STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Słupsk oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społęcznych Oddział w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych. Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.

Data publikacji: 2019-05-13

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społęcznych Oddział w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych. Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: zarządca nieruchomości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Pozostałe wymagania patrz strona: www.zus.pl[Inne] : Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie; minimum 1 rok pracy związanej z administrowaniem lub zarządzaniem nieruchomościami. Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami); minimum 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami. Wymagania dodatkowe (patrz: www.zus.pl)

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społęcznych Oddział w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości

Data dodania oferty pracy: 14.05.2019

Oferta pracy ważna do: 27.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ae00eb781151926c2dd205b9730d78b8

Podobne oferty pracy

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 1 000 PLN

rozwożenie wody na terenie Chełma
Marta Tustanowska-Sonrisa - 2017-06-27 - Chełm (lubelskie)

PALACZ - do 925 PLN

wykształcenie zawodowe, staz pracy 4 lata, palenie w piecu, sprzątanie kotłowni,cięcie drzewa, ładowanie węgla,
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Kobyłka (mazowieckie)

KIEROWCA C+E - od 13,8 PLN

KIEROWCA C+E
Tabor Dębica Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Dębica (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ LINII WYDRUKÓW MASOWYCH K/M - od 3 400 PLN

Pracownik: apewnia bieżącą obsługę urządzeń linii wydruków masowych (moduł kopertownicy), weryfikuje pod względem technicznym dokumenty w procesie kopertowania, zapewnia prawidłowe przygotowanie zakopertowanych dokumentów do ekspedycji, wykonuje prace transportowo-porządkowe, zgłasza awarie urządzeń kopertujących.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2019-05-09 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

staż
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Kraków (małopolskie)

RECEPCJONISTA - od 1 850 PLN

obsługa klientów pensjonatu
BIAŁE PIASKI Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Białogóra (pomorskie)

KOSMETYCZKA - 1 017,4 PLN

Kosmetyczka
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPRZEDAWCA SAMOCHODÓW - od 2 100 PLN

Wymagane wykształcenie średnie (mile widziane wyższe), doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi komputera i programów Microsoft Office. Charakterystyka pracy: obsługa klientów, przygotowywanie ofert dla klientów, prezemtacja samochodów oraz ich wycena, spisywanie umów z klientami, prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów. Wynagrodzenie + premia. Praca także w Jastrzębiu Zdroju przy ul. Armii Krajowej 70. Kontakt z pracodawcą osobisty po umówieniu telefonicznym.
FIJAŁKOWSKI STANISŁAW FIJAŁKOWSKI - 2018-07-05 - Rybnik (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA I SZKOLENIAW SAMODZIELNYM REFERACIE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. planowania i szkolenia realizuje zadania w sprawach zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej.Ważniejsze zadania: opracowanie, prowadzenie i aktualizowanie planów oraz powiązanej dokumentacji w zakresie zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej; przygotowywanie planów przygotowania i realizacji przedsięwzięć obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego; organizowanie i prowadzenie szkoleń w zakresie prowadzonych spraw oraz dokumentacji w tym zakresie; udział w prowadzonych kontrolach; przygotowanie posiedzeń i obsługa kancelaryjna Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego miasta Słupska; pełnienie uzupełniających dyżurów w Centrum Zarządzania Kryzysowego; udział w rozwinięciu i zabezpieczeniu rozwijanych elementów logistycznych w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzenia stanów nadzwyczajnych oraz osiągania stanów gotowości obronnej państwa; nadzorowanie funkcjonowania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności miasta; nadzorowanie przebiegu imprez masowych i zgromadzeń na terenie miasta; udział w dokonywaniu oceny zdarzeń kryzysowych na miejscu ich wystąpienia w zakresie propozycji podejmowanych działań; udział w opracowywaniu analiz, statystyk, opracowań i zestawień w zakresie spraw prowadzonych przez Referat; współdziałanie z Wydziałami Urzędu Miejskiego i samodzielnymi stanowiskami, jednostkami organizacyjnymi oraz innymi instytucjami i przedsiębiorcami miasta, a także Siłami Zbrojnymi w zakresie realizacji zadań dla potrzeb be4zpieczeństwa ludności i obronności państwa.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała; praca w godzinach nocnych; praca w budynku i w pomieszczeniach bez usprawnień i udogodnień dla osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto-w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-19 - Słupsk (pomorskie)

