STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNYCH W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI I ORGANIZACJI URZĘDU Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNYCH W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI I ORGANIZACJI URZĘDU

Wynagrodzenie: od 2 850 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za koordynowanie i organizowanie prac Sekretarza Miasta w zakresie organizacyjnego nadzoru właścicielskiego nad spółkami podległymi Prezydentowi Miasta Słupska oraz prowadzenie całokształtu spraw dot. nieodpłatnej pomocy prawnej.Ważniejsze zadania:1.koordynacja nadzoru właścicielskiego nad spółkami komunalnymi Miasta Słupska, w tym: uczestniczenie w przygotowaniu posiedzeń organów spółek, monitorowanie realizacji nadzoru właścicielskiego przez właściwe wydziały Urzędu, organizowanie naborów na członków zarządów i rad nadzorczych spółek;2.organizowanie pracy i nadzorowanie funkcjonowania punktów nieodpłatnej pomocy prawnej;3.współpraca z Biurem Pełnomocnika Terenowego Rzecznika Praw Obywatelskich w zakresie przyjmowania interesantów w Punkcie Przyjęć RPO w Słupsku;4.współpraca z wydziałami w zakresie przygotowania sprawozdań dla GUS;5.uczestniczenie w projektach z zakresu organizacji Urzędu mających na celu optymalizację organizacji i procesów.Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2020-10-01

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za koordynowanie i organizowanie prac Sekretarza Miasta w zakresie organizacyjnego nadzoru właścicielskiego nad spółkami podległymi Prezydentowi Miasta Słupska oraz prowadzenie całokształtu spraw dot. nieodpłatnej pomocy prawnej.Ważniejsze zadania:1.koordynacja nadzoru właścicielskiego nad spółkami komunalnymi Miasta Słupska, w tym: uczestniczenie w przygotowaniu posiedzeń organów spółek, monitorowanie realizacji nadzoru właścicielskiego przez właściwe wydziały Urzędu, organizowanie naborów na członków zarządów i rad nadzorczych spółek;2.organizowanie pracy i nadzorowanie funkcjonowania punktów nieodpłatnej pomocy prawnej;3.współpraca z Biurem Pełnomocnika Terenowego Rzecznika Praw Obywatelskich w zakresie przyjmowania interesantów w Punkcie Przyjęć RPO w Słupsku;4.współpraca z wydziałami w zakresie przygotowania sprawozdań dla GUS;5.uczestniczenie w projektach z zakresu organizacji Urzędu mających na celu optymalizację organizacji i procesów.Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNYCH W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI I ORGANIZACJI URZĘDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie wyższe;4.minimum 1 rok stażu pracy w administracji publicznej;5.kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;6.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;7.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe:1.mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku: prawo, administracja lub ekonomia;2.mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;3.zdolności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność kierowania zespołem, odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

danePracodawcy_nip: 8391005507

danePracodawcy_regon: 000590645

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1.życiorys (CV);2.list motywacyjny;3.dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kwestionariusz osobowy;5.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;6.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. organizacyjnych w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu , w terminie do dnia 12 października 2020 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

danePracodawcy_kodPowiatu: 2263

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 05.10.2020

Oferta pracy ważna do: 12.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?93f7c46c86377c68008743538ef24782

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB PRAWNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM - od 2 000 PLN

1) dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości od osób prawnych,2) dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości dla nieruchomości stanowiących współwłasność z osobą prawną,3) bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4) prowadzenie akt podatników,5) egzekwowanie obowiązku składania przez podatników deklaracji oraz dokonywanie analizy tych deklaracji,6) prowadzenie postępowania podatkowego w sprawie określenia wysokości zobowiązania podatkowego,7) sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawach podatkowych oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie,8) prowadzenie rejestru ulg i zwolnień podatkowych,9) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,10) sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym,11) dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób prawnych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,12) uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,13) przekazywanie dowodów księgowych do księgowości syntetycznej, dotyczących wymiaru podatku za każdy miesiąc,14) dokonywanie uzgodnień na koncie 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych z księgowością syntetyczną,15) przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,16) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych,17) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,18) stosowanie i przestrzeganie przepisów w sprawach dotyczących pomocy publicznej,19) ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej
Urząd Miasta Chełm - 2017-01-31 - Chełm (lubelskie)

OPERATOR WTRYSKARKI (N) - od 2 250 PLN

Operator wtryskarki
POLMARK Sp. z o.o. Sp.k. - 2019-06-27 - Wola Rzędzińska (małopolskie)

KIEROWCA - od 2 100 PLN

Transport towarów na terenie kraju
"Agro - Sieć" Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 100 PLN

drobne prace remontowo-budowlane, płaca zasadnicza + premia
P.W. ROMIX Sp. z o.o. Żodyń - 2018-02-05 - Żodyń (wielkopolskie)

