STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowanie projektów uchwał oraz obsługę administracyjno biurową Wydziału. Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 2. udział w obsłudze administracyjno - biurowej Wydziału; 3. udział w tworzeniu analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. udział w tworzeniu projektu budżetu Miasta Słupska; 5. współpraca z jednostkami podległymi w zakresie planowania i wykonywania budżetu Miasta Słupska; Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2018-12-04

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowanie projektów uchwał oraz obsługę administracyjno biurową Wydziału. Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 2. udział w obsłudze administracyjno - biurowej Wydziału; 3. udział w tworzeniu analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. udział w tworzeniu projektu budżetu Miasta Słupska; 5. współpraca z jednostkami podległymi w zakresie planowania i wykonywania budżetu Miasta Słupska; Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.12.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe lub średnie; 4. minimum 3 -letni staż pracy w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego; 5. dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego; 6. znajomość przepisów: 1. Ustawy o finansach publicznych; 2. Ustawy o samorządzie gminnym; 3. Ustawy o samorządzie powiatowym; 4. Ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego; 5. rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; 8. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 9. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 10. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego 3 letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. planowania budżetu w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego w Wydziale Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego, w terminie do dnia 7 grudnia 2018 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 06.12.2018

Oferta pracy ważna do: 07.12.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 062 PLN

Kontakt z klientem, obsługa zamówień, zarządzanie asortymentem w panelu sklepowym. Analiza sprzedazy oraz stanów magazynowych, koordynacja działań marketingowych.
NEXT SERVICE Sp. z o.o. - 2018-09-26 - Szydłowiec (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - 4 000 - 5 000 PLN

Transport towarów na terenie kraju, codzienne zjazdy do bazy (Opole)
Firma Usługowa Tomasz Najgebaur - 2017-03-09 - Opole (opolskie)

FRYZJER/KA - od 2 000 PLN

w/g stanowiska
Salon Fryzjersko - Kosmetyczny Edyta Jaroń - 2017-03-07 - Kielce (świętokrzyskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 1 850 PLN

ochrona mienia,uniemożliwienia wejścia/wyjścia osobom niepowołanym
ANDARO INTERNATIONAL TRANSPORT ROBERT OGONOWSKI - 2016-07-08 - Łozienica (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa klienta zgodnie z procedurami PKN ORLEN
n-Target Krystian Zelewski - 2017-03-10 - Lębork (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - do 2 240 PLN

pracownik produkcji w branży motoryzacyjnej.
kontakt przez OHP - 2018-07-06 - Żory (śląskie)

STANOWISKO DS. KANCELARYJNYCH WYDZ. ORGAN. + STAŻ (FP) M - 997,4 PLN

zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA - od 2 200 PLN

Zapewnienie stosowania jednolitych zasad dotyczacych podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-02-22 - Gdynia (pomorskie)

OPERATOR ŁADOWARKI - od 2 300 PLN

operator ładowarki, pomoc brukarza
Budownictwo Drogowe i Ogólne BUDO-SAG - Gmerek - 2016-02-24 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

KALETNIK DO WZORÓW - od 2 100 PLN

Szycie wzorów
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Sopot (pomorskie)

STANOWISKO SAMODZIELNE-PRACOWNIK DS MARKETINGU - od 2 900 PLN

praca w terenie, kreowanie wizerunku firmy poprzez roznoszenie ulotek i gadżetów reklamowych
PPUH HYGEA Czesław Golik - 2017-08-22 - Drezdenko (lubuskie)

STANOWISKO KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ 70 - od 2 100 PLN

obsługa kasowa klientów
Bank Spółdzielczy w Wiskitkach - 2018-03-08 - Żyrardów (mazowieckie)

STANOWISKO DS PŁAC - od 2 000 PLN

a)obliczanie wynagrodzeń pracowników szkoły oraz sporządzanie list płac,b)prowadzenie kasy oraz właściwe przechowywanie wartości pieniężnych wraz ze sporządzeniem całokształtu dokumentacji kasowej,c)prowadzenie ewidencji środków trwałych,d)prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników,e)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników szkoły,f)obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych g)sporządzanie zeznań podatkowych,h)sporządzenie przelewów,i)prowadzenie obsługi księgowej ZFŚS,j)sporządzanie sprawozdań do GUS,k)sporządzanie sprawozdań do SIO w zakresie płac,l)prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-08-18 - Kożuchów (lubuskie)

