STARSZY ANALITYK-ZARZĄDZANIE WYDAJNOŚCIĄ Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY ANALITYK-ZARZĄDZANIE WYDAJNOŚCIĄ
Wynagrodzenie: od 9 000 PLN
Zakres obowiązków: - koordynacja procesów globalnych w Centrach Usług Wspólnych - funkcjonalne i globalne zarządzanie, oraz nadzór nad prawidłową komunikacją oraz koordynacją jednostek i celów finansowych; - współtworzenie oraz udział w projektach zespołowych; - prowadzenie analiz dotyczących wydajności oraz wykorzystywania szans na ciągły rozwój; - polepszanie koordynacji oraz pozytywnej współpracy pomiędzy Centrami Usług Wspólnych; - zarządzanie raportami oraz pomoc w analizie ich detalów oraz niezgodności; - zapewnianie strategii organizacyjnych budżetowych i targetowych
Data publikacji: 2018-02-14
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- koordynacja procesów globalnych w Centrach Usług Wspólnych - funkcjonalne i globalne zarządzanie, oraz nadzór nad prawidłową komunikacją oraz koordynacją jednostek i celów finansowych; - współtworzenie oraz udział w projektach zespołowych; - prowadzenie analiz dotyczących wydajności oraz wykorzystywania szans na ciągły rozwój; - polepszanie koordynacji oraz pozytywnej współpracy pomiędzy Centrami Usług Wspólnych; - zarządzanie raportami oraz pomoc w analizie ich detalów oraz niezgodności; - zapewnianie strategii organizacyjnych budżetowych i targetowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 9 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie nie mniej niż 9000 pln brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY ANALITYK-ZARZĄDZANIE WYDAJNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Data zakończenia pracy: 28.02.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: finanse, zarządzanie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy w finansach co najmniej 5 lat - mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku Centrum Usług Wspólnych, - doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel, Word, Power Point, Outlook), - bardzo dobra znajomość MS Access, - umiejętność pracy pod presją czasu, - zorientowanie na działanie, szybkie uczenie się, - analityczne myślenie, - umiejętność rozwiązywania problemów, - mile widziane ukończenie szkolenia IFRS, - doskonała znajomość języka angielskiego - na poziomie C2 (zarówno w mowie jak i w piśmie) - główny język komunikacji w firmie; mile widziana znajomość języka hiszpańskiego umożliwiająca swobodną komunikację
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 14.02.2018
Oferta pracy ważna do: 26.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2018
Podobne oferty pracy
DO UZGODNIENIA
FOLRES-BIS Czesław i Roman Kalisztan Delikatesy Centrum - 2015-12-08 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie prac instalacyjnych, konserwacyjnych, pomiarowych, instalacji elektrycznych, raportowanie wykonywanych prac, okresowe przeglądy instalacji elektrycznych
STAL - SYSTEMS S.A. - 2016-05-10 - Jaworzno (śląskie)
Wykrawanie elementów wieprzowych
Paweł Sterczewski Zakład Produkcji Produktów Mięsnych - 2017-06-14 - Strzelce Wielkie (łódzkie)
strzyżenie, modelowanie, farbowanie
Salon Fryzjerski, Kosmetyka, Perfumeria ELDORADO Urszula Kucharska - 2017-05-22 - Zduńska Wola (łódzkie)
PROWADZENIE I OBSŁUGA SEKRETARIATU, OBSŁUGA INTERESANTÓW I GOŚCI, OPRACOWYWANIE INFORMACJI PRASOWYCH DLA JEDNOSTKI NADRZĘDNEJ, NADZÓR NAD BIEŻĄCĄ AKTUALIZACJĄ STRONY INTERNETOWEJ KOMENDY, PRZYGOTOWYWANIE PISM I DOKUMENTÓW, OBSŁUGA SPOTKAŃ I NARAD SŁUŻBOWYCH, KOORDYNOWANIE PROCESU KONTROLI ZARZĄDCZEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 1 ROK, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W STOPNIU BARDZO DOBRYM, PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-11-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pomoc w procesie przygotowywania trumien do lakierowania i malowania
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Rawicz (wielkopolskie)
Utrzymywanie porządku na stacji paliw.Na spotkanie z pracodawcą należy umawiać się telefonicznie 606 880 182. Praca od 06.00 do 18.00 (2 dni pracy, 2 dni wolnego).
