STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU MIASTA W REFERACIE PLANOWANIA BUDŻETU MIASTA W WYDZIALE BUDŻETU MIASTA Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU MIASTA W REFERACIE PLANOWANIA BUDŻETU MIASTA W WYDZIALE BUDŻETU MIASTA

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za realizację zadań w zakresie bieżących analiz finansowych z wykonania budżetu, przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta, udział w obsłudze administracyjno biurowej Wydziału Budżetu Miasta, tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu, tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska, współpracę z jednostkami podległymi w zakresie planowania i wykonywania budżetu Miasta Słupska. Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. realizacja zadań w zakresie bieżących analiz z realizacji budżetu i planów finansowych jednostek organizacyjnych, w szczególności uwzględniających oszczędności lub zagrożenia wykonania planu na podstawie danych otrzymanych od dysponenta; 2. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji; Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony

Data publikacji: 2019-07-18

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za realizację zadań w zakresie bieżących analiz finansowych z wykonania budżetu, przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta, udział w obsłudze administracyjno biurowej Wydziału Budżetu Miasta, tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu, tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska, współpracę z jednostkami podległymi w zakresie planowania i wykonywania budżetu Miasta Słupska. Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. realizacja zadań w zakresie bieżących analiz z realizacji budżetu i planów finansowych jednostek organizacyjnych, w szczególności uwzględniających oszczędności lub zagrożenia wykonania planu na podstawie danych otrzymanych od dysponenta; 2. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji; Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU MIASTA W REFERACIE PLANOWANIA BUDŻETU MIASTA W WYDZIALE BUDŻETU MIASTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe lub średnie z 3- letnim stażem pracy; 4. dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego; 5. znajomość przepisów:1) Ustawy o finansach publicznych;2) Ustawy o samorządzie gminnym;3) Ustawy o samorządzie powiatowym;4) Ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego;5) rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; 6. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 7. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 8. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego - mile widziana; 2. odpowiedzialność; 3. zaangażowanie; 4. łatwość komunikacji; 5. umiejętność argumentowania; 6. dyspozycyjność; 7. umiejętność pracy w zespole; 8. odporność na stres; 9. umiejętność pracy pod presją czasu; 10. bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących 3- letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. planowania Budżetu Miasta w Referacie Planowania Budżetu Miasta w Wydziale Budżetu Miasta, w terminie do dnia 29 lipca 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 22.07.2019

Oferta pracy ważna do: 29.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?26d9c52ab3ef8d6796015bfb3eacfee6

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO -CD - od 440 PLN

Nauczanie języka hiszpańskiego. Praca na 4/18 etatu. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego przez nauczyciela stopnia awansu zawodowego
"ZESPÓŁ SZKÓŁ" Zabrzeg - 2017-07-20 - Zabrzeg (śląskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 13 PLN

prace budowlane
DAGMED Grzegorz Cząstka - 2017-07-19 - Głęboczek (lubuskie)

MECHANIK UTRZYMANIA RUCHU - 3 800 - 4 800 PLN

Utrzymanie w pełnej sprawności maszyn i urządzeń w ciągu technologicznym znajdującym się w zakładzie Lokalizowanie uszkodzeń, zabezpieczanie skutków awarii oraz określenie i eliminacja przyczynUsuwanie usterek mechanicznych maszyn i narzędzi produkcyjnych Realizacja procesów napraw zgodnie ze standardami określonymi w dokumentacji technicznej Stałe kontrolowanie procesów oraz bieżąca konserwacja urządzeń zgodnie z planem prewencyjnymProwadzenie dokumentacji związanej z naprawami i przeglądami maszyn oraz urządzeń Gospodarowanie częściami zamiennymi Współpraca z mistrzami/kierownikami produkcji
COROPLAST POLSKA SP. Z O.O. SP. K. - 2019-04-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)

AUTOMATYK - 2 500 - 3 000 PLN

obsługa i utrzymanie prawidłowego stanu technicznego maszyn i urządzeń, diagnozowanie oraz naprawa usterek z zakresu automatyki, elektryki i pokrewnych, wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń, usuwanie awarii i wykonywanie napraw na urządzeniach, poszukiwanie potencjalnych możliwości usprawnienia i optymalizacji pracy obsługiwanych urządzeń
PLAST-ZEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-11 - Głogów (dolnośląskie)

