STARSZY ADMINISTRATOR SYSTEMÓW ERP (NR 8796) Bydgoszcz oferta pracy ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: STARSZY ADMINISTRATOR SYSTEMÓW ERP (NR 8796)
Wynagrodzenie: od 10 000 PLN
Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie systemów baz danych typuOracle zawierających konfiguracje RAC orazDataGuard, konserwacja systemów baz danych Oracle, diagnostyka i rozwiązywanie problemów z dostępnością programów, projektowanie rozwiązań baz danych przeprowadzając konfiguracje, wdrażanie nowych projektów, tworzenie dokumentacji
Data publikacji: 2016-12-22
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Ignacego Kraszewskiego 1, 85-240 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Codzienne wsparcie systemów baz danych typuOracle zawierających konfiguracje RAC orazDataGuard, konserwacja systemów baz danych Oracle, diagnostyka i rozwiązywanie problemów z dostępnością programów, projektowanie rozwiązań baz danych przeprowadzając konfiguracje, wdrażanie nowych projektów, tworzenie dokumentacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 10 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY ADMINISTRATOR SYSTEMÓW ERP (NR 8796)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
administrator zintegrowanych systemów zarządzania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 10 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe informatyka lub pokrewne, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, wymagane doświadczenie w instalacji, konfiguracji i utrzymaniu systemu SAP ECC 6.0, EP, PL, Solman;Doświadczenie w monitorowaniu i rozwiązywaniu problemów z systemami SAP, doświadczenie w programowaniu ABAp (mile widziane);doswiadczenie w administracji Oracle / MS SQL, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy:
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Postępu 18 lokX P., 02-676 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty:TAAC Solutions Sp. z o.o. Sp.k.Spółka Doradztwa PodatkowegoKs. Prymasa Augusta Hlonda 10/8102-972 Warszawatel. 22 412-85-12lube-mail: alicja.kaminska (at) taacsolutions.plkontakt w godz. 9:00-17:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 9:00-17:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Postępu
Numer budynku pracodawcy: 18 lokX P.
Profil działalności pracodawcy: od 3.11.2015
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
administrator zintegrowanych systemów zarządzania
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.12.2016
Data dodania oferty pracy: 21.12.2016
Oferta pracy ważna do: 02.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zapoznanie z organizacja pracy w recepcji, zapoznanie z obowiazujacą dokumentacją, udzielanie informacji dotyczących funkcjonowania szpitala, telefonicznie jak i pacjetowi przychodzącymi do placówki
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Rudna Mała (podkarpackie)
szycie odzieży damskiej na stebnówce i dwuigłówce
Z.P.H.U."MISIEK" Ireneusz Miśkiewicz - 2016-07-06 - Sieradz (łódzkie)
Doczyszczanie pokoi hotelowych
EVER SERVICES sp. z o.o. - 2015-11-25 - Sopot (pomorskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Czerwieńsk (lubuskie)
Oferta skierowania jest do osób bezrobotnych będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, określonych w art. 49 ustawy
Pajer-Bankiel Agnieszka F.H.U. "TĘCZA - BIS" - 2017-08-03 - Katowice (śląskie)
wg zawodu
Picco Bartolomeo Polska Sp. z o.o. - 2017-08-08 - Zielona Góra (lubuskie)
przyjmowanie towaru, sprawdzanie pod wzgledem jakosciowym i ilosciowym, metkowanie, układanie, porządkowanie asortymentu, obsługa klienta, kasy fiskalnej, przyjmowanie zamówień, wydawanie towaru, dbanie o porzadek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
bezpośredni kontakt z członkami zespołów informatycznych i serwisowych z Indi, wdrażanie i nadzorowanie wdrażania systemów informatycznych, współpraca z zespołem hinduskojęzycznym, kontrolowanie działania systemów informatycznych
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Łódź (łódzkie)
