STANOWISKO SPRAWOZNAWCZOŚCI OBOWIĄZKOWEJ Łeba oferta pracy Bank Spółdzielczy w Łebie


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO SPRAWOZNAWCZOŚCI OBOWIĄZKOWEJ

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: sporządzanie sprawozdawczości obowiązkowej

Data publikacji: 2019-07-12

Lokalizacja: Łeba (pomorskie)

Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Łebie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
1 Maja 1B, 84-360 Łeba, powiat: lęborski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: sporządzanie sprawozdawczości obowiązkowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO SPRAWOZNAWCZOŚCI OBOWIĄZKOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łeba

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łeba

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista bankowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w bankowości z zakresu sprawozdawczości

Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Łebie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

Adres pracodawcy:
1 Maja 1B, 84-360 Łeba, powiat: lęborski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail: sekretariat (at) bsleba.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: lęborski

Gmina pracodawcy: Łeba

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łeba

Ulica pracodawcy: 1 Maja

Numer budynku pracodawcy: 1B

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości

Data dodania oferty pracy: 12.07.2019

Oferta pracy ważna do: 09.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5ef998d1d89ea2974dde259609ac4157

Podobne oferty pracy

POZOSTALI PRACOWNICY BIUROWI - 997,4 PLN

pozostałe prace biurowe wykonywane w UG w Płoskini
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Płoskinia (warmińsko-mazurskie)

KOSIARZ - od 3 000 PLN

KOSZENIE TRAW, ROWÓW, WYCINKA DRZEW
FarmStańczyk Ewelina Stańczyk - 2019-06-19 - Kielanówka (podkarpackie)

STANOWISKO PRACY DS. ZARZĄDZANIA DŁUGIEM MIASTA W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie zajmowała się m.in. obsługą zadłużenia Masta Słupska w zakresie spłat rat kredytów i odsetek od zadłużenia, współpraca m.in. z bankami kredytującymi, Regionalną Izbą Obrachunkową, wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta w zakresie finansowania inwestycji kredytem, pożyczką oraz obligacjami.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: przestrzeganie terminów spłat odsetek i rat od kredytów, pożyczek oraz poszczególnych serii obligacji; kompletowanie wyciągów bankowych związanych z obsługą długu publicznego; sporządzanie naliczenia odsetek od kredytów, pożyczek i emisji obligacji; rozliczanie odsetek na podstawie sprawozdania z Referatu Wydatków; przygotowywanie danych w części dotyczącej długu publicznego na potrzeby Wieloletniej Prognozy Finansowej; przygotowywanie informacji o stanie finansowym Miasta Słupska do RIO, związanych z Uchwałą Rady na zaciągnięcie kredytów, emisji obligacji lub pożyczek; korespondencja z bankami związana z obsługą długu m.in. sprawozdawczość, analizy, ankiety; uzgadnianie oraz przygotowanie potwierdzenia sald zadłużenia z bankami na potrzeby sprawozdania finansowego (bilansu); przygotowywanie oraz przekazywanie bankom kwartalnych sprawozdań z wykonania budżetu; analiza umów kredytowych, przestrzeganie zawartych w nich terminów, uzgodnień, przygotowanie ewentualnych aneksów do umów; sporządzanie sprawozdania z przychodów i rozchodów; sporządzanie informacji o stanie zadłużenia i obsłudze długu do analizy z wykonania budżetumiasta(przychody, rozchody); współpraca przy opracowaniu projektu budżetu w części dotyczącej obsługi długu publicznego( przychody, rozchody, odsetki, prowizje); rozliczanie zaciągniętych kredytów, pożyczek, emisji obligacji związanych z finansowaniem inwestycji na potrzeby banku, radnych, realizacji budżetu; przygotowywanie procedur związanych z uruchomieniem kredytu, obligacji, pożyczki, przygotowanie uchwały, zarządzenia, wniosków, umowy, udzielanie odpowiedzi dla banków; przygotowywanie wniosków o emisję obligacji do organizatora, agenta emisji; współpraca przy sporządzaniu sprawozdawczości do Regionalnej Izby Obrachunkowej w zakresie długu; udzielanie odpowiedzi na wnioski, pytania, interpelacje radnych związane z obsługą zadłużenia.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-24 - Słupsk (pomorskie)

