STARSZY/A KSIĘGOWY/A Skrzyńsko oferta pracy Paris Tobacco International Manufacturing Sp. z o.o.
Stanowisko: STARSZY/A KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie pełnej księgowości dla spółki, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi;- księgowanie dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, kosztów, środków trwałych, amortyzacji, RMK);- sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości;- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, Podatek akcyzowy) oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,- udział we wdrażaniu systemów klasy ERP (Navision)- uczestnictwo w systemie kontroli wewnętrznej Spółki oraz obsługa kontroli realizowanych przez organy kontrolne i audytorów;- współpraca z instytucjami zewnętrznymi: US,GUS itd.
Data publikacji: 2019-03-15
Lokalizacja: Skrzyńsko (mazowieckie)
Pracodawca: Paris Tobacco International Manufacturing Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 25, 26-400 Skrzyńsko, powiat: przysuski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie pełnej księgowości dla spółki, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi;- księgowanie dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, kosztów, środków trwałych, amortyzacji, RMK);- sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości;- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, Podatek akcyzowy) oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,- udział we wdrażaniu systemów klasy ERP (Navision)- uczestnictwo w systemie kontroli wewnętrznej Spółki oraz obsługa kontroli realizowanych przez organy kontrolne i audytorów;- współpraca z instytucjami zewnętrznymi: US,GUS itd.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY/A KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skrzyńsko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: przysuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przysucha
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Samodzielna księgowa
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : znajomość systemów informatycznych klasy ERP (mile widziana znajomość NAV);[Umiejętność 1] : biegła znajomość zagadnień księgowych, podatkowych ( pdop, VAT), ustawy o rachunkowości, znajomość ustawy o podatku akcyzowym będzie dodatkowym atutem[Inne] : wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane: finanse, rachunkowość);5 -letnie doświadczenie na stanowisku Starszego Księgowego;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Paris Tobacco International Manufacturing Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przysusze
Adres pracodawcy:
GRZYBOWSKA 2/29, 00-131 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: GRZYBOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przysusze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 15.03.2019
Oferta pracy ważna do: 24.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa magazynu, produkcja mebli.
SATO S.C. Jakub Frączkiewicz, M. Florek - 2018-05-11 - Milanów (lubelskie)
prace elektromontażowe
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Bukowice (dolnośląskie)
Główne obowiązki: planowanie, organizowanie, realizowanie oraz rozliczanie działalności konserwacyjnej prowadzonej w nieruchomościach będących w zarządzie oddziału; prowadzenie dokumentacji związanej z konserwacją i utrzymaniem obiektów służbowych oraz lokali mieszkalnych w celu zapewnienia ich utrzymania we właściwym stanie technicznym; przygotowanie i planowanie na okres 1 roku wydatków budżetowych oddziału w zakresie pozostającym we właściwości poprzez bieżące analizowanie przydzielonych środków finansowych na dany rok kalendarzowy w celu zapewnienia dyscypliny finansów publicznych; prowadzenie bieżącej ewidencji i sprawozdawczości oraz pozostałej dokumentacji pozostającej w zakresie konserwacji, w tym rozliczanie konserwatorów z pobranych materiałów w celu właściwego wykorzystania materiałów konserwacyjnych oraz przeciwdziałania powstawaniu zapasów i niedoborów w magazynie sekcji. Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe. Wymagania niezbędne: - komunikatywność; - umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania personelem, działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego; - posiadanie wiedzy z zakresu prac budowlanych i gospodarki materiałowej; - posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w dziedzinie konserwacji i remontów. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe techniczne (budowlane lub pokrewne); - znajomość programów komputerowych, w tym posługiwanie się programem do kosztorysowania; - posiadanie uprawnień budowlanych, energetycznych w zakresie dozoru; - 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji; - znajomość przepisów Ustawy o Straży Granicznej oraz Zarządzenia Nr 5 KGSG, KPA, KC.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-03-23 - Racibórz (śląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; -analizuje skomplikowane systemy finansowe, oraz potwierdza zgodność ich wymaganiami biznesowymi;-utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; -identyfikuje potencjalne problemy z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania;-definiuje cele testowe oraz przeprowadza je zgodnie z określonymi wymaganiami;-efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe;-identyfikuje i dokumentuje defekty oprogramowania i umożliwia ich zrozumienie dla testerów oprogramowania; -dostarcza odpowiednio sformułowaną informacje dla programistów;-wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników;
