STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowanie projektów uchwał oraz obsługę administracyjno biurową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; udział w obsłudze administracyjno - biurowej Wydziału; udział w tworzeniu analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; udział w tworzeniu projektu budżetu Miasta Słupska; współpraca z jednostkami podległymi w zakresie planowania i wykonywania budżetu Miasta Słupska;Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2018-10-25

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowanie projektów uchwał oraz obsługę administracyjno biurową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; udział w obsłudze administracyjno - biurowej Wydziału; udział w tworzeniu analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; udział w tworzeniu projektu budżetu Miasta Słupska; współpraca z jednostkami podległymi w zakresie planowania i wykonywania budżetu Miasta Słupska;Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe lub średnie; minimum 3 -letni staż pracy w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego; dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego; znajomość przepisów: Ustawy o finansach publicznych; Ustawy o samorządzie gminnym; Ustawy o samorządzie powiatowym; Ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego; rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego mile widziana; odpowiedzialność; zaangażowanie; łatwość komunikacji; umiejętność argumentowania; dyspozycyjność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; umiejętność pracy pod presją czasu; bardzo dobra organizacja pracy własnej.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego 3 letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. planowania budżetu w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego w Wydziale Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego, w terminie do dnia 5 listopada 2018 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 30.10.2018

Oferta pracy ważna do: 05.11.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 1 850 PLN

TRANSPORT KRAJE EUROPY ZACHODNIEJ
,,LUCAS" SP. ZO.O - 2016-09-09 - Makowice (zachodniopomorskie)

HANDLOWIEC - od 1 200 PLN

sprzedaż towarów z Ukrainy oraz Niemiec, przygotowywanie ofert handlowych, zdobywanie nowych klientów, obsługa
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

LIDER OBIEKTU - od 3 500 PLN

dozór nad personelem, sporządzanie grafików pracy, dbałość o porządek na obiekcie, kontakt z klientami firmy
EVER CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SALOWA - od 2 000 PLN

sprzątanie oddziałów. Praca na pełen etat od poniedziałku do niedzieli, godziny pracy 12/12
ZOZ Samodzielny Publiczny Zespół ZOZ - 2017-04-03 - Pruszków (mazowieckie)

TECHNIK (INŻYNIER) ARCIHTEKTURY/BUDOWNICTWA - od 2 100 PLN

opracowanie technologii budowy- konstrukcje stalowe, prefabrykaty betonowe
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Sitno (kujawsko-pomorskie)

ORGANIZATOR OBSŁUGI SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

sprzedaż , obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

ŚLUSARZ - od 17 PLN

wykonywanie prac ślusarskich, spawanie elementów metalowych oraz inne
ZAKŁAD USŁUG METALOWYCH " AND-STAL" KAMIŃSKI ANDRZEJ - 2016-05-09 - Lipnik (zachodniopomorskie)

STOLARZ/POMOCNIK STOLARZA - od 2 500 PLN

Produkcja mebli. Moliwość przyuczenia
Jacek Ślak Usługi ,,JŚ'' - 2018-09-12 - Krążkowy (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - 2 100 - 2 500 PLN

Obsługa klienta, prowadzenie sprzedaży,obsługa kasy,utrzymanie czystości w sklepie i przed nim, przyjmowanie i metkowanie towaru.
"BOMAG" sc - 2018-02-05 - Sochaczew (mazowieckie)

MONTER SPAWACZ - od 2 900 PLN

Spawanie konstrukcji aluminiowych.
"SOCHA Signage" Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 000 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2017-02-03 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA NARZĘDZI, E-MAIL: KADRY.LFS (at) KOELNER.PL - od 2 000 PLN

kompletowanie zestawów narzędzi, wykonywanie pomiarów narzędzi, prowadzenie dokumentacji pomiarowej zestawów narzędzi, nadzór nad narzędziami, monitorowanie zużycia, współpraca z technologiem
"KOELNER" ŁAŃCUCKA FABRYKA ŚRUB SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2017-04-14 - Łańcut (podkarpackie)

CUKIERNIK - od 2 000 PLN

Wyroby półcukiernicze i cukiernicze. Umowa o pracę na czas określony 3 miesiące.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO- HANDLOWE "SEZAM" WIESŁAW JANKOWSKI - 2017-02-02 - Szydłowo (wielkopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - 3 000 - 4 500 PLN

przewóz mas bitumicznych
Berger Bau Polska Sp z o.o. - 2016-04-01 - Chrzanów (małopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. SZKÓŁ NIEPUBLICZNYCHI EDUKACJI EUROPEJSKIEJ W WYDZIALE EDUKACJI - 2 300 - 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane ze szkołami i placówkami niepublicznymi oraz wsparciem szkół w zakresie współpracy zagranicznej.Ważniejsze zadania: prowadzenie postępowań administracyjnych oraz wydawanie decyzji administracyjnych o zwrot udzielonej z budżetu jednostki samorządowej pobranej w nadmiernej wysokości, wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem oraz niewykorzystanej w określonym terminie; dokonywanie kontroli w szkołach niepublicznych w zakresie frekwencji; wsparcie merytoryczne placówek oświatowych składających wnioski o dofinansowanie w ramach programów edukacyjnych ze środków zewnętrznych; działanie związane z pozyskiwaniem przez Wydział środków zewnętrznych na realizację potrzeb edukacyjnych młodzieży i nauczycieli; prowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnych działań realizowanych przez Wydział i placówki oświatowe w szczególności poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej Miasta Słupska oraz umieszczanie aktualizacji na profilach miasta prowadzonych na portalach społecznościowych; koordynowanie współpracy ze Stowarzyszeniem Pomorskie w Unii Europejskiej; prowadzenie spraw edukacji europejskiej, obywatelskiej i prawniczej; wsparcie szkół w zakresie współpracy zagranicznej w ramach wymiany młodzieży i nauczycieli.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie zasadnicze brutto 2300-2500 zł.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-01 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R26/4626-1799/17 - od 2 000 PLN

Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-12-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

Obsługa zgłoszeń reklamowych, kontakt pisemny i telefoniczny z klientami, weryfikacja poprawności dokumentów, uzupełnianie danych.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. INFORMATYCZNYCH ADMINISTRATOR SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH W REFERACIE INFORMATYCZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - od 3 200 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania merytoryczne polegające na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. pełnienie obowiązków administratora systemów informatycznych; 2. wsparcie użytkowników i obsługa Help Desk; 3. administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu; 4. zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku; 5. zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku; 6. pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania; 7. analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku; 8. nadzorowanie wykonywania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi; 9. współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; 10. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku; 11. dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne; 12. prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; 13. prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji; 14. zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji; 15. nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 3200 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-02 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. BHP - od 5 200 PLN

.
EMP 707 Sp. z o.o - 2018-04-11 - Dęblin (lubelskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

Praca w wydziale produkcyjnym,szlifiernia, formiernia.
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Kielce (świętokrzyskie)

485U - SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Radom (mazowieckie)

KRAJACZ - PRACOWNIK INTROLIGATORNI - od 2 000 PLN

praca w drukarni, układanie dużych arkuszy papieru do krajalnicy
"ORTHDRUK" Sp. z o.o. - 2016-12-08 - Białystok (podlaskie)

STANOWISKO PRACY DS. GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMIW REFERACIE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMIW WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań dotyczących gospodarki odpadami.Ważniejsze zadania: przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i weryfikacja danych zawartych w deklaracjach; prowadzenie ewidencji zawartych umów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; przygotowywanie projektów decyzji w przypadku nie złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właściciela nieruchomości, wskazujących wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; przygotowywanie projektów decyzji w przypadku, gdy po zawiadomieniu o zmianie stawki opłaty, właściciel nieruchomości nie uiszcza opłaty w wysokości podanej w zawiadomieniu; przygotowanie projektów decyzji ustalających obowiązek ponoszenia opłat na rzecz gminy z tytułu zorganizowania odbierania odpadów komunalnych w przypadku właścicieli nieruchomości, którzy nie zawarli w tym zakresie umów z uprawnionymi podmiotami; przygotowywanie projektów decyzji nakładających kary pieniężne na przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości niezgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; nadzór nad realizacją umowy o świadczeniu usług publicznych (umowy wykonawczej) w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, polegających na zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących z terenu Miasta Słupska; prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o.o. Miasta Słupska Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej; prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie gospodarowania odpadami i utrzymania czystości i porządku; współpraca ze Strażą Miejską oraz innymi podmiotami w zakresie egzekwowania od właścicieli nieruchomości realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz wydanego na jej podstawie Regulaminu; prowadzenie kontroli przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; prowadzenie kontroli stanu czystości terenów miejskich oraz niezwłoczne zgłaszanie wszelkich uwag jednostkom i podmiotom odpowiedzialnym za ich utrzymanie; opracowywanie dokumentacji w tym aktów prawa miejscowego, regulujących obowiązki gminy, wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z aktów wykonawczych; współpraca z przedsiębiorcami i organizacjami ekologicznymi w zakresie wdrażania selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta; nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska i Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego w części dotyczącej spraw z zakresu gospodarki komunalnej.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WIELOOSOBOWYM STANOWISKU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 300 PLN

Wymagania:niezbędne: wykształcenie wyższe, minimum 2 lata doświadczenia w stosowaniu prawa zamówień publicznychpożądane: wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia, administracja, techniczne), minimum 1 rok pracy związanej z udzielaniem zamówień publicznychWymagania dodatkowe:umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy z innymi, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność zarządzania przepływem informacji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2017-12-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

MŁODSZY OPERATOR PRAS KRAWĘDZIOWYCH - OSOBA DO PRZYUCZENIA - od 1 850 PLN

-Obsługa maszyn na produkcji,-Zapewniamy odbycie kursu na operatora pras krawędziowych,-Kontakt tel. 508-530-020-Kontakt e-mail: marcin.zulawski (at) fenixpoland.pl
Fenix Poland Sp. z o.o.ul.Litewska 691-481 Łódź - 2015-11-30 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA W DZIALE ORGANIZACJI, KONTROLI I SAMORZĄDU - od 3 750 PLN

przeprowadzanie wewnętrznych kontroli problemowych, sprawdzających, doraźnych, kreowanie wizerunku firmy poprzez działania reklamowe,prowadzenie strony internetowej,prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i rozliczaniem bonów towarowych,przyjmowanie i rozpatrywanie uwag klientów.
"Społem" PSS w Olsztynie - 2018-02-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KUCHARZ - od 3 000 PLN

przygotowywanie posiłków dla gości hotelowych
Urbański Przedsiębiorstwo Budowlane Ryszard Urbański - 2016-06-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI - od 2 800 PLN

czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych i obsługa kasowa
Bank Spółdzielczy w Sztumie - 2018-03-07 - Sztum (pomorskie)