- wspieranie zarzadzania ofertami z ekspertyz膮 techniczn膮
ATOS IT SERVICES SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-10-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Techniczne wsparcie dla klienta w j臋zyku angielskim - rozwi膮zywanie problem贸w technicznych i wprowadzanie innowacyjnych rozwi膮za艅. Monitorowanie sieci pod wzgl臋dem bezpiecze艅stwa transakcji oraz danych, planowanie i opracowywanie zmian w funkcjonuj膮cych systemach informatycznych, analizowanie i ocenianie parametr贸w technicznych projekt贸w i rozwi膮za艅 informatycznych, w tym walidacji danych, rozwoju dashboardu, poprawy szybko艣ci raportowania do klienta.Sala H
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
- obs艂uga Punktu Obs艂ugi Klienta,- wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z kontrol膮 metrologiczn膮 przyrz膮d贸w do pomiaru masy, d艂ugo艣ci i czasu,- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepis贸w ustawy - Prawo o miarach oraz ustawy, ustawy o systemach oceny zgodno艣ci i nadzoru rynku,- prowadzenie prac administracyjno-biurowych,- aktualizacja dokument贸w systemu zarz膮dzania,- sporz膮dzanie sprawozda艅,- opracowywanie dokumentacji technicznej zwi膮zanej z kontorl膮 przyrz膮d贸w pomiarowych. Wymagane dokumenty i o艣wiadczenia: - CV i list motywacyjny,- kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie,- kopie 艣wiadectw pracy,- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej si臋 o zatrudnienie ( dost臋p w siedzibie Okr臋gowego Urz臋du Miar we Wroc艂awiu oraz na stronie internetowej BIP Okr臋gowego Urz臋du Miar we Wroc艂awiu,- o艣wiadczenie kandydata o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w rekrutacji,- o艣wiadczenie kandydata o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych,- o艣wiadczenie kandydata o nieskazaniu prawonocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, - kopia dokumentu potwierdzaj膮cego posiadanie polskiego obywatelstwa lub o艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Umowa na czas okre艣lony. Praca w systemie jednozmianowym. Kontakt kandydat贸w z pracodawc膮: 713580220
Okr臋gowy Urz膮d Miar Wroc艂aw - 2019-04-15 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
naprawa samochod贸w oraz wyjazdy autolawet膮; jedna zmiana 09.00-17.00; wynagrodzenie do negocjacji w zale偶no艣ci od umiej臋tno艣ci;
ARTUR MACIASZEK - 2020-08-18 - 艁ag贸w (dolno艣l膮skie)
Ochrona na terenie obiekt贸w handlowych. Ochrona fizyczna mienia, zapobieganie kradzie偶y, interwencje. Praca w ramach umowy zlecenia, jednozmianowa. Miejsce pracy - 艁贸d藕.
KONSALNET SECURITY Sp. z o.o. - 2016-02-29 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
prace porz膮dkowe na terenie gm. Orneta
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Orneta (warmi艅sko-mazurskie)
Wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Strzelce Kraje艅skie (lubuskie)
- Utrzymanie czysto艣ci na terenie obiektu. Sprz膮tanie biur, sanitariat贸w, korytarzy, schod贸w. Dba艂o艣膰 o porz膮dek w miejscu pracy. Praca w oparciu o plan sprz膮tania danego obiektu.- Wynagrodzenie: 1125 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Nast臋pna umowa na czas okre艣lony 1 roku. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca na 1/2 etatu w godz.: 16:00-20:00, 18:00-22:00 - wg grafiku, do uzgodnienia z pracodawc膮. Wymagane wykszta艂cenie min. podstawowe. Do艣wiadczenie NIE jest wymagane. Wymagana umiej臋tno艣膰 sprz膮tania obiekt贸w. Wymagane Orzeczenie o stopniu niepe艂nosprawno艣ci. Kontakt KONIECZNIE wst臋pnie telefoniczny (Tel. 692-418-425) w godzinach 8:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawc膮 (ul. Adama Mickiewicza 29, 40-085 Katowice - 3 pi臋tro, pok贸j 10, wie偶a A) lub e-mail: e.manka (at) bhpprotect.pl
BHP PROTECT SYSTEM SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-08-12 - Katowice (艣l膮skie)
Obs艂uga klient贸w sklepu. Sprzedaz produktow.
HURTOWNIA"RYBEX II" S.C. JUREK OLGA ,JUREK KONRAD - 2017-03-23 - Pionki (mazowieckie)
Miejsce pracy: Akademia Pomorska w S艂upsku, Sekcja ds. PromocjiZakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:pomoc w realizacji dzia艂a艅 promuj膮cych Uczelni臋, np.: udzia艂 w targach, wizyty w szko艂ach itp.organizacja imprez promocyjnych i konferencji,tworzenie tekst贸w u偶ytkowych, w tym tekst贸w na stron臋 internetow膮 Uczelni, oraz portale spo艂eczno艣ciowe, wsp贸艂praca z mediami- poszukiwanie ekspert贸w do wypowiedzi medialnych,dokumentacja fotograficzna wydarze艅 akademickich,opracowywanie materia艂贸w promocyjnych w tym tre艣ci artyku艂贸w, reklam oraz spot贸wwsp贸艂organizowanie spotka艅 prasowych,przygotowanie m.in. list贸w gratulacyjnych, tre艣ci zaprosze艅, podzi臋kowa艅 na potrzeby Biura Rektora.Umowa na okres pr贸bny z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia. Godz. pracy 7.30-15.30.
