STANOWISKO SPRAWOZNAWCZOŚCI OBOWIĄZKOWEJ Łeba oferta pracy Bank Spółdzielczy w Łebie
Stanowisko: STANOWISKO SPRAWOZNAWCZOŚCI OBOWIĄZKOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie sprawozdawczości obowiązkowej
Data publikacji: 2019-07-12
Lokalizacja: Łeba (pomorskie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Łebie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 1B, 84-360 Łeba, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: sporządzanie sprawozdawczości obowiązkowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO SPRAWOZNAWCZOŚCI OBOWIĄZKOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łeba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łeba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w bankowości z zakresu sprawozdawczości
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Łebie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Adres pracodawcy:
1 Maja 1B, 84-360 Łeba, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail: sekretariat (at) bsleba.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: lęborski
Gmina pracodawcy: Łeba
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łeba
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 1B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data dodania oferty pracy: 12.07.2019
Oferta pracy ważna do: 09.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5ef998d1d89ea2974dde259609ac4157
Podobne oferty pracy
pozostałe prace biurowe wykonywane w UG w Płoskini
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Płoskinia (warmińsko-mazurskie)
KOSZENIE TRAW, ROWÓW, WYCINKA DRZEW
FarmStańczyk Ewelina Stańczyk - 2019-06-19 - Kielanówka (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie zajmowała się m.in. obsługą zadłużenia Masta Słupska w zakresie spłat rat kredytów i odsetek od zadłużenia, współpraca m.in. z bankami kredytującymi, Regionalną Izbą Obrachunkową, wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta w zakresie finansowania inwestycji kredytem, pożyczką oraz obligacjami.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: przestrzeganie terminów spłat odsetek i rat od kredytów, pożyczek oraz poszczególnych serii obligacji; kompletowanie wyciągów bankowych związanych z obsługą długu publicznego; sporządzanie naliczenia odsetek od kredytów, pożyczek i emisji obligacji; rozliczanie odsetek na podstawie sprawozdania z Referatu Wydatków; przygotowywanie danych w części dotyczącej długu publicznego na potrzeby Wieloletniej Prognozy Finansowej; przygotowywanie informacji o stanie finansowym Miasta Słupska do RIO, związanych z Uchwałą Rady na zaciągnięcie kredytów, emisji obligacji lub pożyczek; korespondencja z bankami związana z obsługą długu m.in. sprawozdawczość, analizy, ankiety; uzgadnianie oraz przygotowanie potwierdzenia sald zadłużenia z bankami na potrzeby sprawozdania finansowego (bilansu); przygotowywanie oraz przekazywanie bankom kwartalnych sprawozdań z wykonania budżetu; analiza umów kredytowych, przestrzeganie zawartych w nich terminów, uzgodnień, przygotowanie ewentualnych aneksów do umów; sporządzanie sprawozdania z przychodów i rozchodów; sporządzanie informacji o stanie zadłużenia i obsłudze długu do analizy z wykonania budżetumiasta(przychody, rozchody); współpraca przy opracowaniu projektu budżetu w części dotyczącej obsługi długu publicznego( przychody, rozchody, odsetki, prowizje); rozliczanie zaciągniętych kredytów, pożyczek, emisji obligacji związanych z finansowaniem inwestycji na potrzeby banku, radnych, realizacji budżetu; przygotowywanie procedur związanych z uruchomieniem kredytu, obligacji, pożyczki, przygotowanie uchwały, zarządzenia, wniosków, umowy, udzielanie odpowiedzi dla banków; przygotowywanie wniosków o emisję obligacji do organizatora, agenta emisji; współpraca przy sporządzaniu sprawozdawczości do Regionalnej Izby Obrachunkowej w zakresie długu; udzielanie odpowiedzi na wnioski, pytania, interpelacje radnych związane z obsługą zadłużenia.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-24 - Słupsk (pomorskie)
sporządzanie raportów i rozliczeń, obsługa klienta, przyjmowanie i rozliczanie opłat za przejazd, udzielanie informacji kierowcom. Mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem, obsługa systemów kasowych, status osoby uczącej się. Praca na 2 zmiany 6-14; 14-22. Miejsce pracy Mysłowice ul. Piaskowa 20.
"WORK SERVICE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-26 - Mysłowice (śląskie)
pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta na stacji paliw, układanie towaru na półkach
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Alicja" Sp. z o.o. - 2018-10-15 - Krapkowice (opolskie)
Zamawianie i wycena towarów, reprezentowanie firmy, transakcje i konsulting na bazie kontaktów polsko-chińskich
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta poczty lug zaplecza
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA /Pion Kapitału Ludzkiego - 2019-05-16 - Kraków (małopolskie)
PRACOWNIK DO ROZBIÓRKI SAMOCHODÓW -obsługa maszyn (np. bosch) do rozbiórki aut.