TESTER APLIKACJI WEBOWYCH - 2 000 - 2 800 PLN

Wymagania: podstawowa umiejętność tworzenia przypadków i scenariuszy testowych wiedza dotycząca testowania interfejsu użytkownika i raportowania błędów znajomość zagadnień związanych z UX/UI podstawowa znajomość JavaScript, HTML, CSS w stopniu umożliwiającymzrozumienie i testowanie aplikacji webowychMile widziane: doświadczenie w pracy z narzędziami służącymi do automatyzacji testów wiedza z zakresu technologii debugowania w przeglądarkach internetowych doświadczenie w pracy z narzędziami służącymi do analizy zachowań użytkowników znajomość Google Analytics zainteresowania z zakresu nowoczesnych frontendów webowych doświadczenie w pracy w zespole agile doświadczenie w pracy z oprogramowaniem typu Issue & Project Tracking (np. Jira) znajomość G Suite (Google Apps) podstawowa znajomość środowiska unixowego;
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

MAGAZYNIER - od 2 500 PLN

Obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Sierakowo (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH, STRATEGII I REWITALIZACJI - od 2 250 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/466870/ogloszenie_dotyczace_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_poWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych, strategii i rewitalizacji w terminie do dnia 26 kwietnia 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2019-04-18 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO SZWALNICZE - od 2 000 PLN

wszywanie rękawów i paska
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-09-21 - Żary (lubuskie)

MALARZ BUDOWLANY - od 3 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 7-15 woj. pomorskie
Zakład Remontowo-Budowlany Glazbud - 2017-08-31 - Słupsk (pomorskie)

DOZORCA - od 1 850 PLN

nadzór nad całym obiektem, utrzymanie w czystości terenu, pilnowanie porządku na parkingach
P.P.H.U. POLTRAG SPÓŁKA Z O.O. - 2016-10-13 - Gubin (lubuskie)

POMOC CUKIERNIKA - od 1 050 PLN

sporządzanie półproduktów, półfabrykatów, obrubka ciast, proste prace fizyczne. Praca na pół etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 6-14, 14-22
PIEKARNIA CUKIERNIA AK Alicja Kalińska Sp. jawna - 2018-02-22 - Otrębusy (mazowieckie)

SPRZEDAWCA/KASJER - od 1 900 PLN

sprzedawca/kasjer
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Lubań (dolnośląskie)

INFORMATYK - od 739 PLN

zarządzanie siecią informatyczną, instalacja i konserwacja programów finansowych i kadrowo-płacowych, obsługa strony internetowej
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Sławno (zachodniopomorskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - 1936 - od 1 850 PLN

profesjonalna obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, realizajca polityki sprzedażowej firmy PRACA w ŚWIDNICY, ŻAROWIE, ŚWIEBODZICACH - POLOMARKET
Frapo- Dystrybucja Sp. z o.o. Konin - 2015-12-03 - Świdnica (dolnośląskie)

KRAWIEC - 2 775 - 3 349 PLN

krawiectwo ciężki
El-MAG Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-11-27 - Suchy Las (wielkopolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Pomoc w działalnosci Wydziału Polityki Społecznej - Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności. Praca w godz. 07:30-15:30
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

segregowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, wypełnianie formularzy podatkowych, robienie wydruków zestawień, podatków, raportów
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Góra (dolnośląskie)

KOORDYNATOR CALL CENTER - 2 000 - 2 500 PLN

Zgodny.
YOUR WAY Sp. z o.o. - 2017-11-02 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 925 PLN

obsługa sklepu internetowego, realizowanie zamówień, praca w terenie, kontakt z klientami, obowiązki biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

STANOWISKO DS. DOFINANSOWAŃ - od 2 300 PLN

Niezbędne:- wykształcenie wyższePożądane: - wykształcenie wyższe (BHP)- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego- studia podyplomowe (BHP, zarządzanie projektami)- umiejętność obsługi pakietu MS Office- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych - nastawienie na wyniki / konsekwencja w działaniu - terminowość - rzetelność - samodzielność - odpowiedzialność - umiejętność poprawnego przekazywania informacji ustnych i pisemnych- umiejętność poprawnego wnioskowania- umiejętność podejmowania decyzji- umiejętność rozwiązywania problemów - umiejętność stosowania przepisów - umiejętność obsługi klienta - działanie procesowe / nastawienie na proces - przekonywanie - stanowczość/pewność siebie - opanowanie
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2018-11-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)