STANOWISKO DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY W WYMIARZE 1/2 ETATU Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY W WYMIARZE 1/2 ETATU

Wynagrodzenie: od 1 500 PLN

Zakres obowiązków: 1)organizowanie okresowych przeglądów warunków pracy na wszystkich stanowiskach pracy w Urzędzie,2)przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy, oraz osoby fizyczne wykonujące prace na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę,3)sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,4)udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawienie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,5)udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji,6)udział w opracowywaniu regulaminu pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp oraz w ustaleniu osób kierujących pracownikami w zakresie bhp,7)opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach,8)udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,9)prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,10)doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bhp,11)udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywana pracą,12)współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,13)współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych zadań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami,14)współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,15)współdziałanie ze społeczną inspekcja pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a) podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach,b) podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy,16)uczestniczeniu w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy,17)inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,18)sporządzenie dokumentacji zamówień publicznych w zakresie realizowanych zadań.

Data publikacji: 2019-04-17

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)organizowanie okresowych przeglądów warunków pracy na wszystkich stanowiskach pracy w Urzędzie,2)przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy, oraz osoby fizyczne wykonujące prace na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę,3)sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,4)udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawienie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,5)udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji,6)udział w opracowywaniu regulaminu pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp oraz w ustaleniu osób kierujących pracownikami w zakresie bhp,7)opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach,8)udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,9)prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,10)doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bhp,11)udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywana pracą,12)współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,13)współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych zadań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami,14)współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,15)współdziałanie ze społeczną inspekcja pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a) podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach,b) podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy,16)uczestniczeniu w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy,17)inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,18)sporządzenie dokumentacji zamówień publicznych w zakresie realizowanych zadań.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY W WYMIARZE 1/2 ETATU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: bezpieczeństwo i higiena pracy

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość Kodeksu Pracy

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość rozporządzenia w sprawie służby bhp

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość przepisów z zakresu bhp

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub wyższe i studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy6) co najmniej roczny staż pracy w służbie BHP,2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość Kodeksu pracy,5) znajomość rozporządzenia w sprawie służby bhp,6) znajomość przepisów z zakresu bhp,7) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,8) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,9) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)organizowanie okresowych przeglądów warunków pracy na wszystkich stanowiskach pracy w Urzędzie,2)przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy, oraz osoby fizyczne wykonujące prace na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę,3)sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,4)udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawienie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,5)udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji,6)udział w opracowywaniu regulaminu pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp oraz w ustaleniu osób kierujących pracownikami w zakresie bhp,7)opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach,8)udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,9)prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,10)doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bhp,11)udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywana pracą,12)współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,13)współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych zadań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami,14)współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,15)współdziałanie ze społeczną inspekcja pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a) podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach,b) podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy,16)uczestniczeniu w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy,17)inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,18)sporządzenie dokumentacji zamówień publicznych w zakresie realizowanych zadań.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,67%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających roczny staż pracy w służbie BHP,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 26 kwietnia 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym, ogłoszonej dnia 16 kwietnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-04-15KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym ogłoszonej dnia 16 kwietnia 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym ogłoszonej dnia 16 kwietnia 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//20190416115456758.pdf

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających roczny staż pracy w służbie BHP,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Data dodania oferty pracy: 17.04.2019

Oferta pracy ważna do: 26.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cc41c61db7f453942077c9cdfd8c67e6

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 012,5 PLN

Profesjonalna obsługa klienta w zakresie usług pocztowych i finansowych. Aktwna sprzedaż usług i detalów handlowych. Sporządzanie dokumentów w zakresie realizacji usług
Poczta Polska - 2018-08-09 - Brwinów (mazowieckie)

KIEROWCA-KONWOJENT - od 2 100 PLN

Mile widziane doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku, prawo jazdy kat. "B". Praca na terenie powiatu raciborskiego i ościennych.
Usługi Transportowe TIGER Michał Jambor - 2018-12-04 - Racibórz (śląskie)

WULKANIZATOR - od 2 000 PLN

wulkanizator
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Stare Pole (pomorskie)

