STARSZY LEGALIZATOR Wrocław oferta pracy Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Stanowisko: STARSZY LEGALIZATOR
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa Punktu Obsługi Klienta,- wykonywanie czynności związanych z kontrolą metrologiczną przyrządów do pomiaru masy, długości i czasu,- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach oraz ustawy, ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku,- prowadzenie prac administracyjno-biurowych,- aktualizacja dokumentów systemu zarządzania,- sporządzanie sprawozdań,- opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontorlą przyrządów pomiarowych. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - CV i list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kopie świadectw pracy,- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej się o zatrudnienie ( dostęp w siedzibie Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu oraz na stronie internetowej BIP Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu,- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawonocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Umowa na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym. Kontakt kandydatów z pracodawcą: 713580220
Data publikacji: 2019-04-15
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa Punktu Obsługi Klienta,- wykonywanie czynności związanych z kontrolą metrologiczną przyrządów do pomiaru masy, długości i czasu,- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach oraz ustawy, ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku,- prowadzenie prac administracyjno-biurowych,- aktualizacja dokumentów systemu zarządzania,- sporządzanie sprawozdań,- opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontorlą przyrządów pomiarowych. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - CV i list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kopie świadectw pracy,- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej się o zatrudnienie ( dostęp w siedzibie Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu oraz na stronie internetowej BIP Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu,- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawonocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Umowa na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym. Kontakt kandydatów z pracodawcą: 713580220
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2800, - wysługa lat, nagrody jubileuszowe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY LEGALIZATOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: legalizator
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: mechaniczne, elektryczne, elektroniczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Sala FWymagania:wykształcenie: średnie/ wyższe techniczne (mechaniczne, elektryczne,elektroniczne)umiejętności: znajomość przepisów ustawy Prawo o miarach, komunikatywność i rzetelność, systemetyczność i zaangażowanie w wykonywaną pracę, umiejętność sprawnej organizacji pacy, prawo jazdy kat. B. inne: odpowiedzialność i samodzielność w podejmowaniu decyzji, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, znajomość obsługi komputera ( pakiet MS Office ) doświadczenie zawodowe w obszarze metrologii lub staż w administracji publicznej.
Nazwa pracodawcy: Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - CV i list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kopie świadectw pracy,- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej się o zatrudnienie ( dostęp w siedzibie Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu oraz na stronie internetowej BIP Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu,- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawonocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Młodych Techników
Numer budynku pracodawcy: 61
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: legalizator
Data dodania oferty pracy: 15.04.2019
Oferta pracy ważna do: 15.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?75f2a956315642a2c5cffa945764dfde
Podobne oferty pracy
obsługa kadrowa w tym prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencja czasu pracy
INSTYTUT OCHRONY ROŚLIN - Państwowy Instytut Badawczy - 2016-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
Ogólny zakres obowiązków:zakładanie kartotek osobowych, ich aktualizacji ze szczególnym uwzględnieniem kont bankowych, miejsc powstawania kosztów, stanowiska, wysokości progów podatkowych oraz składek ZUS,prowadzenie kart zasiłkowych dla pracowników pobierających zasiłki chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze, świadczenia rehabilitacyjne,naliczanie i sporządzanie list płac zgodnie z obowiązującym harmonogramem wypłat dla poszczególnych grup pracowniczych,sporządzanie i uzgadnianie poleceń księgowań z listami płac,przygotowanie zestawień do przelewów bankowych w celu realizacji wypłat na konta pracowników,sporządzanie zaświadczeń o wysokości otrzymywanych wynagrodzeń dla potrzeb ZUS, urzędów skarbowych, banków, ZPORR, sądów oraz pracowników,dokonywanie zwrotów nadpłaconych składek z ubezpieczenia społecznego na podstawie decyzji ZUS,sporządzanie, uzgadnianie i przysyłanie zainteresowanym osobom rocznych deklaracji podatkowych.Poziom wykształcenia EKONOMICZNEUmiejętności ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW: PRAWA PRACY W ZAKRESIE WYNAGRADZANIA ZA PRACĘ I INNYCH ŚWIADCZEŃ, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB FIZYCZNYCH, USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, USTAWY O RACHUNKOWOŚCI,ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMU PŁATNIK,ZNAJOMOŚĆ RACHUNKOWOŚCI.Doświadczenie zawodoweSTAŻ PRACY: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE - 4 LATA,WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - STAŻ PRACY NIE WYMAGANY.FORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV NA ADRES MAILOWY: KWESTOR (at) UNIV.SZCZECIN.PL LUB POCZTĄ NA ADRES: UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI AL. PAPIEŻA JANA PAWŁA II 22A 70-453 SZCZECIN
UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI - 2018-09-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- przyjmowanie,rejestrowanie wpływającej i wychodzącej korespondencji- prowadzenie niezbędnej ewidencj (sekretariatu) w tym zakresie dla Wydziału Prewencji i Wydziału Ruchu Drogowego KPP w Ostrzeszowie- koordynacja, nadzór i inicjowanie działan w zakresie obiegu dokumentów pracy kancelaryjo-biurowej i archiwizacji dokumentacji wytworzonej na zajmowanym stanowisku pracy-obsługa systemów informatycznych policji-obusługpetentów w zakresie przydzielonych spraw-realizacja zadań związanych ze współpracą z organami administracji rządowej i samorządowej, towarzystwami ubezpieczeniowymi i osobami fizycznymi-prowadzenie niezbędnej ewidencji na zajmowanym stanowisku pracy w zakresie dotyczącymi przydzielonych spraw do realizacji oraz archiwizacja wytworzonej i przyjętej dokumentacji.
