STANOWISKO PRACY DS. POZWOLEŃ NA BUDOWĘ W WYDZIALE BUDOWNICTWA Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. POZWOLEŃ NA BUDOWĘ W WYDZIALE BUDOWNICTWA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację przydzielonych zadań.Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących pozwoleń na budowę lub rozbiórkę obiektów budowlanych; 2. prowadzenie postępowań w sprawach zgłoszeń robót budowlanych/rozbiórkowych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części; 3. rozpatrywanie wniosków w sprawie wydawania zaświadczeń z zakresu przepisów Prawa budowlanego oraz zaświadczeń o samodzielności lokalu; 4. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach odstępstwa od przepisów techniczno budowlanych; 5. przekazywanie do organu odwoławczego odwołań od decyzji i zażaleń na postanowienia, wydawanych w toku prowadzonego postępowania; 6. uczestniczenie na wezwanie organu nadzoru budowlanego, w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych; 7. prowadzenie bieżącej obsługi elektronicznego obiegu dokumentów oraz elektronicznego rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę i rejestru zgłoszeń (system RWDZ).Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz na terenie budów, w obiektach nieprzystosowanych do osób z niepełnosprawnością. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2019-11-19
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację przydzielonych zadań.Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących pozwoleń na budowę lub rozbiórkę obiektów budowlanych; 2. prowadzenie postępowań w sprawach zgłoszeń robót budowlanych/rozbiórkowych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części; 3. rozpatrywanie wniosków w sprawie wydawania zaświadczeń z zakresu przepisów Prawa budowlanego oraz zaświadczeń o samodzielności lokalu; 4. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach odstępstwa od przepisów techniczno budowlanych; 5. przekazywanie do organu odwoławczego odwołań od decyzji i zażaleń na postanowienia, wydawanych w toku prowadzonego postępowania; 6. uczestniczenie na wezwanie organu nadzoru budowlanego, w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych; 7. prowadzenie bieżącej obsługi elektronicznego obiegu dokumentów oraz elektronicznego rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę i rejestru zgłoszeń (system RWDZ).Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz na terenie budów, w obiektach nieprzystosowanych do osób z niepełnosprawnością. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. POZWOLEŃ NA BUDOWĘ W WYDZIALE BUDOWNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie średnie o profilu architektura lub budownictwo lub wyższe o profilu architektura lub budownictwo; 4. w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. znajomość przepisów prawnych: Kodeksu postępowania administracyjnego; Ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi; 2. mile widziane uprawnienia budowlane; 3. mile widziany co najmniej 6- miesięczny staż pracy w administracji publicznej lub na stanowisku związanym z budownictwem lub obszarach pokrewnych; 4. zdolności interpersonalne: komunikatywność, sumienność, umiejętność argumentowania, odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego 3letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. pozwoleń na budowę w Wydziale Budownictwa, w terminie do dnia 29 listopada 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 21.11.2019
Oferta pracy ważna do: 29.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9202b8b8e3c5afe537a15a07b07fcd9a
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
AUTO CENTER RZESZÓW SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Kraczkowa (podkarpackie)
Prowadzenie biura i utrzymywanie kontaktów i korespondencji z kontahentami zagranicznymi, w tym szczególnie dostawcami z terenów Azji oraz monitorowanie dostaw.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie korespondencji z ubezpieczonym i płatnikiem w zakresie kompletowania dokumentacji zasiłkowej- uczestniczenie w dokonywaniu wypłat świadczeń krótkoterminowych- przygotowywanie dokumentów wytworzonych w referacie do archiwizacji- dołożenie szczególnej staranności w celu ochrony interesu osób, których dane osobowe są przetwarzane, w szczególności ochrona tych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem- przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Gorlice (małopolskie)
Zakres zadań:1. Szczegółowa informacja o zakresie działania Urzędu.2. Wydawanie druków i pomoc w ich prawidłowym wypełnianiu przez interesantów.3. Obsługa centrali telefonicznej i faksu.4. Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrzUrzędu, prowadzenie ewidencji korespondencji.5. Wprowadzenie i bieżąca kontrola elektronicznego obiegu dokumentów w UrzędzieGminy.6. Nadzór nad tablicą ogłoszeń Urzędu (wywieszanie przekazywanych ogłoszeńi obwieszczeń) oraz kluczami do pomieszczeń umieszczonymi w gablotach.7. Prowadzenie zbioru przepisów prawnych i gminnych oraz ich udostępnianiepetentom.8. Wykonywanie czynności z zakresu archiwum zakładowego.9. Dokonywanie zakupu materiałów materiałów kancelaryjnych, odzieży roboczej,współpraca w zakresie profesjonalnego niszczenia dokumentów.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnegoetatu, praca biurowa, współpraca z zespołem, bezpośredni kontakt interesantami,obsługa komputera.