ELEKTRYK - od 1 850 PLN

wykonywanie instalacji elektrycznej, antenowej, domofonowej
Elektroinstalatorstwo - 2016-10-28 - Ozorków (łódzkie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsluga kasy fiskalnej, dokładanie towaru. Wynagrodzenie na okresie próbnym 2000 zł brutto. Praca 5 dni w tygodniu (poniedziałek-niedziela), 8 godzin dziennie (między 6 a 23).
PHU MARIA TERESA LECHOWICZ - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)

REFERENT - 925 - 1 500 PLN

a)współpraca z organami administracji samorządowej, państwowej, organizacjamispołecznymi i jednostkami gospodarczymi działającymi na obszarze Parku wzakresie realizacji zadań statutowych ZOPK, b)realizacja zadań w zakresieochrony przyrody oraz rozwoju turystyki na terenie PK Góra św. Anny,c)monitoring i inwentaryzacja fauny i flory, d)monitoring przyrody nieożywionej,e)rejestracja stanowisk chronionych gatunków oraz zgłaszanie projektówutworzenia nowych lub weryfikacji istniejących form ochrony przyrody na terenieParku, f)gromadzenie eksponatów związanych z ochroną przyrody, krajobrazu,historią i kulturą, g)popularyzowanie idei ochrony przyrody, krajobrazu i historiiobszarów chronionych, h)prowadzenie działalności edukacyjnej, i)prowadzeniestrony internetowej, j)współpraca z placówkami naukowo-badawczymi, praca w godz. 7-15
Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych - 2016-05-30 - Pokój (opolskie)

STANOWISKO DO SPRAW INWESTYCJI I REMONTÓW W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W URZĘDZIE GMINY HAŻLACH - OFERTA KONKURSOWA - od 2 100 PLN

realizacja zadań określonych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko do spraw inwestycji i remontów w Referacie Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Gminy Hażlach dostępnym na stronie internetowej urzędu: hazlach.samorzady.pl
Urząd Gminy Hażlach - 2018-08-03 - Hażlach (śląskie)

KASJER- SPRZEDAWCA - od 2 300 PLN

przygotowywanie zamówień, obsługa klienta, ekspozycja towaru
"GROSIK" SP. Z O.O - 2017-08-01 - Rzepin (lubuskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

Przyjmowanie na stan magazynu narzędziowego narzędzi i artykułów wspierających produkcjęUstawianie narzędzi zgodnie z arkuszem ustawczymWydawanie przyjętych narzędzi i artykułów wspierających produkcję
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Mielec (podkarpackie)

POMOCNICZY ROBOTNIK POLOWY - od 1 500 PLN

prace przy sadzeniu, pieleniu, zbiór warzyw, przygotowanie warzyw do sprzedaży
Jacek Marzec - 2017-09-14 - Karwin (małopolskie)

POMOC BIUROWA - 2 300 - 2 900 PLN

1. Udział w czynnościach niezbędnych do nabywania nieruchomości dla realizacji inwestycjidrogowych w trybie ustawy z dn. 10.04.2003r. o szczególnych zasadach przygotowaniai realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.2. Udział w czynnościach mających na celu uregulowanie stanu prawnego nieruchomości zajętychpod pas dróg wojewódzkich.3. Zapewnienie obsługi biurowej ww. zadań.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku - 2017-11-24 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. MULTIMEDIÓW - od 2 100 PLN

Szczegółowe informacje na temat oferty dostępne są tutaj:http://fabrykasztuktczew.bipstrona.pl/wiadomosci/141/wiadomosc/496/ogloszenie_dotyczace_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_mu
FABRYKA SZTUK - 2018-09-18 - Tczew (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 250 PLN

utrzymanie porządku na terenie szkoły
Zespół Szkół w Ugoszczy - 2019-01-28 - Ugoszcz (pomorskie)

CIEŚLA - od 2 250 PLN

prace cieśli na prowadzonych budowach (woj. śląskie)
ANDRZEJ GOŁUCHOWSKI PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO OGÓLNO-BUDOWLANE - 2019-03-18 - Podzamcze (śląskie)

KIEROWCA - od 2 100 PLN

Oferta PI z kandydatem wskazanym przez pracodawcęzgodnie ze stanowiskiemI zmiana: 04.00 - 12.00 pn-pt praca na trasie Gdańsk-Elbląg-Nowy Dwór Gdański-Braniewo (transport leków)
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO MONTAŻU, PAKOWANIA, ETYKIETOWANIA I KLEJENIA ELEMENTÓW ORAZ KONTROLI JAKOŚCI - od 1 680 PLN