TECHNIK FARMACEUTYCZNY - od 2 100 PLN

sprzedaż lekow i art. medycznych, kosmetyków, przyjmowanie towaru, fakturowanie, sprawdzanie dat ważności
Apteka "AMICA" Franciszek Tur - 2018-01-19 - Białystok (podlaskie)

DEKARZ - 1 017,4 PLN

Organizowanie stanowiska pracy na budowie,wykonywanie podstawowych obróbek blacharskich,krycie papa termozgrzewalna,naprawa różnych pokryć dachowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Kutno (łódzkie)

CIEŚLA BUDOWLANY - MONTER EURO PALET - od 2 000 PLN

prace ciesielskie - montaż Euro palet
MODERN BUSINESS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Pszczyna (śląskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2018-06-13 - Chełm (lubelskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

pomoc w przygotowywaniu posiłków, zmywanie naczyń, sprzątanie pomieszczeń kuchennych i zaplecza
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Piaski (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 3 000 PLN

transport osób autobusem, utzrymanie czystości i porządku po skończonej pracy
Edyta Żurek Usługi Transportowe i Przewóz Osób "MATI-TRANS" - 2017-03-10 - Zawiercie (śląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA DS. PROJEKTÓW I WNIOSKÓW UNIJNYCH - od 2 500 PLN

a/ prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem, wdrażaniem i rozliczaniem funduszy strukturalnych,b/ opracowywanie programów pod katem pozyskiwania środków z zewnętrznych źródeł finansowania, w tym z Unii Europejskiej,c/ opracowywanie wniosków i kierowanie ich do właściwych organów państwowych w celu pozyskania środków finansowych na realizację zadań ośrodka z funduszy Unii Europejskiej,d/ monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych finansowanych z funduszy Unii Europejskiej oraz ocena ich wykonania,e/ współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie pozyskiwania funduszy krajowych i unijnych,f/ prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań,g/ prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt,h/ przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego,i/ udział w dokonywaniu rozliczeń środków finansowych przyznanych na realizację projektów,j/ sporządzanie sprawozdań okresowych i końcowych z realizowanych zadań,k/ udział w rozliczaniu i sporządzaniu wniosków o płatność zadań dofinansowanych z funduszy pozabudżetowych, w tym z Unii Europejskiej.*Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mopslomza.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomży - 2018-12-12 - Łomża (podlaskie)

KONSTRUKTOR / ELEKTRYK / AUTOMATYK - 3 000 - 4 800 PLN

umiejętność czytania i tworzenia schematów elektrycznych, umiejętność programowania sterowników PLC (np. IFM środowisko CODESYS), umiejętność programowania paneli operatorskich (Codesys), praktyczna znajomość protokołów: opartych na CAN (RAW CAN, J1939, CANOpen), ProfiBUS DP, Modbus i innych, znajomość oprogramowania typu CAD, samodzielność, zaangażowanie, kreatywność, podstawowa znajomość układów pneumatycznych, hydraulicznych będzie dodatkowym atutem
ZPS Zakład Pojazdów Szynowych Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Stargard (zachodniopomorskie)

OPERATOR KOPARKO JEDNONACZYNIOWEJ O POJ. ŁYŻKI 0,8M3 - od 2 600 PLN

Obsługa koparki jednonaczyniowej, praca na terenie woj. lubelskiego.
Zakład Instalatorstwa Sanitarnego Co i Gaz Mieczysław Kostek - 2017-06-13 - Zamość (lubelskie)

