STANOWISKO ZASTĘPCY KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO ZASTĘPCY KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: 1)wykonywanie zadań określonych w przepisach naczelnych organów władzy i administracji państwowej, Uchwałach Rady Miasta Chełm i Zarządzeniach Prezydenta Miasta Chełm,2)samokontrola na stanowisku pracy,3)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,4)wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zmiany imienia i nazwiska oraz ustawy prawo o aktach stanu cywilnego,5)opracowywanie pism i projektów innych aktów prawnych, a także ich podpisywanie zgodnie z posiadanymi uprawnieniami,6)wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,7)wydawanie zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby,8)zamieszczanie przypisków,9)wpisywanie do aktu stanu cywilnego znajdującego się w księdze stanu cywilnego wzmianki dodatkowej o przeniesieniu aktu do rejestru stanu cywilnego,10)wydawanie zaświadczeń o przyjętych sakramentach,11)wydawanie zaświadczeń o nieposiadaniu księgi stanu cywilnego,12)tworzenie i zatwierdzanie aktów stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa i zgonu) w tym aktów zagranicznych podlegających transkrypcji,13)sporządzanie protokołu zgłoszenia urodzenia,14)sporządzanie protokołu zgłoszenia zgonu,15)sporządzanie protokołu uznania ojcostwa,16)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,17)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczenia rozwiedzionego małżonka o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,18)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczeń o których mowa w art. 88 § 3 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,19)sporządzanie protokołu oświadczeń małżonków, że dziecko będzie nosiło takie samo nazwisko, jakie nosi albo nosiłoby ich wspólne dziecko,20)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczenia o zmianie imienia lub imion,21)sporządzanie pisemnych ,,zapewnień dla osób zamierzających zawrzeć małżeństwo,22)sporządzanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa,23)sporządzanie zaświadczeń, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo,24)sporządzanie zaświadczeń o stanie cywilnym,25)prowadzenie uroczystości związanych z zawarciem związku małżeńskiego,26)przyjmowanie wniosków o medale za długoletnie pożycie małżeńskie,27)organizowanie uroczystości wręczania medali za długoletnie pożycie małżeńskie,28)podpisywanie sprawozdań statystycznych urodzeń, małżeństw, zgonów,29)załatwianie korespondencji w tym konsularnej,30)migracja aktów wraz ze wzmiankami i przypiskami do Systemu Rejestrów Państwowych,31)prowadzenie i realizacja zleceń w Systemie rejestrów Państwowych,32)przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych, regulujących sprawy wynikające z pełnionych obowiązków,33)przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy,34)wykonywanie innych czynności na zajmowanym stanowisku zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,35)nadzór nad archiwum Urzędu Stanu Cywilnego,36)wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu Ewidencji Ludności i dowodów osobistych.
Data publikacji: 2020-08-06
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pocztowa 50, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)wykonywanie zadań określonych w przepisach naczelnych organów władzy i administracji państwowej, Uchwałach Rady Miasta Chełm i Zarządzeniach Prezydenta Miasta Chełm,2)samokontrola na stanowisku pracy,3)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,4)wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zmiany imienia i nazwiska oraz ustawy prawo o aktach stanu cywilnego,5)opracowywanie pism i projektów innych aktów prawnych, a także ich podpisywanie zgodnie z posiadanymi uprawnieniami,6)wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,7)wydawanie zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby,8)zamieszczanie przypisków,9)wpisywanie do aktu stanu cywilnego znajdującego się w księdze stanu cywilnego wzmianki dodatkowej o przeniesieniu aktu do rejestru stanu cywilnego,10)wydawanie zaświadczeń o przyjętych sakramentach,11)wydawanie zaświadczeń o nieposiadaniu księgi stanu cywilnego,12)tworzenie i zatwierdzanie aktów stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa i zgonu) w tym aktów zagranicznych podlegających transkrypcji,13)sporządzanie protokołu zgłoszenia urodzenia,14)sporządzanie protokołu zgłoszenia zgonu,15)sporządzanie protokołu uznania ojcostwa,16)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,17)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczenia rozwiedzionego małżonka o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,18)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczeń o których mowa w art. 88 § 3 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,19)sporządzanie protokołu oświadczeń małżonków, że dziecko będzie nosiło takie samo nazwisko, jakie nosi albo nosiłoby ich wspólne dziecko,20)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczenia o zmianie imienia lub imion,21)sporządzanie pisemnych ,,zapewnień dla osób zamierzających zawrzeć małżeństwo,22)sporządzanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa,23)sporządzanie zaświadczeń, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo,24)sporządzanie zaświadczeń o stanie cywilnym,25)prowadzenie uroczystości związanych z zawarciem związku małżeńskiego,26)przyjmowanie wniosków o medale za długoletnie pożycie małżeńskie,27)organizowanie uroczystości wręczania medali za długoletnie pożycie małżeńskie,28)podpisywanie sprawozdań statystycznych urodzeń, małżeństw, zgonów,29)załatwianie korespondencji w tym konsularnej,30)migracja aktów wraz ze wzmiankami i przypiskami do Systemu Rejestrów Państwowych,31)prowadzenie i realizacja zleceń w Systemie rejestrów Państwowych,32)przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych, regulujących sprawy wynikające z pełnionych obowiązków,33)przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy,34)wykonywanie innych czynności na zajmowanym stanowisku zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,35)nadzór nad archiwum Urzędu Stanu Cywilnego,36)wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu Ewidencji Ludności i dowodów osobistych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO ZASTĘPCY KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: prawnicze lub administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętność obsługi komputera w tym ogólna znajomość Systemu Rejestrów Państwowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość ustawy prawo o aktach stanu cywilnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