KASJER - od 11 PLN

sporządzanie raportów i rozliczeń, obsługa klienta, przyjmowanie i rozliczanie opłat za przejazd, udzielanie informacji kierowcom. Mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem, obsługa systemów kasowych, status osoby uczącej się. Praca na 2 zmiany 6-14; 14-22. Miejsce pracy Mysłowice ul. Piaskowa 20.
"WORK SERVICE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-26 - Mysłowice (śląskie)

STANOWISKO DS. PROMOCJI DZIAŁAŃ URZĘDU WYDZ. ORG. ST(FP) M - 997,4 PLN

pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - od 2 500 PLN

obsługa klienta na stacji paliw, układanie towaru na półkach
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Alicja" Sp. z o.o. - 2018-10-15 - Krapkowice (opolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - do 1 850 PLN

Zamawianie i wycena towarów, reprezentowanie firmy, transakcje i konsulting na bazie kontaktów polsko-chińskich
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK DO ROZBIÓRKI SAMOCHODÓW - do 2 500 PLN

PRACOWNIK DO ROZBIÓRKI SAMOCHODÓW -obsługa maszyn (np. bosch) do rozbiórki aut.
Serwis Opon "U Jacka" - 2016-09-05 - Łazieniec (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. DORADZTWA EDUKACYJNO- ZAWODOWEGO - od 3 090 PLN

Stworzenie oraz koordynacja sieci doradztwa edukacyjno zawodowego dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Dobry zawód - lepsza przyszłość: współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP na lata 2014-2020
Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej w Bytowie - 2016-10-28 - Bytów (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, dbanie o porżadek na terenie sklepu
"Duet" S.J. A. Gutek, M. Baran - 2017-06-23 - Jabłonna Majątek (lubelskie)

TECHNIK DS. BADAŃ - od 4 000 PLN

-badania wyrobów gotowych w ramach badań rozwojowych oraz bieżącej kontroli jakości -badania hamulców na stanowiskach bezwładnościowych oraz badania na pojazdach-uruchamianie testów i przygotowanie raportów z badań-nadzorowanie i przeprowadzanie bieżących konserwacji i przeglądów maszyn badawczych ( wspólnie z UR)-terminowe przeprowadzanie kalibracji maszyn badawczych-współtworzenie i aktualizacja metodyk badawczych stosowanych w DbiR
LUMAG Spółka z o.o. - 2019-02-11 - Budzyń (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ KRÓTKOTERMINOWYCH - od 2 000 PLN

Obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca na czas zastępstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.Więcej informacji nt oferty znajduje się na stronie:http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=12&idz=675602
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2017-01-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ELEKTRYK BUDOWLANY/ELEKTROMECHANIK/ELEKTROMONTER - 2 700 - 3 300 PLN

Budowa linii energetycznych kablowych, ziemnych
ENERGO - PRO Robert Paprocki - 2019-06-27 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - WYDZIAŁ ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH - 1 017,4 PLN

ZAPOZNANIE SIĘ ZE SCHEMATEM ORGANIZACYJNYM ODDZIAŁU ZUS W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O EMERYTURACH I RENTACH Z FUS, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z SYSTEMAMI KOMPUTEROWYMI EKSPLOATOWANYMI W ZUS, ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPOSOBEM WYKONYWANIE POWIERZONYCH ZADAŃ OBJĘTYCH PROGRAMEM STAŻU, SUMIENNYM I STARANNYM STOSOWANIEM SIĘ DO POLECEŃ PRACODAWCY I UPOWAŻNIONYCH PRZEZ NIEGO OSÓB, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ WYDZIAŁ ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH W ZAKRESIE: PRZYZNAWANIA PRAWA DO ŚWIADCZEŃ, ZMIAN W WYSOKOŚCI ŚWIADCZEŃ, OBSŁUGI POSTĘPOWAŃ NA WNIOSEK STRONY LUB Z URZĘDU, PRZYGOTOWANIE KORESPONDENCJI DO BIEŻĄCEJ WYSYŁKI, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH, WPROWADZANIE, PRZEGLĄDANIE DANYCH W SYSTEMIE KSI W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z ZADAŃ PRZYDZIELONYCH DO REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Przyjmowanie układanie towarów, sprzedaż, utrzymanie porządku.
Barbara Libront - Sklep spożywczo przemysłowy "JOKER" - 2018-04-20 - Korzenna (małopolskie)