Komenda Powiatowa Policji w Ostrzeszowie - 2018-08-10 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
1.Przeprowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz p.poż, 2.Sporządzenie analiz stanu BHP. 3.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków oraz przygotowywanie dokumentacji w tym zakresie. 4.Prowadzenie rejestrów oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 5.Współpraca z lekarzem sprawującym opiekę medyczną w zakresie badań wstępnych, okresowych, specjalistycznych oraz profilaktyki zdrowotnej pracowników. 6.Przygotowywanie materiałów kontrolnych dla zewnętrznych instytucji nadzoru nad warunkami pracy. 7.Szkolenie pracowników z zakresu BHP. 8.Ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. 9.Opracowywanie zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ustalanie zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.10.Wyposażenie pracowników w odzież ochronną i roboczą oraz wyposażenie pracowników w sprzęt ochrony osobistej zgodnie z przepisami BHP. 11.Współpraca z innymi komórkami wewnętrznymi DPS w sprawach BHP.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2017-10-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zgodny z stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2017-11-15 - Zgierz (łódzkie)
mycie samochodów
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie procesem usprawniającym i optymalizującym, utworzenie zespołu ok. 20 analityków i konsultantów ds. usprawniania i optymalizacji procesów, wsparcie partnerów biznesowych z całego swiata w celu wdrażania i kontroli nad zmianami biznesowymi oraz strategią firmy, zapewnienie bieżącego doskonalenia oraz aktywne sprawdzanie jakości usprawnionych procesów, skupienie się na kliencie wewnętrznym, odpowiedzialność za globalny projekt usprawniający będący częścią reorganizacji biznesowej, praca nad harmonogramem oraz kontrola nad fajtycznym przebiegiem projektu, przewidywanie ryzyka oraz budowanie strategii jego zminimalizowania, przygotowywanie raportów wg określonych ram czasowych dot. aktualnego statusu procesów ryzyka, ewentualnych problemow, budowanie oraz utrzymanie relacji z klientami wew. poprzez ciagłe dostarczanie usług konsultingowych oraz najbardziej korzystnych rozwiązań
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Kraków (małopolskie)
Organizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych, zarządzanie czasem pracowników, kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych, współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy), praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Siedlce (mazowieckie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gryżów (opolskie)
- produkowanie wyrobów charakterystycznych dla danego odcinka produkcyjnego,- sprawowania kontroli nad parametrami produkcyjnymi i jakościowymi,- dbanie o stabilną i płynną pracę maszyn,- Usuwanie drobnych zacięć i awarii.