samodzielność oraz samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//20200806085917671.pdfPREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 50WOA-I.2110.65.20201. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne i uzyskany tytuł magistra lub posiadany tytuł magistra i ukończone podyplomowe studia w zakresie administracji,6) posiada łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy prawo o aktach stanu cywilnego,2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,7) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,8) umiejętność obsługi komputera w tym: ogólna znajomość Systemu Rejestrów Państwowych,9) samodzielność oraz samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)wykonywanie zadań określonych w przepisach naczelnych organów władzy i administracji państwowej, Uchwałach Rady Miasta Chełm i Zarządzeniach Prezydenta Miasta Chełm,2)samokontrola na stanowisku pracy,3)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,4)wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zmiany imienia i nazwiska oraz ustawy prawo o aktach stanu cywilnego,5)opracowywanie pism i projektów innych aktów prawnych, a także ich podpisywanie zgodnie z posiadanymi uprawnieniami,6)wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,7)wydawanie zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby,8)zamieszczanie przypisków,9)wpisywanie do aktu stanu cywilnego znajdującego się w księdze stanu cywilnego wzmianki dodatkowej o przeniesieniu aktu do rejestru stanu cywilnego,10)wydawanie zaświadczeń o przyjętych sakramentach,11)wydawanie zaświadczeń o nieposiadaniu księgi stanu cywilnego,12)tworzenie i zatwierdzanie aktów stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa i zgonu) w tym aktów zagranicznych podlegających transkrypcji,13)sporządzanie protokołu zgłoszenia urodzenia,14)sporządzanie protokołu zgłoszenia zgonu,15)sporządzanie protokołu uznania ojcostwa,16)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,17)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczenia rozwiedzionego małżonka o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,18)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczeń o których mowa w art. 88 § 3 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,19)sporządzanie protokołu oświadczeń małżonków, że dziecko będzie nosiło takie samo nazwisko, jakie nosi albo nosiłoby ich wspólne dziecko,20)sporządzanie protokołu przyjęcia oświadczenia o zmianie imienia lub imion,21)sporządzanie pisemnych ,,zapewnień dla osób zamierzających zawrzeć małżeństwo,22)sporządzanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa,23)sporządzanie zaświadczeń, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo,24)sporządzanie zaświadczeń o stanie cywilnym,25)prowadzenie uroczystości związanych z zawarciem związku małżeńskiego,26)przyjmowanie wniosków o medale za długoletnie pożycie małżeńskie,27)organizowanie uroczystości wręczania medali za długoletnie pożycie małżeńskie,28)podpisywanie sprawozdań statystycznych urodzeń, małżeństw, zgonów,29)załatwianie korespondencji w tym konsularnej,30)migracja aktów wraz ze wzmiankami i przypiskami do Systemu Rejestrów Państwowych,31)prowadzenie i realizacja zleceń w Systemie rejestrów Państwowych,32)przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych, regulujących sprawy wynikające z pełnionych obowiązków,33)przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy,34)wykonywanie innych czynności na zajmowanym stanowisku zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,35)nadzór nad archiwum Urzędu Stanu Cywilnego,36)wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu Ewidencji Ludności i dowodów osobistych.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,54 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 3-letni staż pracy,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 50 w terminie do dnia 18 sierpnia 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 50 ogłoszonej dnia 06 sierpnia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-08-05KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 50 ogłoszonej dnia 06 sierpnia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 3-letni staż pracy,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|134990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 06.08.2020
Oferta pracy ważna do: 18.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e6271e28e14fc1a5489c2f8b235899d8
Podobne oferty pracy
##zakres##
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-01-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-04-14 - Żary (lubuskie)
proste prace w kopalni pod ziemią, rutynowe zadania przy czynnościach górniczych i urabianiu skał
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Bogdanka (lubelskie)
Sprzątanie pomieszczeń laboratoryjnych i biurowych; godz. pracy 13.00-20.35
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku - 2017-12-06 - Słupsk (pomorskie)
1)organizowanie okresowych przeglądów warunków pracy na wszystkich stanowiskach pracy w Urzędzie,2)przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy, oraz osoby fizyczne wykonujące prace na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę,3)sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,4)udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawienie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,5)udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji,6)udział w opracowywaniu regulaminu pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp oraz w ustaleniu osób kierujących pracownikami w zakresie bhp,7)opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach,8)udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,9)prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,10)doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bhp,11)udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywana pracą,12)współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,13)współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych zadań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami,14)współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,15)współdziałanie ze społeczną inspekcja pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a) podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach,b) podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy,16)uczestniczeniu w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy,17)inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,18)sporządzenie dokumentacji zamówień publicznych w zakresie realizowanych zadań.