Urząd Gminy Ustka - 2019-08-04 - Ustka (pomorskie)
kierowca kat. C, operator koparki
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Tczów (mazowieckie)
Praca w dziale piekarniczym lub mięsnym
EMKO Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Zbiersk-Cukrownia (wielkopolskie)
montowanie podzespołów konstrukcyjnych, mechanicznych, pneumatycznych, montowanie maszyn, urządzeń przemysłowych, aktualizowanie dokumentacji technicznej, instrukcji, schematów, zgłaszanie i wdrażanie zmian w projekcie lub innych rozwiązań mających poprawić jakość lub zredukować koszty, lokalizowanie uszkodzeń, zabezpieczanie skutków awarii oraz określanie i eliminacja przyczyn
AMS-SYSTEMS SEBASTIAN NOWAK - 2018-09-19 - Gliwice (śląskie)
do uzgodnienia
METALFORM JÓZEF KUSZ - 2016-12-08 - Chmielnik (podkarpackie)
naprawa samochodów osobowych
Firma Usługowo-Handlowa "GUMI-MOTOR" - Jan Sosin - 2016-04-26 - Bytom (śląskie)
pracownik administracyjny, obsługa programów komputerowych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Łódź (łódzkie)
koordynacja pracy w zakresie planów sprzedaży, analiz, komunikacja z klientami, prygotowywanie umów, ofert cenowych, współpraca w zakresie postępowań przetargowych, rejestracja w systemie MRUmC CRM informacji o klientach.
POCZTA POLSKA S.A. - 2020-05-28 - Poznań (wielkopolskie)
układanie towaru
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Kraków (małopolskie)
obsługa kasy fiskalnej w bistro.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Zabrze (śląskie)
-obsługa klienta zgodnie ze standardami Salonu,-wykonywanie strzyżenia damskiego,-koloryzacja i upięcia,-umawianie klientów oraz obsługa przy kasie,Praca na czas określony: 3lataGodziny pracy 10:00 - 21:00
MADA S.C. PERFUMERIA I SALON URODY LILIANNA DREBSZOK , DARIUSZ DREBSZOK - 2020-06-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Pakowanie opakowań jednostkowych w opakowania zbiorcze
Zakład Produkcji Zanęt Wędkarskich "STIL" Michał Leśniowolski - 2018-11-27 - Międzyrzecz (lubuskie)
wg. umowy
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Radomsko (łódzkie)
Obsługa maszyn i narzędzi (szlifierki, wiertarki, gilotyna, zaginarka).b) Cięcie blach i profili.c) Szlifowanie spawów.d) Trasowanie i piłowanie.e) Obróbka ręczna, zaginanie blach i płaskowników.f) Wiercenie.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Andrespol (łódzkie)
wg progarmu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Kochanówka (mazowieckie)
Wykładanie towaru, sprawdzanie terminów ważnosci, obsługa klienta.