Procesowanie wniosków personalnych, formularzy, przygotowywanie statystyk Obsługa klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu, poczty lub innych kanałów Opracowanie i aktualizacja wewnętrznych procedur i opisów procesów Wparcie kierownika zespołu w bieżących zadaniach
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
OCHRONA TERENY WSKAZANA PRZEZ KONTRAHENTÓW
PPHU RENOMA SP ZOO - 2018-01-04 - Osowiec (opolskie)
zapoznanie sie z zasadami funkcjnowania urzadu, redagowanie pism, przygotowanie i odbiór korespondencji, realizacja wynajmu obiektów użyteczności publicznej, przygotowanie umów, przygotowanie i odbiór lwynajmowanych lokali, realizowanie działań promocyjnych, zaopatrywanie we wszelkie materiały promocyjne gminy
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Sieniawa (podkarpackie)
Wykształcenie min. zawodowe, doświadczenia na produkcji mile widziane; praca przy produkcji dystrybutorów do wody; jedna zmiana; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
OASIS EAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-13 - Gliwice (śląskie)
cięcie opon, przygotowanie wsadu, obsługa wózka widłowego
PSF Energia Sp. z o. o. - 2017-11-10 - Wilków (dolnośląskie)
Planowanie krótko i długoterminowe. Kontrola terminowości realizacji zleceń produkcyjnych. Koordynacja produkcji i zamówień klientów. Bieżąca kontrola stanów magazynowych.Aktualizacja danych planistycznych w systemie ERP. Analiza wskaźników produkcji. Tworzenie raportów produkcyjnych. Współpraca z pozostałymi działami firmy.Spotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-30 - Ziębice (dolnośląskie)
Dokonywanie niezbędnych księgowań bezbłędnie i na czas; Dostarczanie kompleksowych analiz finansowych; Wdrażanie usprawnień procesów finansowych; Tworzenie modeli biznesowych; Implementacja nowych elementów usług; Udzielanie wsparcia i rekomendacji finansowych służących podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych; Raportowanie wyników finansowych określonych jednostek biznesowych przedsiębiorstwa; Analiza, kontrola i raportowanie kosztów oraz przychodów dla wyznaczonej grupy produktów i usług; Przygotowanie prognozy wyników finansowych jednostki biznesowej zgodnie z wytycznymi przedsiębiorstwa; Uczestnictwo w przygotowaniu finansowego planu rocznego (Budget) jednostki biznesowej;
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Wrocław (dolnośląskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Srebrna Góra (dolnośląskie)
Wsparcie produkcji (różne prace)
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Tychy (śląskie)
Praca zgodnie ze stanowiskiem. Praca w godz. 7-15. Okres próbny 1-3 m-cy, po okresie próbnym wynagrodzenie do uzgodnienia indywidualnego.
P.H.U. "BUS-PRESTIGE" S.C. MARCIN KOMOSIŃSKI, PIOTR KOMOSIŃSKI - 2018-06-20 - Kębłowo (pomorskie)
- zaopartrywanie stołówki szkolnej w potrzebne artykuły żywieniowe z zachowaniem prawa o zamówieniach publicznych, - sprawdzanie zgodności zamowień z fakturami, prowadzenie magazynu żywieniowego, - właściwe pzrzechowywanie produktów i zabezpieczenie ich przed zniszczeniem, - uzgadnianie sald magazynu z głównym księgowym,- planowanie jadłospisu zgodnie z obowiązującymi norami i kaloryczności, - kalkulowanie dzinnej stawki żywieniowej, - przestrzeganie terminów pzrydatoności do spożycia artykułów znajdujących się w magazyniem racjonalne gospodarowanie produktami żywnościowymi oraz środkami pienięznymi, - wydawanie do kuchni artykułów żywieniowych na podstawie dziennego raportu żywieniowego za potwierdzeniem kucharza, - kontrolowanie prawidłowości przygotowywania i wydawania posiłków oraz wlaściwej gramatury i kaloryczności potraw, - pomoc w przygotowywaniu posiłków i ich wydawaniu w razie potrzeb, - codzienne prowadzenie dokumentacji związanej z zapotrzebowaniem i żywieniem tj, kartotek magazynowych, raportów żywieniowych ora ewidencji opłat i odpisów,- prowadzenie kasy, pobieranie i wpłacanie pieniędzy do banku, należyte zabezpieczenie gotówki przed kradzieżą, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Praca w godzinach prannych: 7-11 (do uzgodnienia). Kontakt z pracodawcą: 71 798 67 19 w 111.