Urząd Miasta Chełm - 2019-04-17 - Chełm (lubelskie)
Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych. Dokumenty składć do dnia 27.07.2020 rOferujemy:- umowę o pracę na czas zastępstwa- zatrudnienie w stabilnej firmie- możliwość rozwoju zawodowego -bogaty pakiet świadczeń socjalnychDo składania ofert zachęcamy osobyz niepełnosprawnościami.Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, -sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż. -polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę -konieczność poruszania się po całym obiekcie- konieczność odbywania podróży służbowych -budynek 1 piętrowy z windą -stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze -miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego, -przy wejściu do budynku jest zamontowany jest transporter schodowy -drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie -w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2020-07-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
stylizacja rzęs
STYLOVNIA.PL DARIA TOMASZEWSKA - 2019-07-24 - Poznań (wielkopolskie)
- istruktaż szkoleniowy z zakresu BHP i P.POŻ>- omówienie zakresu zadań zawodowych- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną - omówienie programu stażu- nauka obsługi: kserokopiarki, faxu, skanera, drukarki- sporządzanie pism w generatorze pism- rejestracja spraw- obsługa aplikacji - kierowanie interesantów do właściwych komórek organizacyjnych- odbieranie telefonów- organizacja obiegu dokumentów, zasady ewidencjonowania- zakładanie i prowadzenie poszczególnych rejestrów - nauka postępowania z pismami niejawnymi - ochrona danych osobowych
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00 i od 12:00 do 22:00 od poniedziałku do piątku; rozdzielanie przesyłek zgodnie z planem kierowania, prowadzenie stanów magazynowych posiadanych druków, obsługa linii foliujących, obsługa drukarek i urządzeń adresujących, maszyn kopertujących, sporządzanie paczek, druków bezadresowych i pakietów; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Gdańska 15A
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-08 - Stargard (zachodniopomorskie)
Doświadczenie 2 miesięczne w pracach budowlanych, dobra organizacja pracy, siła fizyczna i brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania ciężkich prac fizycznych ze względu na charakter wykonywanej pracy. Charakterystyka pracy: analizowanie rysunków roboczych i ustalenie na ich podstawie rodzaju i zakresu robót montażowych, rozładowywanie materiałów budowlanych, przygotowywanie elementów konstrukcji stalowej do montażu, montowanie konstrukcji stalowejz elementów prefabrykowanych,zabezpieczenie antykorozyjne zmontowanej konstrukcji stalowej, wykonywanie pomocniczych robót zbrojarskich i ciesielskich. Praca na terenie całej Polski. Kontakt z pracodawcą osobisty w ramach giełdy pracy w PUP Rybnik 19.02.2018 pok. 212, godz. 10:00 oraz telefoniczny i e-mailowy: jobspol (at) wp.pl
JOBSPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-07 - Jejkowice (śląskie)
rozładunek, załadunek, samochodów ,sortowanie paczek gabarytowych
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Kraków (małopolskie)
-Prowadzenie procesu wędzenia zgodnie ze specyfikacją technologiczną,-Obsługa komór wędzarniczych i dymogeneratorów,-Ocena prawidłowości działania komór wędzarniczych,-Mycie komór wędzarniczych i dymogeneratorów,-Monitorowanie stanu zrębek wędzarniczych,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: tczew (at) koral.pl
KORAL S.A. - 2019-05-27 - Tczew (pomorskie)
Ustalanie i naprawa usterek w pojazdach, mycie oraz czyszczenie pojazdów.
