STANOWISKO PRACY DS. WDRAŻANIA, MONITOROWANIA I PROMOCJI REWITALIZACJI MIASTA W REFERACIE REWITALIZACJI BIURO REWITALIZACJI W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. WDRAŻANIA, MONITOROWANIA I PROMOCJI REWITALIZACJI MIASTA W REFERACIE REWITALIZACJI BIURO REWITALIZACJI W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku będzie zajmowała się monitorowaniem i koordynowaniem procesu rewitalizacji, promocją działań rewitalizacyjnych podejmowanych przez Miasto Słupsk oraz wdrażaniem i aktualizacją Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowaniem realizacji celów w nim określonych. Ważniejsze zadania: 1. współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta; 2. promocja działań rewitalizacyjnych, w tym projektów współfinansowanych ze środków UE bezpośrednio lub pośrednio związanych z procesem rewitalizacji miasta; 3. współtworzenie i realizacja programów wspomagających program rewitalizacji miasta, w tym rozpowszechnianie informacji i koordynowanie projektów związanych z rewitalizacją miasta; 4. współtworzenie wniosków o dofinansowanie z zakresu rewitalizacji obszarów zdegradowanych; 5. monitorowanie, aktualizacja i wdrażanie Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2019-09-13

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku będzie zajmowała się monitorowaniem i koordynowaniem procesu rewitalizacji, promocją działań rewitalizacyjnych podejmowanych przez Miasto Słupsk oraz wdrażaniem i aktualizacją Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowaniem realizacji celów w nim określonych. Ważniejsze zadania: 1. współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta; 2. promocja działań rewitalizacyjnych, w tym projektów współfinansowanych ze środków UE bezpośrednio lub pośrednio związanych z procesem rewitalizacji miasta; 3. współtworzenie i realizacja programów wspomagających program rewitalizacji miasta, w tym rozpowszechnianie informacji i koordynowanie projektów związanych z rewitalizacją miasta; 4. współtworzenie wniosków o dofinansowanie z zakresu rewitalizacji obszarów zdegradowanych; 5. monitorowanie, aktualizacja i wdrażanie Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. WDRAŻANIA, MONITOROWANIA I PROMOCJI REWITALIZACJI MIASTA W REFERACIE REWITALIZACJI BIURO REWITALIZACJI W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 5. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 6. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. wykształcenie wyższe, w szczególności z zakresu nauk humanistycznych, społecznych, ekonomicznych, gospodarka przestrzenna, planowanie przestrzenne i pokrewne; 2. mile widziana znajomość zagadnień związanych z rewitalizacją obszarów miejskich oraz znajomość miasta i jego podstawowych potrzeb wynikających z dokumentów strategicznych, w szczególności Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017-2025+; 3. mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego ; 4. dobra znajomość edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego; 5. łatwość komunikacji; 6. umiejętność argumentowania; 7. kreatywność; 8. umiejętność pracy w zespole; 9. odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. wdrażania, monitorowania i promocji rewitalizacji miasta w Referacie Rewitalizacji Biuro Rewitalizacji w Wydziale Zarządzania Funduszami, w terminie do dnia 24 września 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 17.09.2019

Oferta pracy ważna do: 24.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 17.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?33bd8b503a254b5d7968fa97826cc196

Podobne oferty pracy

MAGAZYNIER KIEROWCA - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Radom (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - do 1 850 PLN

Budowanie rynku, organizowanie sprzedaży chemii gospodarczej i motoryzacyjnej. Utrzymywanie kontaktu ze stałymi odbiorcami i pozyskiwanie nowych na danym terenie.
CREO JAN DOBOSZ - 2016-05-06 - Gdańsk (pomorskie)