GŁÓWNA KSIĘGOWA - od 1 850 PLN

Nadzór nad dokumentacją księgową, sporządzanie deklaracji (PIT, VAT), sporządzanie sprawozdań finansowych, księgowanie, podstawowa obsługa komputera (pakiet Office)
Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości i Rozwoju Osobistego - 2016-05-10 - Częstochowa (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNYCH ORAZ UDOSTĘPNIANIA ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO W REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJW WYDZIALE GEODEZJI I KATASTRU - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:stanowisko dotyczy obsługi organizacyjnej i kancelaryjnej Wydziału Geodezji i Katastru oraz obsługi interesantów w zakresie udostępniania materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania: prowadzenie sekretariatu wydziału, w tym rejestracja wniosków wpływających do wydziału w informatycznym systemie obiegu dokumentacji urzędowej oraz systemu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGIK); prowadzenie spraw (rejestracja wniosków oraz dokumentów wychodzących) z zakresu udostępniania zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz wydawania wypisów i wyrysów oraz informacji z ewidencji gruntów i budynków; prowadzenie spraw organizacyjnych wydziału, w tym zaopatrzenie wydziału w niezbędne materiały biurowe i wyposażenie niezbędne do funkcjonowania; prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej w sprawach należących do wydziału; udostępnianie kopii mapy ewidencyjnej i mapy zasadniczej oraz innych materiałów zasobu w związku ze zgłaszanymi pracami geodezyjnymi oraz na wniosek; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; ustalanie i pobieranie opłat za udostępniane materiały oraz inne dane dla państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; sporządzanie za każdy miesiąc zestawienia opłat naliczonych i pobranych z tytułu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU - 2019-01-11 - Słupsk (pomorskie)

TECHNIK ADMINISTRACJI - od 2 200 PLN

praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Wręczyca Wielka (śląskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 000 PLN

transport wewnętrzny w zakładzie pracy
PANTA PLAST SP. Z O.O. - 2016-06-28 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA - od 2 700 PLN

Kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży produktów depozytowych, kredytowych.
BANK SPÓŁDZIELCZY SIEDLEC - 2019-07-11 - Siedlec (wielkopolskie)

DORADCA KLIENTA DETALICZNEGO - do 2 300 PLN

sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami poza oddziałem), wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego, osoby mające doświadczenie w sprzedaży produktów hipotecznych mogą rozwijać się na stanowisku Opiekun Klienta
" Euro Bank " SA - 2016-08-04 - Mielec (podkarpackie)

STANOWISKO DS. MONITORINGU KREDYTÓW - od 2 500 PLN

1)Tworzenie i aktualizowanie regulacji wewnętrznych regulujących proces monitoringu kredytowego, 2)Monitoring ekspozycji kredytowych na działalność gospodarczą, rolniczą, jednostek samorządu terytorialnego, 3)Monitoring ekspozycji kredytowych zabezpieczonych hipotecznie osób fizycznych, 4)Weryfikacja monitoringu kredytowego prowadzonego w placówkach Banku, 5)Wnioskowanie i opiniowanie propozycji tworzenia i rozwiązywania rezerw celowych na ekspozycje kredytowe ze względu na sytuację ekonomiczno - finansową, 6)Monitorowanie wartości nieruchomości dla ekspozycji zabezpieczonych hipotecznie na podstawie dostępnych baz danych 7)Wprowadzanie danych do bazy Spółdzielczej Bazy Nieruchomości.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2019-03-05 - Poddębice (łódzkie)

STANOWISKO DS. BHP - od 5 200 PLN

.
EMP 707 Sp. z o.o - 2018-04-11 - Dęblin (lubelskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI OPŁACANY STAWKĄ GODZINOWĄ - od 13,7 PLN

- przygotowanie produktów np. kanapek, sałatek, napojów, deserów oraz ogólna obsługa urządzeń,- sprzedaż produktów - obsługa kasy fiskalnej,i wydawanie zamówień, - prace magazynowe - uzupełnianie zapasów,- utrzymanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, - prace porządkowe na terenie zewnętrznym.
Jacek Chodakowski - 2018-07-16 - Gdynia (pomorskie)

KIEROWCA C+E - od 3 000 PLN

Przewóz towarów w transporcie krajowym
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Malbork (pomorskie)

NAUCZYCIEL TECHNIKI - 105 - 120 PLN

Nauka techniki w zakresie szkoły podstawowej
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Niemstowie - 2018-08-24 - Niemstów (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Biłgoraj - 2018-07-04 - Zamość (lubelskie)

STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI - 2 200 - 2 400 PLN

Zapewnienie opracowywania spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2017-01-10 - Gdańsk (pomorskie)