Serwis Opon "U Jacka" - 2016-09-05 - Łazieniec (kujawsko-pomorskie)
Stworzenie oraz koordynacja sieci doradztwa edukacyjno zawodowego dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Dobry zawód - lepsza przyszłość: współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP na lata 2014-2020
Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej w Bytowie - 2016-10-28 - Bytów (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, dbanie o porżadek na terenie sklepu
"Duet" S.J. A. Gutek, M. Baran - 2017-06-23 - Jabłonna Majątek (lubelskie)
-badania wyrobów gotowych w ramach badań rozwojowych oraz bieżącej kontroli jakości -badania hamulców na stanowiskach bezwładnościowych oraz badania na pojazdach-uruchamianie testów i przygotowanie raportów z badań-nadzorowanie i przeprowadzanie bieżących konserwacji i przeglądów maszyn badawczych ( wspólnie z UR)-terminowe przeprowadzanie kalibracji maszyn badawczych-współtworzenie i aktualizacja metodyk badawczych stosowanych w DbiR
LUMAG Spółka z o.o. - 2019-02-11 - Budzyń (wielkopolskie)
Obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca na czas zastępstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.Więcej informacji nt oferty znajduje się na stronie:http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=12&idz=675602
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2017-01-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Budowa linii energetycznych kablowych, ziemnych
ENERGO - PRO Robert Paprocki - 2019-06-27 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE SCHEMATEM ORGANIZACYJNYM ODDZIAŁU ZUS W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O EMERYTURACH I RENTACH Z FUS, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z SYSTEMAMI KOMPUTEROWYMI EKSPLOATOWANYMI W ZUS, ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPOSOBEM WYKONYWANIE POWIERZONYCH ZADAŃ OBJĘTYCH PROGRAMEM STAŻU, SUMIENNYM I STARANNYM STOSOWANIEM SIĘ DO POLECEŃ PRACODAWCY I UPOWAŻNIONYCH PRZEZ NIEGO OSÓB, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ WYDZIAŁ ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH W ZAKRESIE: PRZYZNAWANIA PRAWA DO ŚWIADCZEŃ, ZMIAN W WYSOKOŚCI ŚWIADCZEŃ, OBSŁUGI POSTĘPOWAŃ NA WNIOSEK STRONY LUB Z URZĘDU, PRZYGOTOWANIE KORESPONDENCJI DO BIEŻĄCEJ WYSYŁKI, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH, WPROWADZANIE, PRZEGLĄDANIE DANYCH W SYSTEMIE KSI W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z ZADAŃ PRZYDZIELONYCH DO REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Przyjmowanie układanie towarów, sprzedaż, utrzymanie porządku.
Barbara Libront - Sklep spożywczo przemysłowy "JOKER" - 2018-04-20 - Korzenna (małopolskie)
organizowanie i prowadzenie zajęć języka polskiego w klasach 4-6
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Pobiedziska (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Radom (mazowieckie)
docieplenia, murowanie, tynki,gładzie, prace wykończeniowe
PPHU KOMBUD II Lech Zapor - Darłowo - 2017-10-03 - Darłowo (zachodniopomorskie)
prowadzenie robót drogowych, kosztorysowanie robót, opracowywanie specyfikacji przetargowej, rozliczanie budów
Zakład Budowlano-Transportowy "DROGMOST" - 2016-04-29 - Mokre (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy- Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracy- Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek Ip z windą - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-06-18 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
- obsługa giełd transportowych,- nawiązywanie i utrzymanie kontaktu z kontrahentami,- współpraca z pracownikami działu i międzydziałowa,- organizacja dokumentów- mile widziana znajomość min. jednego z języków obcych: niemiecki, angielski, rosyjski, turecki, hszpański (poziom podstawowy)
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Poznań (wielkopolskie)
UMIEJĘTNOŚĆ USZYCIA NA GOTOWO CAŁEJ SZTUKI ODZIEŻY.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ USZYCIA W CAŁOŚCI ODZIEŻY. ROK DOŚWIADCZENIA.KONTAKT TELEFONICZNY 608 089 799
LUX KLEIDUNG HELENA WRÓBEL - 2019-08-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przewozy pasażerów zgodnie z ARJ Przewozy szkolne
kontakt przez OHP - 2017-08-31 - Słudwia (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentacji i korespondecnji wpływającej do KM PSP Sopotobsługa petentów przyjmowanie interesantów oraz udzielanie ogólnych informacjikompletowanie, rozdzielanie i przechowywanie wpoływającej dokumentacjiprowadzenie spraw w zakresie biurowości obsługa urządzeń biurowychwspółpraca z poszczególnymi wydziałami i jednostką ratowniczo gaśnicząpraca w zakresie archiwizacji dokumnetacji KM PSP
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Sopot (pomorskie)
zarządzanie zespołem, nadzorowanie zamówień, zarządzanie sprzedażą i dbanie o wizerunek sklepu, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta
kontakt przez OHP - 2019-04-26 - Morawica (świętokrzyskie)
Praca w dziale księgowości-wystawianie faktur-obsługa programów finansowo - księgowych- przygotowanie analiz zestawień finansowo - księgowych
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Boguszyce (dolnośląskie)
Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-03-03 - Gdynia (pomorskie)
- opracowywanie przesyłek i przekazów pocztowych; - podział listów wg PNA (Pocztowych Numerów Adresowych); - sporządzanie stosowanej dokumentacji eksploatacyjnejl - zapewnienie bezpieczeństwa przebiegu przesyłek i przekazów pocztowych. Praca trzyzmianowa. Oferta dostepna w sali H, E, C, G. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV waraz z informacją o stanowisku pracy bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres:malgorzata.piaskowska (at) poczta-polska.pl lub malgorzata.kasinska (at) poczta-polska.pl do dnia 21.05.2017r.
Poczta Polska S.A. - 2017-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)