CIEŚLA BUDOWLANY - od 185 NOK

Wykonywanie zadań i obowiązków cieśli budowlanego.Wymagania pracodawcy:- wykształcenie techniczne zawodowe,- min. 5-10 lat doświadczenia w zawodzie,- dobra znajomość języka angielskiego.
Ja Falk Eiendomsanalyse og Utvikling - 2017-07-05 - Norwegia (Norwegia)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - od 2 780 PLN

przygotowanie, wydawanie dokumentów związanych z procesem kształcenia w WSM L-cy, zakładanie, prowadzenie archiwizowanie akt osobowych studentów kierunku pielęgniarstwo, analizowanie rozliczeń finansowych studentów WSM z Uczelnią
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Legnica (dolnośląskie)

KIEROWCA - od 2 500 PLN

przewóz towarów na terenie Polski i UE, kontakty z tureckimi kontrahentami, współpraca z pracodawcą pochodzenia tureckiego
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Tarczyn (mazowieckie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 033,7 PLN

Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Choszczno (zachodniopomorskie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH - od 1 850 PLN

Montaż instalacji sanitarnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, grzewczych. Konserwacja istniejących sieci.
MARCIN GRZEGORZ JAROSZ HYDROFORCE - 2016-06-28 - Jabłonna (mazowieckie)

SPAWACZ METODĄ TIG - 2 000 - 3 000 PLN

Spawanie elementów aluminiowych.
"KUREK" SZYMON KUREK - 2015-12-01 - Bulowice (małopolskie)

ZBROJARZ - od 1 850 PLN

- montaż zbrojenia
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

WYKONYWANIE PLANOWANYCH ZADAŃ, DROBNE PRACE MANUALNE, OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ ZGŁOSZONA PRZEZ AGENCJĘ ZATRUDNIENIA
"ADECCO POLAND" SP.ZOO - 2016-02-17 - Dębica (podkarpackie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO 101 A - od 3 400 PLN

Kompletowanie wysyłek zgodnie z ustaloną kolejnością (składanie, przewożenie pełnych palet), obsługa terminala i onsługa procesów obrazujących, procesy magazynowe, załadunek wysyłek
BENETT PEOPLE Sp. z o.o. - 2018-06-28 - Elżbietów (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW - od 2 300 PLN

rozładunek i/lub załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-09-27 - Komorniki (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA HOTELOWA - od 2 250 PLN

Sprzątanie pokoi hotelowych.
kontakt przez PUP - 2019-11-21 - Siedlce (mazowieckie)

KELNER - od 13 PLN

obsługa gości, prace porządkowe na salach, zmywanie naczyń, wsparcie przy zmianie grup przy sprzątaniu
Dom Wczasowy NADRZECZE Krzysztof Jóźwik - 2017-05-10 - Brok (mazowieckie)

OPERATOR URZĄDZEŃ OCZYSZCZANIA ŚCIEKÓW - od 2 000 PLN

regulowanie przepływu ścieków technologicznychwykonywanie badań ph ścieków w odstępach 2-godzinnychsprawdzanie poziomu ścieków i prawidłowości ich przepływukontrola zbiorników na ściekiinne drobne prace porządkowe
Białostocka Wykończalnia Tkanin Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Białystok (podlaskie)

NAUCZYCIEL FIZYKI - od 2 100 PLN

nauczanie fizyki w szkole podstawowej
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Ujazd (łódzkie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 4790) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA, DRÓG I INWESTYCJI - od 2 000 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. budownictwa, dróg i inwestycji należy w szczególności:1) prowadzenie całokształtu postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjamiw trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6) wyposażania gruntów w urządzenia komunalne,7) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a) projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg,b) zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym:1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,2)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)c) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,e) prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie, 8) Współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,10) Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,11) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych tj,, świetlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzyszącymi, budynek Urzędu Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-03-09 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH K/M - od 2 800 PLN

Zapewnienie obsługi klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych
ZUS II Oddział w Warszawie - 2019-07-11 - Wołomin (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ (NR 8073) - od 2 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-11-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

HANDLOWIEC - do 2 200 PLN

Obsługa klientów, wystawianie faktur, zamawianie towaru. Wykształcenie średnie. Mile widziane doświadczenie pracy w handlu. Znajomość obsługi komputera. Komunikatywność.
EL-COMPLEX Justyna Sutarzewicz - 2016-03-30 - Wołomin (mazowieckie)