Akademia Pomorska w S艂upsku - 2020-10-27 - S艂upsk (pomorskie)
Obsluga klienta
"RIO" CENTRUM ROZRYWKI DLA DZIECI Wojciech Farot - 2018-09-03 - Miech贸w (ma艂opolskie)
1)Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru w bran偶y budowlanej m.in. przez sprawowanie kontroli zgodno艣ci realizacji rob贸t budowlanych z projektem i pozwoleniem na budow臋, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawid艂owo艣ci zada艅 inwestycyjno-remontowych; 2)Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w bran偶y budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 3)Udzia艂 w pracach zespo艂u powo艂anego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania 艣rodk贸w na finansowanie przedsi臋wzi臋cia dotycz膮cego realizacji inwestycji i remont贸w; 4)Przygotowywanie opisu przedmiotu zam贸wienia do wniosku o wszcz臋cie post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego na wy艂onienie wykonawcy zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zam贸wienia publicznego; 5)Pe艂nienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/rob贸t w zakresie w艂a艣ciwego zabezpieczenia zdemontowanych urz膮dze艅, b臋d膮cych 艣rodkami trwa艂ymi, w trakcie realizacji zada艅 inwestycyjno-remontowych. 6)Opracowywanie i kompletowanie dokument贸w formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w kt贸rym pe艂ni funkcj臋 koordynatora rob贸t, w celu przekazania do u偶ytkowania zarz膮dcy obiektu oraz archiwum; 7)Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zam贸wie艅 publicznych w zakresie zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu przekazania do kom贸rki organizacyjnej ds. zam贸wie艅 publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 8)Weryfikowanie pod wzgl臋dem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawid艂owo艣ci faktur od wykonawc贸w zada艅 inwestycyjno-remontowych w bran偶y budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania 艣rodk贸w finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9)Niezw艂oczne powiadamianie prze艂o偶onego o ka偶dej okoliczno艣ci utrudniaj膮cej lub uniemo偶liwiaj膮cej realizacj臋 zadania lub polecenia, dostrze偶onych mo偶liwo艣ciach wykonania polecenia w spos贸b sprawniejszy lub skuteczniejszy, ni偶 okre艣lony poleceniem; 10)Uczestniczenie w pracach zespo艂贸w lub komisji powo艂anych przez Naczelnika Wydzia艂u Inwestycji i Remont贸w KSP; 11)Przechowywanie dokument贸w sporz膮dzonych oraz zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 na danym stanowisku, w spos贸b uporz膮dkowany, kompletny i systematyczny, umo偶liwiaj膮cy szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracownik贸w Wydzia艂u; 12)Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokument贸w sporz膮dzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie; 13)Niezw艂oczne przekazywanie dokument贸w b臋d膮cych podstaw膮 wprowadzenia do ewidencji 艢T (艢rodk贸w Trwa艂ych) i P艢T (Pozosta艂ych 艢rodk贸w Trwa艂ych) do os贸b uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i procedurami; 14)Udzia艂 w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydzia艂em.
Komenda Sto艂eczna Policji - 2020-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
- instruktor kulturalno - o艣wiatowy- praca z dzie膰mi, m艂odzie偶膮 lub osobami doros艂ymi
44 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2020-11-02 - Krosno Odrza艅skie (lubuskie)
Monitorowanie zad艂u偶e艅 i zobowi膮za艅 klient贸w. Nadzorowanie sp艂at zobowi膮za艅, kontakt z klientami zagranicznymi (Portugalia, Norwegia).
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
tworzenie wiadomo艣ci,promowanie,dostarczanie wiadomo艣ci , tre艣ci kampanii,wsp贸艂praca z klintem, zbieranie i konsolidacja wszystkich danych,opracowywanie tre艣ci artyku艂贸w,wiadomo艣ci ,nag艂贸wk贸w dla globalnej kampanii,wsp贸艂praca z zespolami: marketingu i komunikacji,rpwoadzenie prac redakcyjnych podczas imprez,zarz膮dzanie i prowadzenie wideokonferencji,kontrola projektu,wsp贸艂praca z webmasterami,utrzymywanie kontaktow i wsp贸艂praca z dyrektorami projekt贸w, definiowanie grupy docelowej
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Obs艂uga i regulacja przecinarek, wiertarek oraz pras
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-06-12 - Zgierz (艂贸dzkie)