STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU MIASTA W REFERACIE PLANOWANIA BUDŻETU MIASTA W WYDZIALE BUDŻETU MIASTA Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU MIASTA W REFERACIE PLANOWANIA BUDŻETU MIASTA W WYDZIALE BUDŻETU MIASTA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za realizację zadań w zakresie bieżących analiz finansowych z wykonania budżetu, przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta, udział w obsłudze administracyjno biurowej Wydziału Budżetu Miasta, tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu, tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska, współpracę z jednostkami podległymi w zakresie planowania i wykonywania budżetu Miasta Słupska. Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. realizacja zadań w zakresie bieżących analiz z realizacji budżetu i planów finansowych jednostek organizacyjnych, w szczególności uwzględniających oszczędności lub zagrożenia wykonania planu na podstawie danych otrzymanych od dysponenta; 2. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji; Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Data publikacji: 2019-07-18
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za realizację zadań w zakresie bieżących analiz finansowych z wykonania budżetu, przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta, udział w obsłudze administracyjno biurowej Wydziału Budżetu Miasta, tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu, tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska, współpracę z jednostkami podległymi w zakresie planowania i wykonywania budżetu Miasta Słupska. Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. realizacja zadań w zakresie bieżących analiz z realizacji budżetu i planów finansowych jednostek organizacyjnych, w szczególności uwzględniających oszczędności lub zagrożenia wykonania planu na podstawie danych otrzymanych od dysponenta; 2. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji; Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU MIASTA W REFERACIE PLANOWANIA BUDŻETU MIASTA W WYDZIALE BUDŻETU MIASTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe lub średnie z 3- letnim stażem pracy; 4. dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego; 5. znajomość przepisów:1) Ustawy o finansach publicznych;2) Ustawy o samorządzie gminnym;3) Ustawy o samorządzie powiatowym;4) Ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego;5) rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; 6. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 7. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 8. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego - mile widziana; 2. odpowiedzialność; 3. zaangażowanie; 4. łatwość komunikacji; 5. umiejętność argumentowania; 6. dyspozycyjność; 7. umiejętność pracy w zespole; 8. odporność na stres; 9. umiejętność pracy pod presją czasu; 10. bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących 3- letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. planowania Budżetu Miasta w Referacie Planowania Budżetu Miasta w Wydziale Budżetu Miasta, w terminie do dnia 29 lipca 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 22.07.2019
Oferta pracy ważna do: 29.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?26d9c52ab3ef8d6796015bfb3eacfee6
Podobne oferty pracy
Nauczanie języka hiszpańskiego. Praca na 4/18 etatu. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego przez nauczyciela stopnia awansu zawodowego
"ZESPÓŁ SZKÓŁ" Zabrzeg - 2017-07-20 - Zabrzeg (śląskie)
prace budowlane
DAGMED Grzegorz Cząstka - 2017-07-19 - Głęboczek (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
Utrzymanie w pełnej sprawności maszyn i urządzeń w ciągu technologicznym znajdującym się w zakładzie Lokalizowanie uszkodzeń, zabezpieczanie skutków awarii oraz określenie i eliminacja przyczynUsuwanie usterek mechanicznych maszyn i narzędzi produkcyjnych Realizacja procesów napraw zgodnie ze standardami określonymi w dokumentacji technicznej Stałe kontrolowanie procesów oraz bieżąca konserwacja urządzeń zgodnie z planem prewencyjnymProwadzenie dokumentacji związanej z naprawami i przeglądami maszyn oraz urządzeń Gospodarowanie częściami zamiennymi Współpraca z mistrzami/kierownikami produkcji
COROPLAST POLSKA SP. Z O.O. SP. K. - 2019-04-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)
obsługa i utrzymanie prawidłowego stanu technicznego maszyn i urządzeń, diagnozowanie oraz naprawa usterek z zakresu automatyki, elektryki i pokrewnych, wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń, usuwanie awarii i wykonywanie napraw na urządzeniach, poszukiwanie potencjalnych możliwości usprawnienia i optymalizacji pracy obsługiwanych urządzeń
PLAST-ZEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-11 - Głogów (dolnośląskie)
sprzedaż lekow i art. medycznych, kosmetyków, przyjmowanie towaru, fakturowanie, sprawdzanie dat ważności
Apteka "AMICA" Franciszek Tur - 2018-01-19 - Białystok (podlaskie)
Organizowanie stanowiska pracy na budowie,wykonywanie podstawowych obróbek blacharskich,krycie papa termozgrzewalna,naprawa różnych pokryć dachowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Kutno (łódzkie)
prace ciesielskie - montaż Euro palet
MODERN BUSINESS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Pszczyna (śląskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2018-06-13 - Chełm (lubelskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków, zmywanie naczyń, sprzątanie pomieszczeń kuchennych i zaplecza
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Piaski (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie odczynników i stanowisk dla studentów.