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Jasło (podkarpackie)
1) prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin; 2) naliczanie i sporządzanie list płac miesięcznych dla pracowników administracji i obsługi oraz nauczycieli; 3)naliczanie wynagrodzenia za czas choroby, zasiłków z ubezpieczenia społecznego; prowadzenie dokumentacji w zakresie sporządzania list płac; obliczanie i sporządzanie list nagród jubileuszowych, trzynastek, odpraw emerytalnych oraz innych wynikających ze stosunku pracy 6) miesięczne naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-4; rozliczanie roczne podatku PIT-11, PIT – 4R, oraz raportów RMUA; 8) prowadzenie i rozliczanie deklaracji ZUS (pełna obsługa programu PŁATNIK); 9) prowadzenie spraw PEFRON, ZFŚS; Praca na czas określony: 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; Godz. pracy 7.30-15.30
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy - 2019-12-04 - Kobylnica (pomorskie)
prace związane z różnymi etapami budowy, murowanie, tynkowanie, szalunki, zbrojenie
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Bandrów Narodowy (podkarpackie)
prowadzenie zajęć dydaktyczno wychowawczych z dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie placu pod budowęWszelkie prace ziemne-zlecone przez pracodawcęOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Mysłowice ul. Obr. Westerplatte 10 L+ teren woj. śląskiego,pracodawca zapewnia transport z siedziby firmy ( Mysłowice lub Wyry ul. Pszczyńska 78) do miejsca wykonywania pracy oraz powrót do siedzibyPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt, godz. 8.00-16.00
DK CONTRACTING s.c. Zofia Urban-Dudek, Przemysław Dudek - 2019-05-29 - Mysłowice (śląskie)
Operator atrakcji; obsługa różnych atrakcji parku, przyjazne witanie gości, odpowiedzialność za wsiadanie i zsiadanie gości z atrakcji, kontrola systemu zabezpieczeń, możliwość pełnienia innych ról w parku np. animator, kasjer, pomoc kuchenna. Pracodawca oferuje pełne przeszkolenie. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. Praca na terenie Kownat-MAJALAND. Giełda pracy w PUP Sulęcin 24.04.2018r. o godz. 9:00, pokój nr 26.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kownaty (lubuskie)
Pomoc na kuchni, przygotowywanie produktów, lepienie pierogó, farszów, naleśników
S&T Mirosław Trymbulak - 2019-12-11 - Gdynia (pomorskie)
Zszywanie, łączenie elementów odzieży
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kraków (małopolskie)
Transport ładunków ciągnikiem siodłowym w kraju i zagranicą. Wymagania: prawo jazdy kat. C+E, doświadczenie mile widziane, uprawnienia na przewóz rzeczy.
LABTRANS - 2016-08-04 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
obsługa kas fiskalnych
"Fumus" sp. z o.o. - 2017-08-29 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykonywanie zabiegów kosmetycznych
ALDONA ŁAKOMIAK SALON KOSMETYCZNY - 2017-02-17 - Godziesze Małe (wielkopolskie)
Aktualne uprawnienia spawalnicze, Znajomość rysunku technicznego, Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, Spawanie systemem MIG/MAG, Obsługa elektronarzędzi, Inne obowiązki wynikające z bieżącej działalności i organizacji spółki. Proces rekrutacji zgodny z zasadą równych szans w zatrudnieniu.
HALSANG SP. Z O.O. - 2019-03-08 - Targowisko (małopolskie)
Przygotowywanie potraw z karty dań.
ZACISZE Bożena Struk - 2016-03-03 - Krasnobród (lubelskie)
mycie podłóg maszyną myjącą , wyrzucanie śmieci , belowanie śmieci
Probet Sp. z o.o. - 2016-12-28 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa rejestracji, odbieranie telefonów, rozmowy z pacjentami.
kontakt przez PUP - 2020-02-28 - Lublin (lubelskie)
organizowanie producji roślinnej
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Śmiłowo (wielkopolskie)
Praca na magazynie
kontakt przez OHP - 2017-10-25 - Katowice (śląskie)
W ramach zarządzania ruchem na drogach publicznych, położonych w granicach administracyjnych miasta Torunia, z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych: 1) składanie do budżetu Gminy planów remontów kapitalnych oraz planów inwestycyjnych w zakresie sieci drogowej i kanalizacji deszczowej;2) sprawowanie nadzoru merytorycznego nad działalnością Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu,w tym bieżąca kontrola realizacji planu inwestycji i remontów;3) koordynacja i przygotowywanie informacji z realizacji uchwał RMT i zarządzeń PMT;4) prowadzenie ewidencji (rejestru) realizowanych zadań inwestycyjnych i remontów kapitalnych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu;5) przygotowywanie zmian dotyczących stanu prawnego i poprawy funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania w Toruniu oraz opłat i zasad w zakresie zajęcia pasa drogowego na terenie Zespołu Staromiejskiego;6) monitorowanie zmian prawa powszechnie obowiązującego oraz prawa wewnętrznego związanego z zakresem czynności i niezwłoczne przedkładanie kierownikowi referatu bądź Dyrektorowi, propozycji i działań niezbędnych do podjęcia; 7) nadzorowanie strefy płatnego parkowania; 8) udział w komisjach odbioru końcowego, zwoływanych przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu; 9) przygotowywanie informacji z realizacji uchwał Rady Miasta Torunia i zarządzeń Prezydenta Miasta Torunia.
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-11-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)