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2017-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie zaawansowanych ofert dla istniejących i potencjalnych klientów, wsparcie zespołu i przełożonego, analiza rynku, tworzenie planów sprzedażowych, pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami. W dużej mierze praca oparta na zdobytym w poprzednich latach doświadczeniu. Raportowanie, obsługa najbardziej wymagających klientów, współpraca z innymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Kraków (małopolskie)
obsługa bieżących spraw , pozw.na pracę , sprawy osobowe
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-07 - Niemcy (Niemcy)
- analiza wymogów biznesowych i projektowanie odpowiednich rozwiązań - bliska współpraca z analitykami biznesowymi i architektami przy realizacji założen projektu, z uwzględnieniem standardów organizacji - odpowiedzialność za rozwój, zapewnienie jakości oraz bieżęce wspieranie aplikacji obsługujących hurtownię danych - wsparcie techniczne oraz funkcjonlane dla innych członków zespołu - tworzenie zapytań SQL oraz pisanie funkcji ETL - testowanie nowych funkcjonalności i aplikacji - współpraca z zespołem wsparcia przy bieżącym utrzymaniu hurtowni danych - raportowanie do managera projektu
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
Spawanie elementów metalowych
Zakład Usług Ślusarskich Ins. Sanit.i CO A.Wojciechowski - 2016-09-09 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż wyrobu gotowego w bezpośrednim kontakcie handlowym na terenie woj. lubelskiego, mazowieckiego i podkarpackiego
HERBAR SP. Z O.O. - 2016-06-23 - Milejów (lubelskie)
wypiek pieczywa
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" ŚWIECIE - 2016-01-19 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
doradca klienta -usługi finansowe
Szczepan Kopecki-Usługi Finansowe - 2018-01-30 - Miechów (małopolskie)
dbanie o ekspozycję towaru; obsługa klienta; dbanie o porządek na sali sprzedaży; wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami; godziny pracy 6.15-14.15, 14.15-22.15, praca również w dni wolne, pierwsza umowa okres próbny 3 miesiące;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-20 - Sulików (dolnośląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za utrzymywanie baz danych, ich administrowanie. Będzie także odpowiedzialna, za jakość kodu oraz tworzonych rozwiązań. Wdrażanie nowych funkcjonalności bez nadzoru. Może też być odpowiedzialna za data Architecture oraz przewodzić zespołowi do 5 osób.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancjicelem udzielenia pozwolenia na budowę/rozbiórkę obiektu budowlanego- przyjmowanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji celem przekazania ich kopii do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego- udzielanie odstępstwa od przepisów technicznych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji celem przyjęcia zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub udzielenia pozwolenia na budowę/rozbiórkę- analizowanie wniosków o udzielenie pozwolenia na budowę/rozbiórkę oraz zgłoszenie z projektem budowlanym celem ich rejestracji - rejestrowanie wniosków o wydanie dzienników budów i rozbiórek lub montażu oraz zgłoszeń z projektem budowlanym celem wydania ich inwestorowiWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. Konarskiego 1 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek posiada windę ,toaleta nie jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
SCZEPIANIE KONSTRUKCJI STALOWYCH
SMULDERS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Chocianów (dolnośląskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Januszkowice (opolskie)
Kierowca samochodu ciężarowego. Praca na umowę o pracę od poniedziałku do piątku (wyjazdy tygodniowe) wg karty kierowcy, praca na terenie całego kraju.
Przewozy Towarowe "A.K. Masłowscy" Piotr Masłowski - 2017-11-27 - Charzyno (zachodniopomorskie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Znajomość j. angielskiego i francuskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).Godzina zakończenia pracy : 16:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. MuchoborskaSala H
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ OD KLIENTÓW, WYSTAWIANIE KART ZLECEŃ ZGODNIE Z PODZIAŁEM I PRZYPISANIEM DO KLIENTÓW, MONITOROWANIE ZAMÓWIEŃ OD WEJŚCIA DO ZLECENIA DOSTAWY, WYSTAWIANIE FAKTUR SPRZEDAŻOWYCH, KORYGUJĄCYCH.DEKLARACJA ZATR.: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 6 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Pruszków (mazowieckie)
Obsługa klienta w salonie optycznym, utrzymywanie stanowiska pracy w czystości
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE ANETA BURSZTYNOWICZ KUBIAK - 2016-09-05 - Kalisz (wielkopolskie)
sporządzanie różnego rodzaju potraw,ocena surowców,półproduktów i wyrobów gotowych oraz właściwe gospodarowanie nimi,posługiwanie się narzędziami i maszynami przy przygotowywaniu potraw
Restauracja i Hotel Rycerski J&S s.c. Janina i Stefan Gos Czeladź - 2016-05-27 - Czeladź (śląskie)
tworzenie wiadomości,promowanie,dostarczanie wiadomości , treści kampanii,współpraca z klintem, zbieranie i konsolidacja wszystkich danych,opracowywanie treści artykułów,wiadomości ,nagłówków dla globalnej kampanii,współpraca z zespolami: marketingu i komunikacji,rpwoadzenie prac redakcyjnych podczas imprez,zarządzanie i prowadzenie wideokonferencji,kontrola projektu,współpraca z webmasterami,utrzymywanie kontaktow i współpraca z dyrektorami projektów, definiowanie grupy docelowej
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Kraków (małopolskie)
Praca w siedzibie Komendy Ośrodka.Pełna obsługa kancelaryjna w zakresie obiegu dokumentów jawnych i niejawnych z uwzględnieniem ochrony informacji niejawnych.Praca w warunkach narażenia na działanie substancji, preparatów, czynników lub procesów technologicznych o działaniu rakotwórczym lub mutagennym.Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
Ośrodek Badawczy Służby Materiałów Pędnych i Smarów - 2017-08-22 - Rumia (pomorskie)