Szkoła Podstawowa nr 14 - 2017-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Załadunek towaru w siedzibie firmy, dostarczenie towaru wraz z fakturami pod wskazany adres odbiorcy.Trasa Wałbrzych - Wrocław
"Target" M. P. Turliński Sp. Jawna (Firma Handlowa "Brzdąc" R. Węglowski, P. Turliński Sp. Jawna) - 2018-01-18 - Wałbrzych (dolnośląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
bieżące sprzątanie terenu przy budynkach, mycie okien i lamperii na klatkach schodowych, grabienie liści, sprzątanie korytarzy piwniczych, roznoszenie korespondencji mieszkańcom, czyszczenie chodników ze śniegu zimą
Spódzielnia Mieszkaniowa "ZACISZE" - 2017-10-09 - Zielona Góra (lubuskie)
realizacja zleceń dostawy na terenie UE, obsługa dokumentów CMR
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Piaseczno (mazowieckie)
-współudział w opracowywaniu projektów planów, sprawozdań, rozkazów i wytycznych oraz pism dotyczących zaopatrywani i eksploatacji sprzętu technicznego- terminowe wytwarzanie i wysyłanie dokumentów eksploatacyjnych służby czołg sam. (protokoły stanu technicznego, rozkazy wyjazdu, karty pracy itp.) zgodnie z poleceniem przełożonego- nadzór nad jakością i rzetelnością dokumentów przesyłanych z podległych pododdziałów
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Garwolin (mazowieckie)
Doradztwo w zakresie obsługi i działania systemów informatycznych i rozwiązywanie problemów i błędów systemowych; kontakt z zespołem w języku hindi. Miejsce pracy: Infosys Consulting Sp. z o.o., ul. Strzegomska 142A, 54-429 Wrocław. Umowa o pracę na czas określony - 3 lata. Praca w godz.: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie projektów graficznych do witryn sklepowych i na witrynę internetową. Obróbka zdjęć do witryny internetowej, zarządzanie witryną sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Łódź (łódzkie)
Analiza projektu, architektury aplikacji, przygotowywanie i analizowanie algorytmów, tworzenie i wykorzystywanie struktur danych, tworzenie i modyfikowanie kodu aplikacji w wybranym języku i środowisku programowania, kontakt z klientem zewnętrznym z wykorzystaniem języka niemieckiego i angielskiego.Oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Opracowywanie dokumentacji technicznej w procesie inwestycyjno-przetargowym, składanie wniosków przetargowych i dotacyjnych, kompletowanie dokumentacji.
MAZOWIECKIE CENTRUM NEUROPSYCHIATRII SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Wiązowna (mazowieckie)
Główne obowiązki: weryfikacja pod względem poprawności, zgodności, celowości prowadzenia ewidencji finansowo-księgowej (wydatków, dochodów budżetowych, funduszy celowych, specjalnych, środków trwałych, kont pozabilansowych i innych) w celu prawidłowości sprawdzanych dokumentów; przygotowywanie dokumentów, decyzji, umów, not w celu prawidłowego dekretu poprzez koordynację pracy specjalistów oraz samodzielne odpowiadanie za przygotowanie całości dekretu; dekretowanie na bieżąco dowodów księgowych (wartości umów, decyzji, postanowień itp.) zaangażowania wydatków budżetowych w celu prawidłowego dokonywania zapisów zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych; wprowadzanie do ksiąg rachunkowych, na podstawie zadekretowanych dowodów księgowych operacji finansowych w celu wstępnej kontroli zgodności zamierzonych wydatków z planem finansowym jednostki wykorzystując komputerowy program finansowo-księgowy Ft-Fk; prowadzenie ewidencji księgowej dotyczącej realizacji zadań związanych z uczestnictwem funkcjonariuszy polskiej Straży Granicznej w szkoleniach, operacjach inicjowanych przez Europejską Agencję Zarządzania Współpracą Operacyjną na Zewnętrznych Granicach państw Członkowskich Unii Europejskich (FRONTEX) oraz nadzorowanie ewidencji środków pochodzących ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi w celu prawidłowego rozliczania dokumentów;sporządzanie wspólnie ze specjalistami sprawozdań finansowych oraz uzgadnianie ewidencji, bilansów, rachunków zysków i strat oraz zestawień zmian w funduszu jednostki wraz z wymaganymi załącznikami w celu ostatecznego przedstawienia rezultatu działalności, sytuacji finansowej i majątkowej jednostki; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań, właściwej realizacji zadań sekcji; przygotowywanie projektów decyzji pozostających w zakresie właściwości sekcji w celu zgodnej z prawem realizacji zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe o specjalności finanse i rachunkowość, bankowość, ekonomia.Wymagania niezbędne: posiadanie biegłej znajomości obsługi komputera (pakiet Office, Excel); umiejętność analitycznego myślenia;znajomość przepisów prawa o rachunkowości i finansów publicznych w praktyce; umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i tworzenia koncepcji realizacji zadań; posiadanie wiedzy w zakresie ewidencji księgowej i zdarzeń gospodarczych; posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z rachunkowością, finansami publicznymi; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: obsługa programu finansowo-księgowego; umiejętność pracy w zespole, dzielenia się wiedzą, dyspozycyjność;posiadanie 1 roku doświadczenia w obszarze działalności finansowej jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-20 - Racibórz (śląskie)