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Wrocław (dolnośląskie)
- Pełnienie roli eksperta w zakresie znajomości wszystkich procesów w obszarze Obsługi Klienta Indywidualnego i Biznesowego. Prowadzenie szkoleń w odpowiedzi na potrzeby biznesowe. Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych dla zespołów zlokalizowanych w różnych krajach i jednostkach biznesowych. Przygotowywanie raportów dot. efektywności szkoleń opartych o wyniki sprzed i po przeprowadzonym szkoleniu. Prowadzenie szkoleń w celu optymalizacji i zwiększenia efektywności wyników operacyjnych, sugerowanie usprawnień procesów, identyfikowanie ewentualnych luk w istniejących procesach. Tworzenie szkoleń e-learningowych i ustalanie najefektywniejszych metod dostarczania szkoleń. Pełnienie roli Partnera dla kluczowych interesariuszy w celu identyfikowania potrzeb szkoleniowych.- Wynagrodzenie: 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane umiejętności: Efektywne stosowanie standardów branżowych i zasad uczenia się dorosłych w projektowaniu, rozwijaniu i prowadzeniu szkoleń. Wymagane uprawnienia: Certyfikat ADDIE. Wymagane doświadczenie min. 5 lat jako trener. Wymagane 5 lat doświadczenia związanego z obsługą klienta indywidualnego lub biznesowego w centrum usług wspólnych. Wymagane doświadczenie min. 2 lata w rozwoju i implementacji programów e-learningowych. Wymagana wiedza w zakresie projektowania i realizacji szkoleń dotyczących procesów oraz szkoleń miękkich w CONTACT CENTRE. Wymagane doskonałe umiejętności interpersonalne. Dyplom szkoły wyższej lub równoważne doświadczenie zawodowe lub połączenie wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Doświadczenie w rozwoju i implementacji programów e-learningowych. Dobra znajomość zasad uczenia się dorosłych i technik szkoleniowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Katowice (śląskie)
skórowanie indyków, praca między halą( +7stopni )a chłodnia(-30 stopni), wieszanie indyków na hakach, przenoszenie indyków
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Wieszowa (śląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-organizuje i przewodzi projektem oraz zespołem projektowym (planuje i zarządza zasobami projektu, ustala priorytety, koordynuje współpracę z klientem);-zarządza współpracą ze wszystkimi interesariuszami projektu; -zapewnia efektywne zarządzanie projektu optymalne ułożenie ról i zasobów; -ustala plan projektu i zarządza jego zmianą tam gdzie konieczne; -ustanawia zespół praktyk zapewniających integralność oraz wysoką jakość produktu projektu;
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Kraków (małopolskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie w sprawności technicznej sprzętu komputerowego, lokalnej sieci informatycznej.
Komenda Powiatowa Policji we Wschowie - 2017-12-19 - Wschowa (lubuskie)
Obsługa sekretariatu
"NOWA" Biuro Usług Prawno-Finansowych S.C. Apolinary Jakubowski, Halina Pawlicka-Woźna, Janusz Woźny - 2017-03-22 - Zgierz (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Marynowy (pomorskie)
nauczanie dzieci od 6 lat w szkole językowej
SYLWIA PISKORSKA-BREKSA SZKOŁA JĘZYKOWA "AKCENT" - 2016-10-19 - Kraków (małopolskie)
- przeprowadzanie zaawansowanej diagnozy incydentów,- implementowanie niestandardowych zmian do środowiska,- komunikacja i konsultacja z wewnętrzymi i zewnętrznymi inżynierami,- zarządzanie wydajnością systemów oraz jakością usług
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Naprawa i konserwacja pojazdów.
Auto-Gaz Service Radosław Mękarski - 2015-12-03 - Zleszyn (łódzkie)
1.Cotygodniowa weryfikacja stanów magazynowych względem dokumentacji wydań i przyjęć2.Wyjaśnianie niezgodności na stanach magazynowych3.Prowadzenie salda paletowego, potwierdzanie sald paletowych Przewoźnikom, Klientom4.Weryfikacja zleceń spedycyjnych – wysyłanie danych do firm przewozowych5.Weryfikacja faktur za składowanie6.Bieżący kontakt z Przewoźnikami7.Weryfikacja reklamacji w CDN XL przynależnych do działu logistyki8.Składanie reklamacji do firm Przewozowych po akceptacji Kierownika ds logistyki i magazynowania9.Ewidencja reklamacji składanych do firm Przewozowych 10.Wystawianie dokumentów wz11.Obsługa programów komputerowych koniecznych do wykonywania obowiązków
EPIGON S.A. - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
- Aktywny udział w procesie pre-sales: przygotowywanie koncepcji rozwiązań zgodnych ze specyfikacją wymagań, estymacja pracochłonności projektów informatycznych, prezentowanie rozwiązań technicznych, opracowywanie kompletnej architektury systemów informatycznych, spełniającej wymagania klienta.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 13400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane min 7 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat CCNA, CCNP, CCIE. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość oprogramowania Cisco. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Katowice (śląskie)
Ochrona powierzonego mienia. Pierwsza umowa - zlecenie na okres 1 m-ca. Zatrudnienie lipiec/sierpień 2016r.
UMBRELLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Piła (wielkopolskie)
zrywanie ogórków
kontakt przez OHP - 2018-07-20 - Błoniec (świętokrzyskie)
a.Prowadzenie Teczek Akt Personalnych żołnierzy zawodowychb.Prowadzenie kart ewidencyjnych żołnierzy zawodowychc.Prowadzenie ewidencji badań lekarskich żołnierzy, wystawienia skierowańd.Prowadzenie ewidencji urlopów, nagród jubileuszowych i innych zgodnie z przepisamie.Aktualizacja programu kadrowegof.Przygotowywanie propozycji dokumentów w zakresie wyznaczania żołnierzy zawodowych na stanowiska służboweg.Przygotowywanie decyzji administracyjnych, w tym odwoławczych. h.Współpraca z WKU i WSzWi.Archiwizacja dokumentów.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-01-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
samodzielny montaż mebli, obsługa maszyn stolarskich
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Chorzów (śląskie)
jw
Trakon Sp zoo - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
Analizowanie i priorytetyzacja wymagań użytkowników końcowych;Odpowiedzialność i zapewnienie, że wymagania stawiane przez użytkowników są właściwie rozumiane przez sektor Biznesu oraz IT, i właściwie procesowane przez programistów;Wykonywanie prototypów, które zostały zaprojektowane w celu zaspokojenia potrzeb i realizacji celów użytkownika;Wprowadzanie zmian na rzecz zwiększenia efektywności oprogramowania i redukcji kosztów zarządzania;Prowadzenie treningów dla młodszych analityków; Kontakt z klientem w celu rozpoznania potrzeb i wymogów;Zapewnienie, iż wymagania są właściwie rozumiane zarówno przez dział IT jak i dział rozwoju aplikacji.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Baranowo (mazowieckie)
DOKŁADNE SPRZATANIE, MYCIE OKIEN
S.Z.Z.,,UNIWERSUM" - 2018-04-18 - Częstochowa (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej; dbanie o ład i porządek w miejscu pracy; obsługa klientów; kwitowanie dostawy towaru oraz sprawdzenie;dbanie o odpowiednią ekspozycję w sklepie; udzielanie informacji o towarach w sklepie; zapoznanie się z asortymentem w sklepie; przygotowanie produktów do sprzedażyobsługa kasy fiskalnej; dbanie o ład i porządek w miejscu pracy; obsługa klientów; kwitowanie dostawy towaru oraz sprawdzenie;dbanie o odpowiednią ekspozycję w sklepie; udzielanie informacji o towarach w sklepie; zapoznanie się z asortymentem w sklepie; przygotowanie produktów do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Gorlice (małopolskie)
Przygotowywanie produkcji, oczkowanie, napowanie. Wymagania: wykształcenie zawodowe, przyzwyczajenie do pracy w hałasie, zdolności manualne - praca z drobnymi elementami, umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność za przygotowanie pracy dla innych pracowników.
P.P.H.U. LUMAR - Marek Sałata - 2017-04-04 - Łężyce (pomorskie)
jw
POLSKI CZERWONY KRZYŻ Zarząd Główny - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - miesięczna analiza wydatków pracowniczych (rzetelna analiza wynagrodzeń, świadczeni dodatkowych, dodatków, odszkodowań motywacyjnych, podatków itp.); - rozpoczęcie korekt księgowych w przypadku wykrycia niespójności (np. dla błędnie przypisanych rodzajów wynagrodzeń); - przygotowanie i wysłanie comiesięcznych rozliczeń międzyokresowych dla emigrantów z hosta dla partnera stowarzyszonego; - konsolidacja i składanie kwartalnych rozliczeń międzyokresowych dotyczących świadczeń po okresie zatrudnienia oraz zapewnienie ich bieżącej spójności; - zapewnienie sprawozdawcom odszkodowawczym odpowiednich wynagrodzeń dla Emigrantów i STA w celu spełnienia szwajcarskich i zagranicznych zobowiązań podatkowych oraz terminowej spłaty krajowych i zagranicznych zobowiązań podatkowych w celu uniknięcia kar dla Spółki; - dokładne, kompletne i terminowe prowadzenie ewidencji księgowej dla odpowiednich oddziałów spółki; zapewnienie terminowych i znaczących dla biznesu uzgodnień kosztów zatrudnienia związanych z kontami BS; - praca zgodnie z US GAAP oraz ustawowymi przepisami rachunkowości i polityki i procedur firmy;
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie dokumentów do księgowania do biura rachunkowegoFakturowanie usługSporządzanie zestawień usług
Cukro - Trans Sp. z o.o. - 2019-03-05 - Góra (dolnośląskie)