RODAN Sp. z o.o. - 2020-09-30 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Stanowisko ds. Utrzymania Infrastruktury Rowerowej i Dróg w Referacie Drogowym w Wydziale KomunalnymTermin składania ofert: do dnia 31 sierpnia 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-07-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
transport drogowy, międzynarodowy, doświadczenie zawodowe mile widziane
IBIZA Grażyna Fornalkiewicz-Adam - 2018-03-08 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wniosków w sprawach: przyjmowania w poczet członków, potwierdzania praw do lokali, nabywania i zbywania spółdzielczych własnościowych praw do lokali, najmu lokali mieszkalnych oraz w sprawach spółdzielczych lokatorskich praw do lokali oraz prowadzenie rejestrów członków Spółdzielni. Wprowadzanie na bieżąco zmian danych członków Spółdzielni w programie Probit. Prowadzenie korespondencji z Komornikami Sądowymi, ZUS-em, Sądami i Urzędami Skarbowymi w sprawach dotyczących osób posiadających spółdzielcze prawa do lokali i odrębną własność. Opracowywanie projektów zarządzeń, poleceń, regulaminów. Sporządzanie projektów uchwał organów Spółdzielni oraz prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Walnego Zgromadzenia. Prowadzenie spraw związanych z wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. Prowadzenie strony internetowej Spółdzielni.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od godzinach 7:00 w równoważnym systemie czasu pracy. Wymagania: wykształcenie wykształcenie co najmniej średnie. Doświadczenie w sprawach członkowsko-mieszkaniowych i organizacyjnych w spółdzielni mieszkaniowej. Biegła obsługa komputera - pakietu MS Office, umiejętność stosowania i korzystania z przepisów prawa w praktyce. Znajomość przepisów prawnych regulujących funkcjonowanie spółdzielczości mieszkaniowej. Zdolności analityczne. Bardzo dobra umiejętność komunikowania się. Odpowiedzialność. Dobra organizacja pracy. Umiejętność analizy i syntezy informacji. Odporność na stres. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32/2596-576) w godzinach: 7:00-14:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: sbmwspolnapraca (at) wp.pl
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "WSPÓLNA PRACA" - 2018-02-20 - Katowice (śląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Kraków (małopolskie)
Praca w zakładzie poprawczym w szkole podstawowej, gimnazjum oraz szkole branżowej
Zakład Poprawczy w Gdańsku - 2017-07-07 - Gdańsk (pomorskie)
praca na kasie fiskalnej, przyjmowanie towaru, rozkładanie i metkowanie towarów
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Czajków (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Świdnica (dolnośląskie)
nauczanie dzieci niepełnosprawnych w szkole/przedszkolu w salezjańskim centrum edukacji
Niepubliczne Przedszkole Towarzystwa Salezjańskiego im. św. Jana Bosko - 2016-05-11 - Dębno (zachodniopomorskie)
Obsługa koparko-ładowarki.
Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o. - 2017-11-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
krojenie materiałów, opalanie toreb i plecaków;
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Długa Wieś (wielkopolskie)
1)wydawanie oświadczeń o własności gruntu i wyrażanie zgody na jego zajęcie,2)wydawanie zezwoleń na lokalizację zjazdu drogowego,3)wydawanie zezwoleń na umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego,4)wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na prowadzenie robót awaryjnych,5)wydawanie zezwoleń na umieszczenie reklamy w pasie drogowym,6)wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego miejsc zastrzeżonych (kopert),7)wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na prawach wyłączności,8)wydawanie zezwoleń na lokalizację urządzeń w gruncie. 9)wydawanie opinii w sprawie zezwoleń na wprowadzenie lub zmianę linii regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym osób,10)przeprowadzanie kontroli zajęcia pasa drogowego, 11)stosowanie kar za nielegalne zajęcie pasa drogowego, 12)prowadzenie ewidencji dróg gminnych, placów i obiektów mostowych, 13)współpraca z Powiatowym Zarządem Dróg w zakresie dróg, 14)współpraca z GDDKiA w zakresie dróg, 15)współpraca z Gminą Chełmno w zakresie inwestycji drogowych,16)składanie wniosków na wydanie pozwoleń na budowę w zakresie inwestycji drogowych, 17)zlecanie wykonania corocznych i pięcioletnich przeglądów mostowych,18)rozliczanie dotacji celowych inwestycji drogowych z instytucjami, 19)zlecanie wykonania malowania pasów na terenie miasta Chełmna,20)udział w kontrolach utrzymania i konserwacji rzeki Fryby oraz wałów przeciwpowodziowych zlokalizowanych na terenie miasta Chełmna, 21)wnioskowanie do Urzędu Marszałkowskiego o nadanie numeru nowym drogom publicznym lub obiektom mostowym na terenie miasta Chełmna, 22)zlecanie na wykonanie oczyszczania i wykaszania rowów, 23)przygotowywanie kart obiektów drogowych, 24)prowadzenie przeglądów dróg gminnych, 25)współpraca z projektantami na wykonywanie dokumentacji w modernizacji dróg gminnych,26)rozliczanie zadań inwestycyjnych jako środka trwałego OT lub PT, 27)wykonywanie sprawozdania rocznego z zakresu dróg,28)przygotowywanie projektów uchwał,29)współpraca w organizowaniu przetargów na roboty drogowe.
Urząd Miasta Chełmna - 2019-08-13 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)