STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Pęcław oferta pracy Urząd Gminy Pęcław


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: 1.Księgowanie wydatków urzędu.2.Prowadzenie obsługi kasowej zgodnie z instrukcją kasową i przepisami w zakresie gospodarki kasowej.3.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych .4.Prowadzenie ewidencji rozliczenia zakupu materiałów, towarów.5.Rozliczanie inwentaryzacji składników majątku trwałego gminy .6.Prowadzenie ewidencji depozytów oraz Funduszu Świadczeń Socjalnych.7.Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych z zakresu prowadzonych spraw.

Data publikacji: 2019-08-14

Lokalizacja: Pęcław (dolnośląskie)

Pracodawca: Urząd Gminy Pęcław

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
67-221 Pęcław 28, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Księgowanie wydatków urzędu.2.Prowadzenie obsługi kasowej zgodnie z instrukcją kasową i przepisami w zakresie gospodarki kasowej.3.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych .4.Prowadzenie ewidencji rozliczenia zakupu materiałów, towarów.5.Rozliczanie inwentaryzacji składników majątku trwałego gminy .6.Prowadzenie ewidencji depozytów oraz Funduszu Świadczeń Socjalnych.7.Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych z zakresu prowadzonych spraw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pęcław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pęcław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) wykształcenie minimum średnie 3) staż pracy niewymagany 4) ukończony 18 ty rok życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) nieposzlakowana opinia, 7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, 8) znajomość przepisów prawa i umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania z zakresu: samorządu gminy, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego. 9) dobra znajomość obsługi komputera pakiet Microsoft Office, 2. Wymagania dodatkowe: 1) umiejętność pracy w zespole, 2) łatwość komunikowania się, 3) zdolność opracowywania i podejmowania samodzielnych decyzji oraz przyjmowania odpowiedzialności za ich skutki, 4) rzetelność oraz kreatywność. Termin i miejsce złożenia dokumentów:Oferty należy składać w terminie do dnia 30 sierpnia 2019 r. do godz. 15:30 w zamkniętych kopertach z dopiskiem:Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej - osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Pęcław, - za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Pęcław, Pęcław 28, 67-221 Białołęka /decyduje data wpływu do Urzędu Gminy/Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.Inne informacje: 1)Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia naboru.2)Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy, w Biuletynie Informacji Publicznej.3)Przewidywany termin zatrudnienia od 18 października 2019 r.4)Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydata do pracy:http://bip.peclaw.eu/pec/urzad-gminy/ochrona-danych-osobowyc/16664,Informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-dla-kandydata-do-pracy.htmlWynagrodzenie zależne od doświadczenia.

Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Pęcław

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Adres pracodawcy:
67-221 Pęcław 28, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 2) list motywacyjny, 3) życiorys (CV), 4) kserokopie świadectw pracy 5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności i kwalifikacje, 6) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznychKandydaci powinni złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm. ).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: głogowski

Gmina pracodawcy: Pęcław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pęcław

Numer budynku pracodawcy: 28

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Data dodania oferty pracy: 14.08.2019

Oferta pracy ważna do: 30.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 14.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b04be1c8d3678a6537bf55be2f615ce3

Podobne oferty pracy

STANOWISKO PRACY DS. NADZORU ROBÓT ELEKTRYCZNYCH W REFERACIE PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI - od 1 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:pracownik zatrudniony na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za prawidłową realizację robót branży elektrycznej zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Dopuszcza się wykonywanie obowiązków w trybie zadaniowego czasu pracy.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży elektrycznej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań; koordynowanie robót na budowie; kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów, kosztów inwestycji; rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; organizowanie przeglądów gwarancyjnych.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; praca w budynku, w którym znajduje się winda; praca w terenie i na budowach.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie brutto od 1800 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do naboru: http://bip.um.slupsk.pl/praca/673.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-08-13 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR ( 152 S EFS POWER) - 1 017,4 PLN

staż dla osób do 30 r.ż - przygotowywanie projektów pism, decyzji i postanowień, zapoznanie się z obiegiem dokumentów, z procesem archiwizacji dokumentacji, uczestniczenie w wizjach lokalnych
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Otwock (mazowieckie)

PRAKTYKANT W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM LUBELSKIEGO OW NFZ - nieodpłatny

Obsługa kancelaryjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym: przyjmowanie dokumentów do systemu elektronicznego; przygotowywanie dokumentów do wysłania; adresowanie korespondencji, tworzenie list wysyłkowych.
LUBELSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ W LUBLINIE - 2016-04-12 - Lublin (lubelskie)

KASJER- SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klienta na sali sprzedaży, obsługa kas fiskalnych, prace porządkowe, miejsce pracy- PoloMarket- Krynica Morska
H500 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ G560 SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-07-04 - Krynica Morska (pomorskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY- OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI - do 1 850 PLN

Wykształcenie: zawodowe; doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: utrzymanie czystości pomieszczeń; jedna zmiana; praca w centrum Gliwic
MATBEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-04 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNYCH + ST FP - 997,4 PLN

- ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- przygotowywanie projektów wewnętrznych aktwó prawnych,- pomoc w prowadzeniu sekretariatu.- ewidencjonowanie środków rzeczowych Izby,- pomoc przy przygotowaniu dokumentacji z przeprowadzonych kontroli,- archiwizowanie dokumentacji izby.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 250 PLN

szczczegóły dotyczące oferty pod adresem strony: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji-/746651
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2019-09-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 200 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatniów w zakresie rozlizeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2017-11-03 - Chełm (lubelskie)

ŚLUSARZ NARZĘDZIOWY - od 2 400 PLN

Kontakt telefoniczny 58-531-13-83kontakt telefoniczny lub osobisty
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE "MICHAEL" - 2017-04-13 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS. FINANSÓW FUNDUSZY - od 2 000 PLN

zapewnienie płynnosci finansowej Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych i Funduszu Alimentacyjnego w stanie likwidacji w oddziale
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu - 2017-11-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

Pomoc w przygotowywaniu potrawZmywanie naczyńUtrzymywanie czystości stanowiska pracyścisła współpraca z kucharzem. Kontakt osobisty i tel . z pracodawcą w godz. 10-16
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe RENE Wiesław Kolatowicz - 2016-05-17 - Przewłoka (pomorskie)

ROLNIK UPRAW MIESZANYCH - od 1 200 PLN

uprawa i zbiór warzyw
MARIUSZ ZYSKA - 2016-09-29 - Kazimierzówka (lubelskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientowi w wyborze tiwaru. Dbanie o estetykę miejsca pracy, wystawianie FV, wprowadzanie do systemu towaru i sprawdzanie jego zgodności z FV.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Płock (mazowieckie)

NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ - od 2 400 PLN

działalność dydaktyczno - wychowawczo - opiekuńcza
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH W PNIEWACH - 2016-07-05 - Pniewy (wielkopolskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

Praca na stanowisku magazynier w hurtowni w Ełku.
Firma PRESTIGE Jolanta Bagińska - 2018-10-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Sulechów (lubuskie)

STANOWISKO KANCELARYJNE - nieodpłatny

W Urzędzie Celnym w Suwałkach:obsługa sprzętu biurowego, poczty elektronicznej, korespondencji, programów komputerowych, sporządzenie pism,archiwizacja dokumentacji.
IZBA CELNA W BIAŁYMSTOKU - 2015-12-14 - Suwałki (podlaskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 000 PLN

NAPRAWA POJAZDÓW
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Nowe (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - od 3 500 PLN

Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych. Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
Zakład Ubezpieczeń Społęcznych Oddział w Słupsku - 2019-05-13 - Słupsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA R138/2539-869/16 - od 2 000 PLN

obsługa bezpośrednia klientów, opieka nad powierzonymi towarami, wystawianie i eksponowanie towarów
BIMEX - MICHELIN WASILEWSKI I WSPÓLNICY S.J. - 2016-06-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK DO PRACY LEKKIEJ - od 2 000 PLN

Stałe utrzymanie czystości na wyznaczonym terenie, codzienne sprzątanie i dezynfekcja na wyznaczonym terenie, przyjmowanie i wydawanie odzieży powierzonej przez uczestników.
KRAKOWSKI SZKOLNY OŚRODEK SPORTOWY - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

Przyjmowanie i rozdział towaru do magazynu, Kontrola bieżących faktur związanych z pracą na magazynie, przekazywanie dokumentów potwierdzającyh zrealizowane zamówienia, sprawdzanie stanu ilosciowego poszczególnych produktów znajdujących sie na magazynie, znakowanie towarów, pakowanie, drukowanie zamówień do realizacji.
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Końskie (świętokrzyskie)

STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI - 2 500 - 2 800 PLN

opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-05-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK OGRODNIKA - 1 000 - 1 850 PLN

Prace polowe i ogrodnicze
Gospodarstwo Ogrodnicze "Olinek" Marcin Malmon - 2016-09-05 - Mściszów (dolnośląskie)

LOGISTYK - od 4 200 PLN

kontrola obiegu dokumentów zaopatrzeniowych, opracowywanie raportów i sprawozdań zaopatrzenia, zakupów, stanów magazynowych itp., kontrola wysyłek i dostaw, śledzenie przewozów, współpraca z podwykonawcami i operatorami logistycznymi m.in. z Indii oraz innych krajów Azji, bieżąca wymiana danych, kontrola działań
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Góra Kalwaria (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO I LEŚNEGO DLA OSÓB FIZYCZNYCH - od 2 250 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/472473/files/ogloszenie_o_naborzewbp_podatki___maj_2019.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego dla osób fizycznych w Wydziale Budżetu i Podatków w terminie do dnia 1 czerwca 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2019-05-30 - Tczew (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

Sprzedaż detaliczna aty. spożywczo- przemysłowych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE"KOŁAKOWSKI" sp. z o. o. - 2017-12-21 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat