STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowanie projektów uchwał oraz obsługę administracyjno biurową Wydziału. Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 2. udział w obsłudze administracyjno - biurowej Wydziału; 3. udział w tworzeniu analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. udział w tworzeniu projektu budżetu Miasta Słupska; 5. współpraca z jednostkami podległymi w zakresie planowania i wykonywania budżetu Miasta Słupska; Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2018-12-04
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowanie projektów uchwał oraz obsługę administracyjno biurową Wydziału. Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 2. udział w obsłudze administracyjno - biurowej Wydziału; 3. udział w tworzeniu analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. udział w tworzeniu projektu budżetu Miasta Słupska; 5. współpraca z jednostkami podległymi w zakresie planowania i wykonywania budżetu Miasta Słupska; Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe lub średnie; 4. minimum 3 -letni staż pracy w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego; 5. dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego; 6. znajomość przepisów: 1. Ustawy o finansach publicznych; 2. Ustawy o samorządzie gminnym; 3. Ustawy o samorządzie powiatowym; 4. Ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego; 5. rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; 8. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 9. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 10. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego 3 letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. planowania budżetu w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego w Wydziale Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego, w terminie do dnia 7 grudnia 2018 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 06.12.2018
Oferta pracy ważna do: 07.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt z klientem, obsługa zamówień, zarządzanie asortymentem w panelu sklepowym. Analiza sprzedazy oraz stanów magazynowych, koordynacja działań marketingowych.
NEXT SERVICE Sp. z o.o. - 2018-09-26 - Szydłowiec (mazowieckie)
Transport towarów na terenie kraju, codzienne zjazdy do bazy (Opole)
Firma Usługowa Tomasz Najgebaur - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
w/g stanowiska
Salon Fryzjersko - Kosmetyczny Edyta Jaroń - 2017-03-07 - Kielce (świętokrzyskie)
wg zakresu obowiązku
Zakład Produkcyjno-Handlowy Cecylia Kapelska Zagórki 12 - 2016-01-25 - Zagórki (pomorskie)
ochrona mienia,uniemożliwienia wejścia/wyjścia osobom niepowołanym
ANDARO INTERNATIONAL TRANSPORT ROBERT OGONOWSKI - 2016-07-08 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta zgodnie z procedurami PKN ORLEN
n-Target Krystian Zelewski - 2017-03-10 - Lębork (pomorskie)
pracownik produkcji w branży motoryzacyjnej.
kontakt przez OHP - 2018-07-06 - Żory (śląskie)
zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Łódź (łódzkie)
Zapewnienie stosowania jednolitych zasad dotyczacych podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-02-22 - Gdynia (pomorskie)
operator ładowarki, pomoc brukarza
Budownictwo Drogowe i Ogólne BUDO-SAG - Gmerek - 2016-02-24 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Szycie wzorów
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Sopot (pomorskie)
wg zakresu obowiązków
RADPOL S.A. Człuchów - 2017-11-07 - Człuchów (pomorskie)
praca w terenie, kreowanie wizerunku firmy poprzez roznoszenie ulotek i gadżetów reklamowych
PPUH HYGEA Czesław Golik - 2017-08-22 - Drezdenko (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasowa klientów
Bank Spółdzielczy w Wiskitkach - 2018-03-08 - Żyrardów (mazowieckie)
a)obliczanie wynagrodzeń pracowników szkoły oraz sporządzanie list płac,b)prowadzenie kasy oraz właściwe przechowywanie wartości pieniężnych wraz ze sporządzeniem całokształtu dokumentacji kasowej,c)prowadzenie ewidencji środków trwałych,d)prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników,e)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników szkoły,f)obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych g)sporządzanie zeznań podatkowych,h)sporządzenie przelewów,i)prowadzenie obsługi księgowej ZFŚS,j)sporządzanie sprawozdań do GUS,k)sporządzanie sprawozdań do SIO w zakresie płac,l)prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-08-18 - Kożuchów (lubuskie)
Operator linii automatycznej służącej do produkcji wyrobów z tworzyw sztucznych.
Ilpea Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Twardogóra (dolnośląskie)
Praca przy produkcji reklam, montaż grafik reklamowych, montaż profili aluminiowych oraz kontrola jakości wykonywanych prac.Praca częściowo w delegacji.
STO PRINT PRODUCTION Sp. z o.o. - 2018-09-07 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
Bieżąca obsluga klienta, prezentowanie ofert firmy, sprzedaż produktów.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Zamość (lubelskie)
bieżące wsparcie klienta, prowadzenie dokumentacji , konsultacje z partnerami biznesowym w SFDC , przygotowanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kraków (małopolskie)
Zapewnia obsługę kont płatników składek w zakresie rozliczeń. Praca w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: http://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2018-05-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa klientów, znajomość języka ukraińskiego
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Zakopane (małopolskie)
Obsługa fermy
Centrum Paszowe Janusz Górski - 2016-02-18 - Przyłęczek (świętokrzyskie)
- sprzątanie pokoi hotelowych (pod nieobecność gości),- sprzątanie, dezynfekcja łazienek,- utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach ogólnodostępnych,- reagowanie na potrzeby gości.
LOGO-LIFT STANISŁAW GOŚ - 2018-01-29 - Karpacz (dolnośląskie)
układnaie kompozycji kwiatowych
ZAKŁAD POGRZEBOWY EDEN Leon Opieczonek - 2017-04-07 - Bytom (śląskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru na regały, wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej oraz programu sprzedażowego
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Ujście (wielkopolskie)
praca na stanowisku elektronika
ZAMEL Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Pszczyna (śląskie)
koordynowanie i nadzorowanie działalności gminnych jednostek oświatowych: przedszkoli, szkół podstawowych w tym specjalnych i poradni psychologiczno-pedagogicznej;opiniowanie arkuszy organizacyjnych nadzorowanych jednostek oświatowych; przygotowanie oceny pracy dyrektorów nadzorowanych jednostek oświatowych w zakresie określonym prawem oświatowym;nadzór nad zatrudnianiem nauczycieli i pracowników niebędących nauczycielami;przewodniczenie komisjom egzaminacyjnym dla nauczycieli ubiegających się o stopień nauczyciela mianowanego;współpraca z Kuratorium Oświaty, Urzędem Marszałkowskim oraz innymi organizacjami i instytucjami w zakresie funkcjonowania gminnych jednostek organizacyjnych;uczestniczenie w pisaniu wniosków aplikujących o środki zewnętrzne oraz realizacji projektów, których dotyczą;prowadzenie spraw związanych z kierowaniem dzieci i młodzieży do szkół specjalnych, młodzieżowych ośrodków socjoterapii i młodzieżowych ośrodków wychowawczych.
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-10-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo dzieci podczas sprawowania opieki. Planowanie i prowadzenie pracy opiekuńczo-wychowawczo- dydaktycznej. Stosowanie twórczych i nowoczesnych metod nauczania i wychowania.
FUNDACJA FAMILIJNY POZNAŃ - 2016-08-10 - Łódź (łódzkie)