STANOWISKO PRACY DS. WSPÓŁPRACY ZE WSPÓLNOTAMI MIESZKANIOWYMI Z UDZIAŁEM MIASTAW REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. WSPÓŁPRACY ZE WSPÓLNOTAMI MIESZKANIOWYMI Z UDZIAŁEM MIASTAW REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Wynagrodzenie: od 2 850 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących współpracy ze wspólnotami mieszkaniowymi z udziałem Miasta.Ważniejsze zadania: współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych z udziałem Miasta; opiniowanie oraz podpisywanie (w zakresie posiadanego pełnomocnictwa) uchwał podejmowanych przez wspólnoty z udziałem Miasta; prowadzenie spraw dotyczących wspólnot mieszkaniowych, a także redagowanie odpowiedzi na skargi i zapytania właścicieli lokali; prowadzenie ewidencji wspólnot mieszkaniowych i bieżąca aktualizacja udziałów Miasta we wspólnotach w związku ze sprzedażą lokali komunalnych; udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których Miasto jest jednym ze współwłaścicieli; nadzór nad prawidłową realizacją zadań Zarządcy we wspólnotach mieszkaniowych z udziałem Miasta.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/716.html

Data publikacji: 2020-05-13

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących współpracy ze wspólnotami mieszkaniowymi z udziałem Miasta.Ważniejsze zadania: współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych z udziałem Miasta; opiniowanie oraz podpisywanie (w zakresie posiadanego pełnomocnictwa) uchwał podejmowanych przez wspólnoty z udziałem Miasta; prowadzenie spraw dotyczących wspólnot mieszkaniowych, a także redagowanie odpowiedzi na skargi i zapytania właścicieli lokali; prowadzenie ewidencji wspólnot mieszkaniowych i bieżąca aktualizacja udziałów Miasta we wspólnotach w związku ze sprzedażą lokali komunalnych; udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których Miasto jest jednym ze współwłaścicieli; nadzór nad prawidłową realizacją zadań Zarządcy we wspólnotach mieszkaniowych z udziałem Miasta.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/716.html

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. WSPÓŁPRACY ZE WSPÓLNOTAMI MIESZKANIOWYMI Z UDZIAŁEM MIASTAW REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe I stopnia z zakresu ekonomii, zarządzania, prawa, administracji, gospodarowania nieruchomościami lub wykształcenie wyższe II stopnia (profil nie ma znaczenia); minimum 3-letni staż pracy; znajomość przepisów: 1) ustawy o własności lokali, 2) ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu cywilnego; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.Wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z gospodarowaniem nieruchomościami, w jednostce samorządu terytorialnego lub u profesjonalnego zarządcy nieruchomości; mile widziana licencja zarządcy nieruchomości lub studia podyplomowe z zakresu gospodarowania nieruchomościami (zarządzanie nieruchomościami); umiejętność redagowania pism; komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów; umiejętności analityczne; wysoka kultura osobista; odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

danePracodawcy_nip: 8391005507

danePracodawcy_regon: 000590645

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum 3-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; o nieposzlakowanej opinii. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy wrzucać do urny na dokumenty znajdującej się w Pałacu Ślubów w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. współpracy ze wspólnotami mieszkaniowymi z udziałem Miasta w Referacie Gospodarki Mieszkaniowej w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, w terminie do dnia 22 maja 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

danePracodawcy_kodPowiatu: 2263

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.05.2020

Data dodania oferty pracy: 13.05.2020

Oferta pracy ważna do: 22.05.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bd278ed43b95e7b9417e17e864c58e36

Podobne oferty pracy

ŚLUSARZ - od 2 800 PLN

Praca przy produkcji konstrukcji stalowych.
EUROS Sp. zo.o. Ostrzeszów - 2017-07-13 - Rojów (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych swiadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-06-22 - Hrubieszów (lubelskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 200 PLN

1. Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży oraz KPI2. Profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy3. Współodpowiedzialnośc za budowanie, motywowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym4. Przeprowadzanie szkoleń oraz rozwój pracowników5. Zarządzanie sklepem zgodnie ze standardami firmy6. Współpraca z kierownikami sklepów oraz pracownikami Centrali 7. Aktywny udział w rozwoju firmy
KS Sport Sieć Sklepów M. Kujawa, M. Krawczyk - 2017-05-24 - Malbork (pomorskie)