OPERATOR LINII AUTOMATYCZNEJ - 2 300 - 3 000 PLN

Operator linii automatycznej służącej do produkcji wyrobów z tworzyw sztucznych.
Ilpea Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Twardogóra (dolnośląskie)

MONTER REKLAM - 2 650 - 4 200 PLN

Praca przy produkcji reklam, montaż grafik reklamowych, montaż profili aluminiowych oraz kontrola jakości wykonywanych prac.Praca częściowo w delegacji.
STO PRINT PRODUCTION Sp. z o.o. - 2018-09-07 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)

STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

Bieżąca obsluga klienta, prezentowanie ofert firmy, sprzedaż produktów.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Zamość (lubelskie)

SPECJALISTA DS.OPERACJI DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM-RYNEK BRYTYJSKI I IRLANDZKI - od 6 300 PLN

bieżące wsparcie klienta, prowadzenie dokumentacji , konsultacje z partnerami biznesowym w SFDC , przygotowanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 100 PLN

Zapewnia obsługę kont płatników składek w zakresie rozliczeń. Praca w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: http://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2018-05-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

BARISTA - od 1 125 PLN

obsługa klientów, znajomość języka ukraińskiego
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Zakopane (małopolskie)

STANOWISKO POKOJOWEJ - od 2 100 PLN

- sprzątanie pokoi hotelowych (pod nieobecność gości),- sprzątanie, dezynfekcja łazienek,- utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach ogólnodostępnych,- reagowanie na potrzeby gości.
LOGO-LIFT STANISŁAW GOŚ - 2018-01-29 - Karpacz (dolnośląskie)

FLORYSTKA - od 1 000 PLN

układnaie kompozycji kwiatowych
ZAKŁAD POGRZEBOWY EDEN Leon Opieczonek - 2017-04-07 - Bytom (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa klienta, wykładanie towaru na regały, wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej oraz programu sprzedażowego
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Ujście (wielkopolskie)

ELEKTRONIK - od 1 850 PLN

praca na stanowisku elektronika
ZAMEL Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Pszczyna (śląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ORGANIZACJI PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ SPECJALNYCH, POMOCY PSYCHOLOGICZNO PEDAGOGICZNEJ, STRATEGII ROZWOJU EDUKACJI W WYDZIALE EDUKACJI URZĘDU MIASTA TORUNIA. - od 2 700 PLN

koordynowanie i nadzorowanie działalności gminnych jednostek oświatowych: przedszkoli, szkół podstawowych w tym specjalnych i poradni psychologiczno-pedagogicznej;opiniowanie arkuszy organizacyjnych nadzorowanych jednostek oświatowych; przygotowanie oceny pracy dyrektorów nadzorowanych jednostek oświatowych w zakresie określonym prawem oświatowym;nadzór nad zatrudnianiem nauczycieli i pracowników niebędących nauczycielami;przewodniczenie komisjom egzaminacyjnym dla nauczycieli ubiegających się o stopień nauczyciela mianowanego;współpraca z Kuratorium Oświaty, Urzędem Marszałkowskim oraz innymi organizacjami i instytucjami w zakresie funkcjonowania gminnych jednostek organizacyjnych;uczestniczenie w pisaniu wniosków aplikujących o środki zewnętrzne oraz realizacji projektów, których dotyczą;prowadzenie spraw związanych z kierowaniem dzieci i młodzieży do szkół specjalnych, młodzieżowych ośrodków socjoterapii i młodzieżowych ośrodków wychowawczych.
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-10-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 1 850 PLN

Odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo dzieci podczas sprawowania opieki. Planowanie i prowadzenie pracy opiekuńczo-wychowawczo- dydaktycznej. Stosowanie twórczych i nowoczesnych metod nauczania i wychowania.
FUNDACJA FAMILIJNY POZNAŃ - 2016-08-10 - Łódź (łódzkie)