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI - ZAKŁAD BIOCHEMII FARMACEUTYCZNEJ UJ CM - 2016-09-05 - Kraków (małopolskie)
transport osób autobusem, utzrymanie czystości i porządku po skończonej pracy
Edyta Żurek Usługi Transportowe i Przewóz Osób "MATI-TRANS" - 2017-03-10 - Zawiercie (śląskie)
a/ prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem, wdrażaniem i rozliczaniem funduszy strukturalnych,b/ opracowywanie programów pod katem pozyskiwania środków z zewnętrznych źródeł finansowania, w tym z Unii Europejskiej,c/ opracowywanie wniosków i kierowanie ich do właściwych organów państwowych w celu pozyskania środków finansowych na realizację zadań ośrodka z funduszy Unii Europejskiej,d/ monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych finansowanych z funduszy Unii Europejskiej oraz ocena ich wykonania,e/ współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie pozyskiwania funduszy krajowych i unijnych,f/ prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań,g/ prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt,h/ przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego,i/ udział w dokonywaniu rozliczeń środków finansowych przyznanych na realizację projektów,j/ sporządzanie sprawozdań okresowych i końcowych z realizowanych zadań,k/ udział w rozliczaniu i sporządzaniu wniosków o płatność zadań dofinansowanych z funduszy pozabudżetowych, w tym z Unii Europejskiej.*Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mopslomza.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomży - 2018-12-12 - Łomża (podlaskie)
umiejętność czytania i tworzenia schematów elektrycznych, umiejętność programowania sterowników PLC (np. IFM środowisko CODESYS), umiejętność programowania paneli operatorskich (Codesys), praktyczna znajomość protokołów: opartych na CAN (RAW CAN, J1939, CANOpen), ProfiBUS DP, Modbus i innych, znajomość oprogramowania typu CAD, samodzielność, zaangażowanie, kreatywność, podstawowa znajomość układów pneumatycznych, hydraulicznych będzie dodatkowym atutem
ZPS Zakład Pojazdów Szynowych Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Stargard (zachodniopomorskie)
Obsługa koparki jednonaczyniowej, praca na terenie woj. lubelskiego.
Zakład Instalatorstwa Sanitarnego Co i Gaz Mieczysław Kostek - 2017-06-13 - Zamość (lubelskie)
Nadzór nad dokumentacją księgową, sporządzanie deklaracji (PIT, VAT), sporządzanie sprawozdań finansowych, księgowanie, podstawowa obsługa komputera (pakiet Office)
Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości i Rozwoju Osobistego - 2016-05-10 - Częstochowa (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:stanowisko dotyczy obsługi organizacyjnej i kancelaryjnej Wydziału Geodezji i Katastru oraz obsługi interesantów w zakresie udostępniania materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania: prowadzenie sekretariatu wydziału, w tym rejestracja wniosków wpływających do wydziału w informatycznym systemie obiegu dokumentacji urzędowej oraz systemu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGIK); prowadzenie spraw (rejestracja wniosków oraz dokumentów wychodzących) z zakresu udostępniania zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz wydawania wypisów i wyrysów oraz informacji z ewidencji gruntów i budynków; prowadzenie spraw organizacyjnych wydziału, w tym zaopatrzenie wydziału w niezbędne materiały biurowe i wyposażenie niezbędne do funkcjonowania; prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej w sprawach należących do wydziału; udostępnianie kopii mapy ewidencyjnej i mapy zasadniczej oraz innych materiałów zasobu w związku ze zgłaszanymi pracami geodezyjnymi oraz na wniosek; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; ustalanie i pobieranie opłat za udostępniane materiały oraz inne dane dla państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; sporządzanie za każdy miesiąc zestawienia opłat naliczonych i pobranych z tytułu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU - 2019-01-11 - Słupsk (pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Wręczyca Wielka (śląskie)
transport wewnętrzny w zakładzie pracy
PANTA PLAST SP. Z O.O. - 2016-06-28 - Łódź (łódzkie)
-doradca klienta -wykładanie towaru
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Termex Sp. z o.o. - 2017-07-11 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży produktów depozytowych, kredytowych.
BANK SPÓŁDZIELCZY SIEDLEC - 2019-07-11 - Siedlec (wielkopolskie)
sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami poza oddziałem), wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego, osoby mające doświadczenie w sprzedaży produktów hipotecznych mogą rozwijać się na stanowisku Opiekun Klienta
" Euro Bank " SA - 2016-08-04 - Mielec (podkarpackie)
1)Tworzenie i aktualizowanie regulacji wewnętrznych regulujących proces monitoringu kredytowego, 2)Monitoring ekspozycji kredytowych na działalność gospodarczą, rolniczą, jednostek samorządu terytorialnego, 3)Monitoring ekspozycji kredytowych zabezpieczonych hipotecznie osób fizycznych, 4)Weryfikacja monitoringu kredytowego prowadzonego w placówkach Banku, 5)Wnioskowanie i opiniowanie propozycji tworzenia i rozwiązywania rezerw celowych na ekspozycje kredytowe ze względu na sytuację ekonomiczno - finansową, 6)Monitorowanie wartości nieruchomości dla ekspozycji zabezpieczonych hipotecznie na podstawie dostępnych baz danych 7)Wprowadzanie danych do bazy Spółdzielczej Bazy Nieruchomości.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2019-03-05 - Poddębice (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
.
EMP 707 Sp. z o.o - 2018-04-11 - Dęblin (lubelskie)
- przygotowanie produktów np. kanapek, sałatek, napojów, deserów oraz ogólna obsługa urządzeń,- sprzedaż produktów - obsługa kasy fiskalnej,i wydawanie zamówień, - prace magazynowe - uzupełnianie zapasów,- utrzymanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, - prace porządkowe na terenie zewnętrznym.
Jacek Chodakowski - 2018-07-16 - Gdynia (pomorskie)
Przewóz towarów w transporcie krajowym
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Malbork (pomorskie)
Nauka techniki w zakresie szkoły podstawowej
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Niemstowie - 2018-08-24 - Niemstów (podkarpackie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Biłgoraj - 2018-07-04 - Zamość (lubelskie)
Zapewnienie opracowywania spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2017-01-10 - Gdańsk (pomorskie)