STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Chełm oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Data publikacji: 2018-06-13
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: nauki społeczne, gospodarka i prawo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnie Pożądane: - wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)- minimum 1 rok związanej z ubezpieczeniami społecznymi Wymagania dodatkowe- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych - znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji - znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność pracy w zespole- komunikatywność, rzetelność, orientacja na klienta, asertywność- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji- nastawienie na wyniki- terminowość- rzetelność- samodzielność- odpowiedzialność.Termin, do którego należy składać dokumenty19 czerwca 2018 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania O/ZUS w Biłgoraju. Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Biłgorajul. Kościuszki 10323-400 Biłgorajpokój 209a Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne - zostanie przeprowadzony test wiedzy - miejsce wykonywania pracy:Inspektorat ZUS ChełmAl. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 822-100 ChełmWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA JEST NA STRONIE Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: http://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/4/stanowisko-ds_-rozliczen-/720388
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV - list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 103
Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 13.06.2018
Oferta pracy ważna do: 19.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny z charakterystyką pracy
WORK SERVICE SA - 2016-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie programów na maszynę Pick and Place, sitodrukarkę;Obsługa AOI (programowanie, przeprowadzanie napraw);Przygotowanie maszyn do zlecenia;Obsługa maszyn;Bieżące raportowanie odchyleń jakościowych i ilościowych;
Solitech - 2017-06-07 - Gdańsk (pomorskie)
Układanie kostki brukowej, zagęszczanie i profilowanie podłoża, prace związane z zagospodarowywaniem terenu, wstawianie krawężników, obrzeży. Wymagania: sumienność, staranność, punktualność, systematyczność. Miejsce wykonywania pracy woj. pomorskie. Rodzaj zatrudnienia - umowa zlecenie.
M-BRUK DESING Sp. z o. o. - 2017-07-05 - Gościcino (pomorskie)
Szczegóły oferty na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Potęgowie.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie - 2017-12-22 - Potęgowo (pomorskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy. Wykształcenie - pedagogika terapeutyczna z oligofrenopedagogiką, pedagogika lecznicza.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Rybnik (śląskie)
Staż w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.Rejestracja i zakładanie akt ubezpieczonego. Opracowywanie wniosków o poświadczenie przebiegu ubezpieczenia i podstawy wymiaru składek. Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w w/w punktach.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
zapewnienie właściwej realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w oddziale i w podległych jednostkach
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy - 2016-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
zh
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Sople (warmińsko-mazurskie)
Cięcie i przygotowanie kabli do dalszego etapu produkcji; montaż drobnych elementów; kontrole jakości gotowego wyrobu; obsługa programu produkcyjnego
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Stryków (łódzkie)
praca przy linii produkcyjnej; obsługa, ustawienie oraz uzbrojenie maszyn półautomatycznych produkujących czasze półmasek filtrujących, kontrola jakości wyrobów; praca w Pabianicach ul. Piłsudskiego 23
VEDAS PPHU Małgorzata Dobrowolska - 2017-05-26 - Pabianice (łódzkie)
produkcja i przygotowanie pizzy, kebabu, obsługa klienta, HACCP, BHP i PPOŻ, Dbanie o porządek w miejscu pracy, prowadzenie ewidencji towarów
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Bukowiec (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
INFINITI PROJECT Maciej Krukar - 2017-05-26 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa zamówień składanych telefonicznie ,przez sklep online,allegro,mailowo,obsługa programu SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Sygneczów (małopolskie)
W zakresie rozliczeń płacowych:- naliczanie płac nauczycieli, sporządzanie list płac, przelewów wynagrodzeń, podatku i ZUS, naliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków opiekuńczego, macierzyńskiego, chorobowego, rodzicielskiego, prowadzenie kart wynagrodzeń w sposób umożliwiający udokumentowanie wynagrodzeń stanowiących podstawę emerytury i renty, sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, bieżące opracowanie informacji dotyczących wysokości wynagrodzeń do rozliczeń w celu prawidłowej ewidencji zaangażowania wydatków.W zakresie księgowości:- dekretacja i kompletowanie dokumentacji projektów, bieżąca analiza planu finansowego projektu, bieżące księgowanie, sporządzanie okresowych sprawozdań dla jednostki nadrzędnej, realizacja zadań z bieżącej działalności.