Montaż i klejenie elementów filtrów wodnych, obsługa maszyny wtryskowej i mocująco-klejącej, pakowanie i etykietowanie gotowych elementów, kontrola jakości
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK POMOCNICZY OBSŁUGI HOTELOWEJ - 1 017,4 PLN

Utrzymanie czystości i porządku w części hotelowej i ogólnej obiektu. Wykonywanie prac pomocniczych związanych z obsługą gości hotelowych. Wykonywanie prac pomocniczych w sali bankietowej, utrzymanie czystości i porządku. Wykonywanie prac pomocniczych w zapleczu kuchennym, mycie naczyń i sprzątanie kuchni. Wykonywanie prac porządkowych w otoczeniu obiektu na chodnikach i parkingu. Wykonywanie prostych zabiegów ogrodniczych, pielęgnacja roślin i wykonywanie prac ogrodniczych.
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DO GIĘCIA PROFILI PVC - od 1 900 PLN

Obsługa stanowiska do gięcia profili PVC, przygotowanie profili, gięcie.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Stryków (łódzkie)

STOLARZ - od 1 750 PLN

Wycinanie elementów drewnianych oraz ich łącznie za pomocą kleju, śrub, gwoździ; szlifowanie, heblowanie, oklejanie mebli, lakierowanie, bejcowanie, malowanie montowanie mebli
"ZULIT" PPHU Roman Jopek - 2015-12-01 - Łobżenica (wielkopolskie)

KLINIARZ - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
GRANIT ZEN - 2018-03-14 - Morawa (dolnośląskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU WYSYŁKI - od 1 750 PLN

drukowanie zamówień, wystawianie dokumentów systemowych PWZ; RWZ, kontrola wymiarów, współpraca z handlowcami, praca w programie Symfonia Handel, ewidencja plików z pakietu Office
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2015-12-22 - Garbatka (wielkopolskie)

PRZĘDZARZ - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 3 lata; godziny pracy: 7.00- 15.00; kontakt z pracodawca w każdy poniedziałek w godz. 10.00- 12.00
Work4Us Adam Żukowski - 2017-01-24 - Słupsk (pomorskie)

HANDLOWIEC - od 2 100 PLN

kontakty z klientami, zdobywanie nowych klientów i nawiązywanie kontaktów, przygotowywanie ofert i prezentacji, sprawna i profesjonalna obsługa Klienta poprzez wykonywanie czynności związanych ze sprzedażą towarów oraz zarządzanie zapasami magazynowymi na poziomie informatycznym i inwentarzowym
GEOMATIX Sp. z o.o. - 2018-04-30 - Katowice (śląskie)

OPERATOR SMAROWACZKI(NR 6360) - od 13 PLN

- praca na produkcji, praca przy obsłudze maszyn i urządzeń (krajalnica, smarowaczka, piec, linia do produkcji czekolady)
Fabryka Wyrobów Cukierniczych "JAGO" Jan Gogolewski - 2017-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT BIURA - od 2 500 PLN

Tworzenie dokumentów, wystawianie faktur, obsługa klientów, przyjmowanie dokumentów, sprawdzanie dokumentów pod względem poprawności, inne prace biurowe.
GT-TRANS SP. Z O. O. - 2018-02-14 - Pass (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 250 PLN

Prowadzenie samochodu dostawczego, transport ładunków, wypełnianie dokumentów przewozowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Orneta (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCHW REFERACIE POZYSKIWANIA FUNDUSZY BIURO MOF W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się przygotowaniem, koordynowaniem i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych przypisanych Wydziałowi, a także tworzeniem dokumentów strategicznych będących w kompetencjach Wydziału.Ważniejsze zadania: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabydżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta, dokumentów strategicznych w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-20 - Słupsk (pomorskie)

KASJER/ SPRZEDAWCA W BRANŻY MIĘSNEJ - do 1 850 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie: mile widziane; książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych; chęć do podjęcia pracy; sprzedaż i utrzymanie czystości w miejscu pracy; dwie zmiany; miejsce pracy; Gliwice, ul. Kochanowskiego; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
PPHU MARKAM SKOLARUS ANDRZEJ MAREK - 2016-10-27 - Gliwice (śląskie)