OPIEKUN W ŻŁOBKU - od 2 400 PLN

prowadzenie dokumentacji, wykonywanie codziennych czynności związanych z opieką nad dziećmi, planowanie pracy opiekuńczej
Agencja Artystyczno-Edukacyjna SIMARE Edyta Woźniak - 2018-11-08 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

ZDUN/CERAMIK - od 1 850 PLN

wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie w pracy przy wykończeniach wnętrz, prawo jazdy kat. B. talent manualnyprodukcja kafli w zakresie formowania, szkliwienia, wypału
MACIEJ BURDZY PRACOWNIA ZDUŃSKO-CERAMICZNA - 2016-04-14 - Zduny (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM INSTYTUCJONALNYM WYDZ. MONIT. ST(FP) M - 997,4 PLN

porządkowanie dokumentów przed przekazaniem ich do archiwum;archiwizowanie spraw;sporządzanie i prowadzenie korespondencji;obsługa podstawowych urządzeń biurowych;wpinanie dokumentów do akt sprawy;przygotowywanie projektów pism i dokumentów;podstawowa obsługa klientów Urzędu.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ - od 2 200 PLN

kontrola stanowisk, sekcji, działów i jednostek organizacyjnych w zakresie określonym przez pracodawcę.
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2016-09-06 - Opole (opolskie)

ELEKTROMONTER - od 2 100 PLN

Montaż urządzeń i instalacji elektrycznych, przygotowywanie odwiertów pod puszki przez ściany i stropy o konstrukcji żelbetonowej na przewody elektryczne
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Głuchów (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ I FINANSOWO KSIĘGOWEJW WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:praca na stanowisku związanym z obsługą administracyjną i finansowo księgową Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu.Ważniejsze zadania: prowadzenie rejestrów, uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń, skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań z wykonywania uchwał Rady Miejskiej; obsługa sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej); przygotowywanie projektu budżetu Wydziału i kontrola prawidłowości jego wykonania wspólnie z Dyrektorem Wydziału; sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu i planu jednostkowych; kontrola wydatków i dochodów pod kątem zgodności z planem budżetowym Wydziału; przygotowywanie wniosków o zmianę w budżecie; coroczne przygotowywanie deklaracji podatkowych na podatek rolny, leśny i podatek od nieruchomości od gruntów i budynków pozostających w zasobie mienia miasta Słupska; obsługa administracyjna i finansowo księgowa Wydziału; prowadzenie spraw gospodarczych Wydziału: składanie zapotrzebowań, pobieranie materiałów.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/638.html
URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU - 2019-01-18 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ - od 2 000 PLN

rowadzenie i przygotowywanie spraw związanych z inwestycjami oświetleniowymi, przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy, dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnych kategorii, prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, eksploatacją oświetlenia ulicznego, sieci wodociągowych i sieci kanalizacyjnych, określanie szczególnego korzystania z dróg w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, rozliczanie i egzekwowanie należności za zajęcie pasa drogowego i umieszczanie urządzenia w pasie drogowym, sporządzanie przypisu nalezności za zajęcie pasa drogowego i umieszczanie urządzenia w pasie drogowym.Pełna treść naboru dostępna na stronie internetowej http://bip.gmina.turek.pl/biuletyn-informacji-publicznej/konkursy-i-nabory.html
URZĄD GMINY W TURKU - 2017-02-28 - Turek (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. WSPARCIA OBSŁUGI SPRAW EMERYTALNO- RENTOWYCH - od 2 250 PLN

wsparcie w zakresie obsługi spraw emerytalno- rentowych, pozarentowych i korespondencji oraz własciwy obieg dokumentacji emerytalno- rentowej
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-05-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. USŁUG WYDRUKU I KONFEKCJONOWANIA - od 2 500 PLN