OPERATOR MASZYN I MONTER PÓŁPRODUKTÓW - od 13 PLN

weryfikacja pakowań na liniach produkcyjnych tworzywa sztuczne
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 100 PLN

sprzątanie pomieszczeń
Zakład Masarski Jan Mazewski - 2018-05-10 - Zambrów (podlaskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

zarządzanie relacją z klientem, przygotowywanie zapotrzebowań na surowce, współpraca z planistą, wspieranie działu handlowego, koordynacja i nadzór
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-10 - Krupski Młyn (śląskie)

STANOWISKO DS. SZKOLEŃ - od 2 250 PLN

Planowanie zadań szkoleniowych z uwzględnieniem lokalnych potrzeb środowiska oraz zgodnie z wytycznymi Dyrekcji Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie.Organizowanie doskonalenia zawodowego rolników i mieszkańców wsi.Koordynowanie szkoleń rolniczych, seminariów, konferencji i innych przedsięwzięć oświatowych realizowanych przez specjalistów Powiatowego Zespołu Doradztwa Rolniczego.Monitorowanie działalności szkoleniowej i formułowanie wniosków usprawniających organizację szkoleń.
Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2018-12-11 - Suwałki (podlaskie)

SPRZĄTACZKA - do 17 PLN

Sprzątanie apartamentów, kontrola wyposażenia. Około 40 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godzinach: 9:00-15:00. Przewidywany okres wykonywania pracy: rok.
Agata Trojanowska - 2020-05-15 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. BEZPIECZEŃSTWA - od 2 700 PLN

Realizacja zadań w zakresie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w oddziale regionalnym i podległych biur powiatowych;Nadzór nad przestrzeganiem przepisów w zakresie ochrony informacji prawnie chronionych, w szczególności zasad ochrony danych osobowych i informacji niejawnych przez wszystkich pracowników oddziału regionalnego i podległych biur powitowych;Nadzór i koordynowanie wdrożenia, utrzymania i testowania planów zapewnienia ciągłości działań w oddziale regionalnym i w podleglych biurach powiatowych, wykonywanie zadań z zakresu planowania obronnego i zarządzania kryzysowego;Prowadzenie szkoleń dla pracowników OR i podległych w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego, ochrony informacji prawnie chronionych i zapewnienia ciągłości działania;Prowadzenie ewidencji udostępnień informacji prawnie chronionych, w tym danych osobowych oddziału regionalnego i podległych biur powiatowych.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-11-15 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNYCH I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJW REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku zajmować się będzie całokształtem spraw związanych z administracją i gospodarką magazynową Wydziału.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych zadań należeć będzie: przyjmowanie do magazynu Urzędu zakupionego towaru; wydawanie materiałów z magazynu na podstawie zatwierdzonego dokumentu RW; prowadzenie rejestru druków PZ i RW; zabezpieczenie Urzędu w niezbędne materiały biurowe, eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, artykuły higieniczne oraz artykuły spożywcze; prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją, wydawaniem oraz zamawianiem druków w tym druków ścisłego zarachowania; wnioskowanie o przydział dla pracowników obsługi Urzędu ubrań roboczych, zgodnie z tabelą przydziału, a także zabezpieczenie i ewidencjonowanie zakupionej ochronnej odzieży roboczej na kartach BHP; wydawanie nowego sprzętu komputerowego z magazynu Urzędu.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-25 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK W MAGAZYNIE LEKÓW - od 1 850 PLN

realizacja zmówień, pakowanie leków
kontakt przez OHP - 2016-02-12 - Dywity (warmińsko-mazurskie)

DORADCA KLIENTA - od 1 850 PLN

Zgodny ze stanowiskiem
Karolina Urbańska Pośrednictwo Finansowe - 2015-12-21 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)

TECHNIK DENTYSTYCZNY - 2 000 - 3 000 PLN

Technik dentystyczny-ceramista, praca w godz. 8-16,11-19
BENNO LABOR Krzysztof Benno - 2017-03-20 - Opole (opolskie)

SPAWACZ - od 2 800 PLN

Spawanie elementów konstrukcji stalowych metodą MIG i MAG
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PROMEROL SA - 2020-06-05 - Kryspinów (małopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 500 PLN

Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Krasnystaw (lubelskie)

PRACOWNIK DZIAŁU LOGISTYKI - od 1 360 PLN

Planowanie i obsługa procesów logistycznych związanych z zaopatrzeniem; realizowanie prac związanych z gospodarką magazynową; planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z dystrybucją; gromadzenie i przygotowywanie danych wejściowych do obliczania kosztów logistycznych; sporządzanie protokołów niezgodności.Praca na umowie zlecenie 80 h miesięcznie, stawka 17 zł brutto za 1h
kontakt przez PUP - 2020-11-05 - Kraków (małopolskie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Dbanie o ekspozycje towarów, Obsługa klienta, Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2017-06-27 - Koluszki (łódzkie)