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych Gminy Wisznia Mała - 2018-01-26 - Kryniczno (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań w zakresie administracyjno technicznym, konserwacji systemów oraz remontów.Ważniejsze zadania: prowadzenie wszelkich spraw związanych z zabezpieczeniem sprawności i bieżącej konserwacji systemów: instalacji c.o. I c.w.u., p.poż, alarmowych i monitoringu, urządzeń dźwigowych i platformy schodowej, klimatyzacji, wentylacji, sieci telefonicznej, sprzętu gaśniczego, iluminacji, zegarów wahadłowych w Ratuszu i zegara wieży Ratusza; prowadzenie całokształtu prac związanych: z zabezpieczeniem i rozliczeniem dostawy paliwa do samochodów służbowych, publikacją ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu lokalnym oraz ogłoszeń w prasie krajowej, z zakupem kwiatów, z utrzymaniem czystości samochodów służbowych, z zabezpieczeniem dozoru budynków Urzędu, z inwestycjami i remontami budynków Urzędu; współpraca przy dokonywaniu rozliczeń inwestycji realizowanych przez Wydział Organizacji Urzędu; prowadzenie całokształtu spraw oraz współpraca z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie ochrony zabytków ruchomych; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań przygotowywanie wszelkiej dokumentacji na etapie projektowania budżetu, sprawozdań z wykonania budżetu, informacji do planu zamówień publicznych w zakresie objętym zadaniami wynikającymi z zakresu obowiązków; realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony umowa na czas zastępstwa. Wynagrodzenie brutto od 2400 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-14 - Słupsk (pomorskie)
Prace pomocnicze w ogrodnictwie.
OGRODNICTWO "ŚWIAT ROŚLIN" mgr inż. Grzegorz Hadaś - 2017-10-17 - Chojęcin (wielkopolskie)
Praca biurowa, analiza dokumentów, praca przy komputerze pow 4h. Miejsce wykonywania pracy Wejherowo.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku - 2018-03-21 - Wejherowo (pomorskie)
Zapewnienie opracowana spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2016-11-02 - Gdynia (pomorskie)
Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów, prowadzenie ewidencji księgowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby zarządu oraz instytucji zewnętrznych
AXAN Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Bielany-Żyłaki (mazowieckie)
-zapoznanie z systemem HACAP-obsługa maszyn i urzadzeń-praca w kuchni
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "GASTROTEX" Mariola Pajdowska - 2017-08-17 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifkacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-05 - Słupsk (pomorskie)
Stanowisko ds. osób migrujących - Wydział Ubezpieczeń i Składek
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Koordynacja procesu sprzedazy, przyjmowanie zleceń, utrzymanie porządku na magazynier, wprowadzanie danych do systemu sprzedażowego, wysyłki pocztowe.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Rumia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
BUDOMOST SP. Z O.O - 2017-06-08 - Zaścianki (podlaskie)
Układanie kostki.Miejsce pracy: woj. mazowieckie
Budownictwo Drogowe Brukarstwo Robert Wieczorek - 2016-08-23 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
ORGANIZOWANIE ZABAW DLA DZIECI, OPIEKA NAD DZIEĆMI
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA "RAVIX" S.C. B. DYGDOŃ, P. DYGDOŃ - 2017-09-06 - Dębica (podkarpackie)
Samodzielna praca na stanowisku pomoc kuchenna. Prawidłowe nawyki niezbędne w pracy zawodowej, a w szczególności: właściwa organizacja pracy, różne techniki sporządzania potraw, umiejętność użytkowania i konserwowania maszyn i urządzeń gastronomicznych, racjonalne gospodarowanie produktami spożywczymi i materiałami pomocniczymi.
"Społem" Augusowska Spółdzielnia Spożywców - 2018-04-13 - Augustów (podlaskie)
1. Kształtowanie wizerunku i marki miasta Kołobrzeg, zgodnie ze strategią promocji i strategią rozwoju Miasta Kołobrzeg, współpraca nad strategią promocji i rozwoju.2. Koordynacja działań promocyjnych, monitorowanie, opiniowanie i nadzór merytoryczny nad realizacją tych działań.3. Koordynowanie i promocja imprez prezentujących miasto, nadzór i koordynacja działań związanych z udziałem miasta w imprezach promocyjnych i targach. 4. Opracowywanie i wdrażanie systemów identyfikacji graficznej, wydawnictw miejskich oraz linii graficznej materiałów promocyjnych.5. Realizacja projektów, konkursów oraz przedsięwzięć z udziałem organów miasta.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-10-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Warszawa (mazowieckie)