ROZDZIELANIE PRZESYŁEK ZGODNIE Z PLANEM KIEROWANIA, PROWADZENIE STANÓW MAGAZYNOWYCH POSIADANYCH DRUKÓW, OBSŁUGA LINII FOLIUJĄCYCH, OBSŁUGA DRUKAREK I URZĄDZEŃ ADRESUJĄCYCH, MASZYN KOPERTUJĄCYCH, SPORZĄDZANIE PACZEK, DRUKÓW BEZADRESOWYCH PAKIETÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, PREFEROWANE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ KOMPUTERA W TYM PAKIET MS OFFICE (EXCEL, WORD), SPRAWNOŚĆ MANUALNA, GOTOWOŚĆ DO PRACY ZMIANOWEJKONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONICZNIE LUB CV NA E-MAIL: krzysztof.kierek (at) poczta-polska.pl TYTUŁEM: stanowisko ds. usług wydruku i konfekcjonowania
POCZTA POLSKA SA - 2017-10-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2 100 PLN

Praca zgodna ze stanowiskiem.(Oferta w ramach prac interwencyjnych tylko dla uprawnionych osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Rypin).
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA D/S TURYSTYKI - od 3 200 PLN

Przygotowywanie ofert wczasów i wycieczek, sprzedaż biletów, sprzedaż ubezpieczeń, obsługa terminala, kasy fiskalnej, szkolenia.Bezpośrednia obsługa Klienta i sprzedaż wyjazdów.
ANNA KRUSIEC ANOS TRAVEL CLUB - 2020-01-03 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifkacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-05 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA KAT C+E/OPERATOR RĘBAKA - od 4 000 PLN

Obsługa rębaka mobilnego, załadunek i rozładunek surowca drzewnego.
"SILVA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - do 2 000 PLN

DOWÓZ TOWARÓW - ODBIÓR ODPADÓW
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)

GLAZURNIK - 1 033,7 PLN

Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-03-13 - Sulbiny (mazowieckie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 100 PLN

- Agencja ochrony zatrudni do ochrony sieci handlowej w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Ogłoszenie przeznaczone również dla osób zainteresowanych pracą w niepełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-21:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe w ochronie obiektów handlowych. Wymagana niekaralność. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-20:00) (Tel. 508-017-715) lub e-mail: dszota (at) argusochrona.pl
ARGUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-24 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

porządkowanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego obiektu biurowego
QUAVO SP Z OO - 2019-05-27 - Opole (opolskie)

CZYNNOŚCI PRODUKCYJNE, MONTERSKIE, LOGISTYCZNE, KONFEKCYJNE - od 14,7 PLN

Wykonywanie prostycz czynności przy produkcji części, akcesoriów do pojazdów silnikowych, montowanie elementów, kontrola ilościowa i uzupełnianie komponentów, pakowanie elementów, komponentów.
Personnel Service Sp. z o.o. - 2019-04-11 - Wykroty (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 3 400 PLN

Organizowanie pracy zespołu pracowników, wykonywanie kosztorysów przed i po wykonawczych, zglaszanie robot do odbioru, branie udziału w typowaniu robót i sporządzanie protokołów typowania, dokonywanie szkoleń BHP stanowiskowych, przyjmowanie i przekazywanie lokali najemcom w oparciu o protokoły zdawczo - odbiorcze, bieżąca współpraca z z mieszkańcami budynków będących w zarzadzie przedsiębiorstwa, prowadzenie spraw zwiazanych z remontem lub adaptacją lokalu wykonywanaą przez przyszłego najemcę.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH I MIESZKANIOWYCH Sp.z o.o - 2020-01-17 - Strzelce Opolskie (opolskie)

STANOWISKO DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 125 PLN

sporządzanie okresowych sprawozdań
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Szczekociny (śląskie)

MONTER SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCH - od 2 600 PLN

Spawaniei pomiary światłowodów, konserwacja w sieci, obsługa klienta w zakresie technicznym, wykonywanie instalacji telekomunikacyjnych
kontakt przez PUP - 2020-03-13 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - od 2 250 PLN

Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki. Sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych. Prowadzenie stosownej dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)

HANDLOWIEC - od 1 000 PLN

Zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami chińskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

POMOCNIK PIEKARZA - od 2 500 PLN

Przygotowanie ciast zgodnie z recepturą, dzielenie i kształtowanie ręczne lub mechaniczne kęsów ciasta, załadunek do pieca, przygotowanie zamówień dla klientów
ZBIGNIEW RZOŃCA, MARCIN RZOŃCA Spółka Cywilna Zakład Piekarniczy - 2019-02-07 - Cieklin (podkarpackie)