KIEROWCA - ŁADOWACZ ODPADÓW - od 1 750 PLN

kierowanie samochodem, zbieranie worków z odpadami
EKOMBUD spółka jawna M. Skowronek, T. Gazda - 2015-11-30 - Bochnia (małopolskie)

INSTALATOR/ MONTAŻYSTA - od 2 200 PLN

montaż, oraz serwis: systemów alarmowych, systemów telewizji dozorowej, systemów przeciwpożarowych, kontroli dostępu, domofonówwymagania: wykształcenie średnie zawodowe, prawo jazdy kat. B, umiejętność czytania schematów elektrycznych1 zmianawynagrodzenie: 2200 zł brutto
Digital Technik Mariusz Jakubowski - 2017-04-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK W OBIEGU BIEŻĄCYM - 1 017,4 PLN

ZAPOZNANIE Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, INSTRUKTAŻ WSTĘPNY STANOWISKOWY, ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM ZAKŁADU, PRZESZKOLENIE BHP I P.POŻ. , ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ I ZAKRESEM ZADAŃ WYDZIAŁU OBSŁUGI DOKUMENTACJI, ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM PRACY I ORGANIZACYJNYM ZUS O/OPOLE ORAZ PRZEPISAMI DOTYCZĄCYMI OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z INSTRUKCJĄ O ORGANIZACJI I ZAKRESIE DZIAŁANIA ARCHIWÓW ZAKŁADOWYCH ZUS ORAZ Z OBIEGIEM DOKUMENTACJI W ODDZIALE, ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ZAWARTOŚCI TECZEK ŚWIADCZENIOBIORCY, UBEZPIECZONEGO I PŁATNIKA SKŁADEK ORAZ ZASADAMI ICH OBSŁUGI, OBSŁUGA MAGAZYNU TECZEK W OBIEGU BIEŻĄCYM, WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE TECZEK, PROWADZENIE REJESTRU WYPOŻYCZEŃ, PRZYGOTOWYWANIE TECZEK DO PRZEKAZANIA DO INNYCH ODDZIAŁÓW ZUS, UDOSTĘPNIANIE TECZEK PRZECHOWYWANYCH W MAGAZYNACH TECZEK ŚWIADCZENIOBIORCY, PŁATNIKA SKŁADEK I UBEZPIECZONEGO: WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE ZAMÓWIONYCH AKT, PROWADZENIE EWIDENCJI WYPOŻYCZEŃ I ZWROTÓW, REJESTRACJA ZAŁOŻONYCH TECZEK, WŁĄCZANIE DOKUMENTACJI AD AKTA DO TECZEK, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KUCHARZ KUCHNI UKRAIŃSKIEJ - od 1 100 PLN

gotowanie potraw ukraińskich według tradycyjnych receptur przepisów kuchni ukraińskiej; robienie zakupów ukraińskich produktów spożywczych, obsługa klientów
SŁAWOMIR SYKUCKI DORADZTWO - 2017-10-27 - Waszeta (warmińsko-mazurskie)

KONTROLER JAKOŚCI/ MONTER - od 2 100 PLN

Sortowanie, kontrola jakości, naprawa komponentów, montaż poszczególnych elementów, praca według procedur i instrukcji, terminowa realizacja zleceń
kontakt przez OHP - 2018-08-29 - Opole (opolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Wykształcenie średnie, książeczka sanepidowska, dyspozycyjność. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
MIKETA KRYSTIAN PPUIH MIKETA - 2018-03-20 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)

NAUCZYCIEL JEZYKA ANGIELSKIEGO - od 40 PLN

prowadzenie zajęć z języka angielskiego, z dziiećmi (od wieku przedszkolnego), przygotowywanie pomocy dydaktycznych
DZD Dariusz Załoga - 2017-06-09 - Krosno (podkarpackie)