OPERATOR URZĄDZEŃ - 2 800 - 3 200 PLN

obsługa linii produkcyjnej, kontrola jakości produkowanego wyrobu, rozładunek i załadunek transportów z recyklingowanym towarem, dbanie o stan urządzeń oraz ich okresowa kontrola
kontakt przez OHP - 2018-09-05 - Zabrze (śląskie)

STANOWISKA ROBOTNICZE POD ZIEMIĄ - od 2 200 PLN

wykonywanie prac pomocniczych przy konserwacji maszyn, sprzętów oraz instalacji kopalnianych, w tym czyszczenie maszyn, sprzętów , narzędzi, chodników przewozowych i ciagów dostawczych; montowanie, demontowanie i naprawianie torowisk przewozu głównego i oddziałowego; posługiwanie się narzędziami ręcznymi, takimi jak wiertarka, kilof, łom, młot itp.; przestrzeganie zasad ergonomii, przepisów bhp i p.poż. Praca w systemie III lub IV zmianowym.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Bogdanka (lubelskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Fabryka Mebli BODZIO - 2016-08-08 - Goszcz (dolnośląskie)

INSTUKTOR TERAPII ZAJĘCIOWEJ ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) - 997,4 PLN

Zapoznanie z zasadami sporządzania indywidualnych programów rehabilitacyjnych wychowanków i iinne
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ ORAZ OCHRONY ŚRODOWISKA - od 1 850 PLN

Zadania wykonywane na stanowisku: współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie kultury, sportu i ekologii, nadzorowanie prawidłowego wykorzystania środków budżetowych oraz uchwał w zakresie kultury, sportu i turystyki, opracowywanie okresowych zbiorczych analiz i danych statystycznych na potrzeby GUS, inicjowanie, organizowanie i koordynowanie działalności związanej z upowszechnianiem kultury i sztuki, kultury fizycznej, turystyki i promocji, planowanie oraz realizacja zadań z zakresu promocji gminy, organizowanie imprez kulturalnych, uroczystości, obchodów, prowadzenie spraw z zakresu turystyki, a w szczególności; -prowadzenia i organizacji kąpielisk morskich oraz miejsc wykorzystywanych do kąpieli w Gminie Sztutowo,- ewidencji obiektów w których świadczone są usługi wynajmu kwater, - opłat przystaniowych i pasażerskich,- organizacji informacji turystycznej,- wspierania działalności w zakresie kultury bieżąca aktualizacja informacji o gminie na stronie internetowej, realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo Ochrony Środowiska oraz ustawy o odpadach, koordynowanie realizacji programów ochrony środowiska i gospodarki odpadami, program usuwania azbestu oraz prowadzenie ewidencji wyrobów azbestowych. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem przez Gminę dotacji na usuwanie azbestu, inicjowanie przedsięwzięć zmierzających do zadrzewiania i urządzania terenów zielonych, nadzór nad zalesianiem, wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości oraz ustalanie opłat z tego tytułu, prowadzenie spraw w zakresie wydawania rocznego Biuletynu Informacyjnego Gminy Sztutowo. Miejsce i termin złożenia dokumentów:Dokumenty należy złożyć lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Sztutowie w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw komunikacji społecznej oraz ochrony środowiska do dnia 12 września 2016r do godziny 15.30.
Urząd Gminy Sztutowo - 2016-09-01 - Sztutowo (pomorskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 4 500 PLN

Kierowca - transport krajowy, międzynarodowy (Szwecja)
Firma Handlowo-Usługowa Ani -Trans Rafał Zawierucha - 2017-03-14 - Żarówka (podkarpackie)

PRACOWNIK PRODUKCJI. - od 2 200 PLN

Praca przy krojeniu i sortowaniu grzybów.
BACCA FILIP BIERBASZ - 2018-12-13 - Drawski Młyn (wielkopolskie)

Specjalista ds. planowania i transportu - -

Media Expert Planowanie oraz koordynowanie realizacji zamówień do sklepów
Współpraca z firmami transportowymi; sprzedaż ładunków poprzez giełdy transportowe
Rozliczanie czasu pracy kierowców; rozwiązywanie bieżących problemów transportowych
Tworzenie zestawień i przygotowywanie raportów w MS Excel
Media Expert - 2016-03-10 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA W STACJI LPG - od 1 850 PLN

Sprzedaż paliw LPG oraz prowadzenie sklepiku
A.T.P Paweł Gąsior - 2016-03-14 - Marki (mazowieckie)