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Pal-Bud - 2017-06-27 - Ilinko (mazowieckie)
Sprzedaż art. spożywczych
Sklep "SMACZEK" - 2018-01-12 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie rejestru spraw wpływających do PT w celu wykonania badań orzeczniczych oraz przekazywanych do OR po wykonaniu badania,wydawanie i odbieranie akt od lekarzy i konsultantów,porządkowanie akt po badaniu, współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi,przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia z ubezpieczenia emerytalno-rentowego,udzielanie informacji w sprawach prawa do świadczeń z ubezpieczenia emerytalno-rentowego,prowadzenie rejestru załatwianych spraw.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, przy monitorze ekranowym, powyżej4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej w Inowrocławiu nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest dwukondygnacyjny, bez windy. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na parterze budynku. Praca wymaga przemieszczania sie pomiędzy piętrami.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-09-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów kluczowych, odpowiadanie na e-maile, przyjmowanie zamówień, tworzenie lisów przewozowych.
Pontus Marcin DULCE - 2018-03-23 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Obsługa sekretariatu, przyjmowanie stron, przygotowywanie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Nowy Targ (małopolskie)
przygotowywanie akt do przekazania do archiwum, przygotowanie korespondencji do wysyłki, rejestracja spraw w rejestrach Wydziału, udział w analizach dokumentacji wpływających do Wydziału,
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kościan (wielkopolskie)
Praca z zespołem produktowym, technicznymi SME nad wyjaśnieniem wymagań, dokumentowanie średnich i niskich poziomów wymagań, tworzenie i utrzymanie bazy wiedzy na temat projektu, analiza przerw pomiędzy wysokim i niskim poziomem wymagań, udział w przygotowaniu demo i szkoleń, kontrola wykonywanych zadań przez zespół, kontakt z klientami o statusie prac; kontrola nad wykonalnością i terminowością, kontakty z klientami odnośnie projektów (możliwe podróże do USA).
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Kraków (małopolskie)
-obsługa prasy termotransferowej-obsługa urządzeń DTP: ploter drukujący, ploter tnący, drukarka-wykonywanie nadruków na odzieży
MIKROTECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-01 - Krosno (podkarpackie)
doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych,zainteresowanie branżą RTV.AGD.IT/MM,doświadczenie w sprzedaży,bezpośredniej obsłudze klienta
MEDIA EXPERT - 2016-09-23 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa klientów, dbałość o gości oraz atmosferę restauracji, inne prace zgodne z zawodem.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Kraków (małopolskie)
Obowiązki: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej oraz funkcjonowania sekretariatu Wydziału Prezydialnego. ZADANIA PODSTAWOWE1) zapewnienie obsługi kancelaryjno- korespondencyjnej oraz prowadzenie wykazów i ewidencji związanych z obsługą sekretariatu.2) zapewnienie efektywnego przepływu informacji;3) realizowanie zadań recepcyjnych oraz prowadzenie terminarza sparw i spotkań naczelnika wydziału;4) zaopatrywanie wydziału w materiały niezbędne do realizacji zadań;5) prowadzenie ewedencji pieczęci i stempli wykorzystywanych przez policjantów oraz pracowników wydziału;6) prowadzenie ewidencji czasu służby i pracy policjantów oraz pracowników wydziału;7) protokołowanie odpraw służbowych;8) archiwizowanie dokumentacji.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-11-24 - Legionowo (mazowieckie)
Prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych dla pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie kart zasiłkowych tych pracowników; naliczanie podatku od wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne oraz składek na fundusz zdrowotny pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami; prawidłowe i terminowe sporządzanie list płac dla pracowników pedagogicznych; naliczanie dodatkowej nagrody rocznej, odpraw emerytalnych, rentowych, nagród, dokonywanie przelewów wynagrodzeń; dokonywanie potrąceń z listy płac; wyliczanie godzin ponad wymiarowych dla nauczycieli; wyliczanie średniej feryjnej i wakacyjnej; wypełnianie danych dotyczących Placówki, dzieci przedszkolnych, uczniów, danych dotyczących zatrudnienia oraz obowiązków nauczycieli oraz płac administracji i obsługi do SIO; sporządzanie dokumentów do planu budżetu.
Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych - 2018-03-09 - Legionowo (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków:ocena dokumentów opracowanych dla zakładów dużego ryzyka wystąpienia poważnej awarii przemysłowej, wymaganych ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 519, ze zm.), tj.: Zgłoszenia zakładu, Programu zapobiegania awariom, Raportu o bezpieczeństwie oraz Wewnętrznego planu operacyjno-ratowniczego, sporządzanie zestawień z czynności kontrolno rozpoznawczych, o których mowa w rozporządzeniu MSWiA z dnia 24 października 2005 r. w sprawie czynności kontrolno-rozpoznawczych przeprowadzanych przez Państwową Straż Pożarną (Dz. U. nr 225, poz. 1934), w tym katalogu zagrożeń,opracowywanie analizy zagrożeń województwa, o której mowa w rozporządzeniu MSWiA z dnia 3 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowej organizacji krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1319) oraz przygotowywanie wniosków z tej analizy,udział w czynnościach kontrolno rozpoznawczych w zakładach dużego ryzyka wystąpienia poważnej awarii przemysłowej.Poziom wykształcenia : wyższe - inżynier ochrony środowiska, znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska , znajomość pakietu Ofis i Excel ,prawo jazdy kat B , doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z prawem ochrony środowiska co najmniej 2 lata Szczegółowe informacje dotyczące naboru do służby tj. wymagań i etapów postępowania kwalifikacyjnego znajdują się na stronie internetowej KW PSP w Szczecinie www.szczecin.kwpsp.gov.pl w zakładce Praca-wolne etaty
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca biurowa w zakresie spraw bhp
Jednostka Wojskowa Nr 4653 w Siemirowicach - 2016-08-31 - Siemirowice (pomorskie)
starszy księgowy/a
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Poznań (wielkopolskie)
opieka nad osobami starszymi
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Chorzów (śląskie)
Przygotowanie posiłków dla wychowanków
CENTRUM OPIEKI NAD DZIECKIEM "DĄBRÓWKA" - 2017-05-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
PRACE STOLARSKIE, PRODUKCJA MEBLI
DREW-SYSTEM JACEK PIOTROWSKI - 2016-06-16 - Dębica (podkarpackie)
Zakładanie blachy trapezowej
AGICO.EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Pogorzela (wielkopolskie)
Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, korytarzach, bieżące uzupełnianie materiałów i środków czystości w pomieszczeniach, przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i PPOŻ.
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
odtłuszczanie stali
P.P.H.U LASK-MAL s.c. Orchów - 2016-04-27 - Orchów (łódzkie)
Fakturowanie zdarzeń gospodarczych, obsługa klienta, prowadzenie rejestrów parkingu, kasacja, wydawanie zaświadczeń ze stacji demontażu, zaopatrzenie biura.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Obsługa i regulacja przecinarek, wiertarek oraz pras
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-08-09 - Zgierz (łódzkie)
Praca z dziećmi, prowadzenie galerii zdjęć, organizowanie wystaw artystycznych, prowadzenie strony internetowej, przygotowywanie materiałów promocyjnych GOK
Gminny Ośrodek Kultury - 2018-08-17 - Gołąb (lubelskie)