NAUCZYCIEL - od 3 000 PLN

organizowanie i prowadzenie zajęć języka polskiego w klasach 4-6
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Pobiedziska (wielkopolskie)

253U - SPRZEDAWCA - od 1 900 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Radom (mazowieckie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 16 PLN

docieplenia, murowanie, tynki,gładzie, prace wykończeniowe
PPHU KOMBUD II Lech Zapor - Darłowo - 2017-10-03 - Darłowo (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK ROBÓT DROGOWYCH - od 3 000 PLN

prowadzenie robót drogowych, kosztorysowanie robót, opracowywanie specyfikacji przetargowej, rozliczanie budów
Zakład Budowlano-Transportowy "DROGMOST" - 2016-04-29 - Mokre (lubelskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS W NAKLE NAD NOTECIĄ (NR 3494) - od 2 250 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy- Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracy- Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek Ip z windą - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-06-18 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - DZIAŁ SPEDYCJI - 997,4 PLN

- obsługa giełd transportowych,- nawiązywanie i utrzymanie kontaktu z kontrahentami,- współpraca z pracownikami działu i międzydziałowa,- organizacja dokumentów- mile widziana znajomość min. jednego z języków obcych: niemiecki, angielski, rosyjski, turecki, hszpański (poziom podstawowy)
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Poznań (wielkopolskie)

KRAWIEC - od 2 250 PLN

UMIEJĘTNOŚĆ USZYCIA NA GOTOWO CAŁEJ SZTUKI ODZIEŻY.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ USZYCIA W CAŁOŚCI ODZIEŻY. ROK DOŚWIADCZENIA.KONTAKT TELEFONICZNY 608 089 799
LUX KLEIDUNG HELENA WRÓBEL - 2019-08-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KIEROWCA AUTOBUSOWY - 135 - 250 PLN

Przewozy pasażerów zgodnie z ARJ Przewozy szkolne
kontakt przez OHP - 2017-08-31 - Słudwia (zachodniopomorskie)

STOLARZ - od 1 850 PLN

Brak danych
Jork s.c. - 2016-05-19 - Białystok (podlaskie)

STANOWISKO DS. ORGANIZACJI (PROGRAM REGIONALNY) - 997,4 PLN

prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentacji i korespondecnji wpływającej do KM PSP Sopotobsługa petentów przyjmowanie interesantów oraz udzielanie ogólnych informacjikompletowanie, rozdzielanie i przechowywanie wpoływającej dokumentacjiprowadzenie spraw w zakresie biurowości obsługa urządzeń biurowychwspółpraca z poszczególnymi wydziałami i jednostką ratowniczo gaśnicząpraca w zakresie archiwizacji dokumnetacji KM PSP
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Sopot (pomorskie)

KIEROWNIK SKLEPU/ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU - 2 500 - 3 000 PLN

zarządzanie zespołem, nadzorowanie zamówień, zarządzanie sprzedażą i dbanie o wizerunek sklepu, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta
kontakt przez OHP - 2019-04-26 - Morawica (świętokrzyskie)

FAKTURZYSTKA - POMOC KSIĘGOWEJ - 997,4 PLN

Praca w dziale księgowości-wystawianie faktur-obsługa programów finansowo - księgowych- przygotowanie analiz zestawień finansowo - księgowych
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Boguszyce (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - 2 000 - 2 200 PLN

Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-03-03 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK - do 15 PLN

- opracowywanie przesyłek i przekazów pocztowych; - podział listów wg PNA (Pocztowych Numerów Adresowych); - sporządzanie stosowanej dokumentacji eksploatacyjnejl - zapewnienie bezpieczeństwa przebiegu przesyłek i przekazów pocztowych. Praca trzyzmianowa. Oferta dostepna w sali H, E, C, G. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV waraz z informacją o stanowisku pracy bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres:malgorzata.piaskowska (at) poczta-polska.pl lub malgorzata.kasinska (at) poczta-polska.pl do dnia 21.05.2017r.
Poczta Polska S.A. - 2017-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)